5 Σεπτεμβρίου 2008

μια κατάρα και δυό ευχές

Ο καλός μου ο παράλληλος που σημειωτέον γύρισε με καλύτερα κέφια από 'κείνα που είχε πριν φύγει, με προσκάλεσε να παίξω με τις ευχές .
Γιά να χαλαρώσω λέει.
Το μόνο που βρήκα γρήγορα γρήγορα και χαλαρά ήταν αυτό που θέλω
1.ευχή γιά μένα.
Να είμαι γερή εγώ ,και αυτοί που αγαπάω ,γιατί αλλιώς αν πάθουν κάτι θα πεθάνω.
ευχή γιά τον φίλο (γιατί τους αλλους τους εχω χεσμένους)
Να ειναι γερός και μαζί και αυτοί που αγαπάει .
και τέλος το δύσκολο ,
ευχή γιά τον εχθρό
Να μη χορταίνει ποτέ το μάτι του ,ό,τι κιάν αποχτήσει και έτσι θα ειναι δυστυχής εις τους αιώνας.(με τέτοιο μαράζι δε θα ψοφήσει βασανιστικά)
χε χε χε χε







α ! και μη το ξεχάσω, στείλω και τις δικές μου προσκλήσεις, σ' αυτόν τον Πάνω,
τον αποτέτοιο ,
τον σπάει /
τον καπετάνιο,(ειμαι περίεργη να ακούσω την κατάρα)και στο βιολί της αυτή

9 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Μεγάλη επιείκεια προς τον εχθρό διακρίνω :ppp

demetrat είπε...

επιείκια;
Η μέγιστη δυστυχία είναι.Σκέψου να μη μπορεί να χαρεί ούτε ένα λεπτό απ τη ζωή του !
δ

βιολιστης στη στεγη είπε...

Χμμμμμ! Σκέφτομαι, σκέφτομαι....

ο αποτέτοιος είπε...

εγώ σκέφτηκα ήδη.

(έτοιμες τις είχα;)

happypepper είπε...

Nα πω, να πω;
(Καλημερούδια)
Χαμόγελο! Υγεία, μεν αλλά με χαμόγελο. Έχω βαρεθεί τη μουρτζουφλίαση. Τί έγινε ρε παιδιά αυτή η απόλαυση;(να χεις κέφια)
Τη βάζω σε μπουκαλάκια και τη διαθέτω.
Όσο για τους εχθρούς,
μουρχεται να τους ευχηθώ να τους πατήσει ένα τραμ, αλλά έλα μου που αργεί το ρημάδι...
Προς το παρόν, σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη λιακαδερή μέρα.

demetrat είπε...

καλημέρα και σε σένα χάπυπέπερ.
Αυτο είναι το κακό με τα τράμ.
Γιά δοκίμασε με τραίνο;
δ

Spy είπε...

Αγαπημένη μου ντομάτα,
δε θέλω να σας στενοχωρήσω, αλλά όπως έχω δηλώσει στο παρελθόν, για προσωπικούς μου λόγους που δεν είναι της παρούσης, δε συμμετέχω σε blogοπαίχνιδα.

Σας ευχαριστώ όμως ιδιαιτέρως για την πρόσκληση. Θα ανταπωδώσω αλλιώς...

παράλληλος είπε...

Πολύ ευγενική σας βρίσκω με τους εχθρούς σας.
Εχτός αν αναφέρεσθε εις ηδονοβλεπσίας...

demetrat είπε...

Ο ΜΑΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕ ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ, σημαίνει τον ζηλιάρη που δεν φχαριστιέται τη ζωή του, αλλά κοιτάει μόνο τι του λειπει πάντα.
οχι σαν και σας που θα ευχηθω στους φιλους μου να πιασουν οι ευχές τους.Εσύ τους ξέρεις όλους τους φίλους σου;
δ