18 Μαρτίου 2008

κι έκοψα και το μαλλί, και δεν έχω πρόχειρη σφουγγαρίστρα για ποδάρια.




Κάτι πήρε τ αυτί μου προχτές, αλλά σήμερα το πρωί, μου το επιβεβαίωσε ο Λυριτζής του Οικονόμου, πως είμαι μιά πουτάνα.
Έντρομη, συνειδητοποίησα μετά απ αυτό,και κάνοντας τους απαραίτητους συνειρμούς,
πως και η μαννούλα μου είναι πουτάνα, (ξέροντας τον πατέρα μου, που κιαυτός δεν ξεφεύγει απ το πουταναριό),τα παιδιά μου, ο άντρας μου, ο αδερφός μου, κάτι θειάδες πούχω ,και κάτι ρέστα σε θείους ...
Θεέ μου πούσαι στα ψηλά, τελικά ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΠΟΥΤΑΝΟΣΟΓΟ.
Χρόνια τώρα, μ αυτήν ακριβώς την ανησυχία, πάλευα για να επιβιώσω, να βρω λεφτά ,να μεγαλώσω και να μορφώσω τα παιδιά μου.
Γιατί ειναι αλήθεια πως αυτό ήταν το μεγαλύτερο απο τα προβλήματα που έπρεπε να λύσω.
Απο μικρή ,τώρα που το ξανασκέφτομαι, μάλλον τόχα το στίγμα η βλογημένη.
Οι θειάδες μου μουέλεγαν χαιδευτικά,:
-Αχ αχ αχ, είσαι μία πουτανίτσα εσυ!!!!!!!!
Μεγαλώνοντας κάποιος βαρβατίλας που δεν τον γουστάριζα, μου είπε,:
-Α μωρή πουτάνα!
Ο άντρας μου αργότερα μου έλεγε συχνάκις,:
-Είσαι μιά πουτάνα εσύ άμα θές!!!.
Το πρώτο μου παιδί , η Κική μου , μου δήλωσε μιά μέρα θριαμβευτικά:
-ΜΑΜΑΑΑΑΑΑ είσαι κουτάνα.
Έτσι στεγνά και χωρίς καν ένα ερωτηματικό γιά νάχω να πορεύομαι.
Και να τώρα ο Άνθιμος ήρθε και το επιβεβαίωσε.
Δεν έχω πρόβλημα με το τι θα κάνω αμα αρρωστήσω.
Δέν εχω πρόβλημα άν θα έχω για να φάω.
Δέν έχω πρόβλημα άν θα έχω για να ζήσω σαν αξιοπρεπής γριά.
Δέν έχω πρόβλημα άν τα παιδιά μου θα ζήσουν σε έναν φτηνιάρη κόσμο.
Δέν έχω πρόβλημα άν τα εγγόνια μου θα γνωρίσουν απο φωτογραφία τη θάλασσα και τον ουρανό.
Δεν έχω πρόβλημα άν εξαφανιστουν τα δάση και τα αγρίμια
Αλλά να ζήσω μ αυτή τη γνώση;;;;
Πως είμαι μιά πουτάναααααααααααα;;;;;;;;;
Powered by eSnips.com

Αφιερωμένο εξαιρετικά, σε όλους εκείνους που το χόρεψαν,με χαμηλωμένα φώτα και αλαφιασμένη καρδιά.
Κι ας ανακάλυψαν πολύ αργότερα πως το σπίτι της Ιρένε ήταν απλώς ενα μπουρδέλο.

52 σχόλια:

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Πολιτικό γάμο έκανες, μαρή;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Παλιομητροπολίτρια!

ΠανωςΚ. είπε...

Καλά είχα βολευτεί ότι τόσο καιρό, ως ανήρ, είμαι γουρούνι. Μετά από αυτό που διάβασα όμως ήρθανε τα πάνω-κάτω: είμαι δηλαδής, αν και ανήρ, κι εγώ πουτάνα;
Ας το δεχτώ.

demetrat είπε...

Όχι η κακομοίρα , πήγα να τους εξευμενίσω και παντρεύτηκα σε εκκλησία.
Αλλά πιάνεται φίλος ο θεός;

demetrat είπε...

Αμ τι νόμιζες εσύ, θα την έβγαζες μένα ψιλογούρουνο;
Πούτανος είσαι και σύ.

demetrat είπε...

Σκύλε, αυτή η ΑΗΔΗΣ είναι που μας άλλαξε τη ρότα;

demetrat είπε...

Κατά την σημερινή Συνεδρία:

Α. Ἡ Δ.Ι.Σ. επικύρωσε τα Πρακτικά της Εξουσιοδοτήσεως

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ναι, η αηδεστάτη!

Αλλά αφού παντρεύτηκες με θρησκευτικό γάμο (κι όχι με άντρα; τσκ τσκ τσκ!) γιατί είσαι ποτάνα;

demetrat είπε...

γιατί είχα σχεση πριν το γάμο μαρε.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Αχούουουου!
Και τον έπνιγες τον κούνελο προτού περάσεις δαχτυλίδι;
Ίιιιιιιιιι!

demetrat είπε...

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
μη με λαχταράς και συ τώρανε;

ange-ta είπε...

Καλά σήμερα είναι η μέρα του τρελλού γέλιου!
Διάβασa το cropper και ακόμα γελάω. Τωρα διαβάζω και σένα.
Δεν πειράζει καρδούλα μου, και γω πουτάνα είμαι!!!!

Ioannis Skordopoutsoglou είπε...

Εμ τα λέγανε όλοι και εσείς δεν ακούγατε. Ότι αυτή η χώρα είναι Μπουρδέλο. Ήξεραν ρε τι έλεγαν. Εμείς δεν ακούγαμε.

Λυκαων ο Αναμοχλευτής είπε...

Τουλάχιστον βγαίνει κανά λεφτάκι ή κι εσύ θα πας σα την Πόντια όταν έμαθε ότι οι άλλες πληρώνονται;

Συνυπολόγισε πάντως, ως μπλογκέρισσα, μέσα στις δηλώσεις του περιγύρου σου και το άρθρο της κας Κουναλάκη της Καθημερινής (δημοσιογράφος δηλώνει, άρα καμμία εμφανής σχέση με πουτανιά, λέμε τώρα...) που χαρακτήρισε συλλήβδην τους μπλογκαδόρους «ιερόδουλους». (Αν έχεις χρόνο και διάθεση για πλάκα: http://lycaonosanamoxleuseis.wordpress.com/2008/02/29)

Συμβουλεύω υπομονή. Με το πέρασμα του χρόνου θα δεις ότι κάθε μέρα γίνεται και λιγότερο ενοχλητικό, μέχρι να φέρεις στη μνήμη σου την ταινία του Μπουνουέλ «η Ωραία της Ημέρας» για να διαπιστώσεις ότι δεν είναι πια και τόσο φοβερό, εφόσον αυτά συμβαίνουν και εις... πεπολιτισμένους Παρισίους.

Αυτή η τελευταία διαπίστωση θα σε κάνει να το αποδεχτείς κι εσύ, όπως το αποδέχτηκαν τόσες και τόσες άλλες, που έκαναν τον άντρα τους ευτυχισμένο γεμίζοντάς τον λεφτά.

Κάποτε ήταν η «Μαίρη Παναγιωταρά», όμως «τα πάντα ρει και ουδέν μένει».


___________
Στο κάτω-κάτω της γραφής (κυριολεκτικά) η δουλειά δεν ειν' ντροπή. Έτσι δε λένε οι «ηθικοί»;
Αυτό όμως σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφύγεις τα ερασιτεχνικά ημίμετρα, όπως αυτά που μετέρχονται κάποιες συμβασιούχες, ας πούμε...

demetrat είπε...

Αμ βέβαια, ένας σκορδοπούτσογλου, μέσα σ αυτο μπουρδέλλο, είναι και απαραίτητος,και καλοδεχούμενος.
δ

demetrat είπε...

@αντζε-τα μωρό μου,
απ ό,τι αντελήφθην,όλοι στο ίδιο καζάνι της κολάσεως βράζομεν.

@Λυκαων ο Αναμοχλευτής
Μπα ,δε με ενοχλεί καθόλου, ειδικά άμα είναι να μοιάζω και στην Κατρίν.

ΠανωςΚ. είπε...

Μπουρδέλο μεταφορικώς ή κυριολεκτικώς;

Kapetanios είπε...

Έχω την εντύπωση ότι αδικούμε τα μπουρδέλα ( τα οποία λειτουργούν άριστα και με αρχές, αιώνες τώρα), όπως επίσης και τις ιερόδουλες οι οποίες ως γνωστόν εξασκούσαν την ιερογαμίαν μέσα σε αυστηρά θρησκευτικά πλαίσια!
Προσωπικός , η μόνη πουτάνα που ξέρω ( βέβαια και παρθένες δεν ξέρω και πολλές παρά μόνο μια Μαρία που θεωρείτε ακόμη και σήμερα πρωτοπόρος στον Κρίνο-ένα Dildo σε σχήμα Κρίνου για όσους παραμένουν ανυποψίαστοι- ) είναι η μπάλα και το "έγινε της πουτάνας το κάγκελο" αφορά μόνο αγώνες του βάζελου ( στους οποίους ο παππούλης είπε να πάνε να χεστούν με τα 100 χρόνια και δεν τους χαρίζει τίποτες)
Καλημέρα μανδαμ D

demetrat είπε...

βρε βρε βρε , καλώς το στόλο.
δ

demetrat είπε...

βασικά Πάνως εδώ είναι το σπίτι της Δήμητρας .
δ

ange-ta είπε...

@ kapetanios,

εξασκούσαν την ιερογαμίαν
πλισ

ασκούσαν την ιερογαμίαν.

Συγνώμη, αλλά αυτο το εξασκούν όλη η Ελλάδα το κάνει λάθος.
ασκώ επάγγελμα, ασκώ βία, ασκώ καθήκοντα.
εξασκώ σημαίνει αθλούμαι

Kapetanios είπε...

ange-ta
πλς
Εξ-ασκούσαν( από το ξέσκισμα στην λαικήν) την ιερογαμίαν
( σαν να λέμε δηλαδή ότι το ξέσκιζαν το άθλημα της ιερογαμίας αλλά πάντα ( χα)σε "αυστηρά θρησκευτικά πλαίσια")
Συγνώμη αλλά
λίγα να γράφουμε
πολλά να καταλαβαίνουμε ;)

Και εδώ που τα λέμε
μακάρι το μόνο λάθος που κάνουν στην Ελλάδα να είναι το λεκτικό
Εδώ όλοι οι Έλληνες νομίζουν ότι γνωρίζουν-καταλαβαίνουν τα πάντα και εσύ μου λες για….. αθλήματα ! :)

Μανδαμ D
Δεν κατέχομεν στόλο
ένα μικρό βαρκίδιον φέρομεν και ημείς
Να
και με τα συγχωρήσεως το δηλαδής,
τόσο μικρό
που να το χωρά μια σαλονοτραπεζαρία

demetrat είπε...

Έχω ακούσει περί του μετασυγχωρήσεως τοσου δα βαρκιδίου, από τον έτερον φίλον μας τον βαλιακαλνταντογκ.
Προκειται περί ικανοτάτου μεταφορικού μέσου.
δ

Kapetanios είπε...

Και γρηγοροτάτου μανδαμ D θα έλεγα κι ας μην το λησμονούμε αυτό
( γιατί αρχίζουν και μπαίνουν κάποιες περίεργες ιδέες στα μυαλά κάποιων εδω στα πέριξ είπα, λέγω , λέμεεεε)

Σκύλε
κρύβε λόγια ρε συ
γιατί για το δικό σου 4χ4 δεν έχω πει τίποτες ακόμη :)

demetrat είπε...

Δεν είν΄κακές, δεν είν΄κακές.
Και κρασά δικά μας έχωμεν.
Και ούζα χύμα έχωμεν.
Και τσίπρα (βοήθειά μας ) σπιτικά έχωμεν.
Και κανά κατσίκι για τους βλάχους θα ψήσωμεν.Κοπιάστε.

αθεόφοβος είπε...

Νομίζω ότι το τελευταίο μου ποστ έθεσε τα πράγματα στην θέση τους και σου αφαιρεί τον ζηλευτόν τίτλον της πουτάνας ,εκτός αν τον βάζεις να στα ακουμπάει προηγουμένως!
Λέω ζηλευτόν γιατί την πουτάνα θέλουν πολλοί να γαμίσουν(λεξις από την Βίβλο για τους σεμνότυφους)ενώ υπάρχουν πολλές που θα ήθελαν να είναι πουτάνες αλλά κανείς δεν θέλει να τις γαμίσει!

demetrat είπε...

Μου το υπογράφετε σας παρακαλώ αυτό.!
Γιατί ο Άνθιμος λέει πως είμαι.
Παρόλο που ως μισοπόντια , δεν πληρώνομαι.

δ

αθεόφοβος είπε...

Βεβαίως και το υπογράφω γιατί στο παρελθόν ο Μαύρος Γάτος με έιχε βάλει ως υποψήφιο στις εκλογές για το υπουργείο Θρησκευτικών!

Ανώνυμος είπε...

Μη γκρινιάζεις μωρ'αχάριστο. Δε λές που θα σε θάψουνε κιόλας! Ενώ εμένα θα με φαν τα σκυλιά τα μαύρα! Ιβίιιιιιι!
Το ταγάρι

demetrat είπε...

ααχαχααχα.
Δεν τολμάω ούτε να το σκεφτώ .
Ποιά σκυλιά .
Τα μαύρα κοράκια με νύχια γαμψά να λες.
Κοίτα κακομοίρα μου ,να εξασφαλίσεις κανα έγγραφο με υπογραφή Ανθιμου, γιατί σε βλέπω να κάνεις τον ανεμιστήρα.
δ

Ανώνυμος είπε...

Δεν βαριέσαι... Η κόλαση μου πάει πολύ!
Το κολασμένο ταγάρι

demetrat είπε...

Αυτο κιάν είναι τίτλος ταινίας.
Και ταγάρι , και κολασμένο μαρή;
δ

demetrat είπε...

το ταγάαρι
κάνει βόλτα
στης κολάσεως
την πόρτα.
το ταγάρι
κάνει κύκλο
μεσ του Άνθιμου
τον κήπο

Ανώνυμος είπε...

Και μιάς και το ταγάρι όντως αποφάσισε να κάνει κύκλο μές της Δήμητρας τον κήπο, απο 7 Απρίλη μέχρι 9 με αντέχεις?
Το ταγάρι

demetrat είπε...

αν σε αντέχω λέει.
Θα αρχίσω από τώρα την προπόνησι.
δ

ange-ta είπε...

που το ξετρύπωσες ρε δεμετρατ'
Απα πα πα που μας ταξίδεψες.

ange-ta είπε...

που το ξετρύπωσες ρε δεμετρατ'
Απα πα πα που μας ταξίδεψες.

demetrat είπε...

Με βοήθησε ο πανωκάτως, που παίζει τα ιντερνετικά στα δάχτυλάκια του.
δ

to hondro bizeli είπε...

Κι εγω τωρα τι ειμαι?

Καλα...τοσο καιρο μας πηρε να βρουμε εναν ανθρωπο,ειπαμε κι εμεις να το παιξουμε ολντ φασιον και να το παρουμε το παληκαρι,και τωρα μας λετε πως το παρω δε το παρω παλι πουτανα θα 'μαι?
Ερωτηση κοινου:ο Αγιος Πρεβεζης σιγουρα δεν ηταν υπαρκτο προσωπο?

demetrat είπε...

Τί είσαι σύ,
Είσαι ας πούμε μιά μικρή κοκκινοσκουφίτσα χωρίς το λύκο.
Μιά μικρή χιονάτη με έναν νάνο.
Η σταχτομπούτα που χωρίς κολοκύθα και ξυπόλητη βρήκε το πριγκιπόπουλο.
Κοίτα , να το πάρουμε αλλιώς.
Άν δε το πάρεις το παλληκάρι θάσαι πουτάνα και θα καίγεσαι εσαεί στο πυρ το εξώτερον.Ντάξ;
Άμα το πάρεις ολντ φάσιον στάιλ, έχεις μία πιθανότητα να αποχαραχτηριστείς.
Όσο για τον Άγιο Πρεβέζης , όχι μόνο υπαρκτό πρόσωπο υπήρξε, αλλά άφησε και απογόνους ο παλιοπουτάνος.
δ

to hondro bizeli είπε...

Και τι ειμαι οικοπεδο?ακου να με αποχαρακτηρισουν...
Δηλαδη αν τελεσει το μυστηριο απογονος με βουλα ,Θα γινω τουλαχιστον κι εγω πουτανα με βουλα?
Γιατι αν ειναι να γινω κατι με βουλα...σαν το parmiggiano ας πουμε (δε λεω φετα γιατι οι δανοι ειναι εδω...)κι εχω χωρα προελευσης μηπως Θα με αναγνωριζει και η Ευρωπη ?
Μηπως μετα και η Ελλαδα με ανγνωρισει αφου με αυτη τη σειρα παμε?
Μηπως ο Ανθιμος κοιταει μπροστα?

ange-ta είπε...

@ demetrat,
Μην ξεχάσεις να περάσεις απο την "Ελλάδα που αιμορραγει ιστορία"
Ο aliatas σου έχει αναφορά σε ένα λίνκ.
καλή Κυριακή όση απέμεινε.

demetrat είπε...

Γιά τον απόγονο θα σε στεναχωρίσω, γιατί ουδείς έγινε παππάς.
Γιά ονομασία προέλευσης,ξέχνα το.
Άν δεν εγκρίνει ο Άνθιμος,ούτε βούλα ούτε σούλα.
Πόσο μπροστά δηλαδη;Στο άπειρο;
δ

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου ρε Δεμετρατ που μ''εφερες αιώνες πίσω και τη γεύση από βερμούτ στα χείλη.Βέβαια δεν ξεχνώ τη σφαλιάρα της μαμάς γιατί το χόρευα με σβηστό το φως γι'αυτό και γω όταν μεγάλωσα έγινα πουτάνα.Βρήκα κάποιον και το κάναμε ολημερίς κι ολονυχτίς και επί πλέον τον παντρεύτηκα με πολιτικό γάμο.Φτου μου!

patsiouri είπε...

Εδώ θα σε μαλώσω Δήμητρά μου!

Πρέπει να πείς ένα μεγάλο μπράβο στους κληρικούς μας...(δεν εννοώ όλους τους απλούς παπάδες αλλά κυρίως τους βαθμοφόρους της Ιεράς Συνόδου)που θέλουν να χαίρονται τον έρωτά τους με τα παπαδάκια μακριά από συμβάσεις, υπογραφές και άλλες τέτοιες αηδίες!!
Αυτά είναι του Σατανά!

Αει σιχτίρ λέω εγώ, λες και δεν έχει βουήξει το σύμπαν με τα χαίρια τους...αλλά ξέρω ποιός φταίει για όλα! Η κυρα-Μαίρη η ψιλικατζού μου που ενώ έχει για την κόρη της έτοιμο-πανέτοιμο διαμέρισμα προς κατοικία, αρνείται να της το παραχωρήσει εάν δεν κάνει θρησκευτικό γάμο! Τα παιδιά είναι παντρεμμένα με πολιτικό εδώ και 5 χρόνια και νοικιάζουν γκαρσονιέρα! Αυτή η κυρα Μαίρη και οι όμοιές της λοιπόν τους δίνουν το θαρρος να μας δουλεύουν με εγκυκλίους της Ιεράς Συνόδου τρομάρα τους...που να ζούσε και ο άλλος...μιλάνε όλοι, μιλάει και η Σούζυ με τη Μόνικα!

demetrat είπε...

Ανώνυμους
Μη φτύνεσαι κοπέλλάρα μου, παρεκτός κιάν μετάνοιωσες που πήρες τον συγκεκριμμένο.
Τι μου θύμισες και συ όμως.Το βερμούτ.Τι να λέμε τώρα.Ακόμα και τό χύμα είχε γεύση αναντικατάστατη.Ουίσκια σιχ.
Αυτές οι σφαλιάρες πάντως καταστρέψανε πολύ κόσμο.
δ

demetrat είπε...

Patsiouri
Ξέχασες τη Νταίζη μαρή και σύ.
Και τη Ντόροθυ.
Χώρια που ταφήνουν και ανασφάλιστα για το βαρύ και ανθυγειινό.(τα παπαδάκια)
Καλά σοβαρομιλάς τώρα.Έχει η κατίνα τα παιδιά της στο νοίκι γιατί δεν έχουν παντρευτεί στην εκκλησία;
Μωρέ μήπως τρέχει τίποτ άλλο, και δεν είναι έτσι που φαίνεται;
Γιατί μου φαίνεται πολύ χοντρό.Θα μου πεις άμα είναι υστέρω θεούσα, όλα είναι πιθανά.

patsiouri είπε...

Όχι καλή μου...είναι υστέρω θεούσα...και πάλι καλά που τα παιδιά έχουν τις δουλίτσες τους και κουτσοβγαίνουν και δεν έχουν υποχωρήσει! Εγώ μπορεί και να το σκεφτόμουνα, και μόλις μου έκανε την παροχή να τον ακύρωνα, χε χε!!!

Kapetanios είπε...

Που θα ψήσετε μανδαμ D τον οβελία το Πάσχα ?

demetrat είπε...

εδώ καπετάνιε μου,
γιαυτό μας έχει φάει και το τσαπί.
Ετοιμάζομεν την αυλή, για τους καλεσμένους μας.
δ

DIONYSOS είπε...

Στη δουλιά μου γνωρίζω πολλές , από τις συμπαθείς original, στα στερνά κοκορεύονται και καμώνονται κατορθώματα, "ημουν προμηθεύτρια της βασιλικής αυλής""είχα περάσει και τους 3 γυιούς του Φιξ"κλπ, η πλάκα είναι ότι όσες έχουν κομπόδεμα συνήθως τους το αρμέγει η ...εκκλησία, χτίζουν και κανα ναίδριο,....
Ουαι υμιν γραμματείς και επισκόποι υποκριταί!

demetrat είπε...

Όχι όχι Διόνυσε, εγώ πήρα μόνο το Νίκο, εξού και δεν υπάρχει κομπόδεμα.
Και επίσης γιαυτό και με την εκκλησία δεν τα πάω και καλά.
δ