9 Φεβρουαρίου 2009

α , εγώ θέλω να επιστρέφω κιόλας!!


Με γαργάλησε φίλη προχτές , και μου θύμισε μέρες απολύτου πολιτικής αβεβαιότητος.
Αδυσώπητης ανασφάλειας , και αρμέ υπαρξιακού άγχους:
-Αν είμαι, πάω;
-Κι αν πάω είμαι ;
-Κι άν είμαι και πάω; με περιμένει κανένας;
-Κι άν με περιμένει κανένας  τον θέλω;
-Κι άν δεν τον θέλω,..... αυτός που θέλω που στο διάλο είναι και γυρνάει;
Τον Οδυσσέα, ως βιβλίο, μου τον έκανε δώρο ένας ψυχίατρος στη γιορτή μου.
Κανονικά θα έπρεπε να καταλάβω και το λάκκο και τη φάβα,
αλλά εγώ, μιά αθώα και άκακη κοκκινοσκουφίτσα, δεν θα ηδυνάμην να σκεφτώ με πονηρία και υποψία γιά κανένα.
Ακόμα και γιά έναν ψυχίατρο.
Με τα βιβλία είμαι βουλιμική.
Ήτοι, με το που βλέπω βιβλίο, το ζαχαρώνω όλη μέρα, και το βράδυ το παίρνω στο κρεββάτι.
Θα πρέπει να διαβάσω τουλάχιστο το μισό ή και πολλάκις ολόκληρο γιά να πω πως χόρτασα αρκούντως.
Ετούτος εδώ ο Δυσσέας, με αλλαξοπίστησε.
Κόντεψα να γίνω ανορεξική.
Εκανα να ξαναπιάσω βιβλίο στο χέρι κανά δίχρονο.
Ό,τι βιβλίο έμπαινε στο σπίτι, το άφηνα σε απόσταση ασφαλείας.
Το μύριζα.
Το κοίταζα γύρω γύρω ,απ' όλες τις πλευρές.
Μετά το σκούνταγα με μιά ξύλινη κουτάλα πλακέ, μη μου ζωντανέψει και βγεί κανάς Λεοπόλδος Μπλούμ που έχει τον ασυμμάζευτο  και μου πάρει τους δρόμους .
Μετά το έπαιρνα με τα γάντια της κουζίνας, και το ακούμπαγα στο γραφείο,
όπου και έμενε καμμιά βδομάδα.
Μετά το ανέβαζα στο κομοδίνο , δίπλα στο πορτατίφ , όπου πάλι τη βδομάδα του την έκανε ανέγγιχτο.
Στην αρχή της τρίτης βδομάδας δοκίμαζα να το διαβάσω λίγο πριν με πάρει ο ύπνος.
Αυτός μ΄ έπαιρνε .
Τέλος πάντων, γιά να ξαναδιαβάσω βιβλίο βράδυ στο κρεββάτι, μαρτύρησα του λιναριού τα  πάθη.
Στο τέλος ευτυχώς τα κατάφερα και δόξα τω Θεώ ,από τότε, δεν ξανακύλησα .
Αυτός λοιπόν ο Οδυσσέας ,πού κακό χρονονάχει ,
από τήν πρώτη νύχτα που τον πήρα στα χέρια μου άμαθη και ανέμελη , μου άλλαξε τα φώτα.
Οχτώ φορές ξεκίνησα και έφτανα κάθε φορά και πέντε γραμμές παρακάτω.
Την ένατη που ξεκίνησα με φόρα και υψηλό φρόνημα, έφτασα στη σελίδα 107.
Σκέφτηκα λίγο πριν με πάρει ο ύπνος :  - θάμαι κουρασμένη γιαυτό δεν αντέχω άλλο.....
Το δεύτερο βράδυ, πήγα στην 107 γιά να συνεχίσω.
Σιγά που θα συνέχιζα.
Δε θυμόμουνα τι διάβασα χτες.
Ποιος στο καλό είναι ο Μπλούμ;
Και τι θέλει;
Άντε πάλι απ την αρχή.
Έκανα μιά φοβερή εκκίνηση ακόμα και γιά μένα, και ξαναέφτασα στη 107.
Δε μπορεί είπα, μάλλον δε θυμάμαι γιατί έχω πολλά στο μυαλό μου....
Την έβδομη μέρα που ξαναέφτασα στην 107 μετά από την καθιερωμένη είσαιδυνατήκαιθατακαταφέρεις εκκίνησι, έχασα τον ύπνο μου .
Πήγα στην κουζίνα , έφκιασα καφέ.
......Πάει λάλησα τρομάραμ'.....σκέφτηκα με κρυφό αναφιλητό.....
........Κακομοίρα, τώρα που έχεις ακόμα μυαλό γράψε τις επιθυμίες σου.....
.....Αύριο να παω στο γιατρο να μου κάνει αυτές τις εξετάσεις του γήρατος .....
....Δε μπορεί να θυμάμαι τι έκανα παρασκευη βράδυ ενός Ιουλίου του '83 και να μη θυμάμαι πότε ξουρίστηκε ο Νταίνταλους από προψές!!!!!!!!!!!
-Μιά χαρά είσαι μου λέει ο σύζυγας  που με το ζόρι κρατιότανε να μη γελάσει.Μάλλον είσαι κουρασμένη.
Το ίδιο βράδυ πιό φορτσάτη από ποτέ ,ξαναπήγα στην 107 γιά να την κάνω γιά την 108, αλλά πρίτς.
Φτου κι απ την αρχή.
Παιδεύτηκα ακόμα καμμιά δεκαριά μερες.....
Σύνολον 24.
Ευτυχώς μετά, σε μιά μάζωξη , ρώτησα ξαφνικά εν μέσω εμπεριστατωμένης ανάλυσης  γιά το πότε είναι πιό νόστιμες οι σαρδελλομάννες... Όταν ψήνωνται ή όταν τηγανίζωνται ;
-Δε μου λέτε;
-Έχετε διαβάσει τον Οδυσσέα του Τζόυς ;
Στην αρχή οι δύο κουλτουριάρηδες που είχαμε στην παρέα ξεκίνησαν με το ύφος της καταπληκτικής εμπειρίας που αξιώθηκαν.
Όμως επειδή με είχαν απέναντι ακριβώς, και τους έπιασα και στον ύπνο, μάλλον δεν τα κατάφεραν ως το τέλος.
Κάτι ψέλλισαν σαν υπαρξιακήσημειολογιατηςμοναξιαςκαιτουμακρυνού.
Πάλι όμως επειδή με είχαν όπως είπαμε απέναντι , τρόμαξαν και συμφώνησαν με τον εκ δεξιών μου, που είπε:
"-Αει στο διάλο, κόντεψα να ζουρλαθώ.
-Γύρισα τέσσσερις γιατρούς γιά να καταλάβω πως δεν έχω τίποτα."
Τότε, εγώ αμέσως σηκώθηκα και τον φίλησα σταυρωτά γιά δύο λόγους:
Ο πρώτος , γιατί και γώ κόντεψα να ζουρλαθώ, και   ο δεύτερος ,γιατί εγώ γλύτωσα πιό νωρίς αφού ήμουνα πιο έξυπνη , πιο υποψιασμένη και πιο δεμαςχέζειςρενταλάρα, και πήγα μόνο σε έναν.
Την επόμενη μέρα περιχαρής που έπιασα τα πλάνα μου, πήρα τον χοντρό τόμο , και τόν έβαλα από κάτω απ την τηλεόραση γιά να σηκωθεί λίγο ψηλότερα.
Από τότε , είμαι η Δήμητρα και είμαι καλά.
Αν δεν απατώμαι;


50 σχόλια:

glam είπε...

Απλά ....καταπληκτικό!

Green_revenger είπε...

Για τον Οδυσσέα Ιωάννου λέτε;
καμία σχέση ε;
καλά
g r

demetrat είπε...

γιατί έχει κι αυτος αμολημένο τον κύριο Μπλούμ;
δ

demetrat είπε...

glam
εντάξει τώρα ,.......τα παραλέτε.
καλωσήρθατε πάντως μες στη νύχτα.
δ

anna. είπε...

Καλησπέρα Δήμητρα Ευτυχώς εγώ γλίτωσα τους γιατρούς και μάλλον από βίτσιο η κακή ψυχολογία το καιρό που το διάβαζα ,το ευχαριστήθηκα και από πάνω!!!!!!

demetrat είπε...

Άννούλα
μωρέ εγώ μιά χαρά ήμουνα, ο Οδυσσέας κόντεψε να με στείλει.
Πάντως θάσαι από τις λίγες που και το τελείωσαν και το φχαριστήθηκαν.
(κάπως ακούγεται, αλλά δέν είναι)
:))

Green_revenger είπε...

βάλτε και κανα εύκολο διάολε
επόμενη ανάρτηση : τα στρουμφάκια
g r

Fri είπε...

Τρομερή η γραφή σου, απλά απόλαυσα γραμμή γραμμή το κείμενο σου!
Αααα, και για να ξέρεις μονορόυφι το κατέβασα...

Καλή σου νύχτα :)

aKanonisti είπε...

Δεν με προσέχεις φιλενάδα....
Τον Οδυσσέα.. τον διάβαζα κάθε που ήθελα να ξεπεράσω έναν έρωτα...
Ηταν τόσο ηδονικός και περίπλοκος που με απορροφούσε... μέχρι να μπαΐλντίσω... από την πολύ κουλτούρα... και να βγω...έξω...
Μία δύο τρεις άντε τέσσερις φορές.. και ξαναερωτευόμουν...
Και έτσι... τον καθιέρωσα...
και το είχα τάμα... να μην αξιωθώ να τον διαβασω μονοκοπανια...
γιατί τότε θα είχα βιώσει τον απόλυτο ανεκπλήρωτο έρωτα...
Φυσικά και έκλεβα... και διάβαζα ενδιάμεσα κεφάλαια...γιατί γουσταρα θανάτου τον τρόπο γραφής...
αλλά δεν έπρεπε ποτέ να τελειώσει μονοκοπανια....
Τώρα... όμως... που εγέρασα...
είπα πως θα το κάνω...
Σαν τάμα ένα πράγμα....
για να ξελαμπικάρω...
Ενα μεγάλο διάστημα εκτός...
με τον Οδυσσέα παραμάσχαλα....
για να απέχω...
Δεν την βγάζω με την καθημερινότητα... και ο Οδυσσέας είναι ικανά πολύπλοκος για να με βγάλει από αυτην...
Ισως και να κάνω λάθος...
Δεν γαμιέται???
Τόσα λάθη έχω έχω κάνει... αντε... ακόμα ένα...
Το πολύ πολύ...να φτάσω στο 20ο κεφάλαιο....
Δεν μου αρέσει να το παίζω...και δεν είμαι διανοούμενη...
απλά χρειάζομαι να ξεφεύγω...

Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις...
Θα εξομολογηθώ... όμως..πως δεν με νοιάζει πια.. να γίνομαι κατανοητή...

Ας μείνω η τρελή του στρουμφοχωριού...
Δεν χαλιέμαι....(πια)

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Καλά τα χονδρά βιβλία αλλά να λένε και «κάτι», ρε γμτ. Τον έχω κι εγώ στη λίστα για το τζάκι.

αθεόφοβος είπε...

Ακριβώς το ίδιο έπαθα και εγώ με τα Εκατό Χρόνια Μοναξιάς του Μαρκές!

demetrat είπε...

χαχααχα προς όλους και έναν έναν μετά.Δε φαντάζεστε πόση ανακούφιση ετεροχρονισμένη νοιώθω.
δ

demetrat είπε...

αθεόφοβος.
Το πάθανε κιάλλοι γιατροί αυτό με το συγκεκριμμένο βιβλίο σε πληροφορώ.
δ

demetrat είπε...

σκύλος
δεν ξέρω , λες να το βγάλω από υποπόδιο της τηλεόρασης;

demetrat είπε...

Fri
Αυτό μόλειπε, να σταματήσεις στην γραμμή 44.
Και νάκανες και προσπάθειες να πας στη 45.
Νάσαι καλά.
δ

demetrat είπε...

γκρήν
πρώτον ποιός είναι ο Οδυσσέας Ιωαάννου.
Δεύτερον είπατε στρουμφάκια.Το εννοουσατε;
δ

Darthiir the Abban είπε...

Σκέφτηκες να πηδήσεις απ' την 106 στην 108;
Είναι φανερό βρε, η 107 έχει μαύρη τρύπα!!!

demetrat είπε...

ακανόνιστη
Εχεις δίκιο, δεν το κατάλαβα το τρικ.
Εγώ παντως, ούτε σε φυλακή δεν θα τον έπαιρνα μαζί μου.
ερώτηση κρίσης (υστερικής κατά προτίμησι).
Όταν λες ήθελες να ξεπεράσεις έναν έρωτα;
Ήθελες;ή έπρεπε;

demetrat είπε...

άραψ
κοίτα μετά πήδαγα σαν την ακρίδα.
150 ,199 ,32 μπρος, πίσω,...
Το μόνο που κατάφερα είναι να αντιληφτώ κάπου πως είχε κι ένα πρόβλημα στο έντερο ο Λεοπόλδος.Το παχύ.

ATHENA είπε...

AXXAXAXAX N ΑΓΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ! ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΑΘΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ 107!

ΑΘΕΟΦΟΒΕ ΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΑΞΙΑΣ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΠΟΥΕΝΔΙΕΣ ΑΛΛΑ 10 ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕΤΑ ΣΕ ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ! ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ! ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!

ΦΙΛΙΑ

island είπε...

Και τί περιμένεις αγαπητή δηλαδή; Να διαβάσω και εγώ το βιβλίο και να πάθω μία από τα ίδια; Ούτε την επικεφαλίδα δεν θα κοιτάξω. Προτιμώ να πάρω Κοσμοπόλιταν!!!


Προτιμώ να λες ότι είσαι η Δήμητρα και μόλις τελείωσες!!!

Φιλί

Side21 είπε...

Καλά είναι γεγονός
πως οι ψυχίατροι ...
μπορούν να στα στρίψουν !!!
Την ίδια "ικανότητα" έχουν ...
και μερικοί συγγραφείς !!!
Γι' αυτό κι εγώ ένα βιβλίο
άμα δεν με "πάει" μετά τις 10 σελίδες,
το στέλνω από κει που ήρθε ...
και κοιμάμαι ήσυχος !!!
Την καλησπέρα μου ...

aKanonisti είπε...

Ποτέ δεν πρέπει....
τους έρωτες τους κάνεις ο,τι θέλεις...
Τους κρατάς... τους κοιτάς...
τους μιλάς...
(άσχετα αν το θέλουν ή όχι)
καμιά φορά όμως.. θελεις να τους ξεπεράσεις να αρχίσεις νέους...

Τότε το ρίχνεις στην κουλτούρα.. και ξελαμπικάρεις.. (ερωτικά...)
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

demetrat είπε...

αθηνά
δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που ανακάλυψα τόσους ομοιοπαθείς.
Ναί όντως τα εκατό χρόνια μοναξιάς, μετά τα πρώτα μπουενδίίκα , ρουφιούνται μαγικά.
δ

demetrat είπε...

island
μα γιαυτό το βγάζουμε φάτσα φόρα.
γιά να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι.


Σκέφτηκα προς στιγμήν να το πω, αλλά έχω μέλλον ακόμα.
δ

demetrat είπε...

Side21
αλήθεια είναι κιαυτο.
το βιβλίο που φεύγει, το δείχνει απ'την αρχή.
καλησπέρα και σε σένα.

demetrat είπε...

ακανόνιστη
ααα όλα κι όλα φιλενάδα.
άμα δεν τελειώνουνε εγώ δεν τους παγαίνω πουθενά.
αυτουνούς που δε με κάνουνε, δεν προσπαθώ, ξεπερνιούνται από μοναχοί τους.
φιλιά και μη μου συγχίζεσαι με τα βρακιά.Ούτε κάν νάυλον δεν είναι ωρή.
δ

athinovio είπε...

ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΙΔΙΑ!
δεν το τελείωσα ποτέ και μέχρι τώρα φοβόμουν να το παραδεχθώ.

ladybug είπε...

Ευτυχώς που διάβασα αυτό το ποστ για να τον αφήσω εκεί που είναι :))

demetrat είπε...

athinovio
εσύ ως μικρομάννα , μακρυά απ' αυτά .
Κάνουν κακό στην υγεία.
δ

demetrat είπε...

ladybug
μήτε να τον κουνήσεις από κει.
Παρεχτός άν τον θέλεις γιά κάτι πιό χρήσιμο από αυτό που κάνει τώρα.
:))
.

ΔemΩΝ είπε...

λοιπον εγω το διαβασα και μπορω να σας πως 1000 λογους γιατι το θεωρησα μαλακια κι αλλους τοσους γιατι ειπα μπραβο ρε μαγκα!

παντως δεν το συστησα ποτε σε κανεναν! ειδικα σε γυναικα, αν και ειχα κατα νου μια δυο που πολυ θα ηθελα να τις βασανισω :Ρ

ΔemΩΝ είπε...

βασικα μου αρεσε το μπλα μπλα σας γι αυτο και αφησα εδω μεσα τα χνωτα μου...

demetrat είπε...

ΔemΩΝ
α ναι , δεν το συζητώ πως πρέπει νάσαι πολύ μάγκας γιά να κάνεις τέτοιον λαβύρινθο.
Μόνο κανά δυό ;μεγάλη καρδιά διαθέτετε.
δ

patsiouri είπε...

Χε χε, μην αρχίσω τώρα να αναφέρω ονόματα ανθρώπων που ισχυρίζονται πως έχουν διαβάσει το τέδε και το δείνα "θαυμάσιο" βιβλίο αλλά μετά τις τρεις πρώτες ψαρωτικές ερωτήσεις ομολόγησαν αμέσως πως ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΨΑΝ!!!!

- είπε...

τι πετυχημενη ανάρτηση! υπέροχη...
είναι φυσικό να μην έφτασες στο τέλος!
διότι ταυτίστηκες με τον οδυσσέα!
σάμπως κι αυτός θα έφτανε στο τέλος χωρίς το δωδεκάθεο βοήθειά του;
όχι, έ, ούτε κι εσύ έφτασες.
είσαι στο νησί της καλυψούς με αναμένη τη μικρή οθόνη, που λένε... χα χα χα

demetrat είπε...

patsiouri
όντως χε χε χε
μαρή , εσύ είσαι πιό κακιά από μένα.
Ομολόγησαν έ;
χε χε χε
δ

demetrat είπε...

παύλα
δέν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι.
πολύ μου άρεσε η άποψις.
δ

Kapetanios είπε...

Μανδάμ D
Παρασκευή και 13 σήμερα,
όλη μέρα!
Ότι βιβλίο και να ζυγώσεις κάνε αυτό το κόλπο με την ξύλινη κουτάλα :))

demetrat είπε...

σίγουρο κόλπο καπετάνιε.
(αύριο όμως; είναι 14)
:)))

ΠανωςΚ. είπε...

Περιμενα κανά δυο μέρες τώρα η ψωνάρα, να έχω την τελευταία λέξη. Παίδες, με το μπαρδόν δηλαδή, καλή είναι η τάση αμφισβήτησης των ιερων και τεράτων, αλλά για να τα αμφισβητήσουμε πρέπει να το διαβάσουμε ολόκληρο το βιβλίο και να το καταλάβουμε. Αν δεν το διαβάσουμε ολόκληρο, η αποψή μας, βάσει απλής αριθμητικής, είναι λειψή. Αν δεν το καταλάβουμε, επίσης η άποψή μας δεν μπορεί να είναι τίποτε άλλο πέρα από ένα τίμιο "δεν το κατάλαβα". Δεν είναι ντροπή ρε παιδιά. Κι εγώ, ας πούμε, δεν τα καταλαβαίνω τα βιβλία του Χρόνη Μίσσιου (το πρώτο παραδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό), δεν τ' αφορίζω όμως, απλώς δεν τα καταλαβαίνω, τι να κάνουμε. Το ζήτημα της κατανόησης δεν είναι ζητημα οξύνειας πάντα, πολλές φορές πρέπει να μοιράζεσαι κοινούς θεματικούς τόπους για να "πιάσεις" τι θέλει να πει το ποιητή.

(και πριν προλαβει να κάνει κανείς τον έξυπνο, δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν έχω διαβάσει το εν λόγω βιβλίο, για αυτό το λόγο άλλωστε δεν το υπερασπίζομαι. Αλλα δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο αβασάνιστα κάποιοι καταδικάζουν κάτι που είτε δεν εχουν διαβάσει καθόλου, είτε διαβάσαν ένα κομμάτι του, είτε το διαβάσαν ολόκληρο και "δεν το κατάλαβαν"...)

demetrat είπε...

Τις πιό πολλές φορές, τα βιβλία σε πηγαίνουν από μόνα τους και μάλιστα τρέχοντας.
Αλλιώς άμα ήθελαν τόση προσπάθεια ,θα τα δίναμε σε πρόοδο εξαμήνου,και θα κοβόμασταν κιόλας.
Η γνώμη μου είναι αυτή,γιά το συγκεκριμμένο βιβλίο, γιατί προσπάθησα πολύ, μά πάραπολύ να το διαβασω.
Γιαυτό ούτε με το αβασάνιστα συμφωνώ.
Με βασάνισε αφάνταστα.
(όντως ψωνάρα, αλλά με μεγάλη γκαρδιά! )
μουτς.

demetrat είπε...

ιερά και όσια;
ο κύριος μπλούμ;(ακόμα και τον τζόυς δεν θα έλεγα ιερό και όσιο).
δ

ΠανωςΚ. είπε...

Δεν είναι μοτοσικλέτα το βιβλίο, για να σε πηγαίνει τρέχοντας, καταρχήν. Κατα δεύτερον, αν ενα βιβλίο σε βασανίζει, μπορείς κάλλιστα να το αφήσεις στην άκρη. Αλλά όχι να το απορρίψεις (είναι σαν να λεω "χάλια περιοχή ο Πέλεκας γιατί έχει κακοτράχαλο δρόμο" ή ακόμη χειρότερα να λέω "Αίσχος η Μανάγκουα", χωρίς ωστόσο να έχω πάει ποτέ).

demetrat είπε...

μπορεί να μήν είναι μοτοσυκλέττα, αλλά είναι όνειρο.Κι αυτό σε πάει.
(να χαρείς, άσε τα παραδείγματα με πάνε σε άλλες εποχές)
δ

vangelakas είπε...

Ὑπερτιμημένο κάργα βιβλίο.

Ὁ Τζέημς Τζόυς ἦταν τρελλό βύσμα κι ἔβαλε τήν (κουλτουροειδῆ ἔστω) ἀνθρωπότητα σὲ χοντρὸ λούκι.

demetrat είπε...

γιά να μη παρεξηγούμαστε.
Ο Τζόυς εμένα μ αρέσει .Το συγκεκριμμένο βιβλίο, πιστεύω πως έβαλε την κουλτουροειδή ανθρωπότητα σε χοντρό λούκι.
δ

Mambo Tango είπε...

1. Αυτός ο φίλος ψυχίατρος έψαχνε για πελάτες;
2. Θα μου άρεσε να διαβάσω τις εντυπώσεις σου και για τον "Άνθρωπο χωρίς ιδιότητες".
3."υπαρξιακήσημειολογιατηςμοναξιαςκαιτουμακρυνού"; Κορυφαίο!
5. όπως και το ποστ

demetrat είπε...

Μάμπο
1. Μπά ! μάλλον γιά την τιμή της κουλτούρας του τόκανε :))
2.Η επαφή μου με τον Μούζιλ άρχισε και τελείωσε γύρω στα 1984 νομίζω με το νεαρό Τέρλες.Αυτό ήταν το άλλο βιβλίο που δε μπόρεσα να διαβάσω.
Μπορεί να έφταιγε και η ηλικία.
Θα διαβάσω αυτό που λες, να σου πω.
3.και 5.. :))) ευχαριστώ .
δ

Mambo Tango είπε...

Υποθέτω (και σε προειδοποιώ) πως ο "Άνθρωπος χωρίς ιδιότητες" θα είναι το τρίτο βιβλίο που δεν θα μπορέσεις να διαβάσεις. Είναι τεράστιο, φοβερά πυκνό, τρομερά εύστοχο, καταπληκτικό αλλά... χρειάζεσαι περισσότερες από μία ζωές.

Όσο για το 1,2,3,5... τί να πω, έχω ΓΑΠέψει κι εγώ!