9 Δεκεμβρίου 2009

...πέρα από τα γρεβενά

Περίμενα -όπως όλοι οι ξενητεμένοι- με λαχτάρα τα χριστούγεννα να γυρίσω σπιτάκι μου.
Να πάω μετά και γω σαν καλή μικροαστή , σαπάν' στα βουνά κατά Τζουμέρκα μεριά, η και σακείθε ,κατά το Περιβόλι .
Η παρέα όμως αποφάσισε άλλα.
Μουλάρωσα εγώ κατευθείαν, ξέρετε ..τα γνωστά ...
Δεν παω ,δεν πάω , δεν πάω! που δεν έπιασε .
Μετά κατέβασα τα μούτρα για δυό τρεις μέρες, -κάποιος χέστηκε-,
Μετά τόρριξα στην τσιγγουνιά , αλλά εκεί ήταν που άρχισαν να γελάνε -ειδικά ο σύζυγος-, και μου θύμησε , τι είχαμε πληρώσει πρόπερσυ στα Γρεβενά γιά πέντε μέρες.
Και κυρίως μου τόνισε:
-Σκέψου, πως γιά να πάμε σπίτι, θα πληρώσουμε το μισό εισητήριο.
Εκεί σιγουρεύτηκα πως , το όλο θέμα, ήτανε εντελώς κάζο πενσάτο ,αφού τα κλεισίματα είχανε γίνει πριν δυό μήνες, και τα βρήκανε σε μιά χαρά τιμούλα.Όλα.Και τα ξενοδοχεία.
43 ευρά το τετράστερο;!!!!!!!!!!!!!! ίσα ρε ,.... άμα δεν το δω ,κωλοτούμπες να κάνετε , δεν το πιστεύω.
Εγώ τότε, επέμενα πάλι, κυρίως γιατί έχουμε και μιά συνέπεια στη μουρμούρα, αλλά και γιατί έχουμε να πληρώσουμε την πουτάνα την εφορία και ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που δεν έγινα δημόσιος υπάλληλος στον ΟΤΕ ή έστω στη ΔΕΗ ,τότε που επέμενε να με διορίσει ο έρμος ο Παντελής, αλλά εγώ η μαλακοανένταχτη τόβρισκα πολύ χλεχλέδικο και αντιεπαναστατικό ,και δεν έκατσα.Και τώρα θα καθόμανε από χρόνια, θάχα πάρει ένα σπίτι με το εφάπαξ ,στην χειρότερη περίπτωση.Γιατί υπάρχει και η καλύτερη ,αυτή που λαδώνεσαι καθημερινά και βγάζεις τρία σπίτια και περνάς πασάς στα Γιάννενα.Να! (διπλή στα μουτρα μου)

Δεν είναι ότι δε μ αρέσουν τα ταξίδια.
Ίσα-ίσα, θα μπορούσα να ταξιδεύω αιωνίως.
Αλλά είναι απ' τις χώρες που ποτέ δεν έβαλα στα υπ' όψιν μου.Αφ'ενός γιατί στα ταξίδια μου πάντα ξεπληρώνω φαντασιωμένα γραμμάτια της νιότης μου,και αφ' ετέρου, γιατί την είχα κατατάξει τότε σε μπλάκ λιστ, και έμεινε εκεί.
Η παρέα ήταν πολύ καλή όμως.Έληξαν αυτά- μου υπενθύμισε.
Και κυρίως μου έταξε.Πράμματα και θάμματα!
πως θα δω περίεργους θάμνους στην πιό ερημική κόκκινη γή






πως θα δω τα πιό όμορφα μπαομπάμπ , που εγώ πάντα ήθελα να κάνω κάτι από κάτω με τον Ρόμπερτ, μετά που είδα το "πέρα απ την αφρική" .. λέμε τώρα .











Πως θα έχω παρέα κάθε πρωί στον καφέ , την ομορφότερη φατσούλα της φύσης .










σαν ειδαν πως δε σούραγα απο τέτοια, με ρίξανε στά σκληρά.
Μου τάξανε πως θα δώ Τα πιό όμορφα λουλούδια








έστησα αυτί η αλήθεια είναι , και το πήρανε χαμπάρι πάραυτα.
Πολλαπλασιάζοντας την προσπάθεια ,μου τάξανε πως θα
πως θα δω τα πιό όμορφα δέντρα που υπάρχουν












και κυρίως,γεμάτα με τα σπόρια τους.





γιατί το ξέρουν πως είναι αδύνατον να αντισταθώ στην εικόνα του μικρούλη που μιά μέρα θα γίνει μεγάλος.






Λίγο σπρώξιμο ήθελα, και το πήρα όταν μου δείξανε αυτή τη φωτογραφία,



και μετά αυτή





και καπάκι μου τάξανε πως θα με πάνε οπωσδήποτε εκεί.
Εγώ τότε υπέκυψα αμέσως, γιατί ήθελα ανέκαθεν να πάω να κατσικωθώ στα βράχια της καλής ελπίδας γιά να ρίξω μιά μούτζα δεξιά (νά), και μιά μούτζα αριστερά (νά), στο ντορό της μνήμης των μεγάλων θαλασσοπόρων που είχανε κορκόλια στον κώλο, και λυσσάξανε να ανακαλύψουν το μισό κόσμο,να τον γεμίσουν αρρώστιες, καθολικούς, χριστιανούς και ό,τι άλλο κακό έβγαλε αυτή η φύση.Γιά να τον γαμήσουν κατόπιν και οι απόγονοι .
Μου τάξανε και δύο λεξοτανίλ.Ένα να πάω, κι ένα να γυρίσω.
Βέβαια προς το παρόν , έχω μόνο τα λεξοτανίλ .
Αλλά ξέρουν , πως έτσι και δε μου κάνουν τα υπόλοιπα, μαύρη νάγια ή κόμπρα που τους έφαγε.. χε χε χε

...............

Σε όλους τους φίλους , καινούριους και παλιούς.
Αυτούς, τους περιηγητές των ορέων ηρώων, και τις σουρτούκισσες του κάμπου και της θάλασσσας. Τους πάνω-κάτω γκρινιάρηδες,αγαπημένες από πάντα μουσικόφιλες πρώην αριστοκράτισσες,αθεόφοβους μα και ευσεβείς. Καπεταναίους , καπετάνισσες,και ιστιοπλόους πάσης φύσεως.Σαλαμινομάχους φιλανθείς.Εσαεί Επαναστάτες, ονειροπόλους, ποιητές κι αλαφροίσκιωτους γενικώς, που με ανέχτηκαν -γιατί είμαι και ζαβό συν τοις άλλοις-, Εύχομαι να περάσουν καλά τα Χριστούγεννα με όποιους και όσους αγαπάνε.
Θα ήθελα πάρα πολύ να τους ευχηθώ και καλή χρονιά επίσης ,αλλά αυτό μάλλον να το ξεχάσουμε γιά φέτος .Ας μείνουμε τουλάχιστον γεροί.
Ειδικές ευχές σε μαννούλες διδύμων.
Και στην αγωνίστρια αδερφή μου.
Κυρίως όμως ευχές γιά τους παίχτες σαγράδος , μικρούς και μικρότερους .



:)) ναι ναι , και μπόκα λούπο.







-

40 σχόλια:

καλημέρα είπε...

Κάζο πενσάτο ή όχι (αν ήτανε δηλαδή, μαλλον καλά κανανε, αλλιώς σιγά μην πήγαινες) σε καλό μου ακούγεται όλο αυτό το ταξίδι. Ασε τι ωραίες μουσικές θα ακούσεις... Πάς σε μέρος που απ'όσο ξερω μόνο οι πέτρες δε χορευουν και δεν τραγουδανε,
καλά να περάσεις!

αθεόφοβος είπε...

Καλά,τράβα με κι΄ ας κλαίω μου θύμισε αυτό το ποστ!
Άντε και καλό ταξίδι που διαβλέπω πως είναι από αυτά που τα κάνει κανείς μια φορά στην ζωή του!

demetrat είπε...

καλημέρα
Έχεις παέι;
Και ναι , τελικά, τώρα που πέρασα τον κάβο του όχι, μου αρέσει πάρα πολύ η ιδέα.
:)
δ

demetrat είπε...

αθεόφοβε
Φάνηκε ε;
Εχετε πείρα φαίνεται από τραβάτε με κι ας κλαίω.Τόσα χρόνια σύζυγος εξ
άλλου :))
δ

syneas είπε...

Δηλαδή ακόμα δεν πήγες, ακόμα δεν είδες και μας γέμισες με φωτογραφίες για όσα θα δεις όταν θα πας. Φαντάζομαι τι θα γίνει και τι θα μας δείξεις όταν γυρίσεις!
Καλό ταξίδι νάχεις καλά να περάσεις και, κύρια, καλά να περάσουν οι υπόλοιποι της παρέας με σένα πούμπλεξαν!
Εμείς εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε.

Λεμέσια είπε...

Καλό ταξίδι...
Αν κρίνω από τις φωτογραφίες, κανείς δε θα μπορούσε να αντισταθεί σε αυτό τον προορισμό...
:)

το χοντρο μπιζελι είπε...

Ειδες..?
Γι αυτο σε λεω...
τι το θες το ιντερνετ?
φιλιααααα

VAD είπε...

Οταν περάσεις πάνω απ'το δικό μου ουρανό,ρίξε μια ματιά κάτω και σφύρα κλέφτικα,θα σε δω:)))

demetrat είπε...

syneas

Όταν γυρίσω, με το καλό,θα σας δώσω οδούς και αριθμούς , σε ταξιδιωτικό οδηγό, που θα σκάσει απ'το κακό του το λόνλυ πλάνετ.
Σιγά το μπλέξιμο.... Δε λες πως αντί να ξεσκίζονται στα φαγιά και στα κρασά θα δούνε και τίποτα εκεί στην ξένη γη;
και καλημέρα σας
δ

demetrat είπε...

Λεμέσια

Μπα , μη το λες,.. ξέρω κανά δυό, που ουδόλως συγκινούνται από τέτοια.
Να περάσετε καλά και σεις εκεί πάνω μακρυά.
υ.γ
Σ' ευχαριστώ πολύ γιά την ευχή.
δ

demetrat είπε...

χοντρό μπιζέλι

Εσύ να τις αφήσεις τις προβοκάτσιες.
Έπρεπε να έχω και σχέδιο μπί .
Και τι θα κάνω μαρή άμα θέλω να κοπανήσω την πόρτα;
Στη ζούγκλα θα βγώ ;
παρέα με το λιοντάρι, την τίγρη και τον αϊποπόταμο;Έ;
δ

demetrat είπε...

VAD

ναι καμάρι μου.Μη σε νοιάζει Θα σε σφυρίξω σε όλους τους τόνους.
.....εκεινη η πόλη η αρχαία που μας έδειξες παλιότερα, μούχει κάτσει πάντως.:)
Καλημέρα σας
δ

athinovio είπε...

Καλά να περάσεις ντοματένια!

Darthiir the Abban είπε...

Κοίτα ρε πρόλογο που έκανε για να μας πει ότι θα καλοπεράσει κι ας γκρινιάζει και μάλλιστα καλύτερα απ' όλους μας!
Μαλαγάνα, έ μαλαγάνα....

demetrat είπε...

Αθηνούλα , σ' ευχαριστώ πολύ .
δ

demetrat είπε...

μαλαγάνα;
μουά;
Με παραξηγήσατε ω υψηλότατε .
:))
δ

Darthiir the Abban είπε...

Ναι μωρέ τραβάτεμεκιασκλαίω...

Side21 είπε...

Τραβάτε με κιας κλαίω!!!
Και κάζο ατσιβέντε νάτανε
θα ζεσταθεί το κοκκαλάκι σου ...
Αλλί από μας που θα μείνουμε στα
πάτρια να "φυλάμε Θερμοπύλες" !!!
Καλά να τα περάσεις και πολλά φιλιά
στα δένδρα, τα άνθη και ειδικά στον
συμπαθέστατο μπαμπουίνο ...
Περιμένουμε ανταπόκριση ...
"μαζόχες - ψοφάμε για ζήλεια" !!!

ΔemΩΝ είπε...

Στις μαϊμούδες λοιπόν... Καλά να περνάς! :)

ladybug είπε...

Καλά να περάσεις και...δε σε λυπόμαστε καθόλου να ξέρεις! :p

leondokardos είπε...

Πήγες δε πήγες, θα πας δε θα πας,ονειρεμένο το ταξίδι σου με τις φωτογραφίες που συναρπάζουν.
Σου εύχομαι να έχεις μια πολύ καλή χρονιά,νάχεις την υγειά σου,μη χάνεις ελπίδες,νασαι πάντα χαρούμενη.

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Αν δεν έχεις φύγει ήδη, ΜΗΝ τολμήσεις και δεν πας... :))

Αναμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες και να περάσετε ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

Λεμέσια είπε...

Χρόνια Πολλά, Δήμητρα...

vasikos metoxos είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΔΗΜΗΤΡΑ. ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΙ. ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΠΑΤΑΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

ΒΜ

metewritis είπε...

Δήμητρα,
...και πολύ άργησες να πειστείς! Περιμένουμε νέα και φωτογραφίες, ντάξει; Και ευχαριστούμε για τις ευχές, εμείς, οι μαμάδες διδύμων. Θα σας τις ανταποδώσουμε με το παραπάνω.
Ρε συ κι εγώ, το πεπόνι, γύρισα κάποτε την πλάτη στην σίγουρη θέση. Δεν το έχω μετανιώσει, αλλά καμιά φορά τους βλέπω να σχολάνε στις εντεκάμιση το πρωί και με πιάνει tetarteos... λες να τσαλακώσαμε τη μοίρα μας;!

Άντε, γύρνα! Να πούμε νέα!

ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

κούνελος είπε...

φουκατάδικο μου, πού σε βάζουν να τρέχεις χριστουγεννιάτικο? καλές γιορτές αγαπητή μου δημητράτ, με το καλό να μας ξανάρθεις!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Καλές γιορτές, ντομάτα μας!
Να χαίρεσαι το σόι σ'!

demetrat είπε...

Σκύλε μου.
σ' ευχαριστώ πολύ.
Νάσαι καλά καμάρι μου, με τους δικούς σου , και να περιδιαβαίνεις τα βουνά ακούραστος.
φιλιά

demetrat είπε...

κουνέλι μου
αχ,τώρα που δε θέλω να φύγω είναι το θέμα.
καλή χρονιά νάχεις οπωσδήποτε.
δ

demetrat είπε...

μετεωρίτα
θα τα πούμε εμείς.
Να μου φιλήσεις τα μωρά.Και να περάσετε καλά.
υ.γ
να μη σε χαλάσω, αλλά όλα τα πεπόνια το μετανοιώνουν αργότερα.
φιλιά πολλά.
:)))

demetrat είπε...

βασικέ μέτοχε
οι πιό απλόχερες ευχές που μου δόθηκαν ποτέ.
Καλά να είσαι ,και πάντα ευχές γιά καλύτερη χρονιά.
:)))
δ

demetrat είπε...

λεμέσια
ευχαριστώ πολύ .
Σου εύχομαι τα καλύτερα , και όπως τα θέλεις .
δ

demetrat είπε...

τέρας
δεν τόλμησα .Κι έχω να σας πωωωωω ....
Νάσαι πάντα γερή και χαρούμενη .
φιλιά πολλά.
δ

demetrat είπε...

leondokardos
Και συ λεοντόκαρδέ μου, να είσαι πάντα χαρούμενος και γερός.
Άντε και με λίγη τύχη παραπάνω.
:))
δ

demetrat είπε...

ladybug
σάμπως λυπάμαι εγώ τον εαυτό μου;
φιλιά πολλά, και να περάσεις όπως επιθυμείς τις γιορτές.
:)
δ

demetrat είπε...

Side21
τελικά και σας το κοκκαλάκι σας ζεσταμένο είναι μαθαίνω.
φιλιά πολλά και ευχές από καρδιάς.
:)
δ

demetrat είπε...

ΔemΩΝ
αυθεντικές μαϊμούδες όμως.
Να περνάς καλύτερα :))
δ

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

DIONYSOS είπε...

Καλά να πας, καλά να τάβρεις, ακόμα καλύτερα να πισωγυρίσεις σοφοτέρα από τον τροπικό του Αιγόκερου. Στο Στέλλεμπουργκ έχω κάτι θειούς, μη στείλεις χαιρετίσματα επικοινωνούμε με Skype.

Giannis Kafatos είπε...

πού πήγε το σχόλιο μου??? το άφησα το πρωί!
σου έλεγα ότι χωρίς το Κέιπ-Τάουν και το ακρωτήρι της Καλής Ελπίδας ... κάτι σου λειπει!
Είχα πάει το 95!!!
πολύχρωμοι χώρα, πολύχρωμοι άνθρωποι!