24 Μαΐου 2009

παιχνιδι με τα κυματα

***αφιερωνεται στην Ρ γιά τον Β


Το αγόρι αγκάλιασε τα κύματα και τινάχτηκε κατά τον ουρανό.
Πρέπει να ήταν από ώρα εκεί.
Το άκουγε που γελούσε με τα κύματα και τους φίλους του.
Καθώς τίναξε το κεφάλι του προς τα πίσω, πετάχτηκαν αστραφτερές σταγόνες αρμύρας στην άκρη της γάμπας της , εκεί στον αστράγαλο.
Τις κοίταξε αφηρημένη για τέσσερα δευτερόλεφτα με τα μάτια θαμπωμένα απ' τον κόντρα ήλιο, διαθλασμένες σε μικρά αρμυρά χρώματα.
Ηταν στη δικιά της την παραλία .




Τότε το αγόρι γέλασε ξανά και κάτι τη ρώτησε.
Έκανε πως δεν άκουσε,
Μόνο πρόλαβε να σκεφτεί :
- δικέ μου ,γι'αυτό το γέλιο σου και μόνο ,κάποια έχει πληρώσει πολύ ακριβά .
Το αγόρι επέμεινε ,ήταν καλοκαίρι και το ήξερε πολύ καλά πως φορούσε την αστραφτερή του περικεφαλαία.
Γύρισε και το κοίταξε βαρυεστημένα :
-δεν είμαι απ' αυτά τα μέρη του είπε.
Ύστερα, σηκώθηκε,Πέρασε απο μπροστά του αργά και περπάτησε ξανά πίσω στα χνάρια που άφησε δίπλα στο νερό , απ' όπου είχε έρθει.



Όταν επέστρεψε.Εκείνος δεν είχε πιά γέλιο.
Μάλλον ήταν αυτό που της είχε δώσει αντιπαροχή χωρίς αιδώ, χωρίς τύψη καμμία.
Έτσι , προσφορά στη στιγμή ,εκλιπαρώντας γιά ένα βλέμμα ξένο.
Θύμωσε .Θύμωσε πολύ:
Τότε μόνο του χαμογέλασε.
Ήταν χαμένος όμως ακόμα δεν τόξερε
Γιατί δεν είχε τίποτα αλλο χαρισμένο να προσφέρει εύκολα.
Μόνο απ' τα δικά του τώρα.
Οι δυό μας λοιπόν αγόρι μου.
Τραβηξε τα καφέ κοκκάλινα ρέημπαν και τον κοίταξε.
Ο καθείς και τα όπλα του.
-Από που είπες πως είσαι; τον ρώτησε χαρούμενα κι έγλυψε τα μουστάκια της.


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


**** γιά μιά φίλη που δεν ξέρω που είναι πιά.

25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σπάζω το κεφάλι μου να βρω ποιά παραλία είναι ακριβώς: Μύτικας; ή μήπως του Νικόπολις κλαμπ;

Όσο για τη μουσική θα ταίριαζε πιστεύω περισσότερο το: Κορίτσια στον ήλιο!
(καλά, μη βαράς, ένα αστείο έκανα....)

Kanalius

island είπε...

Μπερδεύτικα λίγο.

demetrat είπε...

ανώνυμος κανάλιος

κάπου ανάμεσα.
κάτω και δεξιά απ'το Ιόνιο
(και επίσης πως τα μύγδαλα μας τελειώσανε.εξάλλου είδες πουδενά εκει γυρω κανά τσομπάνο;)

demetrat είπε...

island
αυτό που μπερδεύτηκες και δεν έβγαλες γρήγορα συμπεράσματα , καλό είναι πάντως.
:))

athinovio είπε...

ωραία πράματα...

:)

Ανώνυμος είπε...

Τσομπάνο εγώ δεν είδα, αλλά σαν να πήρε το μάτι μου μιαν Άνναμπελ, γιαυτό είπα, αλλιώς δε θάλεγα...

Όσο για τα μύγδαλα δεν πειράζει, ας είναι και στραγάλια ή φουντούκια, εκεί θα τα χαλάσουμε τώρα, öeτσι κι αλλιώς δεν είναι για χόρταση.

Kanalius

Κούκος είπε...

"Ο καθείς και τα όπλα του".
Kαι μόλις πιστέψουμε ότι σίγησαν τα όπλα του άλλου, έρχεται η τελευταία, καλά κρυμένη σφαίρα, να σημαδέψει κατευθείαν την καρδιά...

demetrat είπε...

ανωνυμος
πες μας βρε παιδάκι μου κι ένα όνομα να σε φωνάζουμε, έτσι κι αλλιώς μόνο εσύ θα το έχεις στο Κανάλι;))
που λεεεεεες
επειδή ακριβώς κάτι τέτοιο πήρε ο μάτης σου, γιαυτό και γω μιλάω για μύγδαλα.Αλλιώς θα μίλαγα για το Σπύρο με τα φυστίκια
:)))))
δ

demetrat είπε...

κούκος
μωρέ αν είναι στην καρδιά , καλά είναι.πας καλλιά σου με τη μία.
Στη φτερούγα μη σου ρίξουν είναι το παίδεμα .

demetrat είπε...

αθηνούλα
σιγά μη δε τόπιανες
χε χε χε
δ

Green_revenger είπε...

τώρα αυτοί εδώ δηλαδή το έπιασαν ε;
πουτάνα κουλτούρα....
μόνο εγώ είδα δηλαδή πρόσκληση για σεχ;
φτου και πάλι φτου...
πάω να ξαναδιαβάσω τον καστοριάδη μου...
αφού δεν το 'χω ο πούστης...

g r

Green_revenger είπε...

ένας τύπος πάει στον ψυχίατρο κι αυτός αρχίζει να του δείχνει εικόνες.
Στην εικόνα μ'έναν ήλιο ο έτσι απαντά "μια γυναίκα μ'ανοιχτά πόδια".
Στην εικόνα με μια παραλία, απαντά "ένα ζευγάρι που κάνει σεχ".
Στην εικόνα μ'ένα οθράνιο τόξο, απαντά "μία γυναίκα με ζαρτιέρες".
Ε, του λέει ο γιατρός, είστε σεξομανής.
Εγώ; Ή εσύ που μου δείχνεις όλο προστυχιές;

g r

ΠανωςΚ. είπε...

Σε μια παραλία του Ιονίου, όχι σε αυτήν της ιστορίας, σε άλλη, ένα αγόρι κι ένα κορίτσι, όχι αυτά της ιστορίας, άλλα, καθονται δίπλα-δίπλα:
- Δες Γιάννη τη θάλασσα, τι ωραία που είναι! λέει αυτή.
- Καλή είναι, αλλά δεν έχει βυζιά, απαντά αυτός και τη χουφτώνει.

YΓ. Εναλλακτική επιλογή κομματιού: Καλοκαιρινα φιλιά, χειμερινά δάκρυα

demetrat είπε...

grrrrr
γράφει ο Καστοριάδης και αστυνομικά;

γκρρρρρρρρρρρρ επίσης.

αυτό ακριβώς.
εγώ απλώς μιά δολοφονία εκ προμελέτης περιέγραψα με δικές μου λέξεις.
:))

demetrat είπε...

πάνως
ο γνωστός γιάννης ;
ο κουμπάρος;
(άστα τα εναλλακτικά, το τραγούδι ευρέθη;)
δ

aKanonisti είπε...

Τα καλύτερα καμάκια με το φαντασιακό γίνονται....
Ποτέ χωρίς Καστοριάδη στην πλαΖΖΖΖ (όταν είσαι πάνω από 30....)

Τέλος!!!!!

το χοντρο μπιζελι είπε...

@πανως το τραγουδι αναζητα καλλιτεχνη απ ακρη σ ακρη...
οσο γι αυτο το ποστ ψηφιζω sea sex and sun /Gainsbourg
αρρωστη κουλτουρα με βουλα :)

Green_revenger είπε...

αν μου επιτρέπετε...
στη συγκεκριμένη περίπτωση, κι επειδή πρέπει να παίζει και μια διαφορά ηλικίας...
το lemon incest του Σέργιου του Gainsbourg 8α ταίριαζε ταμάμ...

Η κανά "τι όμορφη που ήταν η αγάπη μας" από Olympians που, ναι μεν προδίδει ασύστολα την ηλικία μας, αλλά θα μπέρδευε τον πιτσιρίκο που θα νόμιζε πως ψέλΝαμε...

g r

aKanonisti είπε...

Καταγγέλω το παρόν ποστ... ότι δρά αντιΣυριζιακα!!! Διαφημιζει τα καμάκια στις παραλίες.. και θα παρασύρει τους ψηφοφόρους στις πλαΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ!!!!!
Αίσχος κυρία μου!!!!!
Αίσχος!!!!!!

agrampelli είπε...

Κυπαρισία;
Πες μου ναι!Νομίζω πως έχω την ιδια ακριβώς στιγμή αιχμαλωτίσει!απίστευτο!
Σε προσθέτω αμέσως στην λίστα μου!

demetrat είπε...

akanonisti
όχι ίσα ίσα, δείχνω στη νεολαία τους κινδύνους που εγκυμονούν οι πλαζζζζζζζζ.
καλυτερα να πανε να ψηφίσουν λεμε.
δ

demetrat είπε...

μπιζέλι
δε ντρέπεσαι μωρή;
ω μον ντιέ!!! που χάθηκε ο σεβασμός
δ

demetrat είπε...

γκρρρρρρρρρρρρρ
οχι καλέ μου και συ , την Κλειώ Δενάρδου στο πουνανοϊσκιοςσουθεέναρθωναγονατισω καινασουπωτομπονομούγιανατονφερειςπισω.
γιά να νομίζει ο πιτσιρίκος πως η λειτουργία έχει και γονυκλισίες.

demetrat είπε...

αγράμπελη
που ακριβώς έπιασες τον αιχμάλωτο;
ώρα χρόνο και ημερομηνία.
όμως αλλου εγινε το δρώμενο.:))

Green_revenger είπε...

από σεβασμό στην Κλειώ (και σε όσους ήταν νέοι όταν αύτη μεσουρανούσε)απέχω της συζητήσεως

γι κομόν ρισπέκτ
g r