27 Φεβρουαρίου 2010

rrrrrrrriHaine bite

η μάννα ΕΛΛΑΣ,και ο Πειναλέων, κάπου εκεί θα είναι και η Ανεργίτσα.Του ΜΠΟΣΤ βεβαιως

................................................



Τάπαιξε η παρθένα  μας  μετά τη βίαιη διείσδυση του αλλότριου πέους ,και τρέχει μαζεύοντας τα ξεσκιζμένα λευκά,να κρυφτεί στον καλαμιώνα του βάλτου.
Ενώ ο Ανέστης Βλάχος με το ένα μάτι τρελλαμένο και το άλλο σε μόνιμη νιρβάνα , ψάχνει αλλόφρων και μισοσκυμμένος το ντορό,να την εντοπίσει γιά το δεύτερο χέρι.
Εκεί απάνω , εμφανίζεται Λάκης Κομνηνός, ξανθός και καβαλλάρης  Αγιώργης ,γιά να τον σαβουρντίσει - ουστ από δω ,παλιοπεινάλα μουζίκε ,βρωμιάρη και γκαϊδέ -, και να τη σώσει επιτέλους.
Συγχίστηκε ο λεβέντης ελληναράς λαός, γιατί τον βρίζουνε οι ξένοι απολίτιστοι,και τον λένε κλέφτη,και λωποδύτη, του ψιλομαγαρίζουνε οι πρώην ναζήδες την Αφροδίτη την κουλή, που ανάθεμα αν θα υπάρξει κάτι παραπάνω από το 30% της επικράτειας να της αναγνωρίσει την εντοπιότητα ,πως είναι της Μήλου  δηλαδή και όχι της Ντίσνεϋλαντ.....
Αν και μεταξύ μας ρε παιδιά, ο τυπάκος που έκανε το κωλοδάχτυλο εξώφυλλο, μάλλον χοντρομαλάκας μου κάνει, διότι απ' όσο ξέρω, άμα στο μοστράρει κάποιος , τον δικόνε σου κώλο εννοεί, κι' όχι τον δικόνε του, οπότε η Αφρούλα που είναι και η αγαπημένη μου, αλλονών κώλους εννοεί.αλλά ένιγουέη....
Σκούζουν λοιπόν οι ελληναράδες συμπούρμπουλοι:
Πρώην επιδοτούμενοι Αγρότες του βουνού και του κάμπου , δημοσιογράφοι οπωσδήποτε λεβέντες. Δημοσιοϋπάλληλοι εξειδικευμένοι στο χρόνιο ξύσιμο  ,εργατοπατέρες και σία ,με άλλοθι τις  πλάτες όλων των χρονίως  σιωπηλών εργαζομένων  .
Και χτυπιούνται αγαναχτιζμένοι οι ημέτεροι  , γιά τα κυβερνητικά διαχρονικά κλεφτρόνια (σίκ) .
Που τους ρήμαξαν σύνταξη , μέλλον και ζωή.
Ρε μαγκαφούληδες, ποιός τους ψήφιζε όλα αυτά τα χρόνια;
Εγώ και δέκα γκρουπούσκουλα ,που οσονούπω κάπου πάνε να ψαχτούνε κι αυτά ;
Τόσα χρόνια ,δεν είναι το 70% του πτωχού πλην τιμίου λαού μας ,που τους έχει ψηφίσει,τους έχει σαλιώσει και τους έχει λαδώσει;
Μόνο πίπες δεν έχει πάρει στον κάθε τυχάρπαστο τζαμπατζή πολιτικάντη Βουλευτή νομάρχη ή δήμαρχο εξαργυρώνοντας το σάλιο του με διορισμούς , συνεταιριζμούς,και επιδοτήσεις .
Αει σιχτιρ πιά!μιά ζωή στο φαί και στον αφρό να βρισκόμαστε.
Μόνο που στον αφρό συνήθως ,- κι από οτι θυμάμαι όταν ψάρευα με τον παππού στην βαθειά γαλάζια θάλασσα-,βρίσκονται μονίμως τα σκουπίδια και οι κουράδες.
Και πού 'στε πασόκια , άμα θέλετε να μας πηδήξετε, και μεις θέλουμε να σας δούμε στη φυλακή.
Δεν το κατάλαβα αυτό κυρ-Καστανίδη μου , τι παναπεί:
" η φυλακή δεν είναι το ζητούμενο"?
Τι λέ ρε Λάμαχε ,που γνωρίζεις και τις λαϊκές επιταγές !
Έίναι και παραείναι.
Ποιός σε το ψιθύρισε εσένα πως είμαστε υπεράνω;
Ε λοιπόν είμαστε υποκάτω , πολύ υποκάτω ,στην υπόγα του υποκάτω.
Και τι είπε στο καπάκι ο της δικαιοσύνης!
Πως η μεγαλύτερη τιμωρία λέει ,γιά τον πολιτικό είναι να εκπέση του αξιώματός του!!!!!!!!!!!! αααααααααχααχαααα γελάσαμε πάλι φέτος οι πικραμένοι.
Το πετσί του πολιτικού αγάπη μου,είναι τόσο χοντρό ,που η πτώση θα είναι πίλιγκ με οξέα φρούτων ..........αααααχχχαχαχαααχα...Χα.Χα και χά.
Ρε μεγάλε, τις θες και τις λες τις μαλακίες , ή σου ξεφεύγουν;
Γιά να δω μιά καλή άρση της βουλευτικής ασυλίας,που είναι και τζάμπα, γιά να με πείσετε και μένα που είμαι ο καραδυστροπόπιγγας της παρέας.
Άντε μπράβο , γρήγορα κι εμπρός μάρς.
Το δέκα το καλό πάντως είναι όταν βλέπω κάθε φορά αυτές τις "μεγαλειώδεις" κινητοποιήσεις, και αναρωτιέμαι αν προσπαθούν να με πείσουν πως είμαι στραβή.
Τι κινητοποιήσεις ορέ!
Εμείς είμαστε , που πηγαινοερχόμαστε μονίμως....
Οι γνωστοί πέντε ψύλλοι, με εκατόν πενήντα πανώ -κι αυτά ανορθόγραφα - στο δρόμο!
Την ώρα που σου ξεπουλάνε ό,τι έχεις ,ό,τι δεν έχεις και ό,τι θα αποχτήσεις;
Που έπρεπε όλη η Ελλάδα να ειναι στο δρόμο;
Α!και γιά να μη ξεχνιώμαστε, όλοι όλοι αντάμα κι ο ψωριάρης χώρια.Μη και κολλήσει τίποτα.
Ωρή Αλέκα,ωρή κοπελλάρα μου χρυσή, τι θες εσύ να γίνει γιά να πας να συνωστιστείς με τους άλλους;
Πραξικόπημα;
Επίσης πρέπει επειγόντως κάποιος να μου πει, τι σκατά είναι αυτό το σπρέντ το κέρατό μου μέσα.
Τι διαφορά έχει με το επιτόκιο;
Κι αν δεν έχει , γιατί δε μου λένε ε-πι-το-κι-ο να μόρθει στο πιό μαλακό, να πάρω και το χρόνο μου;
Παρά εκει που κάθομαι χαλαρά να γελάσω λίγο με τις ειδήσεις, μου μπουμπουνίζετε ένα σπρρρρρρρρέντ, και με πιάνει μιά κωλοπιλάλα να τρέξω και να βγω πρώτη;
Μετά με πιάνει ένα αντιστασιακό και ψάχνω να βρώ μέρος να λουφάξω , μέχρι να επελάσει αυτό το σπρρρρρρρρέντ που μου μοιάζει και με το ρρρραους , με το φόϊερρρρρρρρρρρ και με το σβάρρρρρρρρρρρτς.
Ναι , να βρώ ένα καταφύγιο , μέχρι να διαβεί το σπρρεντ μη με συλλάβει και με εκτελέσει, με βιάσει ,μου κάψει το σπίτι και το χωριό,μου σκοτώσει τους αντρες, μου κλέψει τα χρυσαφικά και όλα τα γιδοπρόβατα.
Και μετά να κάνω το σταυρό μου και να αγκαλιάσω τα παιδάκια μου .
Πέστε μου σας παρακαλω κυρ-Κώνστα μου, γιατί ειδικά άμα μου το πετάτε προς το βράδυ, παθαίνω τον εφιάλτη του σπρέεντ που με κυνηγάει και γω δεν του κάθομαι.
Κάθε βράδυ το ρίχνω στην τρεχάλα ,και το πρωί, κομμένη πλην ευτυχισμένη που του γλύτωσα ,περιμένω τα καινούρια σπρρρρέντ της ημέρας, αλλά όσο νάναι, τη μέρα είναι αλλιώς και δεν φοβάμαι πολύ.
Εχω όμως μιά χαρά μεγάλη που δεν κρύβεται τώρα πιά .
Γιατί μέσα σ' όλο αυτό το αντιγερμανικό, θέλω να καταθέσω κι εγώ , πως ένα κομματάκι του ντιενέϊ μου και πεντέξη γονίδια, αρνείται να αγαπήσει τους αδερφούς γερμανούς,τους αδερφούς τούρκους τους αδερφούς εγγλέζους ,και τους αδερφούς αμερικάνους............ενώ η μίζερη καρδιά μου , αρνείται να γίνει λίγο πιό μεγάλη και λίγο πιό υποκρίτρια γιά να τους χωρέσει.
Και αφού ούτε σε κόμμα ,ούτε σε γκρουπούσκουλο χρωστάω μιά χριστιανική παγκόζμια -μηδενός εξαιρουμένου- αγάπη, ευκαιρία είναι να τους ρίξω και γώ ένα χέσιμο γιατί κοριτσάρα μου, εσένα δεν έπρεπε να σε λένε Άνγκελα, Μένγκελα έπρεπε,έτσι που μας αργάζεις το τομάρι γιά να το κάνεις αμπαζούρ με κέντημα μπιμπίλα.
Παρεμπιπτόντως ποιός σας το είπε πως η ανοχή δεν είναι έγκλημα;
Γιατί βέβαια, δεν τον έβγαλε η βάβω μου η Στάθω ,τον Χίτλερ .Ούτε αυτή τον κράτησε στην εξουσία.
Το μεγαλύτερο κομμάτι του "εργατικού" γερμανικού λαού αν δεν απατώμαι?
Αλήθεια , τώρα που μόρθε........ άμα δε σας άρεγε η παγκόσμια εξουσία ,το πακέτο ύμπερ άλλες και τα εSέS , εSείS βουνά δεν είχατε να τα γεμίσετε όπως και μείς;
Δε σας έπιασε ένα ντουφέκι μου στον ώμο ;
Ένα μαλλιά ζγουρά;
Ένα πότε θα κάνει ξαστεριά μήπως;
Παρά το μόνο που κάνατε γιά τα βουνά , ήταν να περιλάβετε όλα τα λουλουδάκια να τα κάνετε μάρς , (λέγε με ΕΕΕΕΕΕρικα, που νόμιζα τρομάραμου πως οι ΝαΖήδες οι βάφεν, τραγούδαγαν γερμανίδα γκόμενα που άφησαν πίσω να φκιάνει καινούργια φυλή!!!)
Αλλά όχι, με το ρείκι του βουνού μαρσάριζαν τα ανώμαλα , και από τότε μόλις βλέπω ρείκι και θυμάρι μόρχεται στο νού ο ναζής (και να μη ζης δε με πειράζει ) και μου χαλάει η ατμόσφαιρα η βουνίσια .
Ασταδιάλα  παλιοζάγαρα , να σας κάψει ο Θωρ ....που δεν έχω βρει ακόμα ραχούλα και χωριό χωρίς ηρώο με πεσσόντες και εκτελεζμένους ανά τη χώρα!.
Τόσο που νόμιζα γιά χρόνια ως παιδίσκη, πως τα ηρώα είναι ειδικά αγάλματα  γιά χωριάτικες πλατείες...
Εξαιρούνται βέβαια τα χωριά που εξαφανίσατε και δεν τα είδα....
Μη κοιτάς που δε σας το λέμε στα μούτρα όλα αυτά.
Είναι γιατί είμαστε λαός ψιλομαλάκας  .Και γιατί είχαμε  ..εθνάρχες χοντροπουλημένους...
Μη το παρακάνουμε όμως, διότι το ξέρουμε το παλιό αναρχικό με τον τροχό και το φτωχό......
Τωρα βέβαια ,γιά να πούμε και του στραβού το δίκιο, και μεις άμαν είχαμαν μπαμπάδες ,μαμμάδες , θειούς και λοιπούς συγγενείς εξειδικευμένους φουρνάρηδες σε μεγάλες παραγωγικές μονάδες  ,και φονιάδες κατά συρροήν δεν ξέρω τι θα κάμναμαν.
Εναν ψυχίατρο των χιλίων  ,θα τον παίρναμε πρωί ,μεσημέρι και βράδυ.
Αν και πιστεύω πως με τέτοια ρετσινιά που έχετε τατού στο τομάρι σας,δε σας σώνει ούτε ο Φρόϋντ αυτοπροσώπως .
Και μεταξύ μας , ούτε να του το πείτε, γιατί θα σας βγάλει πως όλα τα κάνατε γιά ένα οιδιπόδειο.
Χώρια που θα σας αρχίσει τον ονειροκρίτη των κανονιών και του πέους....
..............................
αααααααααααχ! τωρα που τα σκέφτηκα όλα αυτά , αισθάνομαι απέραντα ευτυχής
που στο κάτω-κάτω ήμουνα τι ήμουνα μια παξιμαδοκλέφτρα!!!

χίλιες φορές καμάρια μου.χίλιες φορές ασυζητητί.

ααααααααααχχχχ αγάλλιασα!


36 σχόλια:

athinovio είπε...

Οι ευρωπαίοι είναι πονηροί
Και θέλουν το κακό μας
Και στην Ελλάδα έρχονται
Να φαν το φαγητό μας.

demetrat είπε...

athinovio
μωρέ το φαγητό να φαν
εμάς να μη πηδήξουν
γιατί όπως και να κάνουμε
αυτό που θα αποδείξουν
είναι πως είμαστε λαός
γλετζές και ακαμάτης
γιαυτό και τόχω πιό καλά
να μόβγει πρώτα τ' όνομα
και ύστερα ο μάτης
δ

athinovio είπε...

Για δες καιρό που διάλεξε
Η ευρώπη να ρεφάρει
Μα με το Γιώργο στην κορφή
Τα τρία μου θα πάρει

Sophia είπε...

Όντως, η ανοχή, είναι έγκλημα...
;-)

VAD είπε...

Το ξέρεις δεν ανήκω στους ελληναράδες στους οποιους αναφέρεσαι,μα μου τη βίδωσε,μωρέ,ευτυχώς τ'αγαπημένα μου Αρειανά πήραν εκδίκηση αμέσως,τους δειξανε 13 δάχτυλα μέσα στο Παλέ ντε Σπορ:))...

Πέρα από την πλάκα,Δήμητρά μου,
υπάρχει ένα Δίστομο και όχι μόνο,
υπάρχει ο ξεντεμός της δεκαετίας του "60,πάνω στις πλάτες των ξενητεμένων όλης της Μεσογείου στηρίχτηκε η ανακαμψη της Δυτικής Γερμανίας, και...και...και...,μην αθωώσουμε τώρα τους γερμαναράδες,δεν κανει...

demetrat είπε...

athinovio



με τρία ξεκινήσαμε.
ελπίζω και στο τέλος
πάλι με τρία νάμαστε
και όχι άνευ μέλος.

νομιζω εκατάλαβες
πως έχω μόνον ένα
Ένα , αυτούσιο ,μοναχό
και ουχί απ τα κομμένα.

:))))
δ

demetrat είπε...

Sophia
μη σου πω και το πουστότερο απ όλα.
Γιατί μετά το παίζεις και δεν ήξερα.
δ

demetrat είπε...

VAD
:)
με βλέπεις να τους αθωώνω;
Δεν κάνω πλάκα γιά το αντιγερμανικό γονίδιο.
:))
δ

KOYKLITIS είπε...

Καμιά φορά σημασία δεν έχει τι λες αλλά πως το λες.
Εδώ, στην περίπτωσή σου, λες πράματα και τα λες με απίθανα ξεχωριστό τρόπο!
Περισσότερα καλά λόγια δεν σου λέω, όχι γιατί δεν έχω, αλλά επειδή δεν τα βρίσκω!
Θάθελα όμως να σου πω
-για νάμαι και στο κλίμα-
Πως θέλει τούτος ο λαός
Να παριστά το θύμα
Διαλέγει να τον κυβερνά
-Θαρρείς και κάνει πλάκα-
Όχι τον πλέον ικανό
Αλλά τον πιο μαλάκα!

island είπε...

Ψιτ... σπρρρρέντ!!!

Αλήθεια. Βγήκαν καινούριες δημοσκοπήσεις. Τις παλιές τις αποσύραν. Λένα πως όλοι οι Έλληνες (75%) συμφωνούν με τα μέτρα για την φορολογία ποτών τσιγάρων κτλ!!! Εγώ είμαι σίγουρα στο 25%. Βέβαια είδα και κάτι μπανάνες να ξεπετάγονται από την τηλεόραση. Λέτε να είναι βλάβη της Plasma;

demetrat είπε...

koykliti μου καμάρι μου
και ναταν μόνο τούτο;
μου μπήκε σφήνα στο μυαλό
πως θάρθει οσονούπω,
κάτι πολύ χειρότερο
από τον βλαξ μαλάκα.
Και θα πατεί τον πόδα μας
αυτή η μαύρη πλάκα.
.............

καλώς ήρθες
:)
δ

demetrat είπε...

νήσος
τι να σου πω.
Εκ πρωτης όψεως,φαίνεται πως είμαστε λαός μαλάκας.
Εκ δευτέρας όμως, μήπως είμαστε λαός που τις έχει κάνεις τις καβάντζες του τόσα χρόνια;Λέμε τώρα. γιατί αλλιως εγω δεν μπορω ουτε το 75% να εξηγήσω, ούτε τις .....λαοθάλασσες της αντίστασης.
υ.γ
εσύ καλά είδες μπανάνες.
Εγώ τι να πώ που βλέπω να πετάγονται συνέχεια αγγούρια απ την τιβί.
Και δεν είναι και πλάζμα.

koulpa είπε...

θεωρώ την ανοχή το χειρότερο έγκλημα.. γιατί λόγω σπρέντ δε γίνεται να διοχθεί.. το 80% σχεδον ανέχεται αυτή την κατάσταση 30 χρόνια.. είναι τελικά πιό ευκολο το υπόλοιπο 20% να μπούμε στη φυλακή.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

Orelia είπε...

οφείλω να πω πως έκανα τον πιο καλό ύπνο των τελευταίων βδομάδων αφού ελιγόθην στα γέλια με το ποστ σας -ειδικά στο σημείο με τα σπρεεεντ- demetrat
το κρίμα στο λαιμό σας :Ρ :Ρ :)))
κι αυτό με την σημασία του δαχτύλου, υψηλής κοινωνικής ανάλυσης [μα καλά! κατά ντιπ ειναι εκεί έξω;]

Λεμέσια είπε...

Με κάλυψε η Ορήλια...

Κατά τ' άλλα, ξέρουμε όλοι ποιοι θα κληθούν να πληρώσουν τα σπασμένα (ηθικά και πρακτικά), όταν καταλαγιάσουν οι διακρατικές αερομαχίες των ΜΜΕ και δε θα είναι η "θιγμένη" πολιτική ηγεσία στην Αθήνα, αλλά ο απλός Έλληνας πολίτης (που την ψηφίζει, δυστυχώς...).

Καλή Κυριακή, Δήμητρα...

eric virgo είπε...

Δε τα δέχομαι αυτά που λες για τους Γερμανούς αλλά άντε να τα καταπιώ.

Όχι όμως και για το Ρείκι, συγγνώμη αλλά αυτό παραπάει. Επειδή κάποιοι διεστραμμένοι ναζήδες τραγουδούσαν για αυτόν το θαυμάσιο θάμνο, που μαζί με την κουμαριά τον έχω συνδέσει με κάποια από τα πιο αγαπημένα μου μέρη, δε θα τα χρεώσουμε στο καημένο το φυτό.

Κατά τα άλλα...

Το χρήμα στο λαιμό τους.

demetrat είπε...

koulpa
δεν την είχα σκεφτεί αυτήν την εκδοχή,και όπως λες, είναι και η πιό βολική.Λες να βγούμε στο βουνό;
δ

demetrat είπε...

Orelia
ααααααααα , άμα είναι έτσι, αισθάνομαι διπλά ευτυχής, και γιατί ξεφόρτωσα λίγο ,και γιατί συνεισέφερα σε ολίγη μακαριότητα,διότι ως γνωστόν ο καλός ο ύπνος είναι όπως ο καλός ο γκόμενος.Σπάνιος.
χε χε χε
δ

demetrat είπε...

Λεμέσια.
Αυτό που μου τη σπάει, είναι που γίναμε τόσο ευρωπαίοι, που δε γινόμαστε μιά λαοθάλασσα να πάει να τους βουτήξει και να τους χώσει διά παντός μέσα.
μεταξύ μας ,θάλεγα να τους κρεμάσει στο σύνταγμα γιατί είμαι κακιά και στρίγγλα, και το μάγουλο το θέλω γιά ομορφιά κι όχι να το γυρίζω.Αλλά επειδή ντρέπομαι μη μου πουν πως δεν είμαι πολίτικαλ κορέκτ, ε ,καταλαβαίνεις...:)

demetrat είπε...

eric virgo

Να σου πω,αν δεν είχανε βγάλει τον Μπρεχτ,τη Ρόζα και την Ούρλικε (ετσι πρόχειρα),θα τους έλεγα και χειρότερα.
όχι καλέ, δεν του τα χρεώνω.
Απλώς ήθελα να δείξω το μέγεθος της διαστροφής τους.
Και μάλιστα, στο παράρτημα "κλεμένη ορεινή χλωρίδα κήπου",υπάρχουν ρείκια ,θυμάρια ,ρίγανες ,δάφνες και τρείς υπέροχες κουμαριές με τα κούμαρά τους.:))
υ.γ
μόνο το χρήμα;
ψάχνω να βρώ τρόπο να βρεθώ και γω εκεί.....γιατί επίσης είμαι και υπέρ της χειροδικίας. :)))
δ

Darthiir the Abban είπε...

Συγνώμη δηλαδής, εσύ βρε δεν πέτυχες προψέ το γιωργάκη και του είπες πως για την Ελλάδα ρε γαμώτο και το μισθό σου να δώκεις και τα βρακιά σου να κατεβάκεις;
Γιατί αυτός τέτοια λέγει!

(Όποιος υποστηρίζει ότι οι γερμανοί δεν θέλαν τον Χίτλερ, δεν ξέρει ιστορία... αλλά σήμερα ποιός ξέρει ιστορία;)

[Α έχεις βαλθεί κι εσύ να κάνεις την Ωρέλια να γελάει;]

demetrat είπε...

Άραψ
χαρά μου,άμα πετύχαινα προχτέ τον Γιωργάκη,πρώτον θα τον έβαζα να χορέψει καρσιλαμά .
Επίσης , βρακιά δεν θα κατεβάκω και ειδικά σε χλιμήτζουρα.
Τρίτον εγώ θα τον άρπαζα απ τα πέτα και θα γρύλλιζα ως άλλη Σαπφω Νοταρά .........ΤΑ ΜΙΣΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!
Τέταρτον, αμ τον ήθελαν ,τον ήθελαν λέει , με τα χίλια.
δ

βιολιστης στη στεγη είπε...

Αυτό ακριβώς έκαναν Δημητρούλα μ'... Βρήκαν ρηχά και μπήκαν...
Ρηχή συνείδηση...
Ρηχή μνήμη...
Ρηχή σκέψη...

vangelakas είπε...

τώρα μᾶς ἔπιασε πωποσφίξη γιά τήν πατρική μας κληρονομιά;

Ἐμεῖς εἴμαστε οἱ πρῶτοι πού μαγαρίζουμε τά ἀρχαία μας. [http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1112833&lngDtrID=253]

demetrat είπε...

βαγγέλα
Το ξέρεις πως και άνευ αρχαία, η σχέση μου με τους ναζήδες είναι προβληματική έως δολοφονική.Και με τους γερμανούς όχι και η καλύτερη.....
(χαχαχαχαχαχαχα κοίτα να δεις, γνώρισε η φακή τ΄αγγειό της )
:)))

demetrat είπε...

ναι ρε θάλεια
όλα ρηχά και προς πώλησι.
δ

konstantinos είπε...

Όλοι εκείνοι οι οποίοι ανέβηκαν στην εξουσία μέσα από "δημοκρατικές" διαδικασίες είχαν την υποστήριξη της ικανής και αναγκαίας μάζας, η οποία μπορεί να μην αντιστοιχούσε ποτέ στην απόλυτη πλειοψηφία αλλά υπερίσχυε όλων των άλλων προτάσεων. Επομένως, ο κάθε λαός έχει τους κυβερνώντες που του αξίζουν! Κι εμείς και οι Γερμανοί κι όλοι.
Οπότε, από τη μεταπολίτευση και μετά 35 χρόνια η ίδια ιστορία, δεν μπορώ παρά να συμπεράνω ότι οι δημοκρατικές φωνές και συνειδήσεις στον τόπο αυτό είναι λίγες και οι υπόλοιποι αντιδρούν μόνο άμα τους πειράξουν βίαια την ησυχία της τσέπης τους...
Δεν ξέρω, δεν ξέρω...Σε μια τέτοια χώρα όπου κανένας διεφθαρμένος πολιτικός δεν έχει μπει ακόμη στη φυλακή, αξίζει τελικά να ζεις ή να αρχίσω να ψάχνομαι για Καναδά;

demetrat είπε...

konstantinos
Δεν ξέρω, εγώ δεν τους κάθομαι ρε γαμώτο.Ούτε έκλεψα,μιά ζωή πληρώνω δόσεις και εφορίες
Και δε μου αξίζει αυτό, ούτε και σε καμμιά 20αριά άλλους που ξέρω.Βέβαια ξέρω κι αλλους 200 που τους αξίζει.
Λές τελικά να φύγουμε από δω,να πάμε αλλού;
Λες νάναι αυτή η λύση;
Καναδά λες εσύ ε;
Είναι καλά ;

δ

Μετεωρίτης είπε...

η Δήμητρα έχει κέφια!!

Καλησπέρα,
ξεντεριάστηκα στο γέλιο, άμα σου λέω, είσαι σε τρελά κέφια και το χιούμορ σου ΔΕΝ περνάει κρίση!

Υπάρχει πιο πλούσιος άνθρωπος λοιπόν;!

:)

πολλά φιλιά

demetrat είπε...

χαίρομαι που σου φκιάνω τη νύχτα μανάρα μου.
;))
Αν παίξει και τρίτο, να ξέρετε σε ποιόν θα το χρωστάτε.
Ναι ναι πλούτος και χιούμορ.....
Μωρέ ας είχα και φράγκα
.....και εκτός από ξεντέριαζμα , θάκανες κοιλιακούς ,τρικέφαλους και ραχιαίους μαζί :(((

πολλά πολλά φιλιά στην οικογένεια.
δ

Side21 είπε...

Διαχρονικός π Μποστ !!!
Τώρα για το 75% τι να πω
δεν είναι πως κάνανε τις καβάντζες τους
απλώς δε ξέρουν άλλο τρόπο παρά τον πλάγιο
ακόμα κι αν δικαιούνται κάτι το ζητάνε ρουσφέτι.
Άσε σου λέει καλύτερα μη μας φάει ο άλλος
στη στροφή με λιγότερα προσόντα !!!
Καλού - κακού γλύψε το Μαυρογιαλούρο ...

demetrat είπε...

Side21
αμ αυτά τα γλυψίματα των Μαυρογιαλούρων μας φάγανε.
Για να γίνεις πουτάνα καμάρι μου, πρέπει να βρεις και κάποιον να στο πληρώνει.
Αν δεν πληρώναμε φακελλάκια γιά τα αυτονόητα , θα σούλεγα εγώ τι καζάντια θάχε ο κάθε μαλάκας της πολεοδομίας ή της δεη η του οτε.
Εδώ γιά να έρθουν να σου δουνε τη βλάβη του δικτύου (την οποία σημειωτέον πληρώνεις κάθε μήνα )πρέπει να τους δώσεις κάτιτις γιά καφέ..........Ρώτα με και μένα που δεν έρχεται κανένας ..........
καλημέρα πάντως.
:)
δ

vangelakas είπε...

Λιτότητα καὶ στὰ πόστς κάνεις;

DIONYSOS είπε...

Καθαρτήρια λυσιτέλεια του υβρεολόγιου.Θεοί του Πετρόπουλου, της Ζωγράφου και της Κάραλη είστε εδώ. Εθαμπόθειν και ματαείδα το ψως μου το ομολογώ!

demetrat είπε...

βαγγέλα,
μη φωνάζεις τρομάρα σου, έχουμε και δουλειές.Πάσχα πούρχεται!
δ

demetrat είπε...

χα χα χα
χέρομε που εθαμπόθις
:))
δ