26 Μαΐου 2009

παιχνιδι με τα κυματα ξανά

***αφιερωνεται στην Ρ γιά τον Β


Το αγόρι αγκάλιασε τα κύματα και τινάχτηκε κατά τον ουρανό.
Πρέπει να ήταν από ώρα εκεί.
Το άκουγε ενοχλημένη που γελούσε με τα κύματα και τους φίλους του.
Σκούντηξε με το πόδι την κολλητή της και κατι μουρμουρισε μέσα απ'τα δοντια της.
Όχι καλό.
Καθώς τίναξε το κεφάλι του προς τα πίσω, πετάχτηκαν αστραφτερές σταγόνες αρμύρας στην άκρη της γάμπας της , εκεί στον αστράγαλο.
Στηρήχτηκε στο δεξί μπράτσο και γύρισε προς τα πίσω.
Τις κοίταξε αφηρημένη για τέσσερα δευτερόλεφτα με τα μάτια θαμπωμένα απ' τον κόντρα ήλιο, διαθλασμένες σε μικρά αρμυρά χρώματα.
Μετά έκανε ένα γύρω με το βλέμμα να δει τα παιδιά.
Επαιζαν πιό κει, θάβοντας περιχαρή τον Ιάσονα στην άμμο.
-Ωραία, η σειρά σου να τα δεις την άλλη φορά. της είπε και ξανααπλώθηκε στην πετσέτα.
Ηταν στη δικιά της την παραλία .
Ο κάθε ξένος ήταν και εισβολέας.



Τότε το αγόρι γέλασε ξανά και κάτι τη ρώτησε.
Έκανε πως δεν άκουσε ,σαν να την περίμενε την αναίδειά του.
Μόνο πρόλαβε να σκεφτεί :
- δικέ μου ,γι'αυτό το γέλιο σου και μόνο ,κάποια έχει πληρώσει πολύ ακριβά .
Το αγόρι επέμεινε ,ήταν καλοκαίρι και το ήξερε πολύ καλά πως φορούσε την αστραφτερή του περικεφαλαία.
Γύρισε και το κοίταξε βαρυεστημένα :
-δεν είμαι απ' αυτά τα μέρη του είπε.
Ύστερα, σηκώθηκε,έσκυψε και μουρμούρισε στην ξαπλωμένη γυναίκα ,που χασκογέλαγε:
-Δε φταίω εγώ ,κανένας δεν τον κάλεσε ,έτσι δεν είναι;
Πέρασε απο μπροστά του αργά και περπάτησε ξανά πίσω στα χνάρια που αφησε δίπλα στο νερό , απ' όπου είχε έρθει.



Όταν επέστρεψε.Εκείνος δεν είχε πιά γέλιο.
Μάλλον ήταν αυτό που της είχε δώσει αντιπαροχή χωρίς αιδώ, χωρίς τύψη καμμία.
Έτσι , προσφορά στη στιγμή ,εκλιπαρώντας γιά ένα βλέμμα ξένο.
Θύμωσε .Θύμωσε πολύ.
"Κοίτα ρε πούστη μου πόσο εύκολα χαρίζουν τα δώρα τους τα μαλακισμένα"
Τότε μόνο του χαμογέλασε.
Κοιτάχτηκαν με την άλλη.Οι δυό τους είχαν ξεκάνει πολλούς τέτοιους.
-Τη αγνώστω προδομένη !
έλεγαν μετά στα ούζα.
Αυτός ήταν χαμένος όμως ακόμα δεν τόξερε
Γιατί δεν είχε τίποτα αλλο χαρισμένο να προσφέρει εύκολα.
Μόνο απ' τα δικά του τώρα.
Οι δυό μας λοιπόν αγόρι μου.
Τραβηξε τα καφέ κοκκάλινα ρέημπαν και τον κοίταξε.
Ο καθείς και τα όπλα του.
-μη τον αφήσεις να γυρίσει με τα πόδια,να χαρείς!χαχάνισε η πονόψυχη.
-Από που είπες πως είσαι; τον ρώτησε χαρούμενα κι έγλυψε τα μουστάκια της.


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


**** γιά μιά φίλη που δεν ξέρω που είναι πιά.

13 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Ουφ... τώρα μάλιστα....το κατάλαβα και εγώ....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Είναι ωραίο άραγε να είσαι μοιραία γυναίκα???
Πες μου βρε ντομάτα.. θα σκάσω...

Χαχαχαχαχαχαχαχα

demetrat είπε...

τι λες μωρή
τι μοιραιολογάς
κανένας δεν είναι μοιραίος.
Απλώς κυκλοφορούν πολλοί μαλάκες κατά καιρούς.

Green_revenger είπε...

ντάξει
το εμπαιΔώσαμε
θα έχει κι άλλη ίδια ή θα πάμε σεπτέμβρη;
g r

demetrat είπε...

γκρρρρρρρρρρρ
οχι για να μάθετε να σκέφτεστε γρήγορα .
να βγάζετε γρήγορα συμπεράσματα
και να βρίσκετε ψαλμωδίες .
δ

Green_revenger είπε...

πάντως έπρεπε να ποστάρεις και την φωτό με την αρμύρα στο μπούτι...
εεεεεεε...στη γάμπα ήθελα να πω...

επίσης
μου αρέσει που από τους 20, οι 19 έκαναν την ίδια σκέψη με μένα, αλλά το έριξαν στα βαθυστόχαστα.
Άτιμη κεΝωνία που άλλους ανεβάζεις κι άλλους κατεβάζεις στα τάΡταρα.

επίσης
θεέ μου χάρισέ μου αρετή και εγκράτεια (ή περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχω)

αι ρεστ μαι κέιζ

g r

Ανώνυμος είπε...

Το προηγούμενο μου άρεσε - χωρίς πλάκα - πιο πολύ. Σε έβαζε λίγο να το ψάχνεις αλλά στο τέλος με λίγα νοητικά στριφογυρίσματα σου άφηνε μια νοστημιά...
Σαν δεύτερο τίλο θα του έβαζα: Η (αντί-)πάλη των φύλων.

Kanalius

ΥΓ: το όνομά μου αυτό είναι, Kanalius, δεν έχει άλλο. Ούτε με γεωγραφικούς (άνω/κάτω, βόρειος/νότιος) ούτε με εθνοτικούς (σλαβο-/βλαχο-) προσδιορισμούς. Πώς λέμε, δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό!

aKanonisti είπε...

Βρε greenούλη.... είμαστε με το κοινωνικό ρεύμα... δεν χαίρεσαι??
Απλά... δεν κρυβόμαστε....
(έψαχνα μία απόλυτη κουλτουριά να γράψω... αλλά... έχω πιει... γμτο...)

A demain... les κουλτουριές....

*Σκυλούμπα... θέλω σχόλιο...και ξεκάθαρο.... Βάλε τα δυνατά σου!!!!
Αρκετά έκανες την πάπια... στο προηγούμενο ποστ... Τώρα πάρε θέση!!!!!!



..... Καναλάτος αυτοπροσδιοριμός.. Χμ.... μεγάλο πρόμπλεμ.....

demetrat είπε...

κανάλιους
Να σου πω την αλήθεια μου , και μένα το άλλο θα μου άρεσε..
(αυτοπροσδιορίσου ελεύθερα)
:))

demetrat είπε...

ακανόνιστη
ν' αφήσεις τα σκυλιά να κολυμπάνε ελεύθερα.
δ

demetrat είπε...

γκρ.

σιγά μη σου δώσει ο θεός .
ούτε του αγγέλου του νερό δε δίνει.
:)

Fri είπε...

Εγώ φταίω τώρα που τα έχω χαμένα? Ούτε την αναάρτηση καταλαβαίνω, ούτε τα σχόλια :S
Φαντάζομαι πως μπορώ να δω τις αφηγήσεις σου και να ταξιδέψω εκεί που θέλω εγώ...

Α! Για έλα να δεις που είσαι καλεσμένη σε blog-οπαίχνιδο...

Την καλημέρα μου :)

demetrat είπε...

Φράϊ
ίσως άν διάβαζες και την προηγούμενη μήπως μπορουσες να βγάλεις άκρη.
:)
οκ, θα περάσω

Green_revenger είπε...

εμένα πότε θα με κάνει ο θεός μάνα;
έστω
πότε θα με καλέσουν για βλογοπαίχνιδα το φελέκι μου μέσα;
g r