27 Οκτωβρίου 2008

μα , πρόκειται όντως γιά παιχνίδι;





Είπα μήπως και λουφάρω, αλλά τελικά δεν τα κατάφερα.
Καλά ,καλά μη γρατσουνάς άλλο μ' αυτό το πράμμα.
Θα το παίξω το παιχνίδι.
Εξ' άλλου δεν ήρθε ακόμα ούτε ο ταχυδρόμος,ούτε κι ο γιός του να μου φέρει καμμιά έμπνευση κι έτσι έχω χρόνο.
Πέντε ερωτήσεις που θα έκανα άν μπορούσα .
Γιατί είναι κιαυτό.
Άν το μπορούσα.
Ανάμεσα σε άλλες,( που πιθανόν να υπήρχαν άν το ανέλυα περισσότερο), αυτές μου ταιριάζουν καλύτερα.


Σ’ ένα φιλόσοφο:
εσύ καλό μου σε τι χρειάζεσαι;αφου ετσι κιαλλιώς, ο καθένας μας τη φιλοσοφία του την έχει ενστικτωδώς.Γιατί να μπερδευόμαστε με κάποιον άλλον ;


Σ’ έναν παλιό έρωτα:

απο τους έρωτες που με πληγώσανε τίποτα δε θα ρωτήσω, γιατί όταν έκανα την απεξάρτηση έκοψα και το κομμάτι και το πέταξα.
Στους έρωτες που πλήγωσα θα ρώταγα μαλακίες για να περάσει η ώρα.
Εντάξει εντάξει, είμαι λίγο εγωίστρια .
Άμα λείπω απ' το πάρτυ δε με νοιάζει τι γίνεται εκεί.

Σ’ ένα μέντιουμ θα ρώταγα:
τι σκατά έκανες και τάμαθες όλα αυτά;Θέλω και γώ.

Σ’ ένα παιδί:
θα με θέλεις πάντα για παρέα;

Γιά τον καθρέφτη δε μου βγήκε καμμιά ερώτησι, παρά μόνο η διαπίστωση:
το κέρατό μου μέσα, γέρασα και ακόμα δεν πήγα στο Περού,
στη Γουατεμάλα, στην Αργεντινή, στη Νέα Ζηλανδία, και στο σπα της Μπλού Λαγκούν.



20 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

ΟΥΦ...
Άχρηστο με έβγαλες... :p

apos είπε...

Είσαι λίγο εγωίστρια, η αλήθεια είναι...
(ωραία ξεκίνησα)
Για Αργεντινή που δεν πήγες, ποτέ δεν είναι αργά. Έλα μαζί του χρόνου.
Και του παραχρόνου.
(σου δίνω ήδη δύο ευκαιρίες.)

demetrat είπε...

Darthiir the Abban
Τί εννοείς καλέ άχρηστο;
Ως φιλόσοφο , ή ως γκαμήλα;
δ

demetrat είπε...

apos
Είμαι λίγο...(διατί να το κρύψωμεν άλλωστε!!)
Αν με προσκαλείς σταλήθεια, την έβαψες, γιατί εγώ τα κρατάω αυτά.
Εχω φτάσει ως το Μεξικό μετά από μία τετοια πρόσκληση ,και επειδή μου κατσικώθηκε να πάω στο Ιξτλάν ,ολόκληρη μεξικάνικη οικογένεια ξαμολύθηκε , να μου το βρεί , γιατί ουτε αυτοί ξέρανε που βρίσκεται.
Μετά από 3-4 μέρες, πήγαμε σε αλγούνος ρούινες που μας δείξανε οι ντόπιοι , και το βρήκαμε. :)
δ

patsiouri είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Πάντα καθυστερημένη...)

Spy είπε...

Άλλα ετοιμαζόμουν να γράψω, άλλα θα γράψω, διότι οι εξελίξεις τρέχουν απ' ότι βλέπω.

α) Kαλά που είναι και η αποπάνω μου, γιατί ως μέγας γύφτουλας δεν θα σας ευχόμουν ποτέ (να φανταστείτε ότι ξέχασα και την κουμπάρα μου): XPONIA ΠOΛΛA, KAΛA, EYTYXIΣMENA, ΓEMATA...

β) Tον apos μην τον πολυπιστεύετε... Tο έχει τάξει σε όλον τον κόσμο αυτό το ταξίδι. Tσάρτερ να δω που θα βρεί άμα του πούνε όλοι ναι τελικά...

ο αποτέτοιος είπε...

χρόνια πολλά και από εμένα που εξεχάσθην και εγώ.

αυτή η μπλου λαγκούν ωραία μου φαίνεται..

happypepper είπε...

Kαταρχήήν χρόνια πολλά και από εμένα...
Στο παιχνίδι με τις ερωτήσεις:
Θέλετε να οργανώσουμε ένα μπλογκοτάξιδο στο Μάτσου Πίτσου;

Πως πήγε το Ταξίδι Στο Ιξτλάν; Τον βρήκατε τον Κάρλος; Ή μήπως περάσατε από τη "Ντομάτα" στα μανιτάρια;(περι μαγειρικής ο λόγος)

Δήμητρα μ' αρέσουν τα μέρη που επέλεξες - δε θα το πιστέψεις, αλλά και γω τα ίδια συζητούσα τελευταία. Τη Γουατεμάλα την έχασα στο παρά τσάκ! (λέγαμε με μια παρέα να περάσουμε από το Γιουκατάν με ποτάμι στη Γουατεμάλα και κάποιοι κόλωσαν και μείναμε εκεί).
Περού το λεω χρόνια - δεν έχει κάτσει. Η ΝΖηλανδία είναι φρέσκια αγάπη και η Αργεντινή απλά με φοβίζει το γεγονός ότι ένας φίλος μου είπε:
Εσύ αν πας, θα μείνεις εκεί!
Φιλιά!

demetrat είπε...

πατσιουρι
Νάσαι καλά και συ χαμενούλι.
Οι αληθινές ευχές πιάνουν και καθυστερημένες.
δ

demetrat είπε...

ευχαριστώ και σενα Σπάει μου.
Και καλά και καλά,που με σκέφτηκες, μ αυτή τη μαυρίλα.
Το νού σου,( γιατί εγώ είμαι τρελλή με τα ταξίδια,)μηπως αντί να μας βγεί από λόγο ο Άπος, σε σύρω και σένα μαζί μου.
Οσο για τσάρτερ, βρες μου εσύ 21 άτομα , και σου φέρνω εγώ το αεροπλάνο στην πόρτα σου. :)
δ

demetrat είπε...

happypepper
πρώτα πρώτα για να μη ξεχαστώ η λαλημένη, ευχαριστώ γιά τις ευχές.
Δεύτερον και κυριότερον :)
Πολύ ευχαρίστως.(εννοω την μπλογκοπαρέα)
Τωρα τα συνακόλουθα.
Γιά να βρω το συγκεκριμμένο Ιχτλάν (γιά την ακρίβεια, το χ, προφερεται χι κανονικοτατα)πηγα με το βίβλίο του Κάρλος παραμάσκαλα, μέχρι και στο σερβίσιο τουρίσμο μη χέσω ,να μου πουν ποιό απ' όλα είναι το περίφημο αρχαίο ιχτλάν Διότι εκει γύρα , υπήρχαν πεντέξι τέτοια..
Περιττο να σου πω πως με κοίταζαν σαν την τρελλή του Σαγιώ.

Τελικώς και αφου ανακάλυψα διά της εις άτοπον πως το μοναδικο μέρος που ακόμα εχει ινδιάνους Ουιτσόλες, σαμανους ,και υπάρχει και το το συγκεκριμενο μανιτάρι , βρίσκεται στη σιέρρα Οτσιντεντάλ, το βρήκα επιτέλους, το Ιχτλαν δεΛ Ρίο, (και πάντα με τον Καρλος παραμάσκαλα, σαν σχολικό τυφλοσούρτη,).Και δε μετάνοιωσα ποτέ.Ήταν ακριβώς όπως το ειχα φανταστεί στα 20.
Μόνο που εγώ είχα λαχανιάσει πιά.
Τα υπόλοιπα.
Για το ταξίδι στη Γουατεμάλα που δεν ειναι ακριβως ΜΟΝΟ εκει.
Εχω σχεδιο γιά 3 βδομαδες, και πιάνει .Γουατεμαλα, Μεξικό και Μπελίς.
Εχω σχεδιάσει και που θα κοιμηθω, ποσα χιλιομετρα θα κανω τη μέρα, ποσες μερες θα μεινω και που.
Μονο μια παράκλησι.
Οι μετακινήσεις να γίνονται με βανάκι.Υπάρχουν άφθονα,πάμφθηνα , και με ξεναγό μαζί.
Φοβαμαι τα αεροπολάνα.:((
Το Περού θα πρεπει να κάτσει οπωσδήποτε.
Οσο γιά την Αργεντινή δε φοβάμαι πιά μη μείνω πουθενά έξω απ'την Ελλάδα.Οπότε θα σε δέσουμε και θα σε σύρουμε πίσω οι υπόλοιποι.

demetrat είπε...

αποτέτοιος,
αυτη η μπλού, επειδή είναι και κοντά, μας βλέπω και τους δύο αλα μπρατσέτα, να το κάνουμε το τρίτμεντ αουτντόοορ.
δ

βιολιστης στη στεγη είπε...

Πρώτον: To παιχνιδάκι στη ξεπέτα το έπαιξες γιατί τις 7 αλήθειες τις έκανες delete και μάλλον εκ του πονηρού!
Δεύτερον: Στο δρόμο κατα Μπλου Λαγκούν, δεν κάνεις και μιά στάση Κορινθία μεριά; Στο δρόμο σου είναι!
Τρίτον: Τα μπισκοτάκια τα θέλω φρέσκα!

DIONYSOS είπε...

Χρόνια καλά Δήμητρα, υγεία χωρίς συμβιβασμούς με τις "αδολες χαρές" του ....μοναχισμού.

happypepper είπε...

Ακούγεται ιδιαιτέρως δελεαστικό...
Αρκεί να δούμε πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να τον εξοικονομήσουμε.
Και πάλι καλημέρα.

demetrat είπε...

@βιολιστής.
Ναι λεμε, ναι, θα στα φέρω φρέσκα.
Μόχεις κάτσει εκει στη μέση του δρόμου σάν τον προκρούστη.
Διαφυγή καμμιά.


@διόνυσος
Η ασυμβίβαστη υγεία μου σε ευχαριστεί πολύ


@χάπυ πέπερ
θέλει τουλάχιστο 3 βδομάδες το όλον εγχείρημα.
Και ο χρονος μας μετραει από τώρα και μέχρι το Φλεβάρη.

island είπε...

Εγώ δεν εξεχάσθην αλλά ήρθα για πρώτη φορά θαρρώ εδώ γι αυτό θα σας πω τώρα χρόνια πολλά. Και να προσέχετε τις συμβουλές του Spy. Είναι τεφαρίκι άνθρωπος.

Καλησπέρα

demetrat είπε...

island
Ευχαριστώ πολύ γιά την ευχή.
Όπως και να το κάνεις, ένα νησί το χρειαζόμαστε εδώ μέσα.
(και σεις απ' αυτούς που προσκλήθηκαν στην αργεντινή;)

δ

vangelakas είπε...

Άμα λείπω απ' το πάρτυ δε με νοιάζει τι γίνεται εκεί.

Ναί, έ; Εγώ αντιθέτως. Σκέφτομαι τί ωραία πού περνάνε στό πάρτυ άνευ εμού καί σκυλιάζω γαμώ τό στανιό μου γαμώ.

demetrat είπε...

καλά να πάθετε, και να σκυλιάζετε, γιαυτό εξ' άλλου είστε και Βαγγέλακας. :))
δ