17 Μαΐου 2008

παιζω και μαθαίνω *

Η μπογιά της πέρασε, αλλά αυτή έρριξε πρόχειρα απάνω της καμμιά δεκαριά τριανταφυλλάκια




το κίτρινο



ευτυχώς που φωτογραφίζονται μόνα τους




το κίτρινο



και το κίτρινο



το ροζ




το ρόζ





το ροζ και το ροζ





το ροζ και το κιτρινο



το πράσινο της δάφνης




Όταν θα κοκκινίσουν και τα κούμαρα θα είναι πιά Σεπτέμβρης σκέφτηκε, και γυάλισε τα φύλλα της.




το άσπρο θέλω,είπε η αγριοτριανταφυλλιά ,κι απλώθηκε στο φράχτη





το άσπρο.το ήμερο





το άσπρο του αερικού




το μπλε






σε λίγο θα γίνω θάλασσα χαμογέλασε το μικρό.





δεν τη ρώτησα την κουτσουπιά, αλλά μου φάνηκε πως της αρέσει να κάνει σκιά στο ροζ και στο μπλέ




το κίτρινο και το μπλε






το κόκκινο






το καινούριο βλασταράκι,θα σου κανει το καινούριο μπουμπούκι





κι όλα μαζί θα ξαναφκιάσουν πρωτομαγιάτικο στεφάνι







* το παρόν πετάχτηκε στο αέρα με την ευγενική παρότρυνση (Δώσε πράμα στο λαό
να σε βάλει κηπουρό!) του σκύλου

29 σχόλια:

patsiouri είπε...

Πω πω ρε συ, μύρισε κήπος μεχρι εδώ (το μπουντρούμι!!!)

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ναι, βρε συ! Μύρισε μέχρι και τα Εξάθλεια!

ΥΓ ποθαίνω για το μπλε καρότσι! Στο χωριό μ' είχαμε μια παλιά μπανιέρα που την εκάναμε γιγα-γλάστρα!

ΠανωςΚ. είπε...

Μήπως τελικά είσθε η Ανθη Φυτα;

demetrat είπε...

Πατσιούρι, μάλλον έτσι θάναι και το σπίτι σου στο χωριό.

demetrat είπε...

Εχω και γώ την μιά εδώ δεξιά απ το καρότσι, και σκέφτομαι να την κάνω λιμνούλα για νούφαρα.

demetrat είπε...

Πάνως,η Ανθή Τρίπ είμαι αλλά κρύβομαι.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ευτυχώς που το «μάτι» δεν πιάνει μέσω ίνδερνετ, αλλιώς οι e-κουτσομπόλες θα σας τάχαν μαραγκιάσει!

demetrat είπε...

Ευτυχώς δε λες τίποτα.
Άν και αφού κατάφεραν να ζήσουν στους -8 το χειμώνα, κάτι θα γίνει και γιά το καλοκαίρι.
δ

o vlakas είπε...

Να 'σαι καλά ρε D με τα λελούδια σου! Άνοιξε ο μάτις και ο ρουθούνης μου! Δηλαδή εσύ σαν να λέμε έχεις αυτή τη θέα ολημερίς και καθημερινότατα;

vangelakas είπε...

Πολύ ωραία! Δέν είναι υπέροχες οι διμορφοθήκες;

vangelakas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
demetrat είπε...

βλάκα, μου (παρεπιπτόντως έχει δίκιο ο σκύλος)
Αυτή τη θέα, έχω, την οποίαν δεν ντρέπομαι να παραδεχώ ,πως την έχουμε κατακτήσει, δουλεύοντες ως αλβανοί άρτι αφιχθέντες.

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ρε love-love, αυτό το οικοδομικό καρότσι, μου "κάθησε " στο μυαλό και δε θα ησυχάσω αν δε φτιάξω κι εγώ ένα. Μόνο που τα δικά μας είναι καρασοβατισμένα! Δε κολλάνε οι διμορφοθήκες με τους σοβάδες, έ;
Και με τρέλλανε επίσης εκείνη η "μπλέ θάλασσα" Πώς τα λένε τα μικιούλια;
Ο "Μάης" σου φανταστικός!

vangelakas είπε...

Δέν μάς μιλάτε;

demetrat είπε...

Μα LL2 και το δικό μου μπετατζίδικο ήτανε,και στα σημεία που δεν μπόρεσα να τον ξύσω το σοβά, τον έβαψα.
Επισης επειδή ήταν και ψιλοτρύπιο, του έβαλα ένα φυτόπανο στον πάτο, για να κρατάει τα χώματα.
Τα μικιούλια τα μπλεδάκια, τα λένε λομπέλιες, και σούχω και σε ροζ οσονούπω.Θα στα φέρω εγώ, και μετά αυτά γεννάνε.

demetrat είπε...

vangelakas
Και βέβαια σας μιλάμε!
Μήπως κάνατε κάτι και αισθάνεσθε ένοχος, από μοναχός σας;
δ

vangelakas είπε...

:-D

Θά σάς στείλω μέηλ!

Kapetanios είπε...

Εγώ ξέρω ότι τα βαλες για να με κάνεις να μετανιώσω που δεν τα είδα!!
Πολύ Κερκυρέικο το βρίσκω αυτό το χούι της εκδίκησης...
( αυτό το άσπρο με άρεσε :))

patsiouri είπε...

Aκριβώς! Μόνο που παραλίγο να καεί...κάνω ένα σταυρό να τη γλυτώσουμε και φέτος...

demetrat είπε...

kapetanios
αρ γιου τόκιν του μι;
Και που να δεις και το χούϊ το Ηπειρώτικο μαννούλαμ.
(του χρόνου να δεις το άσπρο ,που θάναι μιά αγκαλιά).

demetrat είπε...

πατσιούρι.
Πέστο ψέμματα,σε λίγο θα μας κάνουν να τσιμεντώσουμε και τας εξοχάς, μή και μας βάλουν φωτιά.Κάθε καλοκαίρι, τρομάζουμε να φύγουμε απ το σπίτι μας.
δ

ange-ta είπε...

Και για πε μας, αυτά τα λελούδια και τα λελουδάκια είναι απο τον κήπο σου;

demetrat είπε...

Αντζέτα,
όλα ανεξαιρέτως.:)

παράλληλος είπε...

Κι εγώ που νόμιζα ότι ο κήπος της μάνας μου στο χωριό είναι ο καλύτερος! Μας έβαλες κάτω βρε δήμητρατ'!
Να είσαι καλά και να τα χαίρεσαι τα χρώματά σου!

demetrat είπε...

Ο κήπος της μάννας σου στο χωριό,παράλληλε,
είναι ο καλύτερος έτσι κιαλλιώς.
Κι επειδή θυμόμαστε κάτι τέτοιους κήπους, προσπαθούμε και μεις το κατά δύναμιν.Σας μερσώ πολύ.

αερικο είπε...

Καλεε!! Μη μου πεις πως εβαλες την ορτανσια σε τσιγκινο γλαστρακι;;;!!
(..αν το κανες θα τις καψει τις ριζες της ο ηλιος του καλοκαιριου μου φαινεται..)

demetrat είπε...

Κάτι άλλα βάζουνε σε τσίγκινα σώβρακα όχι τις ορτανσίες.
Απλώς επειδή παρέλασε για φωτογράφησι, της φόρεσα τσίγκινο φουστάνι.
(και ποτέ δεν τη βλέπει ο ήλιος την καλή μου)

παράλληλος είπε...

Μάννα! με δυο Νι! Χρόνια αγωνιζόμουν να μάθω να το γράφω με ένα και να, που μόλις το 'μαθα, το βλέπω σε σένα (που σου έχω και εμπιστοσύνη) με δύο!
Τι να πράξω ο καημένος;
Φτου κι απ' την αρχή!

demetrat είπε...

Καί πού να δείς σέ λίγο τί θά γίνει όταν ανακαλύψω τις περισπωμένες, τίς δασείες και τις ψιλές!!

δ
(εδώ πού τα λέμε, επειδή οι καινούριοι άλλα διπλά τα κρατάνε καί άλλα όχι,καί συνήθως έσβηνα αυτά πού δέν έπρεπε, είπα καί γώ , ας πάει καί το παλιάμπελο ,νά τά γράφω όπως τάμαθα)