28 Απριλίου 2009

υπάρχουν άγγελοι σου λεω










Άι χάβ ε ντρίμ.
Πως ένας Παυλίδης λεει μου χάρισε κάτι εκατομμύρια ,
και γω ξέχασα το αφιμί μου , και δε μπορούσα να του τα δώσω πίσω.
Ένα παράξενο πράμμα, κάθε φορά που πηγαινα στην τράπεζα , πάθαινα μία αμνησία η κατίνα.
Και έτσι τι νάκανα , αγόρασα ένα κότερο .
Αυτό εκεί στο βάθος.
Άγονη γραμμή.


......................................................................................................................................................................



I_HAVE_A_DREAM_-_A...

35 σχόλια:

athinovio είπε...

κότερα? κι εγώ γιατί είμαι εδώ!
Ενα κότερο στο πέντε , εφτασεεεεεΕ!

Green_revenger είπε...

我没有任何游艇

g r

VaD είπε...

Νηστικιά καρβέλια ονειρεύεται:)))

κούνελος είπε...

θα με πάρεις μαζί σου καλέ κυρία? όχι για μένα.. για τη φουκαριάρα τη μάνα μου...

demetrat είπε...

Αθηνούλα
Τι είδατε και σεις το ίδιο όνειρο με μένα;
Ε αυτό πιά δεν είναι άγονη γραμμή.
τρείς γέφυρες -κυνοσάργους έγινε.
:))

demetrat είπε...

green
Μη σε νοιάζει λεβέντη μου εσένανε , άμα δεν έχεις εσύ κότερο θα σε πάρω σ αυτό εκεί στο βάθος που φαίνεται παρκαριζμένο .
δ

demetrat είπε...

VaD
Και νηστικιά, και άφραγκη και αγρυπνη.
Διότι το όνειρο το είδα εν μέσω ειδήσεων στην καταπληκτική τιβί μας, όπου εμεινα με ανοιχτό το στόμα και δεν κατάφερα να βρίσω ούτε τον εκφωνητή.Η ειδηση γνωστή φαντάζομαι πιά.
δ

demetrat είπε...

κουνέλι μου
βεβαίως κουνελαρία μου, τώρα που θα μου τα χαρίσει και μένα ο παυλίδης , ο πρώτος που θα ΄βάλω μέσα θάσαι εσύ.
Πάω εγώ στο Ταχίτι χωρίς κουνέλι στο κότερο;Ε; πάω;
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Χμ... καραβόσκυλο θέλετε; Θα θέλετε, δεν μπορεί!

demetrat είπε...

και το ρωτάς;
αρκεί να μη κυνηγάει το κουνέλι.
δ

αθεόφοβος είπε...

Μάλλον τον Μανούση θα έπρεπε να δείς και όχι τον Παυλίδη.
Αυτός δεν δίνει λεφτά για κόττερα,έχει κόρη να προικίσει!

demetrat είπε...

μα ο Ρούτσης είπε, πως ο καλός άγγελος Παυλιήλ, του δάνεισε τα φράγκα γιά να κάνει μιά δουλειά, και μετά του τα επέστρεφε δέκα δέκα χιλιάδες ,επί 5 χρόνια
ο αθεόφοβος.
:))

Darthiir the Abban είπε...

Κοίτα βρε 'συ, το θέμα δεν έιναι να ξεχάσεις όλο το ΑΦΜ σου, ένα νούμερο τη φορά να ξεχνάς, αρκεί...

demetrat είπε...

σκέψου τον έρημο το Ρούτση που πήγαινε τόσα χρόνια κάθε βδομάδα στην τράπεζα.
Μεγάλο αφιμί που θα είχεεεε ε;
δ

kanenas είπε...

Γεια σου κι από ‘μένα.
Τι ωραία που θα ήταν!

Υ.Γ. Η ντομάτα σου πάντως είναι επαναστατική, μπορεί να μην είναι αλλά μοιάζει πολύ με corleonese!

Κούκος είπε...

Εγώ το ΑΦΜ μου το έχω γραμένο στο κινητό. Για να μη μπω στο πειρασμό...

Κούκος είπε...

γκρρρρρ γραμμένο*

Fri είπε...

Με φαντασία που οργιάζει η γράφουσα... χαχα

ΠανωςΚ. είπε...

Ατιμο αφιμί
Αρη, έβαλες λεφτάκια στην άκρη
και επλούτισες
Αγονη γραμμή
Με το κότερο στου κόσμου την άκρη
θα έφευγες

(απ' τη εκατοστή δέκατη τρίτη μου ποιητική συλλογή "Είναι πολλά τα λεφτά Αρη - Εχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;")

demetrat είπε...

μα ποιός ειστε, ο Παντελής Μπουκάλας;
δ

demetrat είπε...

κούκος
και γώ γραμμένο τόχω, και από ό,τι κατάλαβα, μέ έχει γραμμένη κιαυτό.
Δε λέει να ξεχαστεί.
δ

demetrat είπε...

Φράϊ
τι να κάνω,
η γιαγιά μου με έλεγε πως η φαντασία είναι τζάμπα.Χώρια που δεν μπορώ να ξεχάσω το αφιμί μου.
δ

patsiouri είπε...

Βρε κουτό το θυμόμουνα εγώ το ΑΦΜ σου και τα κανόνισα όλα!!!!

Άλλος με τη βάρκα μαααααααςςςς!!!

Παντελής Μπουκάλας, χε χε!

undantag είπε...

Lol! "Έχω και κότερο - πάμε μια βόλτα;"

demetrat είπε...

kanenas
φαντάζομαι πως θα της μοιάζει στο σημείο που βγάζει το ντουφέκι ε;
Κορλεονέζε!!!!! δεν ήξερα οτι βγαίνει και σε ντομάτα!
δ

demetrat είπε...

πατσιουρι
Το ξεχάσαμαν λέμε.
Ούτε να μας το θυμήσει κανείς θέλουμε λέμε.Αλλιώς θα πρέπει να επιστραφεί το χρήμα με τη μία.
Έτσι κιαλλιώς, μέσα είσαι μανάρι μου.
Αυτο δεν είναι κοτερο , ειναι η κιβωτός του νώε.
Ολα τα απειλουμενα είδη θα μπούμε μέσα.
:))))

demetrat είπε...

untantag
Πολλά κότερα βλέπω.
Φέτος θα ρθεις με το δικό μου.
Του χρόνου με το δικό σου ξενητεμένε.
δ

vangelakas είπε...

ἔχει χῶρο τὸ κοτεράκι; :-)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

demetrat είπε...

βαγγέλας
Κοίτα, εγώ το λέω από καιρό πως στραβά αρμενίζεις.:))
Πως δεν έχει , όλοι οι καλοί χωράνε.
δ

demetrat είπε...

καλό μήνα ω τέρας.
Καλό μήνα.
δ

anepidoti είπε...

σε καμμιά γωνιά μήπως ήμουν κι εγώ στο όνειρο;
λέμε τώρα....
καλό μήνα και... καλοτάξιδη!

u-hoo / giannis kafatos είπε...

εγω γιατί όταν ξεχνάω το ΑΦΜ μου ή πρέπει να ξαναπάω εκεί που μου το ζητάνε, ή να πάρω τηλέφωνο τη γυναίκα μου να μου το δώσει?
τι έχω γιατρέ μου?
;)

demetrat είπε...

Γιάννη
αξιοπρεπίαση , ανίατος και αυτοάνοσος.
τέλος.

demetrat είπε...

ε τι το ρωτάς anepidoti
όλοι οι καλοί ,εκεί ήμασταν, οι κακοί είναι στη φυλακή ως γνωστόν.
μπούχαχαχαχαα
δ