19 Μαρτίου 2010

υποκειμενικά κριτήρια

Πολυχρομενένε μας βεζύρη, μμμμμμμμμ πρωθυπουργέ  ήθελα να πω.
Είμαι μιά ..τιμημένη ελληνίδα νοικοκυρά της επαρχίας.
Που εκτός από το σπίτι ,και το αυτοκινητό μου, την περιουσία μου δηλαδή...
που έφτυσα αίμα ανάμεσα στις ρεμούλες σας  ,τις λαδιές σας ,τις κλεψιές σας, και τις πουστιές σας, να τη φκιάσω και να την προστατέψω,- και πριν από μένα έφτυνε αίμα κι ο πατέρας μου ,που μου άφησε και ένα οικοπεδάκι φτηνιάρικο -,
έχω κι ένα κηπάκο που βάζω και καμμιά ντομάτα γιά το καλοκαίρι.
Τι έπαθα που λες σημερα Γιώργο μου!!! -μπορώ να σε λέω Γιώργο ε;-.........εκεί που έξυνα νερατζολέμονα (εμείς δυστυχώς δεν έχουμε χρόνο να ξύσουμε τίποτα άλλο) να φκιάσω γλυκό.
Ξέρεις, απ' αυτά του κουταλιού που δε σε γλύκανε ποτέ η μαννούλα η Μάργκαρετ............
Εκεί λοιπόν στο τελευταίο ξύσιμο,έπεσα απάνω σε ένα νερατζολέμονο που ήταν ίδιο
ΜΑ ίδιο σου λέω, ο Χάρης....
..Καστανίδης σε νεραντζολέμονο.





Πλατσομούτρικο ,φαρδοκώλικο, κακοτραχαλιαζμένο,και φουσκωμένο.
Το τι μ' έπιασε δε λέγεται!
Και ντρέπομαι ντρέπομαι που ξέσπασα απάνω στο έρημο το φρούτο και το ξέσκισα εντελώς στο ξύσιμο.
Δε μόφτασε  αυτό όμως, παρά μετά, αφού το ξεπέτσιασα όλωσδιόλου, το σβούριξα με λύσσα απάνω στο τοιχείο, και ήρθε κι έγινε , αστα χέστα.






Που να φύγει η λύσσα η κωλοκαθισμένη. 
 Ίσα-ισα, γιατί ούτε το νερατζολέμονο έφταιγε σε τίποτα, ούτε βέβαια κι ο τοίχος,
συν που τον καθάρισα κιόλας μετά, και λύσσαξα κιάλλο.
Εγώ που λες γαληνότατέ μας ,όσο πάω αγριεύομαι και περισσότερο,
ειδικά όταν πλένω πιάτα, και εκεί μπροστά στο νεροχύτη, την ώρα που το ζεστό νεράκι γλυστρώντας ανάμεσα στα δάχτυλα ,μου χαλαρώνει τους αρμούς και τις κλειδώσεις, οι έννοιες πατινάρουνε στη σαπουνάδα του άζαξ , εγώ κοιτάω με ημιφευγάτο αγελαδίσιο βλέμμα την γιαπωνέζικη ανθιζμένη κερασιά απέναντι, και ενώ ετοιμάζομαι να φτάσω στο Περού οπουνάναι..........νάσου και μου μπαστακώνεται ο θυμός κι η λύσσα που λέγαμε .
Και ένα μουλάρωμα στο δε θέλω , που εγώ προσωπικά δεν τόχω ξαναπάθει πασά μου ούτε στα νιάτα μου.
Με φοβάμαι σε λέω.
Με βλέπω και με φοβάμαι!!!!
Δε γουστάρω να πληρώνω άλλο γιά τα ψηφαλάκια , τις αντιπαροχές, και τις κλεψιές που έκαναν, οι δικοί σου , οι άλλοι ,και οι προηγούμενοι δικοί σου.
θα ήθελα,(και μετά συγχωρήσεως παλληκάρια),να κόψεις πάραυτα τις συντάξεις των βουλευτών ,γιατί το να έχεις υπάρξει στη βουλή είναι η ύψιστη ανταμοιβή για τη δημοκρατία μας.
Χώρια που όσο βρίσκονται εκεί μέσα τους πληρώνουμε και τις γκόμενες εκτός απ' τις βετζίνες.
Αν σκεφτω πόσα χρόνια, και επί πόσες εκλογές καλλιεργούμε τέτοια φρούτα, με πιάνει φλόγωση.
Αλλά άντε, να γίνω λίγο πιό γλυκειά.
Ας πούμε να τους τη δίνεις τη ρημάδα τη σύνταξη .
Να την πάρουν όπως όλοι μας .
Στα 65 τους και μόνο αν έχουν βγει πέντε φορές βουλευτές ας πούμε .
Όχι που μάθαμε τώρα , πάνε και ξαργυρώνουνε παιδιά, σκυλιά ,γατιά ,όλοι οι άχρηστοι, για να βγούνε δυό φορές ,και μετά κάααααθονται σαν κατι γομάρια που βλεπω στην πόλη μας να περιφέρονται αγέρωχα πίνοντες οι συνταξιοδοτημένοι,στην υγεία των ηλιθίων.
Και επι τη ευκαιρία, γιά θυμισέ μου, τι  και ποιόν ακριβώς πρέπει να υπηρετούν οι τριακόσιοι;
Μετά, κοζμογυριζμένε μου,θέλω νά κάνουμε ένα καλό πάρτυ, ε...εμ, ...δικαστήριο ήθελα να πω.
Όπου ο πρόεδρος , ....ένας Ντεγιάννης στυλ να πούμε ,να ξεσκίσει τους αλαφροχέρηδες, γιατί να σου πω την αλήθεια μου ,εγώ , σ'αυτή τη μούρη του μορφονιού του Γιάννου, θέλω να εξασκηθώ στη χαλάουαα με καυτή καραμέλα και σε μακρυά τρίχα .
Μιά άρση ασυλίας  μήπως γλυκέμουεσύδενχάθηκες; ,που όλος ο κοσμάκης δίνει αναφορά και σέρνεται στα δικαστήρια  και την ξεφτίλα γιά δέκα πέντε και γιά δέκα ψωροχιλιάριακα ,
ενώ ο Άκης  και οι σαράντα κλέφτες έχουν το ελεύθερο της κλοπής , της αρπαχτής ,της προδοσίας ,της μίζας και της τσατσοσύνης;
 Επίσης ,θέλω εκειόν το λεβεντόκορμο τον κρητήκαρο με το φουσκωτό ,να τον δω γκέϊσα με κιμονό (και χωρίς τον Τζέρεμυ   γιά λάβερ  καβάτζα) , στον Κορυδαλλό.
Ύστερα, να τσακιστείς να μαζέψεις τα δήθεν αντικειμενικά, γιατί ρε μαλάκα, το σπίτι μου το έχτισα νομίμως, και μόνη μου .Δεν  το χτίσαμε παρέα.
Και να ξανατσακιστείς να πας να καθαρίσεις αυτήν τη βρωμιά που λέγεται εφορία, με την κόπρο του Αυγείου στην κορυφή που λέγεται σδόε,και να παν αυτοί να βρούν τους μάγκες με την περιουσία  που δεν πληρώνουν.
Σε πληροφορώ τους ξέρουν καλύτερα απ' τον καθένα , γιατί είναι τα πελατάκια τους την τελευταία 20ετία....
Κι όχι να γίνω εγώ κυπατζού και ρουφιάνα, η γριά να αγοράζει γόβες στιλέτο γιά να χτίσει αφορολόγητο , και ο Αλέξανδρος με την παρέα του να συλλέγει τους εγκαταλειμμένους λογαριαζμούς στα καφέ.
Αεισιχτιρ.
Μετά.
Δε γουστάρω να πληρώνω γιά ούτε γιά την ΕΡΤ ούτε γιά τους υπαλλήλους της.
Ετσι θέλω .
Γιατί γούστο μου καπέλλο μου να μη θέλω να βλέπω κρατικό.
Και μπορεί να θέλω να μαλακίζομαι πότε με την πρώην  παρθένα τη Χουάνα ,
και πότε με τις μαϊμούδες ,που πηδιούνται συνεχώς από δέντρο σε δέντρο και εν κινήσει .
Στο σκάϊ ας  πούμε που έχει και μπόλικες..
Άμα το θελήσω ποτέ , να με βάλεις συνδρομή που θα την πάρω άμα θέλω.
Ποιος σε πληροφόρησε ρε χλιμήτζουρα πως το καθε τετραγωνικό του σπιτιού μου βλέπει ιδιαιτέρως και μοναχό του νετ;
Δυο ψυχούλες είμαστε .
Και την βλέπουμε την τιμημένη   ο ένας κολλημένος στον άλλον για να μη μας παραξηγήσει και μας βγάλει χωριστό λογαριαζμό.
Τέσσερα μάτια και μόνο απ' τον καναπέ ....αυτόν ξές, τον μπλέραφ τον γνωστό....
Επίσης μη σου κακοφανεί χαρά μου, αλλά μονο γιά να κόψω το χέρι της ΔΕΗΣ που μόχει παλουκωθεί στον κώλο και δεν λέει να πάει αλλού, αποφάσισα να βάλω φωτοβολταϊκά πάνελςςςςςςςς.
Δε με νοιάζει πόσο κοστίσουν πιά.
Χίλιες φορές να μείνω νηστική και τα δώσω εκεί , παρά να τα ακουμπάω σε νταβατζή.....
Που μού κατάντησες παλιομαλάκα τη λίμπιντο Πτολεμαΐδα ,
κι αντί γιά ηλιοκαμένα κορμιά-πάνω-στη-λευκή-άμμο-με-τη-θάλασσα-να-μας-πλιτς-πλιτς-τις-γαμπες-,
να φαντασιώνομαι λογαριαζμούς όπου θά έχω στείλει στον αγύριστο τα:
-Τέλη σκουπιδιών (από σκουπίδια που δεν έρχονται να μου τα μαζέψουν) ,
-Τέλη χρήσης δικτύου,
-Επικουρικές υπηρεσίες (τι στο φελέκι μου μέσα είναι αυτό;),
-Λοιπές επιβαρύνσεις (άλλη ακριβής περιγραφή )
-Τέλη χρήσης δικτύου διανομής (άλλο το δίκτυο; κι άλλη η διανομή;)
-Υπηρεσίες κοινής ωφέλειας . .. έλα μου;
α ναι , και
-Ειδικό τέλος ΑΠΕ....(κι αυτό πεντακάθαρο )
και το καλύτερο γιά σήμερα.
Δε γουστάρω ρε άλλο να αγοράζω όπλα.
Τέλος.
Τέλος είπα και κοίτα να την κόψεις τη συνήθεια .
Η είμαστε η δεν είμαστε ευρώπη.
Δε νομίζω πως χρειάζεσαι διευκρινήσεις και γιαυτό!
Κι αν έρθει η Τουρκιά που κακοχρονοναχειεκειπουβρεθηκε, η συνασπιζμένη Ευρώπη να μας προστάτεψει.
Γιατί αααααααααααααααχααχαμμπουχαααχχαααααααααααα μη με πεις θα μας προστατέψει ο ελληνικός στρατός με τα όπλα του γιατί θα με ξεκάνεις και είμαι κρίμα.
Λες και δεν ξέρουμε τι σημαίνει φαντάρος σε στρατόπεδο!
Δεν έχουμε στείλει παιδιά στο στρατό!
Δεν τα πληρώσαμε χρυσά επειδή οι συνταγματαρχέοι, ταγματαρχέοι , λοχαγοί , λοχίες και λοιποί κερατάδες, εμπορεύονταν τις προμήθειες, και τ' άφηναν νηστικά να πληρώνουν χρυσά τα σκατά που τους τάϊζαν οι εξής δύο μαγαζάτορες της κάθε ακριτικής πόλης.
Ρε άϊντε μη πάρω κανά σκόπι και σας μετρήσω τα πλευρά..........................
Άϊντε ...........
Ταύτα και μένω προς το παρόν πολυγυμναζμένε μου.

δ.

63 σχόλια:

konstantinos είπε...

Τι περισσότερο να πω εγώ;
Τα λέω κι εγώ απ' τη μεριά μου κι ενώνω τη φωνή μου μαζί σου.
Αυτό με τα φωτοβολταϊκά, δεν είναι κακή ιδέα. Για τότε που θα μπορώ όμως να διαθέσω το ποσό, γιατί τώρα είμαι λίγο οριακά στην καθημερινότητά μου...

rigoula είπε...

καλημέρα σας. μια περαστική είμαι, είδα -κυριολεκτικά όμως- φως και μπήκα. τα σέβη μου και γεια στο στόμα σας. τελικά όπως έλεγε και ένα παλιό φιλαράκι, είμαστε πολλοί αλλά είμαστε σκόρπιοι. περνάω πάραυτα το αξιολάτρευτο μπλογκάκι σας στα αγαπημένα μου και όποτε μου το επιτρέπετε θα περνάω να λέω μια καλημέρα -ή καλησπέρα, ή και τον πόνο μου τέλος πάντων. δεν ξέρω αν το καταλάβατε, αλλα με εκφράζετε πέρα για πέρα.
με εκτίμηση, μια νέα στην παρέα.

rigoula είπε...

υγ.κατόπιν εορτής. Τώρα που το θυμήθηκα, πολύ με πόνεσε η μοίρα του καημένου του κιτρολέμονου. Τι έφταιγε αυτό αν έφερνε στον αντιπαθέστατο που σας αναστάτωσε; Σας παρακαλώ, μη δέρνετε τα σαμάρια επειδή δεν μπορείτε να δείρετε τους γαϊδάρους. Ελάτε να τους δείρουμε μαζί κάποια στιγμή. ταύτα και (ξανα)μένω.

Darthiir the Abban είπε...

Ε να, είδες που καταλήγει ο άνθρωπος όταν ξύνει λάθος πράματα;;;
:p

demetrat είπε...

κωσταντίνε,
Μωρέ ούτε και γω τάχω έτοιμα, αλλά υπολόγισα , πως άμα κόψω τις εξόδους γιά ενάμισι χρόνο , ένα γεύμα την ημέρα ,και ξαναγοράσω ρούχο του παραχρόνου, τόχω το πακέτο.
:))
δ

demetrat είπε...

rigoula
και το ρωτάς;
χαρά μας , ειδικά όταν μαθαίνουμε πως είμαστε πολλοί.Όμως όπως λέει και ένα παλιό ανέκδοτο, να οργανωθούμε ρε παιδιά, έχω φάει πέντε και δεν έχω ρίξει κανεναν.

υ.γ
δεν είδες που μετάνοιωσα η κακούργα και ζήτησα συγγνώμη απ' το έρμο το νερατζολέμονο;
:)
δ

demetrat είπε...

άραψ
χαχαχαχαχαχαχαχαχα καλόοοο
Σκέψου όμως, ότι άν εξυνα το πράμμα το σωστό, πως διάλο θα το σαβούρντιζα στον τοίχο.Πρώτον.
Και δεύτερον, δεν θα είχα ένα δίλλημα τουλάχιστο;
:)
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Κρίμα κι άδικο το καημένο το νερατζολέμονο. Να τόριχνες, τουλάχιστον, στον ίδιο τον Καστανίδη, θα πήγαινε ηρωικά το δύστυχο, σαν τον Λεγωνίδα με τους 300 του. Τώρα, την πλήρωσε ο τοίχος.
Εχω κι εγώ κάτι λεμονάκια, από τη λεϊμονιά του χωριού. Λέω να τα στίψω καλά-καλά και μετά να τα πάρω στη διαδήλωση.

demetrat είπε...

λαμπραντόρι,
δεν το συζητώ......
άμα τον είχα φάτσα κάρτα, τη μισή νερατζολεμονιά θα του πέταγα στη μουτράκλα, και πάλι χλωμό τόχω να ξεθύμαινα..
Ναι ναι αυτό να κάνεις , και σε παρακαλώ, ρίξε καμμιά λεμονόκουπα και γιά μένα που είμαι μακρυά και δεν θα χαρώ τη μέρα της συντροφικής λεμονόκουπας....
δ

Darthiir the Abban είπε...

Πρώτον δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα και δεύτερον, που να βρεις χρόνο για διλήμματα;;;

rigoula είπε...

Ευχαριστώ από καρδιάς για τη ζεστή υποδοχή, με εμπνέει για ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή. Όσο για το "να οργανωθούμε"... πέρα από την πλάκα, τι να πω, πονεμένη ιστορία. Οργανωμένοι ήμασταν από τα μικράτα μας αλλά "τους" φάγαμε θέλαμε-δε-θέλαμε και να μην πω από παντού. Αλλά πολύ το βάρυνα. Τουλάχιστον πρόλαβες να το γδάρεις αρκετά το νεραντζολέμονο -και όχι κιτρολεμονο όπως έγραψα νωρίτερα- ώστε να βγει κανένα ωραίο γλυκάκι του κουταλιού που τους έχω και αδυναμία;

rigoula είπε...

υγ.κατόπιν εορτής Νο2. Γεια χαρά και στους υπόλοιπους. Τι αγένεια εκ μέρους μου να μη χαιρετήσω. Επανορθώνω και συμπαθάτε με.

Orelia είπε...

εντάξ'! αλλά τι τον αφήνεις τον άραψ και σχολιάζει μωρε; με πέθανε στο γέλιο σε αυτό το ποστ που έπρεπε νάμαι σοβαρή
άιντε!!! [αυτο παει στον Γιωργο]
σωστή![αυτό πάει σε σενα]

glam είπε...

Τελίκά, μόνο τα "πολύπλοκα" άτομα "γράφουν" απλά!

Ήθελα να διαφωνήσω κάπου αλλά δυσκολεύομαι!

ΥΓ. (Όχι που δεν θα έβρισκα...)
Απ' ότι κατάλαβα, είσαι φαν της Ευρωπαικής Αμυντικής συνεργασίας....
Γιατί κάτι σύντροφοι λένε ακόμη: "ΕΟΚ ΚΑΙ ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο....":)

αθεόφοβος είπε...

Έχεις δει μωρέ ποτέ γκέισα φαλακρή με κιμονο; :))

demetrat είπε...

rigoula
Και βέβαια το φκιάσαμε το γλυκό.Αυτό μας έλλειπε να μας εμποδίσει ο Καστανίδης.
και πολύ καλημέρα σας
υ.γ
το Ρηγούλα είναι το αρσενικό του Ρηγούλη ;
:)))
δ

demetrat είπε...

Orelia
τι να κάνω !του έχω μία ίσως και δύο αδυναμίες του ψηλού.
Που ίσως θα πρέπει να αναθεωρήσω, διότι αυτό δεν είναι συμβουλή,τεμαχιζμός είναι.
Ακου κανένα πρόβλημα!!
εμ βέβαια , με τα ξένα τα νινιά είμαστε χουβαρντάδες!!
δ

demetrat είπε...

glam
........ντεν έκο τιν ταμπέλα που νομίζεις καρντιά μου!
Και γω που νόμιζα τόσον καιρό πως φαίνεται πεντακάθαρα... τι δεν είμαι!!!
:)))

υ.γ
είμαι φαν, της αποκαλύψεως διά της απολύτου και ανηλεούς εκθέσεως!

δ

demetrat είπε...

αθεόφοβε
Όχι, ποτέ η αλήθεια είναι.
Αλλά πάντα υπάρχει καιρός γιά μιά αρχή.
υ.γ
καλύτερα θα ήταν βέβαια να γίνει παλλακίδα, αλλά τον σκέφτηκα και να κράζει οπερετικά και μούγινε η φαντασίωση γατοκαβγάς.
:)

Darthiir the Abban είπε...

Εεεε παρεννόησες. Αν έξυνες το πράμα το σωστό, μα τον άγιο, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα και συνεπώς δεν θα το πετούσες στον τοίχο!
Ούτε το νεράντζι, ούτε το πράμα το σωστό!
Τώρα, αν εσύ κοκόνα μου θες ντε και καλά να έχεις πρόβλημα, εγώ πάω πάσο!

Ε-μα

rigoula είπε...

Καλημέρα, καλημέρα. Το Ρηγούλα βγαίνει από το Ρηγοπούλα που βγαίνει από το Ρήγας που βγαίνει από το λατινικό Rex. Με άλλα λόγια βασιλοπούλα, βυζαντινός-μεσαιωνικός τίτλος ευγενείας που κατέληξε βαφτιστικό όνομα όπως το Δούκισσα, Αρχόντισσα και τα τοιαύτα. Σας κατατόπισα ή σας ζάλισα με τα μαθήματα ετυμολογίας πρωί πρωί;!
Παρακαλώ, φάτε ένα γλυκάκι στην υγειά μου γιατί μου πέφτετε κάπως μακριά, κι εγώ θα φάω ένα περγαμοντάκι από τα χεράκια μου στη δική σας για αντάλλαγμα.
Και πάλι καλημέρα!

demetrat είπε...

μωρέ καλά το κατάλαβα εγώ.
και το ρηγούλης γιά χαϊδευτικό του Ρήγα το έβαλα , έννοια σου!!
:))
δ

rigoula είπε...

Ομολογώ ότι αυτό το όνομα με ταλαιπωρούσε πολύ στα μικράτα μου, εκτός των άλλων όταν θέλαμε να κάνουμε αφιέρωση στα αγόρια μας από τους -τότε- πειρατικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς γιατί καρφωνόμουνα και όλοι οι γνωστοί -και κυρίως μαμάδες-μπαμπάδες- καταλάβαιναν ποια είμαι και είχα άγρια μπλεξίματα!
:)
Ουπς! μάλλον ξανακαρφώθηκα και φανέρωσα την ηλικία μου!!! χε χε!

leondokardos είπε...

Σε παρακαλώ πολύ, μου επιτρέπεις να υπογράψω και εγώ το κείμενό σου ;
Φαρδυά πλατιά....

demetrat είπε...

Ρηγούλα
μη σκανιάζεις χαρά μου.
Οι μισοί εδώ μέσα, πειρατικούς ακούγαμε.
Και οι υπόλοιποι θα ήθελαν να τους έχουν ακούσει.
:))
δ

demetrat είπε...

λεοντόκαρδος
υπόγραψε ό,τι τραβάει η ψυχούλα σου,αρκεί κάποια στιγμή να ρίξουμε και καμμιά χοντρή εστιαζμένη σφαλιάρα.
δ

glam είπε...

Το ξέρω, καρδιά μου, ότι δεν είσαι με τους "σκληρούς", αλλά με τους άλλους, τους "μαλακούς", και πως και αυτούς τους ρίχνεις και κανένα χέσιμο συχνά.....
Αλλά και πάλι ...αριστερός να ζητάει την "ξένη παρέμβαση", είναι κάπως....
Και καλά να ήταν από σοσιαλιστικές χώρες , θα μιλούσαμε για την “αλληλεγγύη των λαών”, αλλά από αυτούς;;!

rigoula είπε...

Τότε αφιερωμένο εξαιρετικά: Too Old to Rock and Roll, Too Young to Die!
:)))
Ως προς τα υπόλοιπα, ζω για τη μέρα που η Ευρώπη θα κόψει τις υποκρισίες και θα πάρει πια απόφαση ότι τα σύνορά της φτάνουν (για την ώρα...) εκεί που σταματούν τα σύνορα της δικής μου πατρίδας και θα δω τα λεφτά να πηγαίνουν για παιδεία, υγεία και τα ρέστα, γνωστά να μην τα ξαναλέμε. Α, ναι, και για δρόμους που δεν θα θυμίζουν ναρκοπέδιο! Κάποτε "θέλαμε τον κόσμο και τον θέλαμε τώρα" και μας έφαγε ο μαξιμαλισμός, αλλά πλέον μας αρκεί μια πιο ανθρώπινη ζωή. Αν το καλοσκεφτείς δεν είναι και λίγο...

demetrat είπε...

glam
μα δε μι προυσέχ'ς δε μι προυσέχ'ς.
με το διά της εκθέσεως,
εννοώ,πως:
-άν είμαστε στην ευρώπη,να τσακιστούνε να φυλάξουνε και τα σύνορά της.
αν δεν είμαστε, πάλι να τσακιστούνε να το παραδεχτούνε, να δουμε και μεις τα έρμα τι θα πράξουμε.
αλλά να εκτεθουνε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
Όχι που βρήκαμε την ψωροκώσταινα να πληρώνει τα γαμισάτιακα της τάχα ενωμένης ευρώπης...

.........
να είδες που η δικιά μου η βηταπανελλαδικούλα με εννόησε;
:))
δ
δ

demetrat είπε...

ωρή Ρηγούλα, από που εκπέμπεις εσύ και δε σε βρίσκω στούς μπλόγκερζζζζζζ;

αχαχαααααχα
κατάλαβα, σ έφαγε και σένανε ο Ραούλ ο Βανεγκέμ ααααααχαχαχααχαααααα
Ντεκαντάνς μανάρι μου και εκμεκ στη Χαρά, αλλά άν υποψιαστώ πως άκουγες και τον Νίκο τον Όμικρον θα πεθάνω.
δ

glam είπε...

Σχώραμαι καρδιά μ , τι να σι κάνει και αυτό το έρμο;;))

Μα αυτοί, οι παλιοευρωπαίοι ντε, από την αρχή είπαν ξεκάθαρα ότι η ένωση είναι μόνο οικονομική, απλά πράγματα, αργότερα βλέπουμε......
Αλλά και να επεκταθεί , κάποια στιγμή, δεν θα πάρουν μόνο τα “σαπάκια” την άμυνα δλδ, θα πάρουν όλο το “πακέτο” πχ εξωτερικών κλπ
Σιγά μην δεχτούν, πχ να κάνουμε εμείς τον μάγκα στους Τούρκους και όταν σφίγγουν οι κώλοι, να φωνάζουμε αυτούς να καθαρίζουν......

Καλό αυτό το: “Όχι που βρήκαμε την ψωροκώσταινα να πληρώνει τα γαμισάτιακα της τάχα ενωμένης ευρώπης...”
Μόνο που καμιά 300 εκατομμύρια Ευρωπαίων πιστεύουν το ακριβώς αντίθετο μέχρι τώρα: Ότι αυτοί πληρώνουν τα γαμισιάτικα τα δικά μας.....
Άκου να δεις παλαβομάρα ο κόσμος....μου θυμίζει το ανέκδοτο που κάποιος πάει ανάποδα στη Εθνική οδό και ακούει στο ράδιο ότι “ένα αυτοκίνητο κινήται αντίθετα” και λέει: Τι ένα λέτε ρε; Εδώ είναι 10.000 χιλιάδες....:))

rigoula είπε...

Καλή μου Γη Μήτερ
α) Δεν είμαι μπλόγκερ, σ' το είπα κι απ' την αρχή, -είδα φως και μπήκα-, αλλά μάλλον δεν έγινα σαφής. Μια αδέσποτη περιηγήτρια του Ιdερρρνέτ (προσοχή στην προφορά!) είμαι και εκπέμπω από τον Αλδεβαράν όπου έχω αυτοεξοριστεί για προσωπικούς λόγους. Σε βρήκα αλλού λινκάκι και σε έκανα αγαπημένη μου γιατί σα να μου ταίριαξαν τα χνώτα μας. Βλέπεις, το ρημαδο-όνομα που με λάδωσε στην κολυμπήθρα με καθόρισε παντοιοτρόπως (και αυτό το υπαινίχθηκα άλλωστε). Κι αν ως τώρα απλώς υπαινίσσομαι και δεν δίνω άλλα σουσούμια του κορμιού είναι γιατί το παρόν λαμπρόν στάδιον δόξης δεν είναι about me αλλά δικό σου βιλαέτι κι εμείς ταπεινοί επισκέπται. (χωρίς -ς). Για πρώτη φορά μαγεύτηκα από τη νοσταλγία σου για τις περισπωμένες -κι ας μην είμαι νεκρόφιλη- και σε είχα στα υπόψη.
β) Να μας είχε φάει μόνο ο Βανεγκέμ καλά θα ήταν...
γ) Τον Νίκο τον Ο δεν τον γνωρίζω και οι δικοί μου παλιοί αγαπημένοι πειρατές (εκτός από τον προ-προπάππο μου που ήταν πειράταρος στο Αιγαίο) λόγω ψευδο-Αλτσχάιμερ δεν ενθυμούμαι πλιο πώς ονομάζονταν αλλά ψυχανεμίζομαι πως ήταν κι αυτός one of us. Ας είναι καλά.
δ) και τελειώνω: Νέα αφιέρωση το Wild is the Wind και σόρι που μακρηγόρησα.
υγ. και τελειώνω πάλι! Βηταπανελλαδικούλα ε; Καλύτερα να σου βγει το μάτι...
:)))

Sophia είπε...

Εγώ πάντως μετά από ενάμιση τσουβάλι ξύσιμο (έκαμνα και περτικάλι, μπρε..) δεν είχα διάθεση να διακοσμήσω και τους τοίχους τοιουτοτρόπως, αλλά, τώρα που το σκέφτομαι, άμα βάλεις τα ξεβράκωτα περγαμόντα στην κατάψυξη και μετά τα πετάξεις στα κεφάλια αυτών που τους χρειάζεται, δεν χρειάζεται να ξηλώνει κανείς πεζοδρόμια από τις δρόμοι!!
;-ΡΡΡ

(Ψιτ, δεν είναι τρακόσοι εις μνήμην εκείνων του Λεμονίδα?)
;-Ρ

Darthiir the Abban είπε...

Τελικά σ' αυτή τη χώρα το ξύνουμε ομαδικώς!!!

Darthiir the Abban είπε...

Ψιτ, εσυ με το ξύσιμο Σοφάκι το λικέρ μη ξεχάσεις!
(Φέρε και λίγο μαζί σου στο π'τάμ'!)

demetrat είπε...

Σοφία
Εγώ δεν είμαι γυφτάκι και ζητιάνα σαν τον από κάτω μου να χαλεύεω λικέρια και τέτοια.
Όσο γιά τα περγαμόντα, σε πληροφορώ γνωρίζοντας την συμπεριφορά των πρώην νερατζιών της πανεπιστημίου πως απάγωτα, κάμνουν καλύτερη δουλειά.....τι καιροί όμορφοι κι αυτοί!!!!!!!!
από την παραγωγή στην κατανάλωση χωρίς μεσάζοντες...αχχχχχχ!!!
υ.γ
ναι ναί του νερατζοΛεμονίδα
:)))))
καλημέρα στον νότο.

demetrat είπε...

glam
αστο , δεν παλεύεσαι εσύ.
υ.γ
αλλά επειδή δεν μπορώ και να λαρώσω,όταν λέω γαμισάτικα, εννοώ
τα οπλα που αγοραζουμε ΤΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ΓΕΝΙΚΩΣ.
παρόλα αυτά καλημέρα στα μελίσσια σου.
δ

demetrat είπε...

ρηγούλα
έλα τώρα που δεν καμαρώνεις κι εσύ γιά το όνομα...
χέστο το μάτι..
φιλιά και καλημέρα στην απομόνωση .
δ

demetrat είπε...

άραψ
κοίτα , απο τη στιγμή που θέλουμε να ανήκωμεν στο κοινωνικόν σύνολον, πρέπει να ξύνωμεν το οτιδήποτε.
Ότι έχει ο καθένας.
χαίρε
δ

Darthiir the Abban είπε...

Ααα ωραία, οπότε τώρα που ξύνουμε το τριχωτό της κεφαλής μας ανήκομεν στο σύνολο;

Side21 είπε...

Μεγάλη πίκα έχεις ...
Και ξεσπάς στο φρούτο !!!
Δε φτάνει που το πρόσβαλες ...
( το είπες Καστανίδη ) !!!
Γυρεύεις και ρέστα απ' το Γιωργάκη ...
Το "παιντί" απλώς προεδρεύει !!!
Άλλοι κάνουνε κουμάντο δεν το πήρες χαμπάρι ;;;
Περαστικά μας ...

Sophia είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ, έχουμε λικέρ για όλους, μη σκας, ακόμα και γι' αυτούς που δεν το χαλεύουνε!!! ;-Ρ

Ναι, η αλήθεια είναι ότι τα παγωμένα εσπεριδοειδή δεν κάμνουσι σπλατ...
;-)

Ο νότος σας φιλεί!

ΔemΩΝ είπε...

Τώρα εγώ που χέστηκα για τον Γιωργάκι και το σόι του έμεινα στο νερατζάκι και μου τρέξαν τα σάλια!

demetrat είπε...

Σιδερένιε
Μα το είπα, ντρέπομαι , ντρέπομαι,ντρέπομαι γιά την κακία μου απέναντι στο φρούτο.
Τι θέλεις πιά , να αυτομαστιγωθώ γιά ένα νερατζολέμονο;
Μωρέ το πηρα και το παραπήρα χαμπάρι...αλλά να , με αγριεύουν και τα άλλα χαράτσια.
Τόσα χρόνια ας πούμε που πληρώνουμε σα μαλάκες Νετ, (αυτή η Μπίλιω ρε παιδιά!....... ποιόν έχει κονέ και την κρατάνε εκεί μέσα;)
Τη ΔΕΗ .........
αυτό που πληρώνουμε το επίδομα πολυτέκνων ανάλογα με την κατανάλωσή μας σε ρεύμα το ξέρεις;
Κατάλαβες φίλε μου, επειδή ο πολύτεκνος μάγκας πηδάει και κανει οικονομία στο φως ,του πληρώνω εγώ τα γαμισάτικα που το έχω ανοιχτό ...Συμπέραζμα αναντίρρητο ,το παλιό καλό του τοίχου:
-γαμάτε γιατί χανόμαστε!
δ

demetrat είπε...

Σοφία
χε χε χε .
οκ.Είμασταν σίγουροι πως θα είχαμε μιά άκρη στην κάβα σας.
Ξαναφιλάμε το Νότο.
:)
δ

demetrat είπε...

δΈμων
Μη σκανιάζεις καμάρι μου .
Τσεκάρισε μόνο αν στο γνωστό λεμεσανό περιβόλι με τις πορτοκαλλιές υπάρχουν και νερατζολεμονιές, και θα στο φκιάσω εγώ στο πιτς φιτίλι.
Να γλυκαθεί το σώψυχό σου.
(παρεπιπτόντως, ξέρεις κανέναν που να μη το έχει χεζμένο το Γιωργάκι;)
δ

rigoula είπε...

τα παγωμένα σπεριδιοδιή δεν κάμνουσι μεν σπλατ, φκιάνουν όμως ωραία καρούμπαλα!
υγ. κερνάω λικέρ μανταρίνι!

Λεμέσια είπε...

Μάλλον δεν ήσουνα αυτός/ή που συνάντησε ο πρωθυπουργός στο δρόμο και του είπε, ότι για την Ελλάδα δίνει και το μισθό του...
:)
Παρόλο που έχω μία ιδιαίτερη συμπάθεια για το ΓΑΠ, σ' αυτό δε μου άρεσε καθόλου. Προσπαθεί να ξυπνήσει το φιλότιμο του Έλληνα Πολίτη και αφήνει τελείως ασχολίαστο το γεγονός, ότι άλλοι τα ρήμαξαν κι άλλοι θα υποχρεωθούν να τα πληρώσουν...

(Η φωτογραφία με το νεραντζάκι στον τοίχο είναι άπαιχτη...)

- είπε...

τέτοιο πετυχημένο νερατζολέμονο δεν είχα ματαδεί, ούτε ματαδιαβάσει!

demetrat είπε...

Λεμέσια
φαίνεται ε;
Και καλά θα κάνει να μη περάσει από κοντά μου γιατί και μούτζα , και ροχάλα έχω έτοιμη.
Και ξέρω κι από ποδήλατο.
(καλό πάσχα εκεί πάνω στην κρύα ξενητειά ηπειρώτες και κύπριοι)
:)
δ

demetrat είπε...

désillusion
και άμα το φάς , ούτε θα έχεις ματαφάει και μακάρι να μπορούσαμε να σας φιλέψουμε γιά τις κουβέντες τις καλές.κ
:)
δ

demetrat είπε...

ρηγούλα
οπωσδήποτε και ανυπερθέτως διότι ως γνωστόν όλοι εμείς οι παλιοί, είμαστε του λικέρ κατά βάσιν.
:)
δ

undantag είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα! Καινούργιο στομάχι έφτιαξα, να σαι καλά μαντάμ Δήμητρα, και με τα είχε ζαλίσει ο αφεντικός σήμερον!

(το καθάρισμα του νερατζολέμονου φέρνει τρομερή διαύγεια, διάγεις περίοδον εξαιρετικής φόρμας)

demetrat είπε...

undantag

καλημέρα σας.

Επειδη είμαι σχεδόν σίγουρη πως είσαι από τους λίγους που θα μπορούσαν να εκτιμήσουν ένα καλό γλυκό νερατζολέμονο,
και έχουσα σώας τας φρένας, αφόρητη διαύγεια και έναν ακατανίκητο παλιμπαιδιζμό,σου αφιερώνω το παλιό αγαπημένο:

"θάνατος στ' αφεντικά ,δεξιά κι αριστερά".
:)
δ

rigoula είπε...

θάνατος στ' αφεντικά; Αχ, σαν πρωταπριλιάτικο αστείο ακούστηκε.
Άμποτε, που λέγανε και οι παλιοί. Καλό μήνα και καλή ανάσταση γενικώς.

kihli είπε...

αααχ τί δίκιο που έχεις,αλλά πού να το'βρεις-πού να το βρούμε δηλαδή...

καλή Ανάσταση!

island είπε...

Η γραφή σου με έξυσε σαν φρούτο. ίσως επειδή είμαστε συντοπίτες. Μόνο που οι δικοί μου, το σόι μου μέσα, δεν μου στέλνουν κανένα λεμονάκι και με έχουν γραμμένο στα παπάρια του Γιωργ... Λάθος αγαπητή λάθος. Γιωργάκη τον λέμε και όχι Γιώργο. Θέλει καρβέλια ακόμα για να ειπωθεί Γιώργος. Πρόσεξε να σε χαρώ.

Πού είχα μείνει; Α ναι... στα λεμόνια. Και ήρθαν που λες και μου διαολίσανε τα αφτιά πολλοί καλοθελητάδες (ξέρεις σαν και αυτούς που ανοίξανε την υπόθεση Μίζενς και Βατοπέδι*... αργότερα ο αστερίσκος) και την κλείσανε αμέσως μένοντας εμείς με το καυλ.... συγνώμη με την μπουκιά στο στόμα. Και μου είπανε πως οι λεμονιές είναι φέτος τίγκα στα λεμόνια. Έτσι πήρα και εγώ μία και την φύτεψα στην γλάστρα με ανθισμένα 8 λεμόνια απάνω της, που λυπάμε να τα κόψω. Ποιός ξέρει πότε θα μου ξαναβγάλει. Ας είναι.

Να κάνω και μία προσθήκη στο κείμενό σας με την άδειά σας. Θα ήθελα όλα αυτά τα 300 (πλας κουμπάροι) λαμόγια, να κοιταχτούν, να λογαριαστούν και να μας αφήσουν χρόνους οι μακρυχέρηδες. Δεν χρειάζονται ούτε εξεταστικές ούτε δικαστήρια, ούτε παπάρια μέντολες. Τους ξέρουν ποιοι είναι αυτοί. Γιατί αν δεν μπει και τώρα 1 (ένας) στην φυλακή, θα πάρω το όπλο που δεν έχω και θα αρχίσω να τους βαράω στο ψαχνό. Δεν θα σκοτώσω όμως κανένα. Δεν θέλω να φύγουν ήρεμα και γαλήνια. Θα τους κάνω τον κώλο σουρωτήρι για τον χαβαλέ. Ζητάω πολλά αγαπητή; Έναν στην φυλακή θέλω. Μόνο έναν.

*(Στον αστερίσκο τώρα) Σήμερα στο Βατοπέδι θα πρωτοστατήσει στην ακολουθεία του Επιταφίου ο Ευφραίμ και θα ακολουθήσει την πορεία ο Ρουσόπουλος;

Καλή Ανάσταση να έχετε αγαπητή.

Side21 είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ...
εύχομαι (γενικώς) !!!

demetrat είπε...

σε όλα τα παιδιά της παρέας

καλή άνοιξη νάχουμε ,και καλή Λαμπρή .
:)
δ

vangelakas είπε...

Πολὺ ὀργὴ καὶ φαιὸ τσαμπουκὰ διακρίνω.

Μαγκεψάμεν, μανταμίτσα;

vangelakas είπε...

ἄ ναί, τὸ ξέχασα· εἴχομεν (ἔχομε προσέτι) ἑορτή...

Καίτοι Τρίτη τοῦ Πάσχα, ἄς εὐχηθῶ:

Καλὴ Σαρακοστή!

Καλὴ Σαρακοστὴ τοῖς πᾶσι!

demetrat είπε...

βαγγέλα
το μόνο φαιό που διαθέτω ως ύπαρξις ,είναι η φαιά μου ουσία γιά την οποία είμαι εντελώς μα εντελώς περήφανη .
Τώρα γιά τα τσαμπουκαλέματα, θα έλεγα πως με βρίσκετε μάλλον σε υποτονική κατάσταση αν ενθυμείστε που είμαι σίγουρη πως ενθυμείστε παλαιοτέρας αναρτήσεις.
Γιατί συγχίστηκες εσύ καμάρι μου;γίνατε τελικά όλοι πασόκια;
υ.γ
να νηστεψεις εσύ!
εμείς οι άπιστοι τρώμε τα πάντα.
α και μανταμίτσα να σε πει το πρώτο σου παιδί, και νάναι και κορίτσι.
:))
δ

vangelakas είπε...

ἀστεϊζομαι, κορίτσι μου!