9 Απριλίου 2009

οι αληθειες να κρυβωνται


 η επέτειος πέφτει πάντα Παρασκευή πριν του Λαζάρου
>>




Η κακιά η μοίρα τόφερε να χρειάζομαι 4 ( τέσσερα )ντουλάπια γιά την κουζίνα του Μήτσου, σύνολο 3,43μ.
Έκανα ένα πρόχειρο σκιτσάκι- σάμπως τι ζήταγα,την Άρτα και τα Γιάννενα;
90 πόντοι- μετά συγχωρήσεως-ντουλάπι απλό με ράφι λόγω νεροχύτη.
Μία συρταριέρα παραδίπλα 43 πόντοι-επίσης μετά συγχωρήσεως-,ένα ντουλάπι με δύο συρτάρια βάσης, και δύο κρεμαστά από 70 πόντοι με το συμπάθιο.
Βγήκα στη γύρα χαλαρή ,χαλαρή να πάρω προσφορές.
Κρίση είναι είπα,καλή εποχή είναι γιά τη τζέπη μου είπα, μετρητά θα χρειάζονται οι έρημοι οι έμποροι είπα ...Τέλος πάντων και οι δύο καλό θα δούμε είπα.
Πρώτα πήγα σε μία έκθεση που είχε ψιλομεσαίας εταιρείας ντουλάπια εισαγωγής.
-Αααα κυρία Δήμητρά μου - μου λέει η υπεύθυνη- δεν μπορούμε να σας δώσουμε προσφορά τώρα γιατί πρέπει να μελετήσουμε την σχεδίαση.
-Μα τι να μελετήσετε αδελφή, της λέω,Την γυναίκα του πρωτομάστορα θα χτίσουμε;
1,33 απο τη μία πλευρά ντουλάπι νεροχύτη με μια συρταριερα στα δεξιά.. ένα βάσης 70 πόντοι απέναντι.Σύν 1,40 το κρεμαστό από πάνω απ' το απέναντι .
-Το θέλω σε δυο τιμές.Μία με μελαμίνη.Και μία με ξύλο η οικολόγα.Να περιμένω εδώ να μου πείτε.
-Α!! δε γίνεται, επιμένει η Καλατράβαινα.
-Πρέπει οπωσδήποτε να το σχεδιάσουμε .
-Μα τι να σχεδιάσετε αντιλέγω εγώ.Βάζουμε τις διαστάσεις στο πισί ,χτυπάμε και ένα αξονομετρικό αφου θέλουμε να το δούμε, αλλά πέσμου πόσο περίπου χοντρικά θα στοιχίσει.
Η πανέξυπνη μελαχροινή, αφού με κοίταξε λίγο με το αγελαδίσιο το μάτι με τη μενεξεδί σκιά από πάνω,δίχως την παραμικρή υποψία περί της ηλιθιότητάς της,μου ξαναείπε ανεμίζοντας το μόνο που είχε ζωή απάνω της.Το μαλλίε.
-Θα σας ειδοποιήσουμε αύριο που θα είναι εδώ και ο σχεδιαστής μας. Μου είπε.
Ε, δεν είχα και γώ άλλα κουράγια να της αφιερώσω,σταμάτησα.
Γιατί τίποτα δεν είναι πιό εγκεφαλοκτόνο από το προσπαθείς να επικοινωνήσεις με ακατοίκητο δίποδο.
Την άλλη μέρα στις επτά και μισή, πήραμε αγκαζέ την πελατοσύνη μας και πήγαμε.
-2800 με ξύλο.
-Και 2300 με μελαμίνη.
Εγω, κατάφερα προς στιγμήν να πάθω μία αφωνία, αλλά στο δεύτερο μισό του λεπτού, μου ξέφυγε μία κρίση σε ρε ματζόρε.
-Τόσα σας λείπουν;
-Ξέρετε μου λέει η ανέπαφος από χτές μελαχροινή,
οι μηχανισμοί που ζητήσατε είναι πολύ ακριβοί.
-Βγάλτε τους όλους της λέω,
-ΣΚΕΤΑ ΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ.
Σκάλισε λίγο στα πισιά, και μου ξαναλέει.
-Χωρίς μηχανισμούς, 2500 με ξύλο και 2100 με μελαμίνη.
Ο άντρας μου είχε ήδη φτάσει στην πόρτα και μούκανε νοήματα - σήκω και τρέχα καταδώ, μη σου πάρει κανά χερι-, όταν εγώ αποφάσισα να κλείσω το στόμα επιτέλους.
Ακόμα ροβολάμε.
-Χέστους, μου λέει, αυτές οι εταιρείες δεν ξέρουν τι ζητάνε.
Πάμε εδώ στη γειτονιά να ρωτήσουμε το δικό μας το μάστορα.
-Ναι , ναι είπα και γώ .Να δώσουμε τα ευρά στον μεροκαματιάρη ,που πήγαμε οι μαλάκες στους ξένους.
Ευτυχισμένοι και συνεπείς με τα αριστερά μας φρονήματα ετούτη τη φορά , κατηφορίσαμε προς το μαγαζάκι της κεντρικής οδού.
Τον είδαμε,μας είδε, να πάρω μέτρα λέει, (δεν είχε πισιά αυτός).Ευχαρίστως του λέμε.
Ήρθε , τα πήρε, τα σημείωσε...
-Θα σας πω αύριο.Αυτός τουλάχιστο δεν επιχείρησε να το σχεδιάσει.
Τηλεφώνησε την άλλη μέρα,ενώ ήμουν ολομόναχη στο σπίτι υποκρινόμενη την νοικοκυρά, και ευτυχώς γιά μένα έπαιζα πασιέντζα ψιλογαζεμένη όση ώρα επικοινωνούσε μαζί μου ο μάστορας.
Ο πτωχός χειρώναξ ξυλουργός της γειτονιάς, ήθελε, 2900 με κοντραπλακέ θαλάσσης, και 2400 με μελαμίνη.
-Τί λέτε! ναί ε; καλή τιμή είναι-του είπα αφηρημένα- θα σας τηλεφωνήσω.Ενώ την ίδια στιγμή είχα καρφωθεί στο ρήγα κούπα ο οποίος κάτι μου έκανε με το μεσαίο δάχτυλο και το ραβδάκι που κρατάγε ανάμεσα στα χεράκια τα σταυρωμένα.
Το ίδιο ύφος μου είχε απομείνει όταν με βρήκε ο Νίκος το μεσημέρι.
Καθώς δε, με ρώταγε γιατί είμαι σε τέτοιο ψυχικό ντεκαντάνς και με το μάτι γλαρό, εγώ του έδειχνα με το δεξί σηκωμένο φρύδι τον γνωστό ρήγα κούπα, α! κατάλαβα είπε αυτός, σε πήρε ο ξυλουργός ε;
................
Ακόμα περιμένει ο μεροκαματιάρης το τηλέφωνο, διότι κατόπιν όλων αυτών των "προσφορών" πήγαμε στον πολυεθνικό σουηδό μεγαλομάστορα, και με 800 ευρά(οχτακόσια ολογράφως)πήραμε ντουλάπια από ξύλο,και τραπέζι από ξύλο μαζί,τα κοτσάραμε στην κουζινούλα που έκτοτε, εκτός από μία κούκλα, έγινε και τόπος ηρωϊκός,όπου την καταβρίσκουμε ενθυμούμενοι τον εξοστρακισμό της μαλακίας μας.
Ολέ.








.

61 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

PC είχε ο Σουηδός;
Μέτρα πήρε;

Βλέπεις γιατί οι άλλοι είχαν μεγαλύτερη τιμή;

(Αυτό με το ακατοίκητο μην το ξαναπείς, νταξ; Θα ‘χουμ’ διπλωματικό επεισόδιο να ‘ούμ’. Εγώ προσπαθώ επί εβδομαδιαίας βάσεως την επικοινωνία αυτή, εσύ δεν την προσπαθείς άπαξ;)

κούνελος είπε...

ω ναι. ο μικρό/μεσοαστός θέλει το σουηδό του. μεγειά την κουζίνα!

demetrat είπε...

χα χα χα, μόλις την βλέπω νάρχεται η επικοινωνία η συγκεκριμμένη το βάζω στα πόδια.Ούτε άπαξ πια.
υ.γ λες βρε άραψ, νάτανε τόσο ακριβό το μολυβάκι στο αυτί του πτωχού βιοπαλαιστή;
δ

demetrat είπε...

κουνελάκι, δεν ξέρω τι γίνεται εκεί στις μεγάλες τις πόλεις, αλλά εδώ στις μικρές η μαστοροσύνη μας πιάνει τον φουντωτό μας.
φχαριστώ πολύ άμα έρθετε από δω, να την τιμήσετε.

Darthiir the Abban είπε...

Όχι, αλλά χρησιμοποιεί μέτρο διακριβωμένο απευθείας στο πρότυπο...

demetrat είπε...

αααααααα είπα και γώ, τώρα ησύχασα, γιατί και μιά σταλιά το είχε, και χωρίς μύτη.
δ

ΠανωςΚ. είπε...

Μη το λέτε πάντως, κι ο κακομοίρης ο ιδρυτής της σουηδικής-ξέρετε-ποιας, ένα φτωχόπαιδό ήταν, που ξεκίνησε πουλώντας σπίρτα, απ' τα σπίρτα πέρασε στα ψάρια, απ' τα ψάρια στα χριστουγεννιάτικα στολίδια, στα μολύβια, απ' τα μολύβια στους πλάστες, απ' τους πλάστες στα ράφια και βήμα βήμα, χάρη στο επιχειρηματικό του δαιμόνιο, στην πχοιότητα των προϊόντων και στην εργατικότητά του έφτασε μέχρι και στην κουζίνα της Δήμητρας...

demetrat είπε...

Ναι ε; δεν το ήξερα.
Πάντως πάνος μάλλον δέν ξεκίνησε πουλώντας το κουτάκι με τα σπίρτα 30 ευρά το κομμάτι φαντάζομαι, διότι μετά ούτε μισή ρέγγα δεν θα κατάφερνε να αγοράσει ο πτωχόπαις.
δ

demetrat είπε...

Όσο γιά την ποιότητα, ό,τι δώσεις παίρνεις.Έχει ένα σωρό σκατούρες εκεί, αλλά φτηνά τις αγοράζεις.Εξ άλλου οταν πας εκεί, ξέρεις πως η χείρ του Βαράγγη είναι αλλού.
δ

ΠανωςΚ. είπε...

Καλέ, εγώ δεν σχολίασα την πχοιότητα (αρνητικά ή θετικά). Απλώς έχει τυχει να δουλέψω μια φορά ένα κείμενο που ήταν η βιογραφία του. Κι έλεγε αυτά ακριβώς που έγραψα. Και με εντυπωσίασε. Αυτά.

Πάνω κάτω τα ίδια λέει και το γουίκι

demetrat είπε...

α καλά, σε αγρίεψα ε;
καλά ντε, σε πιστεύω, σιγά μη πάω γιά επαλήθευσι στο γουίκι.
δ

aKanonisti είπε...

Αρχίζω με ένα παράπονο...
Αμα ήθελες σχέδιο... γιατί δεν σφυριξες??? Τζάμπα το 'χουμε κοτζαμ autocad???

Συνεχίζω τώρα...
Η τιμή ήταν εξωφρενική!!!!
Η τιμή που πληρώνω εγώ είναι 200ευρώ το μέτρο....
Τώρα θα πω για την ποιότητα....
Οι ιταλικές κουζίνες είναι όμορφες.. αλλά από ποιότητα μάπα...
Οι μάστορες.. συνήθως κάνουν καλύτερες ποιοτικά.. αλλά... είναι άσχημες.... ενώ ο σουηδός... συγκεντρώνει και τα δύο....
Εχει και φτηνές σειρές... έχει και ακριβές... το πρόβλημα είναι ότι δεν εφαρμόζουνε παντού... και ότι θέλει κάποιον να τις συναρμολογήσει...

Αυτά....ουφ....
Δεν ρωτούσες κάτι για την Νανά... να γίνω πιο αναλυτική???

:-)))

demetrat είπε...

χε χε χε
ελα μου με τα παράπονα, και καντγουέρι έχουμε, και οτοκάνδ, αλλά μετα βίας το κατέχουμε, αμα ήταν τίποτα σοβαρό θα σου τάστελνα καλέ,μη μου συγχίζεσαι.Σιγά όμως γιά μιά κουτσουλιά τόπο, που ήξερα κιόλες τι ήθελα να βάλω, θα χάλαγα τα κονέ μου; χαχαχχααχχα.
Δεν έχω προβλημα με τη συναρμολόγηση, γιατί τόχω πιάσει το νόημα του Σουηδού τσιγκούνη.Άμα περισσέψει βίδα, κάτι δεν έκανα καλά.
Στα μέρη που δεν εφαρμόζουνε, βάζουμε διάφορες άλλες κατασκευες χρήσιμες εις την νοικοκυρά.
Να νά είπες;;;;;;;
δ

Green_revenger είπε...

3,43μ ολογράφως τρία μέτρα και είκοσι εκατοστά. <--- κι αυτό απ το πισί βγήκε;
g r

demetrat είπε...

όχι αυτό βγήκε απ' το πιπισιπι.
Βρε πλάκα σε κανω γιά.
γικομον σταπδεγουο
δ

undantag είπε...

Μεγειά η καινούρια κουζίνα λοιπόν, σχεδιασμένη ή όχι!

(εγώ στα ξένα προ 2 ετών - χωρίς κρίση! - με 2600 ευρώπουλα πήρα την κουζίνα ΚΑΙ όλες τις συσκευές μαζί! Ακόμη και ο σουηδός σου μεγαλομαστορης μου φάνηκε ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΣ!)

Την άλλη φορά, τ'αμάξι και στην Πολωνία κατευθείαν...

Green_revenger είπε...

πισιπί;
pcp?
angel dust?
προχώ σε κόβω ντομάτα...
g r

glam είπε...

Επειδή σήμερα την πλήρωσα, λοιπόν έχουμε και λέμε: κουζίνα 7μ.+ 2 κρεβατ/ρες 12μ, σύνολο 19μ= 2700
(μαζί με 3 "ασανσέρ")

Καλά μόνο έναν μάστορα έχετε;

anna. είπε...

Καλά εδώ μπλέξαμε τα pc, τα σουηδικά, το μικρομεσαίο και τα μπουτάκια μας????Έχεις πάραυτα τη κουζίνα???Να τη χαίρεσαι!!!Τη δικιά μου τη πλήρωσα χρυσή!!!Καλησπέρα Δήμητρα φιλιά!!!

αθεόφοβος είπε...

Ένα είδος που θα κλαύσει πικρώς στο εγγύς μέλλον είναι ο μαστορας της επαρχίας γιατί θα έρθει ο ξένος μάστορας της επαρχίας και θα είναι και φτηνός και καλός και συνεπής στην δουλειά του.
Εισέπραξε ο μάγκας ο ξυλουργός το χρήμα νωρίς για να πάρει τα ξυλα να στεγνώσουν,τρομάρα του, για να μας φτιάξει,τρομάρα μας γιατί τα θέλαμε παραδοσιακά και ξύλινα, τα πορτοπαράθυρα στο χωριό.
Από το πολύ στέγνωμα όταν πήγαμε να μέινουμε για πρώτη φορά Γενάρη μήνα δεν άνοιγαν γιατί είχαν φουσκώσει και κόντευαν να βλαστήσουν .
Εκλήθη πάραυτα ο κατασκευάσας αυτά μάστορας της επαρχίας και αφού μας άνοιξε δύο παράθυρα επήγε στο εργαστήριο του να πάρει κάτι πράγματα.
Εκτοτε τον ξαναείδα όταν ξαναπήγαμε το Πάσχα στην ανάσταση ,οπότε επειδή γυάλιζε το μάτι μου μου είπε : Είναι Πάσχα τώρα (δίς!)και ξαναεξαφανίστηκε!

demetrat είπε...

βρε πράσινο ,
Προχώ είπαμε όχι τέζα.
Σου φαίνομαι γιά αγγελοσκονισμένη;
(τώρα που το αναφέρεις όμως, λες, οι πιπισιπίδες να έχουν να κάνουν με το Φένσυτάδε;γιατί τα περίεργα τα κάνανε η αλήθεια είναι)
δ

demetrat είπε...

undantag
Πολωνία;
Κοίτα με το πιάσιμο του κώλου που έχουμε υποστεί αυτήν την δεκαετία στην Ελλάδα, ο Σουδός πρωτομάστορας μας φαίνεται παράδεισος.Χώρια που έχουμε και συγγενείς στην αθήνα και με την ευκαιρία βλεπόμαστε.
(ευχαριστώ εκ μέρους του Λαμπραντορ-Μήτσου)

demetrat είπε...

glam
Όχι δεν έχουμε έναν μάστορα,Υπάρχουν και πιό ακριβοί.Εμείς πήγαμε σε πεντέξι μεσαίους.
Δυστυχώς, εδώ στην συγκεκριμένη επαρχία, λόγω νησιού,έχουνε πιάσει τον πάππα απ'τ' αρχίδια οι πτωχοι βιοπαλαιστές τεχνίτες.Τα μπλοκ των αποδείξεων δεν πιάνουν ποτέ.
(καλά,σας δίνουν και δώρο κρεβατοκάμαρες (2 κρεβατ/ρες )μαζί με την κουζίνα!!!!!!!!

demetrat είπε...

Άννα
Ουι , πάραυτα.
Πολύ καλή ποιότητα, ξύλο, κιόχι μελαμίνες και μαλακίες.Χρειάστηκε δύο μέρες να την συναρμολογήσω, αλλά γουστάριζα πολύ που τους την έφερα.Και σίγουρα από δω και πέρα , ούτε ράφι δεν ξαναπαίρνω από δω.
υ.γ
πέρασα απ τη γωνίτσα σας, να αφήσω σχόλιο γιά την Κυρία(καλά σ έκοψα εγώ γιά δικιά μας), αλλά μου ζητάει κάτι περίεργα, και δεν μπορεσα τελικά.Ό,τι κιάν έκανες βγάλτο.
φιλούρες

demetrat είπε...

αθεοφοβος.
Μετά από αυτά που έχω περάσει γιά να φκιάσω το σπίτι μου ,ούτε που με νοιάζει αν θα πεινάσει ο μάστορας.
Μη σου πω πως θα το χαρώ κιόλας, γιατί αυτή η σκατονοοτροπία, πως εσείς τάχετε εκ θεού, και γώ θα σας πιάσω τον κώλο επειδή εξ ορισμού (χειρώναξ γαρ)δεν τάχω ,καιρός είναι να διαλυθεί.
Σε καταλαβαίνω απολύτως γιά αυτά που πέρασες και είμαι σίγουρη πως, επίσης έχεις ακούσει και τη δικαιολογία της πρώτης δημοτικού.
"Δε φταίω εγώ".
Και ποιός φταίει ορέ επαγγελματία εγώ η νοικοκυρά που στο πλήρωσα χρυσό.
Μπράβο σου ωστόσο, κρατήθηκες ε;
Εγώ έχω αγριέψει τόσο πιά, που εμφανίζεται ο άντρας μου όταν χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή μαζί τους.
με συντροφικούς χαιρετισμούς
δ

glam είπε...

Μαρί, συγνώμη, ντουλάπες στις κρεβ/ρες ενοούσα...:))

Ώστε καρτέλ και εκεί οι μάγκες;

Ήθελα να ήξερα ποιός διέδωσε τον μύθο ότι οι Ελληνες δεν συμφωνούν ποτέ μεταξύ τους;

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Αυτό το "μελαχροινή" το διασταύρωσες?? :Ρ

Kαλό Σ/Κ

Γιαννης Καφατος / u-hoo είπε...

ax στην ψυχή μου μίλησες! Νά 'ξερες τι τράβηξα από τον κουζίνα Παναγιώτη, γκόμενο της φίλης μας που μας φάνηκε καλό παιδί και είπαμε ας πάρει αυτός τη δουλειά! Και μιλάμε για μεγάλη δουλειά, κουζίνα ντουλάπες στις κρεβατοκάμαρες, ντουλάπια στο μπάνιο. όλη την ανακαίνιση του δώκαμε του αχρείου αλήτη! Αποτέλεσμα? μετά τη συμπεφωνημένη ημερομηνία παραδοσης είχαμε ορίσει και τη μετακόμιση στο νέο μας σπίτι. ήραθν οι κούτες ήρθαμε κι εμείς και τα ντουλάπια ήτο μέσα άδεια, και τα πορτάκια δεν άνοιγαν γιατί είχαν μπει με αναφορά στον πύργο της πίζας
και μη χ#*@σω τους έλληνες μάστορες
ας πα να γίνουν κομμώτριες αφού δεν το μπορούν το άθλημα!
Αντιθέτως, ο φίλτατος μου κολλητός όταν αποφάσισε ανακαίνιση πήγε στη νεοσέτ (του βγήκε πιο φθηνά κι απο΄τον σουηδό που λες κι εσύ) και τη συμπεφωνημένη μέρα είχε την κουζίνα που ήθελε.

ου μπλέξεις!!!!

VaD είπε...

Καπως ετσι την πέφτουμε στα προκατ και στα ετοιματζίδικα,επειδή ο μαστρο Μήτσος με μια παραγγελία θέλει να βγάλει μηνιάτικο

demetrat είπε...

glam
α, είπα και γώ, τόσο προχώ εκεί πέρα!
Ναι παιδί μου, ψευτιέέες !!άκου δε συννενοούμαστε οι έλληνες, διαδόσεις των κουμουνιστών!
δ

demetrat είπε...

Τέρας
Διασταυρωμένο.Μελαχροινή σε κατηγορία ξανθιάς.
δ

demetrat είπε...

VaD
Έτσι ακριβώς.
Με μιά παραγγελία, θέλει να βγάλει το μηνιάτικο.Και μαύρα έτσι;
Και του φαίνεται πιό φυσικό να κλαίγεται πως δεν έχει πελάτες, παρά να πάρει τιμές φυσιολογικές και να έχει εκατό.
Θα το κάνεις μία, θα το κάνεις δύο, πόσο θα αντέξεις να παριστάνεις το μαλάκα προς χάριν του χειροποίητου;Και όπως λέει ο αθεόφοβος παραπάνω, δεν είναι και σίγουρο πως θα δουλέψει η κατασκευή.
Μάλλον το σπάνιο είναι.
δ

demetrat είπε...

Καφάτος γιούχου
Γιάννη μου το μαντήλι σου, αγόρι μου το αξίζεις το παράσημο.
Αυτά τα γνωστά καλά παιδιά , είναι που σε κάνουν να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο.
Εμείς την πατήσαμε με άντρα φίλης -κρίμα ο κακομοίρης -που μολις τελείωσε το βάψιμο σπιτιού , λαδομπογιές -πορτες -παράθυρα, μετά από 3 μήνες έσκασαν οι μπογιές γιατί δεν είχε κάψει τους ροζους απ' τα ξύλινα.
Γιαυτό η συμβουλή είναι μία και μοναδική.
Δεν εξοφλάτε ποτέ αν δεν περάσουν τουλάχιστο 6 μήνες από την παράδοση.
Κάτι ξέρουν οι πλούσιοι που έχουν τα καβούρια στις τσέπες.
Εμείς μονάχα τρέχουμε σαν τον πιο καλόν τον μαθητή, εγώ εγώ κυρία και προπληρώνουμε γιά τη δουλειά του μαάστορα μηχεσω.
Εγώ τώρα σέρνομαι επί 4 μήνες γιά δυό αυλόπορτες σιδερένιες οι οποίες μη στενοχωριέσαι κυρά Δήμητρα, το Πάσχα θα τις έχεις.
Ποιόν να κουμπουριάσω τώρα μου λές;
Αυτόν τον σεμνό σιδερά τεχνίτη , ή τον σουηδό που δεν έχει προβλέψει γιά σιδερένιες αυλόπορτες.
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Η αλήθεια είναι ότι οι μάστορες και οι κάστορες το θένε το ξύλο τους.
Αλλά κι εσύ, μαρή άκαρδη, δεν σκέφτηκες τα παιδάκι που εκμεταλλεύεται ο Σουηδός;

Γκρην Ρηβέντζα: πιπισιπί είπε η γυναίκα, ρε, όχι πισιπί! ΠΠΣΠ, όπως Παπάκι Πάει Στην Ποταμιά ή Βούρτσες Που Σπέρνουν Πανικό. Μην κρύβεις τα χρόνια σου, βρέι!

demetrat είπε...

όχι μαρέ , να σου πω την αλήθεια, ετούτη τη φορά μετά από 30 χρόνια στο κουρμπέτι,δεν άντεξα άλλο το δούλεμα.
Και μη μου ακουμπάς την καρδούλα μου.Αυτά να τα πεις στον μάστορα και να τον κάνεις να κλάψει άμα μπορείς.
Γιατί άμα σταματήσει αυτός κι ο κάθε κάστορας να μας κλέβει, ο σουηδός δε θα έχει χώρο να εκμεταλλευτεί παιδάκια.
:((
ο γκρίνγκας;
ναι το νιάναρο, τα πί στη σειρά τα ανακάλυψε απ'την αγγελόσκονη και μετά.

(αυτός ο πανικός ο διασπαρμένος πολύ μου άρεσε)

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

(αυτός ο πανικός ο διασπαρμένος πολύ μου άρεσε)
Οι πιπισιπήδες το λέγαν για τους εαυτούς τους. Αλλά μόνο αυτοί τα πίστευαν...

demetrat είπε...

έλα, ακούς δέν τόξερα πως κουβάλαγαν τέτοιο τραύμα.
τώρα εξηγούνται πολλά.
χα χα χα χα
δ

vangelakas είπε...

Ευτυχισμένοι και συνεπείς με τα αριστερά μας φρονήματα ετούτη τη φορά Δηλαδὴ ἐγὼ ποὺ εἶμαι νάζουλας καὶ ὁμοίως, συνεπὴς στὰ φρονήματά μου, θὰ πρέπῃ νά δώνω τὰ παραπάνω φράγκα στοὺς κλέφτες ἐμπόρους μὲ εὐχαρίστηση; Ὄχι δά!

demetrat είπε...

Τι μου λές;
υπάρχουνε και νάζουλες εμπόροι;


(το νάζουλας είναι η δωρική έκφραση του ναζιάρης;)
:))

Spy είπε...

Είδατε;
Αυτά κάνετε και περνάνε κρίση οι μεροκαματιάρηδες ανθρώποι, και μετά ψάχνουνε θέση στο Δημόσιο να εξασφαλίσουν τα προς το ζην, οπότες θα τους πλερώσετε έτσι κι αλλιώς.

island είπε...

Αγαπητή πάντως πήγατε και τα δώσατε στην πολυεθνική. Φτου σας. Θα έπρεπε να δώσετε τα 800 που είχατε στον μεροκαματιάρη για το ένα συρτάρι της ντουλαπιέρας. Τα υπόλοιπα όταν μαζεύατε. Δεν κατάλαβα γιατί βιάζεστε. Γι αυτό μας τα τρων οι πολυεθνικές. Άσδε που ο μεροκαματιάρης πριν σας δώσει το ξύλο θα του έχει τραγουδήσει και έναν Καζαντζίδη. Οπότε το ξύλο θα είναι και κουλτουρέ. Πήγατε τώρα στα κρυόκωλα τα Σουηδικά. Καλά να πάθετε. Γι αυτό και ξεσπάθωσε ο Ρήγας με το δάχτυλο. Το πνεύμα του μεροκαματιάρη ήταν. Ήξερε την κατάληξη.

ΥΓ Ψάχνω για γραφείο αυτήν την περίοδο. Πήγα στον Σουηδό λοιπόν και είδα τιμές όμορφες και χωρίς λεξοτανίλ δώρο. Αλλά δεν ταίριαζε κανένα χρώμα με τα ήδη υπάρχοντα έπιπλα. Και κρίμα. Ένα με 80 ευρώπουλα μου άρεσε τα μάλα. Πήγα σε έναν ξυλουργό συνοικιακό. Είδα όλα τα έπιπλα ξέβαφα. Ξεβράκωτα. Λέω από μέσα μου: "Κρίση είναι και δεν τα βάφουμε παρά μόνο αν το παραγγείλει ο πελάτης ώστε να γλυτώσουνε κάποια χρώματα που ίσως δεν πουλήσουν". Ρωτάω:"Μπορείτε να μου βάψετε ένα γραφείο σε χρώμα που να ταιριάζει στα ήδη υπάρχοντα έπιπλα;" Βεβαίως μου λέει αυτός καθώς έλαμπαν τα μάτια του. Αναθάρρησα. Θα ήθελα αυτό το γραφείο του λέω χωρίς συρταριέρες χωρίς τίποτα. Δεν τις χρειάζομαι(στο πίσω μέρος του μυαλού σκεφτόμουν να κάνω και οικονομία). Κάνει έναν υπολογισμό με το μολύβι σε μπακαλόχαρτο. Και λέει: "700 ευρώ το κόβω να βγαίνει το γραφείο σας". Πήγα να του πω. Δεν το κόβω να μου κάθεται και έφυγα. Προς το παρόν ακουμπάω το λάπι στην τραπεζαρία που είναι και πιο στιβαρή!!!

demetrat είπε...

island
αγαπητέ

Μη με κάνετε φτου και έχω τύψες που δεν περίμενα δυό τρία χρονάκια ακόμα γιά το συνολάκι.
Τα χίλια δίκια έχετε, πλην ενός.
Το δαχτυλάκι του ρήγα είχα την εντύπωση πως το εκίνει το καραδεξιό εκδικητικό ξωτικό του δάσους της βελανιδιάς.

Εις ανάλογη περίπτωση με την δική σας, πήγα σε ένα εργοστάσιο που πουλάνε ξυλα και στα κόβουνε κιόλας, εδώ υπάρχει και συνεταιρισμός ξυλουργών μη χεσω.
Αγόρασα ένα κομμάτι αυτό που ήθελα,το πήρα σπίτι.
Το πέρασα με ενα βερνικάκι,το έξυσα με το γιαλοχαρτακι(αμα θελετε πληροφοριες ευχαριστως)μετά το ξαναπέρασα ,του κοτσάρησα και 4 ποδάρια απ' το σουηδό που έχει τεράστια φτηνή!!!!!! ποικιλία.
Και έγινε σούπερ.
Πήρα επίσης και μιά συρταριέρα απ' τον ίδιο , νομίζω σε κρεββατοκάμαρα το είχε το μοντελάκι, από ξύλο σημύδας, τόβαψα κιαυτό ,και έγινε κάτι το τέλειο.
(Μη κολώνεις με το βάψιμο.Να σε πω εγώ κόλπα που έχω ξεπατικώσει απ'τους μεροκαματιάρηδες πιασοκώληδες που έχω κατά καιρούς χρυσώσει.)

:)

demetrat είπε...

σπάι
λές ,εξ' αυτού, η διόγκωσις του δημοσίου τομέως, η εξόγκωσις της ανοιχτής οριζοντίας κυρτωμένης παλάμης, και η εξόντωσις των ευροπούλων μου;
Όίμοι τω παναθλίω!!!!
κοινώς, Ούι, ούι ούι τι έκανα η ρουφιάνα!!!!!!

demetrat είπε...

ρε παιδιά , μου την πέσανε σε παλιές αναρτήσεις κάτι κινέζοι(τους διέγραψα πάραυτα), και μούπε ο φίλος ο διόνυσος πως είναι τσοντοκάναλα.Τι στο καλό γίνεται;
δ

ο αποτέτοιος είπε...

παρακάμπτω όλα τα υπόλοιπα (άλλωστε με καλύψαν οι προσχολιάσοντες) και κάνω ζουμ σε αυτό το ρε ματζόρε. έχω να πω ότι σας βρήκα πολύ σωστή εν ώρα κρίσης, διότι δεν ήταν ούτε ντο ματζόρε που έχει μια γλυκάδα παραπάνω, ούτε μι ματζόρε που κρύβει μια αγριάδα, παρά ρε ματζόρε που συνδυάζει τα δυο αυτά στοιχεία δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα που έχει τον ακριβή αντίκτυπο στον κάθε ακροατή. αυτά.

(οι υπόλοιπες ματζοριές έχουν άλλα στοιχεία, τα οποία δεν μας ενδιαφέρουν στην συγκεκριμένη περίπτωση)

:)

ο αποτέτοιος είπε...

επίσης τα τσοντοκάναλα είναι επειδή νταραβερίζεστε με τύπους σαν και τούτον:

http://spy-innerscapes.blogspot.com/2009/04/blog-post_15.html


(χο χο!)

- είπε...

έχουμε γίνει όλοι για τον απόπατο μου φαίνεται!
νομίζουμε ότι ο άλλος τρώει κουτόχορτο, ή, ότι αν θες να δώσεις τα λεφτά σου κάπου, πρέπει αυτός που θα του τα δώσεις, να σε πιάσει απαραιτήτως κορόιδο!
ότι έγινε με τα ντουλάπια σας, σχεδόν έγινε κάποτε με τα βιβλία μου. άμα πια!

φιλιά και καλή ανάσταση!

Κούκος είπε...

Δημητρούλα,
οι καλύτερες ευχές μου σε σένα και την οικογένειά σου.
Καλ΄΄η Ανάσταση!!

demetrat είπε...

χαίρομαι αφάνταστα αποτέτοιε που δημιουργείται ακριβώς η ζητουμένη εντύπωσις.Επίσης που σας ξαναβλέπουμε ,έστω και σε ρόλο Αρτέμη μάτσα χωρίς την κουκούλα.
Το φίλο σας βρέ;Τον φίλο σας;
δ

demetrat είπε...

--------
κουράγιο κουράγιο
εμείς και στα σκατά θα επιπλεύσωμεν.
Αλλά κορόϊδα ,όσοι , και γιά όσο θέλαμε και πιαστήκαμε έχει καλώς.
Από δώ και πέρα μαύρη μαρμάγκα που τους έφαγε τους πιασοκώληδες.
(καλό πάσχα και σέ σένα)

demetrat είπε...

κούκος
και σε σένα καλό μου.
Όσο γίνεται καλύτερα, και Πάσχα μόνο μ' αυτούς που θέλεις στο σπίτι σου.
:))

demetrat είπε...

ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΗΤΕΣ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΝΤΟΜΑΤΑΣ:
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ,ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ,ΜΗ ΦΑΤΕ ΤΟΥ ΣΚΑΣΜΟΥ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΙΓΛΥΚΕΡΙΔΙΑ,ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΟΣΟΙ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠ ΤΙΣ ΦΩΛΙΕΣ ΣΑΣ
ΝΑ ΜΗ ΤΡΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
ΜΗ ΤΡΕΧΕΤΕ ΓΑΜΩΤΟ ΣΑΣ.
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

Sophia είπε...

Εγώ πάντως, την κουζίνα μου (αρκετά μεγάλη και με νησίδα) την παρήγγειλα σε γνωστό μαγαζί της πόλης, ξύλινη (εκεί έπαθε ολίγον ο σχεδιαστής) με τεράστια ντουλάπια (εκεί ξαναέπαθε ολίγον ο σχεδιαστής) και κορνίζα στο ολίγον κενό μέχρι το ταβάνι (ματαξαναέπαθε κάτι ο σχεδιαστής)και την είχαν έτοιμη ακριβώς την ημερομηνία που είχαν υποσχεθεί, οι δε μάστορες που ήρθαν να την στήσουνε (ήρωες, σε ένα σπίτι που δεν έχει αλφαδιά σε πάτωμα και ταβάνι και οι τοίχοι μονομπλόκ...) κάνανε άψογη δουλειά, πίσω δεν αφήσανε ούτε ένα σκονάκι. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Στοίχισε νομίζω σχετικά φυσιολογικά για το μέγεθος και τα ξύλα της, αλλά πρώτη φορά στη ζωή μου έδωσα με τόση ευχαρίστηση χρήματα σε δουλειά για σπίτι.

Side21 είπε...

Με γειά την κουζίνα ...
Τις θερμές ευχές μου ...
για μια ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ !!!
με χαρά, υγεία, αγάπη κι ανθρωπιά …

Theogr ο κηπουρός είπε...

ΟΟΟΟχι δεν θα το σχολιάσω. Για Χριστός Ανέστη πέρασα και να δω αν είσαι καλά μια και χάθηκες από την γειτονιά μας.

αχτίδα είπε...

Ο άνρας μου έχει μανία με τα εργαλεία και τα μηχανήματα , αγοράζει στο εργαστήρι μας ένα σωρό απο αυτά με αποτέλεσμα για χόμπυ να έχει κάνει τις κουζίνες και των δυο κοριτσιών μας και βέβαια τη δική μας.Τελευταία έκανε στο κουνιάδο μου μια κουζίνα για το εξοχικό του υπέρχη 4 μ που του κόστησε με τους καλύτερους μηχανισμούς 500 ευρώ σχεδόν.

demetrat είπε...

Sophia
αυτά είναι τα καλά της μεγάλης πόλης.
Να βρίσκετε αυτά που θέλετε και σε τιμές φυσιολογικές.
(τι είναι νησίδα;αυτό στη μέση που βάζουνε τον νεροχύτη ή την ηλεκτρική κουζίνα;)
Να τη χαίρεστε και να την καμαρώνετε.
δ

demetrat είπε...

Side21
ευχαριστούμε γιά τις ευχές,
να σας βλέπουμε.
δ

demetrat είπε...

αχτίδα
τυχερούλα.
Εμένα ο δικός μου μόνο γιά όργωμα είναι καλός και γιά κλάδεμα.
Ετσι και του πεις να φινιρίσει οτιδήποτε παθαίνει μία κρίση γενικής φύσεως.
δ

demetrat είπε...

Theogr ο κηπουρός
καλά έκανες και πέρασες γιά να μη ξεχνιώμαστε.
:))

patsiouri είπε...

Όταν άκουσα πόσο θα στοίχιζε η συρταριέρα που θα μου έφτιαχνε ο (επίδοξος) κουμπάρος μου, κόντεψα να πάθω έμφραγμα.
Και ναι, συνεχίζει να κλάίγεται ότι δεν έχει δουλειά.
Οι μόνοι πελάτες που του έχουν απομείνει πλέον είναι κάτι ρατσίσταροι που δεν καταδέχονται να βάλουν Αλβανό στο σπίτι τους...