9 Ιουλίου 2008

ραντεβού το Σεπτέμβρη

ΑΡΓΕΙ ΛΟΓΩ ΖΕΣΤΗΣ.


Δίκιο έχει ο παράλληλος που μου τη λέει παραλληλογράμμως, αλλά αφ'ενός έχω την βέρυ χότ αίσθηση πως οι φλάτζες μου και ο Αγιάννης ο Ριγανάς είναι ένα και το αυτό.
Μεγάλη φωτιά.
Αφ'ετέρου, την βέρυ λόνλυ αίσθηση πως εσείς όλοι δροσίζεστε στις ακρογιαλιές (και μερικοί μερικοί
στα όρη ταγρια βουνά).
Ενώ εγώ η μοναχούλα, μαστοροδέρνομαι,διότι έπρεπε να γίνουνε επισκευές στο σπίτι.
Κατόπιν τούτου να ζητήσω τη συχώρεσή σας ,ακόμα κι ο Άνθιμος θα συχώραγε μιά ιδρωμένη μποξεροφορούσα μάννα που πλακώνεται κάτω απ τον καυτό ήλιο του σατανά μετά σοβατζέως τινός, διότι έτυχε διά γυμνού οφθαλμού να καραδεί πως γέρνει ο λαμπάς με χάρι κατά δεξιά μεριά, ενώ ο σοβατζής μετά μεγάλης μαγκιάς (εκεί ήταν που έκανε και το λάθος ο Μάρξ) της κούναγε εκείνη τη μαλακία με το σπαγγάκι ως στοιχείο σωστού επαγγελματία,
και ταυτοχρόνως διαρρήγνυε το φανελλίδιον του,διά να υπερασπιστεί το γερμένο λαμπά.
(ο οποίος παρεπιπτόντως δεν είναι σίγουρο πως την ήθελε την υπεράσπιση)
Και ευτυχώς που στο μισάωρο το τελειώσαμε το θέμα διότι και αυτός κατάλαβε πως, ή ήλιο έχει ή κακό καιρό θα κάνει , άν ο λαμπάς δεν γίνει όπως πρέπει, λεφτά δεν θα πάρει.
Και εγώ κατανόησα πως ή με ήλιο ή με φεγγάρι, Ντεπαρντιέου ποτέ δε θα γίνει.

Επίσης να προσθέσω πως εκτός από μιά γρήγορη βουτιά στη θάλασσα,άλλο τι δεν έχω καταφέρει ακόμα, διότι τα φυτούλια μου θέλουνε όταν πέφτει ο ήλιος να δροσιστούνε κιαυτά.Και ποιός μπορεί να τους πει όχι.
Βάλτε και κανα δυό φιλοξενίες ανάμεσα σ'όλα αυτά,ε!μη το παραχέζουμε, ένα βατραχάκι σε εποχή ξηρασίας είμαι ,και ακόμα δεν έχω μεταμορφωθεί σε θεά.
Κάλι κατά προτίμησι.
Χάλι παραμένω προς το παρόν,αλλά πάντα ελπίζω σε ένα φιλί.

:))

24 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Ναι ναι.... καλά...
Δε φτάνει που εσυ τουλάχιστον την κάνεις τη βουτιά σου, μας τσαμπουνάς και ότι σε κουράζει του μπογιατζή ο κόπανος...

Ε-μα...

demetrat είπε...

Ο κόπανος να ξέρεις είναι κουραστικός έως δολοφονίας.


Μα και σύ χρυσούλι μου άμα θες, πας και κανεις βουτίτσα .
Και ακούς και το κυματάκι φλατς φλάτς.

patsiouri είπε...

ακόμα κιο Άνθιμος θα συχώραγε μιά ιδρωμένη μποξεροφορούσα μάννα

Eξαρτάται! Κυκλοφορείς με το επίθετο του συζύγου η μπά???????

Καλό καλοκαίρι, τί σύμπνοια! Μόλις έσκασες στο μπλόγκ μου ετοιμαζόμουν να κλικάρω στο δικό σου!

Darthiir the Abban είπε...

Πάω που;
Πόσα χλμ και κυρίως πόση ώρα μακριά;

demetrat είπε...

πατσιούρι
με το επίθετο του συζύγου κυκλοφορώ, και ουδέποτε αισθάνθηκα πως δεν θα μπορούσα να σιχτιρίσω τον οποιονδήποτε.
Βεβαια θα μπορούσε να ειναι κατι σαν Μεξικό μεριά, να μαζεύουμε επίθετα, οπότε θα πήγαινε κάτι σε DON DE LA PIASTON KAI KOYNATON ORES.
Παρεπιπτόντως έχω δει και κάτι κόττες που κυκλοφορούν με το δικό τους αδερφάκι μου.
Και εδώ αναφωνώ , ΤΟ ΡΑΣΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΠΑ!
ΑΣΤΑ ΛΑ ΒΙΤΟΡΙΑ ΣΙΕΜΠΡΕ.
Πάει λάλησα.

demetrat είπε...

Εννοώ στην Πάργα ,ή δεν έχει απομείνει κανείς εκει;

Darthiir the Abban είπε...

Αυτό ξαναπέστο... :ppp

>:)

Darthiir the Abban είπε...

λολ το ότι ελάλησες εννοώ...

Καλή μου είμαι στα τσιμένα εργαζόμενος πυρετωδώς για τη σωτηρία της γής...

Ποιά Πάργα;

demetrat είπε...

Στα τσιμέντα;;;Αυτά με τα σακκιά;
ή τα τούβλα τώρα τα λένε τσιμέντα λόγω μαζικής κονιορτοποίησης.
ό,τι και να πεις έχεις δίκιο εκ των προτέρων.
(αυτή του Ιονίου).

Darthiir the Abban είπε...

......

Αυτά που αναψοπυρώνουν λόγω έλλειψης φύσης τριγύρω...

ΓΡΟΥΜΦ....

demetrat είπε...

όϊ όϊ μάννα μου
όϊ όϊ μάννα μου δηλαδή.
Τώρα καταλαβαίνω γιατί φοράς την κελεμπία.
Στην έρημο είσαι έτσι κιαλλιώς.

Darthiir the Abban είπε...

Με νοιώθεις....

Ανώνυμος είπε...

mbavo dimitra mou, se diabazw kai mou omorfainei i mera!

Xristina

demetrat είπε...

Χριστίνα, το κατσικάκι με τα μυρωδικά περιμένει να το τσακίσουμε.Πότε;

παράλληλος είπε...

Από Ιούλιο, Σεπτέμβρη;
Πολύ αισιόδοξη σε βρίσκω, κυρία Καλατράβα!
Κάνεις μπάνιο στον ιδρώτα απ' ότι καταλαβαίνω...

Καλά μαστοροξεμπερδέματα!

demetrat είπε...

Παράλληλε,
Τα νώτα μου κάλυψα απλώς.
Χρόνον κερδίζω.
Σίγουρα δεν υπάρχει περίπτωση να μη με βλέπετε ως το Σεπτέμβρη, αλλά όπως και να το κάνουμε, έκανα και γω τη δικαιολογία μου σημαία.
Από αυτά τα ολίγα σίγουρα θάχω ξεμπερδέψει.Άν υπάρξουν και μεγαλύτερα αργότερα,δε θα πάρω.(λέμε τώρα)

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ιβύυυυυ! Το κακομοίρη το σοβατζή, τί τούμελλε να πάθει!

Kapetanios είπε...

Μη τονε λυπάσαι τον σοβατζή λέμεεε
Ούτε κι αυτός σε λυπάται :)
Βρε ζηλιάρα
Ζήλεψες τον σκύλο τον ραταπλάν και το κλεισες το μαγαζί μέχρι το Φθινόπωρο??!!
Αίντε μωρέ
όπως σου ρθει η όρεξη πράξε.
Στο επιτρέπω :))
( για πρώτη χρονιά)

demetrat είπε...

Βρε βρε το παιδί το καλό το θαλασσοδαρμένο.
Πού ήσουνα μαρή Αστέρω;
20 μέρες είπες , και μας την έκανες γιά ενάμισι μήνα.
Γιά κοίτα με καλά!
Σε φαίνομαι εγώ πως τον λυπάμαι το σοβατζή!
Μαύρη μαρμάγκα που τον έφαγε.
Να με δουλέψει θέλει και να πάρει τα φράγκα.
Είπα να τη βγάλω καθαρή ως το Σεπτέμβρη,αλλά δε το βλέπω.Καλού κακού όμως, γιά τα νώτα μας...ξέρεις, ειπα πως το κλείνω, γιά να έχω την άνεση να πηγαινοέρχομαι.
φιλιά στην οικογένεια.

demetrat είπε...

Βιολιστή
Οφείλω να πω, πως σωστά το τοποθέτησες το θέμα.

vangelakas είπε...

όλο δικαιολογίες είστε!

patsiouri είπε...

Aμαν μ'αυτό το κατσικάκι, τρέχουν τα σάλια μου!!!!

demetrat είπε...

επιτέλους, τόφτιαξες !

demetrat είπε...

βαγγέλακας,
Τι δικαιολογίες καλέ,σοβαρολογώ.