12 Οκτωβρίου 2009

Να μην ξεχάσω

Να τσεκάρω τα πορτοπαράθυρα μηπως μπάσουν νερά , γιατί ο Μήτσος είναι ικανός πρώτα να πνιγεί και μετά να διατάξει το νερό να βγει έξω.
Να αφήσω τρίτα κλειδιά γιά το Μήτσο σε ασφαλές μέρος που σταμπάρεται και εύκολα,
γιά όταν θα χάσει τα δεύτερα.Τα πρώτα ήδη τα απωλέσαμε την προηγούμενη φορά.
Να μαζέψω τα νεογέννητα πρασινούλια μου κάτω από τη βεράντα, σε απάγγιο.
Να βάλω τα σέα τους γιά την παγωνιά φάτσα κάρτα , να τα δει ο Μήτσος στην πρώτη ζήτηση.
Να συνεννοηθώ με την Χριστίνα να μου τα ποτίζει, γιατί ο Μήτσος ή τα σαπίζει ή τα ξεραίνει
Να φροντίσω γιά τους λογαριασμούς, γιατί ο Μήτσος, ...αααα! όλα κιόλα, ξένα γράμματα δεν ανοίγει.
Να αφήσω το τηλέφωνο του πετρελαιά , σε εμφανές σημείο ,να μπει στο μάτι του Μήτσου όταν θα τον έχει δαγκώσει, και θα ρωτάει την τελευταία στιγμή πως ανάβει το καλοριφέρ.
Να του αφήσω το τηλέφωνο του υδραυλικού, του ηλεκτρολόγου,του τζαμά -που έχει κάτι υπόλοιπα παραδώσει από το καλοκαίρι-, του πλυντηριά , του ψυγειά και της Άννας.
Να γράψω με λεπτομέρειες , με βελάκια και σκίτσα , πως αλλάζει το φίλτρο στην αποσκλήρυνση γιατί ο Μήτσος νομίζει πως το σταυροκατσάβιδο είναι ελαττωματικό κατσαβίδι.
Να προλάβω να πεταχτώ ως την Αθήνα γιά μιά μέρα .
Και γιά μιά φούξια μαρμελάδα ταμένη.
Να προλάβω να πεταχτώ στην Πρέβεζα να δω τη μάννα μου.
Να προλάβω να πεταχτώ στην Κόρινθο , ένας ταξιδιώτης της βροχής.
Γιά να ξεθάψουμε λευκώματα και να θάψουμε την Ντόλυ την τρομερή.
Να δώσουμε δίκιο στη Σοφία και την ίδια στιγμή να μην καταφέρουμε να μετανοιώσουμε γιά τίποτα.
Αφού δεν γίνονταν αλλιώς.
Να ξαναμπούμε στο α μπε σε μεσημέρι Κυριακής και να ξεμυτίσουμε βραδάκι και με όλες τις προφυλάξεις.
Να ξαναδούμε τις φωτογραφίες και το μωσαϊκό της Ουίλλιαμ Κίνγκ.
Θυμάσαι το μαλάκα που έγραψε στη διεύθυνση Ιούλλιαμ Κίνγκ και η Καίτη γέλαγε γιά μέρες κάθε που μ' έβλεπε;

....................


Οι φίλοι στην Κύπρο μου είπανε πως χιονίζει το χειμώνα στο Τρόοδος.
Πως στη Λεμεσό κάνουνε μπάνιο στη θάλασσα
Και πως δεν βρέχει σχεδόν ποτέ.






υ.γ
Υποθέτω πως εσύ τουλάχιστο έκλαιγες επειδή κάτι καταλάβαινες από το γαλλικό.
Εγώ , μου λές γιατι έκλαιγα, αφού ήμουνα απαλλαγμένη ;

δ

46 σχόλια:

Σπίθας είπε...

Που το θυμήθηκες;
" Ο ταξιδιώτης της βροχής". Από τα πρώτα "ακατάλληλα" έργα που είχα δει.
Ακόμη θυμάμαιτην Μαρλέν Ζομπερ!
Την είχα ερωτευτεί, αλλά δεν.. ..ανταποκρίθηκε:(

demetrat είπε...

χα χα χα
οχι ε;
Εμας μας απέρριψε ο Τσάρλς, αλλά πηγαινοερχόμασταν πέντεξη φορες, μήπως και αλλάξει το τέλος.
:))))))))))))))0
δ

βιολιστης στη στεγη είπε...

Εσύ μπορείς να μου πείς, ρε love-love, γιατί κλαίω και τώρα, ακούγοντας το τραγούδι;
Ισως, επειδή είμαι αλλαγμένη;
Υ.Γ. Περίεργο ν' αρέσει τόσο αυτή η ταινία, σε δυό κοριτσάκια 9 χρονών!!! Ε; love-love; Ε; :))

syneas είπε...

Ζαλίστηκα.
Πολλές δουλειές βρε παιδί μου!
Τι να πρωτοθυμηθείς και τι να πρωτοκάνεις;
Θα προκάνεις;

Sophia είπε...

Από ποιό δρόμο είπαμε θα πας?
;-Ρ

demetrat είπε...

Σοφία
ες Κόρινθον;
:)

demetrat είπε...

syneas

Γιαυτό τα γράφω σε μπλοκάκι.
Μυαλό είναι αυτό , και μάλιστα σε προχωρημένη ηλικία θα έλεγα.
Θα προκάμω.
Λίγο στο ζουρλαμένο βέβαια, αλλά θα τα καταφέρω.
Σάμπως πρώτη φορά είναι;
:)
δ

Sophia είπε...

Χμου... πολύ ενδιαφέρον.. για σφύρα εγκαίρως μπας και ξαναφέρω το χέρι μου προς τα κει, γιατί χτες βράδυ δεν της έδωσα την δέουσα σημασία της πόλεως!!
;-Ρ

demetrat είπε...

Ρε love-love, μι σκοτών'ς !
εγώ περιμένω μιά σοβαρή μετάφραση από σένα και συ με ρωτάς;
Κάτι σκατά είσαι αλλαγμένη, αλλά ας μη το κάνουμε θέμα τώρα !
υ.γ
Πού το βλέπεις το περίεργο , ήτανε αναπτυγμένα τα μανάρια μου!
:)

demetrat είπε...

οκ, να σε βάλω στο τεφτέρι και γιά τη φούξια μαρμελάδα.
θα σφυρίξω σε όλους τους τόνους.
:)
δ

κούνελος είπε...

που θα πας παιδί μου?
(μη του τα πρήξεις πολύ του Μήτσου, άμα έχει πρόβλημα θα σε πάρει τηλέφωνο)

Ανώνυμος είπε...

Και τώρα εδώ πώς ξαναρχίζεις;
Σ’ αυτή την άπλα που σε πνίγει
εδώ μέσα στο πλήθος που βασιλεύει η μοναξιά
που οι χειρονομίες είναι απεριόριστες
και δεν υπάρχει παραλήπτης,
άοπλος, αβοήθητος, χωρίς το σώμα
έστω και του νεκρού συντρόφου σου που σε προφύλαγε
μες στις ατέλειωτες επιθυμίες
και τους πολύπλοκους κοινωνικούς μηχανισμούς.

Εδώ, στην πόλη αυτή, πώς συνηθίζεις;

Kanalius

(Λίγο πρόωρο... για όταν θα γυρίσεις...
Από τον Τίτο Πατρίκιο, από την Επιστροφή ενός πρόσφυγα, 1963)

Sophia είπε...

Α, οκ, σφύρα και με ή χωρίς μαρμελάδα!!
;-Ρ

ο αποτέτοιος είπε...

τώρα θυμήθηκα ότι η μάνα μου ήταν ερωτευμένη στα νιάτα της με τον τσάρλς..

(άμα είναι τόσο ωραία η ταινία να την δούμε)

demetrat είπε...

κουνέλι
Πάω να τσεκάρω άμα η Αφρούλα διέθετε και χειμερινά ανάκτορα :))

Και δε θέλω να μου τα πρήζει κανένας Μητσος με τηλεφωνήματα και μέηλ απελπισμένα γιατί αγχώνομαι και μετά σκεφτομαι τι θα βρω ρημαγμένο όταν γυρίσω :)
(άντε , αμέσως η υπεράσπιση ..)
καλημέρα και περαστικά καημένο κουνελάκι
δ

demetrat είπε...

οκ Σοφία μας, θα σφυρίξω δυό τρεις μέρες πριν απαξάπαντος.
δ

demetrat είπε...

κανάλιους
Όταν θα γυρίσω,
θα ανακαλύψω πως άφησα με μεγάλη πονηριά ,στην πόλη εκεί ,ένα κομματάκι μου.
Που θα ψάχνω ανελλιπώς κάθε μέρα στην πόλη εδώ.
Ίσα-ίσα γιά να μη μπορέσω να τη συνηθίσω ποτέ .
και καλημέρα :)
δ

demetrat είπε...

αποτέτοιος
Και νάταν μόνο η μάννα σου καμάρι μου!!!
Δεν κάναμε και κάτι πρωτότυπο.
Από τα 9 μέχρι τα 79 ,ερωτευμένες ήταν οι γυναίκες στην ελλάδα με τον Τσάρλς σε κείνη την ταινία.
:)

ΔemΩΝ είπε...

Ωραίος ο Μήτσος, παιδί δικό μας ;)

demetrat είπε...

ΔemΩΝ
Παιδί δικό μας λέει!
Εις τους αιώνας των αιώνων ...μη σου πω και μετά :)
δ

Darthiir the Abban είπε...

Δε το βλέπω να τον βγάζει το χειμώνα ο Μήτσος...
Έξω θα κλειστεί και θα ξεπαγιάσει.

Τί λες; Θα κάνεις βόλτες;
Για πέρνα να τα πούμε, γιατί έχω την αίσθηση πως σε λίγο θα χρειαστούμε την Κική!

demetrat είπε...

Α! να σου πω ψηλέ,τόσα χρόνια εδώ μέσα, νομίζει πως όλα γίνονται με τη θεία χάρη.
Ας φροντίσει να μη ξεπαγιάσει , να μη κλειστεί απόξω και να μη πεινάσει Κοίτα ρε αλληλεγγύη τα αρσενικά!!
Να τα πούμε να τα πούμε.

υ.γ Πετραδάκια σε λιμνούλα δέν ήθελες να πετάς;
ε πέτα τα τώρα

:))

Darthiir the Abban είπε...

Όχι, έχεις εσύ θεία που τη λένε χάρη; :ο
(Ζουλέψαμε από τα θηλυκά, τί να πεις...)

Εμ τί να τα κάνω τα πετραδάκια; Αφού και να χτίζω μ' αυτά αντί να τα πετάω, πάλι συντρίμμια καταλήγουν!

αθεόφοβος είπε...

Και εγώ τα γράφω σε μπλοκάκι για να μην τα ξεχάσω αλλά πολλές φορές ξεχνάω το μπλοκάκι!

glam είπε...

"....ελαττωματικό κατσαβίδι....” :)))
Και όχι μόνο βεβαίως βεβαίως........

Αναρωτιέμαι πως τα καταφέρνουν μερικοί “τυχεροί”, και τους πάνε τόσο οι γυναίκες.....

demetrat είπε...

άραψ
Ν' αφήσετε τις μουρμούρες και να ρίξετε κανά θέμελο, προτού αρχίσετε να στιβάζετε τις πέτρες.
(άκου θεία που τη λένε χάρη...μμμμμμμμμ γελάσαμε πάλι σήμερα..)
δ

demetrat είπε...

glam
καλημέρα εκεί πέρα :)
Καλέ,τι ελιγμούς κάνει το μυαλό σας;
Σιγά μη τάκανα όλα αυτά γιά το σύζυγο. :))
Ο Νίκος είναι πρώτος μάστορας.
Ο Μήτσος είναι που οταν πέφτει η ασφάλεια και του λες πήγαινε να δεις στον πίνακα, πάει στον μαύρο της κουζίνας που γράφουμε τα σημειώματα.
:)
δ

demetrat είπε...

αθεόφοβος,
Άσε μη μου το θυμιζεις.
Χτές το βράδυ έψαχνα τα κλειδιά να κλειδώσω το σπίτι, και τελικά ευτυχώς μετά από τρεις ώρες αποφάσισα γιά να μου φύγει η ζοχάδα να πλυνω κανά πιάτο.
Ε, τα είχα κρεμάσει διπλα στις πετσέτες.
Να πάθω πανικό γιατρέ μου;
δ

Darthiir the Abban είπε...

Ρε 'συ, είναι που δε διαθέτω εντός σχεδίου πόλεως οικόπεδο...
Και τα εκτός σχεδίου μου είναι πολύ μικρά...
Που να το ρίξω το θεμέλιο; Στο φεγγάρι;

Μετεωρίτης είπε...

Καλημερούδια!!
Αυτός ο Μήτσος πρέπει να είναι πολύ τυχερός άνθρωπος! Σε καταλαβαίνω, βέβαια, γιατί ΄μια μέρα το σπίτι μας πλημμύρισε και ο καλός μου καθόταν στο pc αμέρημνος μέχρι που ανέβηκε η από κάτω να του πει ότι στάζει το πατάρι της...!
Τι κάνεις ωρέ;! Πήραμε τους δρόμους;! Με τη μαρμελάδα στο σακ-βουαγιάζ; ΑΘΗΝΑ; Ήρθες ή θα έρθεις;! Όχι, δεν θέλω μαρμελάδα, αλλά αν σε έβγαζε ο δρόμος... ξέρεις... καμιά Πατησίων... Αλεξάνδρας.. δίπλα είμαι!
Και κερνάω καφέ!

demetrat είπε...

μέτεωρ
Δε μι προσέχς
δέ μι προσέχς
Ο Μήτσος είναι ο κανακάρης μας.
Και είναι τυχερός γιατί έχει τέτοια μαννούλα.Υποθέτω πως κάτι έχουνε τα καινούρια αρσενικά στο ντιενέι τους,ενώ τα παλαιάς κοπής α, δεν έχω παράπονο.
Πιάνει το χέρι τους.
Και ναι , ρε είπα να γλυκάνω κανάν άνθρωπα, μέρες πούναι.
Δέν ξέρω αν θα προκάμω να πιούμε τον καφέ αυτήν τη φορά(που θα το ήθελα σαν τρελλή ).
Την άλλη όμως που θα ξαναπεράσει η επαρχία από την πρωτεύουσα.Σίγουρα.
φιλιά στην οικογένεια
:)δ

demetrat είπε...

άραψ.
κράτα το παιδάκι μου γιά καβάτζα.
Κι όταν βρεθεί το οικοπεδάκι , εντός ή εκτός σχεδίου, θάχουμε το υλικό έτοιμο..
:))
δ

Darthiir the Abban είπε...

Έχεις στα υπ' όψη σου τίποτε νέες πυρκαϊές;

ladybug είπε...

Πολύ καλομαθημένο τον έχεις το Μήτσο. Δεν το περίμενα αυτό από σένα :p
Όχι τίποτ' άλλο αλλά έχεις να φας βρίσιμο απ' τη νύφη σου...ουυυυυ :))

(κρίνω εξ ιδίων εννοείται)

;)

demetrat είπε...

ladybug
το κακό είναι πως την ειδικότητα την πήρε μόνος του.
Διότι όλοι οι υπόλοιποι, είμαστε χειρώνακτες.
Όσο γιά τη νύφη.... είμαι σίγουρη πως κιαυτή την ίδια αντίληψη θάχει γιά τα πράμματα.
:)
δ

demetrat είπε...

ρε ισμαήλ
Πάντα έχω υπ' όψι μου πυρκαγιές
:))
δ

Darthiir the Abban είπε...

Ο Χρυσοχοΐδης το ξέρει;

leondokardos είπε...

Καλά, τι κατάλογος ήταν αυτός. Το Μήτσο δε το λυπήθηκες, άκαρδη ;;

Fri είπε...

Συγγνώμη κιόλας, αλλά αυτός ο Μήτσος είναι σκέτος μπελάς! Για εκπαίδευσε τον σιγά-σιγά να επιβιώνει χωρίς τα χαρτάκια και τα βελάκια σου!

Οπότε όλα καλά με το ταξίδι? Το απόλαυσες? Και άμα επέστρεψες βιώσιμα τα βρήκες τα πράγματα?

demetrat είπε...

καμηλιέρη μας
σιγά μην ειδοποιήσουμε και το δημόσιο γιά τας συγκεκριμένας πυρκαγιάς....
:)
δ

demetrat είπε...

leondokardos
γιατί καλέ;
Στη δικιά μου καμπούρα πέφτει ο κατάλογος.Γιατί να τον λυπηθώ;
δ

demetrat είπε...

Fri
Μωρέ αυτός δεν εκπαιδεύεται με τίποτα.
Το μόνο που με σώνει είναι που όταν είμαι σπίτι δεν τον αφήνω να ανακατώνεται.
Το μικρό ταξίδι , μιά χαρά πήγε.
Το άλλο το μακρυνό θα γίνει την επόμενη βδομάδα.Το τι θα βρώ στην επιστροφή, μόνο η Πυθία το ξέρει..
:))
δ

konstantinos είπε...

Πάντως, μήπως θα ήταν καλύτερα να έστελνες τον Μήτσο να κάνει τα ταξίδια σου και να μείνεις εσύ σπίτι για τις υποχρεώσεις που ανέφερες;
;-Ρ

demetrat είπε...

konstantinos
Βρέϊ
Εσύ είσαι χειρότερος Μήτσος απ' το Μήτσο.
Κοίτα να δεις, ούτε αυτός δεν το σκέφτηκε.
Τσώπα καλό μου μου μη του βάζεις ιδέες!!!!
δ

patsiouri είπε...

Τα χαιρετίσματά μου στο σύντροφο Μήτσο.
Ούτε εγώ ήξερα τι θα πει σταυροκατσάβιδο...
Νυν υπέρ πάντων ο αγών...

Μετεωρίτης είπε...

Καλή σας μέρα!
Αααα, ώστε έτσι έχουν τα πράγματα! Αυτός είναι ο Μήτσος...οκ...κατάλαβα!!

Εξαφανίστηκα διότι το pc σπίτι κράσαρε εντελώς και μόλις χτες άνοιξε, επιτέλους, ξανά. Από σήμερα θα μπορώ να σε΄ρφάρω ξανά γιατί μία στέρηση, μπορεί και δύο, την αισθάνθηκα..

Ελπίζω να σε φέρει ο δρόμος ξανά Αθήνα. Θα με ειδοποιήσεις οπωσδήποτε! Να πιούμε καφέ και να.. θυμηθούμε τις παλιές τσάρκες και τις μουσικές... ξέρεις εσύ! Πολύ θα χαρώ, άσε που ένιωθα και άσχημα που σε κάλεσα για καφέ και μετά... εξαφανίστηκα! Σόρι!!

Να είσαι καλά, Demetrat, θα τα πούμε πολύ σύντομα! Πολλά φιλιά! Πρέπει να διαβάσω κάποια στιγμή και παλαιότερες αναρτήσεις σου να σχηματίσω πιο ολοκληρωμένη άποψη για την... αγροκουλτούρα!

Μουτς!