15 Οκτωβρίου 2008

Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Έκανα έναν άσκημο ύπνο προχτές.
Κοιμήθηκα νωρίς , με την τηλεόραση ανοιχτή, και κάτι κουβέντες μουρ –μουρ - μουρ – μουρ του κώλου , απ αυτές που σε λoβοτομούν.
Λίγο νωρίτερα διάβαζα στο κρεββάτι.
Κακή συνήθεια αυτή παιδιόθεν, που την αντέγραψα απ’ τον μπαμπά, ο όποιος είχε ανακαλύψει νωρίτερα από μένα πως το κρεββάτι και το πάπλωμα είναι το καλύτερο μέρος και γιά διάβασμα.
Εν τω μεταξύ τόχω παρατητηρημένο.
Αυτοί που διαβάζουνε στο κρεββάτι , στον καμπινέ έχουνε δώσει ακριβώς τις διαστάσεις που του πρέπει …..Μπαίνουνε τρέχοντας ,τον χέζουνε στα γρήγορα και φεύγουνε.
Τέλος πάντων, έλεγα λοιπόν πως διάβαζα στο κρεββάτι για πολλοστή φορά κάτι παλιές ιστορίες με συνθήκες , συμφωνίες , εμφύλιους, Άγγλους, αντάρτες και πρωθυπουργούς.
Ξύπνησα κανά δυο φορές εν τω μέσω της νυχτός σαν τον νυμφίο, ιδού , αλλά πουθενά δεν ερχόμουνα .
Αφενός γιατί κανένας δε με περίμενε, και αφετέρου, γιατί βαριόμουνα να φύγω απ το κρεβάτι που ήταν και χουχουλιάρικο.
Την τρίτη φορά που ξύπνησα τα πήρα με την κατάστασή μου και μετακομίστηκα στο καθιστικό.
Μαζί με το βιβλίο για να με ξαναπάρει ο ύπνος.
Σαν και μπορεί να σε πάρει ο ύπνος με τους βουρδούλακες ,τους Άγγλους και τους πρωθυπουργούς.
Το κατάλαβα ταχύτατα πως μόνο για εξετάσεις θα μπορούσα να πάω μετά από τέτοια μελέτη, γιατί εκτός των άλλων έχω και τη μαλακία να μαθαίνω απ’ έξω τις ημερομηνίες, λες και έχω μόλτιπλ τσόϊς την άλλη μέρα.
Έκλεισα το βιβλίο, και ξανάνοιξα το μαλακιστήρι .
Μάλλον κοιμήθηκα εκ νέου, αλλά πετάχτηκα τρομαγμένη και τσιμπλιάρα τρέχοντας να βρω την παντόφλα για να τρέξω να κρυφτώ.
Γιατί άκουγα μέσα στο κεφάλι μου πως ένας Γεώργιος Παπαντρέου, ήθελε να κάνει «κυβέρνηση ενότητας» με τους αριστερούς, για να κυβερνήσει λέει, και να σώσει την Ελλάδα απ την καταστροφή.
Αυτή η κυρία, η εθνική ενότητα ,είμαι χίλια τα εκατό σίγουρη πως κάτι κάνει που σε στέλνει ή σε θάλασσα ή σε βουνό καθότι μόνο σ΄αυτά τα δύο φύονται θυμαράκια..
Το διάβασα πρόσφατα κάπου αλλά δε θυμάμαι που.
..........<<Η κυβέρνηση Γεωργίου Παπανδρέου,η λεγόμενη κυβέρνηση ‘ Εθνικής ενότητας ’, είχε εγκατασταθεί στην Αθήνα .Συμμετείχαν σ’ αυτήν και 6 δικοί μας υπουργοί: Σβώλος,Τσιριμώκος, Ζεύγος, Αγγελόπουλος, Ασκούτσης , και Χατζήμπεης.
Ουσιαστικά η δική μας συμμετοχή στην κυβέρνηση ‘εθνικής ενότητας’, ήταν εντελώς διακοσμητική ,απλώς και μόνο για να τηρηθούν τα προσχήματα περί ενότητας.
Εκτός του ότι ήμασταν μειοψηφία, τα υπουργεία που μας παραχωρήθηκαν ήταν δευτερεύοντα και
……………………...................>>
Η πρώτη μου αστραπιαία σκέψη ήτανε πως εδώ στο σιάδι δεν μπορώ να κρυφτώ ούτε εγώ , ούτε τα άρματά μου. Μα πού είναι τα άπαρτα βουνά;
Η δεύτερη αστραπιαία σκέψη ήτανε πως πρέπει να κρύψω το Μήτσο και τον Αλέξανδρο , μη τους πάρουνε στο στρατό .
Η τρίτη και καθυστερημένη ήτανε κατά που να παρακαλέσω για να μην αφαλοκόψουνε εμένα και την Κική.
Μετά η ροή αποτρελλάθηκε.
Χλόμιασα , βρέθηκα λέει όξω στον κήπο,με το μαλλί ξέπλεκο, σαν την Αστέρω ένα πράμμα αλλά χωρίς το σεγκούνι το κεντητό και την φευγατίλα στο μάτι ,παρά μόνο με το μεταξωτό σακκάκι της πιτζάμας.
Ήμουνα μια ξυπόλητη μια παξιμαδοκλέφτρα , και με κυνήγαγε ο Γεώργιος Παπανδρέου να μου δώσει τα δαχτυλίδια λέει, ίνα με πείσει πως πρέπει να μπω στην κυβέρνηση του.
Δήμητρααααααα βέλαξε , σε χρειάζομαι.
Πρίτς του κάνω .Εγώ ούτε να σε βλέπω δε θέλω.
Θέλεις δε θέλεις Θα μόρθειιιιιιιιιις .Ξαναβέλαξε Και μου κούναε και το δάχτυλο.
Κάνω έτσι και τι να δω, από κοντά του έτρεχε κιένας χοντρός .
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ; Αναρωτήθηκα
Τι σου πέρασε απ το μυαλό;;;ούρλιαξε αυτός κροταλίζοντας τα δόντια της κοιλιάς του.
Μια ΕΒΓΑ της γειτονιάς είσαι.
Μαζί μας θα γίνεις το μαγαζάκι της κεντρικής οδού.
Δε θέλω … δε θέλω ….δε θέλω …..
Τρέμοντας ,προσπάθησα να μπω μέσα στο σπίτι να βρω τα παπούτσια μου και κάνα παντελόνι ,μήπως το κόψω στην τρεχάλα και σωθώ.
Αλλά που τέτοια τύχη!
Εκεί!!
Ακίνητη !Αστραποβαρεμένη.
Γιατί εδώ που τα λέμε δεν είναι και λίγο πράμα να περιμένεις να σε ακουμπήσει από ώρα σε ώρα το χέρι ενός Γεωργίου Παπαντρέου!!.
Σπρωχνόμενο μάλιστα απ’ την κοιλιά ενός Πάγκαλου!
Άσε που κάπου από το βάθος της αυλής , νομίζω κάτω απ το τοιχείο, το βορινό ,άκουγα κι έναν να φωνάζει ,,,,,,,,λέτμι γκόου θρούυυύύύύ – λετμιγκόου θρούυύυυύ. Μπρεικ ον θρου το δε αδερ σάινττττ…………………..Είμαι ο Έέεεβεεερτ…………… Είμαι ο Έβεεερτ!!!!!!!!!!!

Θεέ μου, ικέτεψα , κοίτα λίγο χαμηλάααααά .
Κυνήγα με μπας και τρέξω!
Ίσα για να ρίξω κάτι απάνω μου. Γιατί άν δεν απατώμαι, εκτός από ξυπόλητη ήμουνα και με το βρακί.
Ξέρεις τι είναι να τρέχεις με τον κώλο ξεσκέπαστο κι αλαφροΐσκιωτο!!!!!!!
Ξέρεις τίναι να μην έχεις ένα φίλο;κι απο πάνω να σε δέρνει κι ντουνιάς; ε;
Τουλάχιστο νάχω φυλαμένο τον απαυτό μου.
………Όχι Παπανδρέου,……… όχι Παπανδρέου……..κάντε μια καντηλίτσα…… σώστε τα παιδιά……. σώστε τα παιδιά,……….
.,………….και κει ακριβώς που με κόπο ξεκολλώντας το ποδάρι απ τη λάσπη, τα κατάφερα και όρμησα κατά μεριά της ντουλάπας-αυτή που την έκανα να μοιάζει σαν τις εννιάμισι βδομάδες , αλλά κανένας δε βρέθηκε να κάτσει μέσα από τις γρίλιες-, είδα να με περιμένει μπροστά στο δεξί φύλλο ένας σπηλιωτόπουλος.
Του κόλλησα αστραπιαία το σταυρό στο κούτελο.τσσσσσσσσσσσσ
Άμα δείτε έναν σπηλιωτόπουλο με τη βούλα στη μπάλα ,ο δικός μου θα είναι .
Έκανα με απόγνωση το κεφάλι δεξιά …. Αριστερά. Δεξιά … αριστερά….
Φύσηξα το μαλλί που κόλλησε στην άκρη απ’ τα σκασμένα μου χείλη..
Ένα φύσα αγέρι - φύσα αγέρι τέϊκ μι ντάουν του μάϊ μπόουτ ον δε ρίβερ -που σηκώθηκε ξαφνικά θροΐζε τα φρεσκολουσμένα μου μαλλιά και πέταξα προς τον δαμασκηνό καλόγερο της κρεβατοκάμαρας, μια και είχα αποθέσει εκεί από βραδύς το μπουφαν το πουπουλένιο το πορτοκαλί, και ένα απρέ σκι παντελόνι. Γκρί.
Αλλά η ατυχήσασα, μάζωξα τα απομεινάρια του άλλου καλόγερου ,που μου άφησε μόνο ένα βατοπέδιον ελεύθερον, επι του οποίου εκρέμοντο ένα τζίν και ένα μπουφανάκι.
Πλανάροντας τα άρπαξα, αλλά δεν έμελλε να τα φορέσω, γιατί πως τα κατάφερα και βρέθηκα πάλι χωρίς ρούχα στην άκρη στο Ζάλογγο, καθισμένη ακριβώς από κάτω απ την δεύτερη σουλιώτισα κουνώντας αμέριμνα τα πόδια.
Τραγουδώντας γκουανταναμέρα γουαχίρα γουανταναμέρα,ένα κινέζικο φεγγάρι ξεπρόβαλε κάτω απ την δεξιά μασχάλη της κεραυνοβολημένης κόρης.
Κάτω απ την πρώτη κάθονταν ένας φαλακρός ψηλός κρυόκοωλος, με αθλητική φόρμα και μ’ ένα κασελάκι για παπούτσια μπροστά του.
Ελεήστε το φτωχόοοο, ελεήηηστε το φτωχόόό , για τη μαννούλα μου που είναι στο νοσοκομείοοοοο είπε με ραγισμένη φωνή.
Γραββάτες έχετε; Τούπα εγώ .
Τι λέτε κυρία μου ,απάντησε, τι να τις κάνετε τις γραββάτες εδώ ψηλά στο Ζάλογγο ,ψηλά στα κορφοβούνια;;
Κι εκεί που σκεφτόμουνα ,σα νάχει δίκιο ο χλιμίτζουρας , τι να τις κάνω τις γραββάτες, εγώ παντελόνια γυρεύω, είδα το δαχτυλάκι του που ήτανε στραβοκολλημένο και τον αναγνώρισα.
Τι είναι ικανός να κάνει ο άνθρωπος φιλοσοφίστηκα.
Και ενώ , αυτός αρχίνησε το μια βοσκοπούλα αγάπησα μια ζηλεμένη κόρη,
ήρθε το άλλο το πουλί,το αλάλητο. Ένας Καραμανλής, που τον άρπαξε απ τη μέση και άλλαξαν ευθύς τροπάρι, φωνάζοντας σε μένα που την έκανα με μεγάλες απλωτές:
-Που πάάάάςςςς μύύυύυγδαλαααααααααα.
Ιπτάμενη πια και σε απόσταση ασφαλείας , απ’ το υπερπέραν , παίζοντας σε ένα αλλήθωρο μπαντονεόν με γαλάζιους φακούς επαφής:
οι παντρεμένοι +οι+ οι+ οι +οι δε γιορτάζουνε ποτές και καθώς ο κώλος μου συνέχιζε να κρυώνει ,εξέπεσα του καναπέως αφυπνιζομένη αληθώς αυτή τη φορά, την ίδια στιγμή που ο λυριτζής του Οικονόμου διέδιδε πως:

-Ο Γεώργιος Παπανδρέου επιμένει να καλεί τον Συνασπισμό σε κυβέρνηση ενότητας , για να σωθεί η Ελλάδα-.


35 σχόλια:

Spy είπε...

Αυτό δεν είναι όνειρο, δεν είναι εφιάλτης. Υπερπαραγωγή του Bollywood είναι...
Βοήθειά μας.

Darthiir the Abban είπε...

Λοιπόν, αυτό με τον ύπνο... το παθαίνω δυό τρείς φορές τη βδομάδα... άσε... ΔΡΑΜΑ :(

Όσο για τον καμπινέ... εγώ στα μέτρα του τον έχω αλλά στο κρεβάτι δε διαβάζω...
>:)

Και φυσικά δεν βάζω ποτέ τουβου σε τέτοιες εκπομπές νυχτιάτικα...
Οπότε τα επαναστατικά μου περιορίζονται σο πέρα 'δωθε σαλόνι, δωμάτιο, καμιά κλωτσιά στο σκαμπώ και πολύ ξύλο με τα σεντόνια...

Darthiir the Abban είπε...

Λοιπόν, αυτό με τον ύπνο... το παθαίνω δυό τρείς φορές τη βδομάδα... άσε... ΔΡΑΜΑ :(

Όσο για τον καμπινέ... εγώ στα μέτρα του τον έχω αλλά στο κρεβάτι δε διαβάζω...
>:)

Και φυσικά δεν βάζω ποτέ τουβου σε τέτοιες εκπομπές νυχτιάτικα...
Οπότε τα επαναστατικά μου περιορίζονται σο πέρα 'δωθε σαλόνι, δωμάτιο, καμιά κλωτσιά στο σκαμπώ και πολύ ξύλο με τα σεντόνια...

βιολιστης στη στεγη είπε...

Σιγά! Πώς κάνεις έτσι; Μιά μαύρη κωμωδία είδες! Πού νάβλεπες χθές το βράδυ, θρίλερ Ευαγγελάτου, με πολύ τρόμο και κινδυνολογία για την επικείμενη οικονομική μας καταστροφή, και άλλες τέτοιες ισλανδίες! Ράκος έγινα!

demetrat είπε...

Σπάϊ
Να σου πω, άν ο ΓΑΠ έπαιρνε το ρόλο της Ναργκίς,πιθανόν να πότιζε και τη γή με ιδρώτα.
δ

demetrat είπε...

μελαχροινούλη ,
τι να σου πω, εδώ το αγαπημένο μου είναι να βλέπω θρίλερ και μετά να κοιμάμαι, αλλά τούτο δω, ξεπερνάει και τον Κάρπεντερ.
(τελικά οι ακοίμητοι είμαστε πολλοί )
δ

demetrat είπε...

Άσε βιολιστή, το είδα γιά λίγο, μετά έκανα σενάρια καταστροφής , ευτυχώς λέω έχω το παιδί στην ολλανδία οπου θα πάμε όλοι ως πρόσφυγες, μετά χτύπησα μιά σοκολάτα αμυγδάλου, συνήρθα ,είδα ένα θρίλερ και κοιμήθηκα σαν πουλάκι.

Ioannis Skordopoutsoglou είπε...

Η σοκολάτα αμυγδάλου προσφέρεται για ύπνο. Δε λες πάντως καλά που με τους Άγγλους που διάβαζες δε είδες στον ύπνο σου τον Γκασκόϊν μαζί με τους Iron Maiden στη περιοδία των δευτέρων...

τοχοντρομπιζελι είπε...

Περιμενα τη καινουργια αναρτηση για να ολοκληρωσω τη προηγουμενη...καθε φορα η ιδια ιστορια.Ξανθοπουλος...
Σουχω πει να μη κοιμασαι με την TV ανοιχτη.Κοιτα τωρα!
Α! Σε περιπτωση που οντως ανεβειτε,φερτε κανενα φαρμακειο καλου κακου.Εδω ειναι η χωρα που ο κοσμος δεν αγχωνεται-βιαζεται ποτε.Για τιποτα.
Ας κραταμε μια πισινη.
καλημερα :)

patsiouri είπε...

Εχει χώρο και για κανένα κοντοχωριανό το παιδί??? Σε ποιά πόλη είναι???
Κοίτα τι μου θύμισες και είναι και Σάββατο, εχω ακόμη παλιά ταυτότητα...
Και το διαβατήριο έληξε!
Πριν έρθω εδώ διάβαζα το σάιτ ενός κόματος που λεγεται Φιλελεύθερη Συμμαχία...

Κοινώς: Μ'έκανες και σκιάχτηκα!

παράλληλος είπε...

Στην πρώτη ανάγνωση γέλασα πολύ!

Στη δεύτερη το έριξα στο ποτό!...

Μετά τα είδα όλα άσπρα!

demetrat είπε...

Χοντρό μπιζέλι
μόνο φαρμακείο!!
Και μαγειρείο!!Καί ασπρορουχείο!!και παγοποιείο!!Ας έρθουμε εμεις, (κάνε όμως και συ κάτι τι στο διάολο λέει ο οιδίποδας το κέρατό μου μέσα.μαλακίες λέει τόσα χρόνια;)και σου κάνω εγώ το αυτοκίνητο, φίατ βυσσινί πριν 15 χρόνια που πάει στη Βενετία!!
Ξανθόπουλος ε;, άστα χέστα που είπε και η μάννα μου.Όσο γιά το άλλο , μου τόχεις πει εσύ, αλλά αυτό με το ΓΑΠ θα το πάθαινα έτσι κιαλλιώς.
(τελικά η τσαμπαγιόνε δεν έχει καθόλου μασκαρπόνε μέσα ε;)
δ

demetrat είπε...

πατσιουράκι καλημέρα.
Το παιδί έχει χώρο,είναι κοντά στο Άμστερνταμ.
Αν είχες ταυτότητα τουλάχιστο καινούρια θα ταξίδευες μ αυτήν.
Αλλά όντως σε βρίσκω εντελώς όμως χεσμένη.Λές να καταστραφούμε αυτό το Σαββατοκύριακο ;
Τι στο καλό λένε εκεί στη φιλελεύθερη συμμαχία καλέ;;;;;;;
υ.γ
(τι θα κανω με σας κόρες;τη μία την κάνω και κλαίει, και την άλλη τη σκιάζω παναγίτσα μου!)
δ

demetrat είπε...

παράλληλε
Κατά πρώτον θα σας ευχαριστήσω που με τιμήσατε δις τουλάχιστον.
Και κατά δεύτερον είμαι πολύ χαρούμενη που σας έκανα και γελάσατε.
(Αυτο με τα άσπρα που λές ,εγώ γίνεται άμα το κανω να τα δώ όλα τουρκουάζ;γιατί τους εφιάλτες μου τους θέλω χρωματιστούς άν είναι δυνατόν.)
δ

τοχοντρομπιζελι είπε...

@demetrat εδω πουλανε Artemisia absinthium ...βαζει χρωμα στη ζωη σας...ησας ..ησας...
εχω κιαλλο αδερρφι???

demetrat είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
demetrat είπε...

emeis edw mwro den xreiazomaste pikriles gia na doyme xrwmata sti zwi mas.
(το πατσιούρι πιό πάνω.)
d

beth είπε...

ama ksanadeis tetoio oneirokopse to diabasma, to tsigaro, thn tv mh sou pw kai to laimo sou. egw de 8a to antexa mia fora

ο αποτέτοιος είπε...

και μη χειρότερα..

(μα τι διαστροφικό μυαλό διαθέτετε;)


(επίσης τρελλάθηκα με το αλλήθωρο μπαντονεόν. και γαμώ τις φράσεις)

Theogr ο κηπουρός είπε...

Για πες το σενάριο με τον τύπο που κοιμήθηκε κάτι χρόνια και ακόμα δεν μπορεί να συνέλθει το έγραψες εσύ η δεν έχεις σχέση........;

demetrat είπε...

beth
Ετσι νόμιζα και γώ όταν κοιμόμουνα. Πως ήταν όνειρο.
Μετά που ξύπνησα κατάλαβα πως ήταν η πραγματικότητα.
Γιά πες τώρα τι ακριβώς να κόψω απ τα
τρία;
δ

demetrat είπε...

αποτέτοιος
Μουά;;;;;;;
Η πραγματικότητα που ζούμε είναι η μεγαλύτερη διαστροφή!
Σκέψου μόνο πως ζουμε σε μια διαστροφή που τα ίδια ονόματα ταχτοποιούν κανονικότατα και επιμελώς,τους παπουδες μας, τους γονεις μας, εμάς και τα παιδιά μας, επι 70 χρονια και βαλε.
Το μυαλουδάκι μου διαστροφή;;;;;;

demetrat είπε...

όχι καλέ κηπουρέ(και βρήκες και το μπαξέ βλεπω)
Εγώ απλώς προσπαθώ να κοιμηθώ η κακομοίρα!
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Βρε μπας και είχες φάει κάτι βαρύ;
Αν, πάντως, βγεις αληθινή, τότε πάμε για Δεκεμβριανά. Πωπωπω! Σ' ενάμιση μήνα!

demetrat είπε...

Προλαβαίνουμε λες, να ανακαλέσουμε την αντιπροσωπία απ τη συνδιάσκεψη του Λιβάνου;
(κάπου ήτανε κρυμμένος κι ένας Κόκκαλης, αλλά εγώ επειδή είμαι Αεκάρα, έκανα πως δεν τον είδα.)

παράλληλος είπε...

Το όνειρο (ο εφιάλτης σου) συνεχίζεται και στο ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα!

spinachvatican είπε...

μία παρατήρηση μόνον. υπάρχουν άνθρωποι που διαβάζουν στο κρεβάτι αλλά τιμούν και το καμπινέ. δια την ιστορικήν αλήθεια και μόνο/

demetrat είπε...

παράλληλος.
Γλύκα στάζει το χειλάκι σου.
δ

demetrat είπε...

spinachvatican
ε! άν δεν υπήρχαν κι αυτές οι εξαιρέσεις, τι χρώμα θάχε η ζωή μας ;;;;;;;;;

apos είπε...

Όνειρο τρελλό, αρρωστημένο που πολύ μου άρεσε.
Όταν λες Γεώργιος Παπανδρέου στο τέλος, εννοείς εκείνο τον παλιό; Όταν λες Συνασπισμό, μήπως κατά βάθος το μυαλό σου (από το όνειρο) γύριζε στην ΕΔΑ;
(σου βρίσκεται κανένας ονειροκρίτης;)

demetrat είπε...

Όχι όχι τον καινούριο εννοώ.
Τι ονειροκρίτης Άπο πασά μου, να μου βρίσκεται, τα δεκεμβιανά δεν κάνουνε λές;
δ

kapetanios είπε...

Μανδαμ D
Χρόνια σας πολλά και ευτυχισμένα :))
Και να αποφεύγετε τα φονταν βραδιάτικα Δημητρούλα μας γιατί φέρνουν συχνά εφιάλτες όπως λέει και ο σκύλος ;)
Άκου κυβέρνηση εθνικής ενότητας με τον ΓαΠ και τον Τσιριμώκο παρέα !!

Κούκος είπε...

Είπαμε να βλέπουμε που και που κανένα όνειρο αλλά να μη το παρακάνουμε...

Χρόνια πολλά και καλά!

demetrat είπε...

@καπετάνιος:
εγώ ήξερα πως τα φοντάν γκαστρώνουνε, δεν ήξερα πως φέρνουν τέτοιους εφιάλτες.Απαπαπα , Τσιριμώκο;
δ

demetrat είπε...

προς κούκον:
Γιατί νομίζεις πως το ήθελα να τρέχω κυνηγημένη στα όρη στάγρια βουνά;
Αλλά με κυνηγάνε τα ίδια ονόματα που κυνηγάγανε και τους παπούδες μου.
Ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές. Επίσης και σε σάς χρόνια πολλά και όμορφα.
δ