5 Ιουνίου 2009

αλλαγή

Χρόνια ολόκληρα οι χυδαιότερες , οι μεγαλύτερες, και χειρότερες βρισιές που λέει η μάννα μου είναι δύο:
-Σκατά στα μούτρα σου ,και
-Άει στα τσακίδια.
Και οι δύο καταγραμμένες και διασταυρωμένες από μένα και απ' τον αδερφό μου.
Επί δεκαετίες προσπαθούμε να την κάνουμε να βρίσει αυτούς που πρέπει αλλά άδικος κόπος.
Προχτές το βράδυ ,εκεί που μου ανέλυε καθισμένη στον καναπέ της:
Τι ωραία που τάπε αυτή τη φορά το παιδί!
Και τι ωραίο που ήταν το παιδί!
Και πως έτσι πρέπει να τα λέει το παιδί από δω και πέρα,-το εμπεδώσατε ποιό είναι το παιδί φαντάζομαι, μη το συνεχίσω τώρα άλλο -
Γυρνάει σε μένα εν εξάλλω και μου φωνάζει.
-και τι σκατά θέλουν μωρέ και δε τσ'αρέσ'; (το παιδί εννοείται )Μου λές;
-Ποιοί μωρέ μάννα , έκρινα υποχρέωσή μου να ρωτήσω.
-Αυτοί οι βλαμμένοι, και οι κουκουέδες , και οι άλλοι.
Τους άλλους, τους αποφεύγουμε να τους ονοματίσουμε, αλλά εμείς οι του σπιτιού ξέρουμε πως εννοεί τους πασόκους.
Άρε πούστη Αντρέα, μ' ένα παράσημο που τους έδωσες πριν 25 χρόνια, περασμένο σε ένα μπλέ κορδελάκι , καβάτζωσες όλη την εθνική αντίσταση της Κοκκινιάς διά βίου!
-Ποιοί άλλοι μαμμά; ξεκίνησα την προβοκάτσια
-αυτά τ' αρχίδια λές; τα όψιμα;
Κανονικά στη λέξη αρχίδια , η Άννα, κοκκινίζει , εστιάζει περίπου 30 πόντους πάνω απ' το κεφάλι μου, ψάχνοντας στο άπειρο, αναλογιζόμενη τι στραβό έκανε κι έβγαλε τέτοιο στόμα στην οικογένεια, και μάλιστα θηλυκό.
Ετούτη τη φορά, ανταπέδωσε βλέμμα με σταθερό μάτι και απάντησε αυθωρί.
-Όοχι αυτές τσ' ποντικομαμμές (περίεργο, κατάλαβε και ποιούς εννοούσα), τους άλλους λέω, - δισταγμός - τους πασόκους.
Πέστο ρε χρυσή μου γυναίκα, να το ακούσω,να το χαρώ!Πέστο.
Όμως πριν προλάβω να επεξεργαστώ τα λεγόμενα, τα τεκτενόμενα και τα μελλούμενα,έρχεται το ένατο κύμα κι ο Ηλίας αυτοπροσώπως.
-Εγώ τσ' τάπα τσ' Αμαλίας εχτές.
-ΑΑΑΑΑΑΑΑ όλα κιόλα!Αυτή τ' φορά Αμαλία , εγώ θα ψηφίσω γιά τον κώλο μ'.
-Τι εννοείς το είπες; ρωτάω.Από δω; απ' το μπαλκόνι;και σ' άκουγε όλη η γειτονιά;
-ΌΟχι παιδί μου , μου κάνει με μιά αφοπλιστική έκπληξη, ποιά γειτονιά;είσαι με τα καλά σ';μόνο στην Αμαλία απέναντι το είπα.
Το είπε παιδιά ,το είπε. και επιμένει στο ρήμα.
Το είπε!
Πως διάολο το είπε;Που άνευ ντουντούκας αδύνατον να το πει.
Πρώτον διότι η Αμαλία είναι μεν απέναντι, αλλά ανάμεσα τους υπάρχει ένας δρόμος γύρω στα 12 μέτρα,Δεύτερον, υπάρχει μετά απ' το δρόμο και μιά αυλή άλλα 6-7 μέτρα.
Αναλογιζόμενη τη σκηνή , με τη γριά στο μπαλκόνι να ξεπροβάλλει ανάμεσα στα βασιλικά και ουρλιάζει αυτό το "γιά τον κώλο μ'",ενώ η μισή Νικοπόλεως να αναρωτιέται αν της έστριψε, μ' έπιασε ένα νευρικό γελάκι που σε συνδιασμό με τα γιουβαρλάκια, παραλίγο να με πνίξει.
-Τόσα χρόνια της είπα-σικ- (συνεχίζουμε με την Αμαλία ), ψήφιζα γιά να μην έρθει η δεξιά.
-Τώρα θα ψηφίσω όπως θέλω εγώ.Γιά την καρδούλα μ'!!!!
-Κοίτα μάννα, αποφάσισε γιά ποιό μέρος του σώματός σου θα ψηφίσεις γιατί πρόκειται γιά εντελώς διαφορετικές τοποθεσίες.
-Το ίδιο εννοώ εγώ μου λέει.
Τότε συνειδητοποίησα με στερνημουγνωσηνασειχαπρωτα , πως ήταν πολύ καλύτερα με τα δυό βρωμόλογα πού έλεγε πριν.
Ποιός ξέρει τι θα λέει από δω και πέρα και προπαντός , τι θα εννοεί !
-Αλήθεια της τάπες(σίκ) όλα αυτά; ρώτησα γελώντας γιά να την καλοπιάσω να ηρεμήσει.
-Άμέ; μούρχεται στα γρήγορα η απάντηση
-Τί νόμιζαν αυτοί; πως θα είμαστε γιά πάντα μαλάκες;
νάτα μας και τα κουφέτααααα.
-Μαλάκες; επανέλαβε δυνατότερα , στυλ-είδες τι καλά τα λέω ;
Έμεινα εντελώς χαζή να την κοιτάζω ,ίδια όπως πάντα χωμένη στον καναπέ,με τα δυό της χέρια στην ποδιά της,η Τάνια να χοροπηδάει ανάμεσά μας, ακόμα κι αυτή πιό πηδουλιάρα, λες και την είχαν πάθει μαζί τη μετάλλαξη.
Την καληνύχτισα , και καθως κατέβαινα τη σκάλα,την άκουγα να βρίζεται με την τηλεόραση, πήρε το αυτί μου, κάτι σαν ..... αει στο διάολο παλιομαλάκα παιδοβούβαλο αυτός σίγουρα ο Κωστάκης είναι, χαμογέλασα
να! και συ!ΝΑΑ κλάτς (μούτζα) παλιοχλιμήτζουρα νάαα! (μούτζα), να! να! , ώπατης έφαγε μούτζα κι ο Γιωργάκης;
..............................................
Τι κάνει η γιαγιά ρώτησε η Κική όταν έμαθε πως πήγα στην Πρέβεζα
-Μιά χαρά είναι της λέω.
-Έμαθε να βρίζει.






.

33 σχόλια:

xamogelo είπε...

δεν το έπιασα όλο!!! αλλά από ότι κατάλαβα θα ψηφίσει τον τσίπρα! ;

Green_revenger είπε...

που είναι η πρέβεζα;
(σε σχέση με την πρωτεύουσα πάντα)
g r

demetrat είπε...

απάνω αριστερά, και δεν επιστρέφεις πιά.
μένεις εκεί.
:)

κούνελος είπε...

κι εμένα η γιαγιά μου μόνο με πολιτικούς έβριζε, ειδικά μόλις έβλεπε Μητσοτάκη. και με Γιάγκο Δράκο εννοείται.

aKanonisti είπε...

Αστέρω η γιαγιά....
Για τον Σάκη Ρουβά... τι γνώμη έχει???

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

demetrat είπε...

χαμόγελο
αυτό που κατάλαβες, αρκεί.
:)

αθεόφοβος είπε...

Να σου ζήσει να την χαίρεσαι είναι λεβεντιά!

demetrat είπε...

ρε κουνέλι
τι θα γίνει με σένα.
αυτό που έρχεσαι σαν να μπαίνεις σε μπαξέ ,με ένα καρότο στο χέρι με κάνει και γελάω με τις ώρες!

demetrat είπε...

η γιαγιά του κουνελιού;

demetrat είπε...

αθεόφοβος
τώρα που ανακάλυψε πως ο κώλος της είναι το ίδιο με την καρδούλα τς' ελπίζω να το τραβήξουμε για καιρό.
σ' ευχαριστώ.
δ

κούνελος είπε...

ναι, η κουνελογιαγιά θεόσχωρέστηνα...

xamogelo είπε...

Άκου την συζήτηση με την μάνα μου :-)

Δεν θα έρθεις να ψηφίσεις;
Όχι
Δεν είσαι εσύ ενεργός πολίτης;
Δημοκρατία δεν είναι να ψηφίζεις εσύ ποιος θα αποφασίσει για εσένα αλλά να αποφασίζεις εσύ.
:-p

xamogelo είπε...

Άκου την συζήτηση με την μάνα μου :-)

Δεν θα έρθεις να ψηφίσεις;
Όχι
Δεν είσαι εσύ ενεργός πολίτης;
Δημοκρατία δεν είναι να ψηφίζεις εσύ ποιος θα αποφασίσει για εσένα αλλά να αποφασίζεις εσύ.
:-p

Green_revenger είπε...

ο αποπάνω γιατί το έγραψε δυο φορές;
εγώ πάντως το κατάλαΒα με τη μΙα.
g r

aKanonisti είπε...

@Χαμόγελο...
Μην ψηφίσεις για σένα.. αλλά για την φουκαριάρα την μάνα σου!!!!!
(συριζαία την κόβω...)

:-))))

demetrat είπε...

ά ρε χαμόγελο,
και γώ στην Кронштадт θα ήθελα να βρίσκομαι για όσο κράτησε.
Αλλά από τότε μέχρι τώρα , η άγνωστη επανάσταση έγινε πολύ γνωστή.
Ασε που και η Κροστάνδες άλλαξαν φάτσα, και πρέπει να βρίσκεις τη δικιά σου κάθε φορά.
Δε το ξανασκέφτεσαι λέω γω;
δ

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά! Εγώ ψήφισα κιόλας, σε προξενείο του εξωτερικού. Το εκλογικό τμήμα ήταν γεμάτο μανάδες, χαμός γινόταν!

Όχι, ξύλο δεν έπεσε...

Europaios

Ανώνυμος είπε...

τέτοια μάνα τέτοια κόρη και περιμένει ο Τσίπρας να πάει καλά! ου..οου..οοου!!!!

xamogelo είπε...

@aKanonisti απολιτικ όσο δεν πάει. Ψηφίζει 1 φορά στα 4 χρόνια και τέλος.
@demetrat Το έχω σκεφτεί το θέμα. http://mygranma.wordpress.com/2009/06/01/i-wont-vote/
εξάλλου δεν βρίσκω που δεν βρίσκω και ιδιαίτερο νόημα στην διαδικασία

xamogelo είπε...

γιατί μου έβγαλε διπλό το σχόλιο δεν ξέρω!! καταλάθος :-p

demetrat είπε...

ανώνυμος ευρωπαίος.
τι σόϊ μαμάδες.Σαν τις δικές μας;
δ

demetrat είπε...

ανώνυμος σκέτος

χρυσό μου.
τώρα εσύ έφυγες από δώ , με την ιδέα πως μας έκραξες;
χάιν χάιν χάιν.
δ

demetrat είπε...

χαμόγελο.
το είδα.:)
Αλλά δε χάνεις τίποτα να ξανασκεφτείς .
Γιατί το να αφήνεις και σε μας τους γερόντους να διεκδικούμε αντί γιά σένα , την καλύτερη ζωή σου και τα καλύτερα μιστουλάκια σου , δε λέει.
Λέει;

Spy είπε...

Μπαρδόν. Δε θέλω να σας χαλάσω το προεκλογικό κλίμα, αλλά τα γιουβαρλάκια ποιος τα έφτιαξε; Εσείς ή η μαμά;

xamogelo είπε...

@demetrat εγώ διεκδικώ με τον τρόπό που πιστεύω ότι έχει νόημα. Δεν πιστεύω ότι αυτά που λες τα καταφέρνεις από τις εκλογές.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Σωστή η γιαγιά!

demetrat είπε...

χαμογελο.
τόση ώρα προσπαθώ να σου πω.
πως δεν υπάρχουν κάν χειμερινά ανάκτορα για να κανεις επέλαση.
δ

demetrat είπε...

σκύλος

ε, καιρός ήταν πιά κι αυτή.
δ

demetrat είπε...

σπάει
δε μας χαλάς τίποτα μη σκανιάζεις.
έχει σημασία; πέντε ήταν σε βαθύ πιάτο.Ά! με αυγολέμονο.
δ

το χοντρο μπιζελι είπε...

ανωνυμε σκετε...

υπαρχει και συνεχεια στη γενια ...
χιχιχι

demetrat είπε...

πέστα ρε μπιζέλι, γιατί νομίζουν πως τελειώσαμε την αναπαραγωγή.
ε! όχι κύριε !
δ

Darthiir the Abban είπε...

Είδες βρε;
Τελικά τόσα χρόνια που κοιτούσε "ψηλά" δεν αναρωτιόταν πως σ' έβγαλε, αλλά επεξεργαζόταν αυτά που έλεγες για να έχει ρεπερτόριο όταν της χρειαστεί!

demetrat είπε...

:)))))
άραβα
Μάλλον έτσι έδειξε τελικά
:)))))