17 Απριλίου 2010

ο σκύλος είναι ο εγκέφαλος


Άκουσα μέσα στον ύπνο μου τα κοπανήματα στην μπροστινή πόρτα παρέα με κάμποσα γαμοσταυρίδια.
Δεν είμαι ακόμα σίγουρη αν κατουρήθηκα τότε ή μετά.
Άνοιξα με την τσίμπλα στο μάτι μιά χαραμάδα όλη κι όλη.
-Πίσω Μωρή καριόλα, ούρλιαξε ένας μασκοφόρος που δεν ήταν ο ζορός που τον έχω και φαντασίωση κιόλας , και με πέταξε στην άκρη με την πόρτα τέντα.
-Ψάχτε , κι Όποιος βρεί τα περισσότερα θα γίνει το αγαπουλίνι μου .Είπε στα παλληκάρια του.
-Τί είναι αυτό ΜΩΡΗ;;;;;;; γύρισε τρεχάτος ένας και μου κούναγε απάνω κάτω όλους τους τουπαμάρος του ντεμπρέ -εεεεεεεεεεεεε παλιοτσουράπω ;;;;;;;;;;;; κι αυτά;;;;;;;;;;;;;; και μου πέταξε στα μούτρα πεντέξη πουλαντζάδες ,δύο καστοριάδηδες , έναν ρεζέρ που του είχε βγεί έξω απ' το σώβρακο το δεξί αρχίδι έτσι όπως τον ανεβοκατέβαζε, τρείς βολίν,μιά κροστάνδη, μερικούς Ινγκράους, μιά ερυθρή ταξιαρχία, κάτι σε Ούρλικε να υπάρχει, μιά δημοκρατία στο απόσπασμα γιά ξεκάρφωμα,πεντέξη Γκεβάρα,καμμιά δεκαριά βιάν και την κάμα σούτρα σε παλιά έκδοση.Μαζί με ένα δίσκο του Πουλικάκου και μια σφυρίχτρα απ' το περού.
-Ε αυτά έχω πρόχειρα τώρα τραύλισα....., τα άλλα είναι στην άλλη βιβλιοθήκη .
-Έχει κι άλλα;;;;;;;;;;; χλώμιασε.Υπάρχει ΚΑΙ άλλη βιβλιοθήκη;;;;;;;;;
- αν νομίζεις πως θα ξεφύγεις είσαι γελαζμένη.
Θα σε βάλουμε να μας τα μεταφράσεις όλα μετά με λεπτομέρειες . πετάχτηκε ένα κοντοστούπικο πηθίκι που ήταν και το κακότερο.
-Χο τσι μίνχχχχχχχχχχχχχ!!! και κινέζικα ε ;
και κινέζικα;
και κουβανέζικα;
και μαζική ψυχολογία του φασιζμού!!!!!!!!!!
και Φάμα και Κρονόπιοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο;;;;;;;;;;;; Συνθηματικά μωρή;
- Ε αυτό ήταν! αποφάσισε να μιλήσει ο αρχηγός που στέκονταν παράμερα δακρύζοντας με το όσα παίρνει ο άνεμος.
-Ρετ αγάπη μου ,είπε, αύριο είναι μιά καινούργια μέρα.
-Δε δίνω πεντάρα τσακιστή λατρεία μου , του είπα εγώ τότε αρπάζοντας την ατάκα στον αέρα......θα σε μάθω εγώ γιδοσάλιαγκα που με έκλεψες το μελό.
-Δεν υπάρχει αμφιβολία, είπε τότε αυτός βγάζοντας το αριστερό γάντι.
-Αυτή είναι. Και με σφαλιάρωσε αμέσως τετράκις.
-Φωνάξτε τον Σόμπολο να τον έχουμε πρόχειρο.Και ειδοποιήστε τον Αλέξις να είναι στάντμπάϊ
-Αρχηγέ! αναφώνησε κι ένας ακόμα που ήρθε απ' τη μεριά της κουζίνας κραδαίνοντας την μαντεμένια κατσαρόλα τη μεγάλη την ασήκωτη.Μαζί με τον Παρλιάρο που τον είχα βάλει από βραδύς απάνω στο καπάκι να τον έχω πρόχειρο γιά την κρεμ πατισερί του μέλλοντός μου.
Στρώθηκαν όλοι στον καναπέ σε συμβούλιο.
Ο ζορός ειχε πάρει στα χέρια την κοχίνα εσπανιόλα και ούρλιαζε:
- έχει διασυνδέσεις με την ETA η θείτσα.......
ενώ την ίδια στιγμή ο άλλος ο στούμπος και στραβοκάνης, αγκάλιαζε την " παλατιανή κουζίνα" και γκάνιαζε:
- δικιά μας είναι ρεεεεεεεεεΪ , δικιά μας σε αποστολή..................Αλλά κανένας δεν τόδινε σημασία του μπαζμένου.
-Πάρτε τη , με τραβολόγησε ο κομπλεξικός κι αγάμητος μόνοσταόνειράμουζω, που μόπιανε τον κώλο όλη αυτήν την ώρα τάχαμου γιά έρευνα, τι έψαχνε το ξεΐγκλωτο ;σάμπως τον έχω και μεγάλο; τέλος πάντων, εκεί απάνω που μ' έπαιρναν σηκωτή γιατί οφείλω να πώ , πως τις έκανα κι εγώ τις υστερίες μου, αντιστεκόμουνα εντελώς και τους ξέσκιζα με τα νύχια και τα δόντια μου, στο βάθος ακουγότανε το ήρωες άπαρτα βουνά και κάπου στο τέλος του διαδρόμου εμφανίστηκε και η γριά μαννούλα μου σούρνωντας πίσω της την κουβέρτα την πάτσγουορκ που πλέκει με το βελονάκι...
- τι θα φάμε σήμερα ; με ρώτησε . -α! έχουμε και κόσμο;
-Θα κεντήηηηησωωωωωωωωωω πανω στο δίκοπό σου λάααααααζο , με φεγγαρόπετρες σωρόοοοοοοο , τραγούδησα με ένα κόμπο στο λαιμό .
-μα εσένα δε σου άρεσε ποτέ η Βουγιουκλάκη μου θύμισε η μαννούλα μου.
-Να πεις το Ορέστη απ' το Βόλο αμέσως διέταξε . Και μου πέταξε στα μούτρα το παράσημο της εθνικής αντίστασης μαζί με το γκρό μπλέ κορδελάκι.
-Τη Μαρία απ τη Σπάρτη να την αφήσεις εκεί  .Αυτοί στη  Λακωνία ,είναι όλοι δεξιοί!
Εγώ ,προσπάθησα να την ευχαριστήσω, αλλά μου βγήκε των πραχτόρων η σχολή πούναι δύσκολη πολύ,και τότε ο ζουμπάς που τον είχα και στο μάτι επεσήμανε:
-Μας κοροϊδεύεις στρίντζω; ε; μας κοροϊδεύεις;και μόδωσε κι άλλον έναν φούσκο ξεγυριζμένο.
-Περιμένετε ούρλιαξα έντρομη.
-όλα θα τα πώ.-όλα......
-εγώ ,όπως ξέρετε από το γάμο μου έχω δύο σετ κατσαρόλες.
Ένα σέτ της α εμ σε, με τέσσερις κατσαρόλες ,ανοξείδωτο.
Κι' ένα μαντεμένιο γαλλικό, με τρείς κατσαρόλες, η μεγαλύτερη ασήκωτη.
Αργότερα, αγόρασα και μιά χύτρα ταχύτητας μεγάλη , ενώ πριν κανά δυό χρόνια αγόρασα έναν νταβά της βεεμεφ και άλλη μία χύτρα μικρότερη .Ανοξείδωτη κι αυτή αλλά καινούργιας τεχνολογίας .Με ρολόϊ γαμώ το φελέκι μου (σόρυ γιάννη δεν εννοώ εσένα)
Ενώ βεβαίως ,την ίδια στιγμή τους απέκρυπτα εν γνώσει μου τα κυριότερα:
Την κινέζικη καλαμωτή που έβαλα πριν μιά βδομάδα στην απάνω βεράντα , γιά να μη με βλέπουνε οι γειτόνοι.Τα τρία μέμορυ στικς και τις πέντε προκηρύξεις σε επεξεργασία που έχω περασμένες στο σκληρό .
-Επίσης συνέχισα ,τα σάκβουαγιάζ τάχω στην αποθήκη της κουζίνας .
Λεφτά δεν έχω . Αλλά αν ας σας βολεύει, να ανοίξω το πορτμπαγκάζ του πούντο να τα βάλετε μέσα εσείς. Όπως θέλετε... Και αριθμημένα.Κάντε τη δουλειά σας.
-Αλήθεια λες; .......φίδισε ο αρχηγός και περίλαβε τα άλμπουμς και τα κουτιά με τις φωτογραφίες.
-χμουυυυυυυυυ .... είπε εις άπταιστον ελληνικήν.
-Υπάρχουν συνεργάτες που διαφεύγουν.....
.....δύο νάνοι μεταμφιεσμένοι.....ένας σογκούν και μιά γκέϊσα..
-χμούύύ... ξαναείπε και ανέβασε το τζαμάκι απ' το κράνος.
-Έχετε σχέσεις από παλιά με την τρομοκρατία.............
και μόδειξε τις φωτογραφίες με το Θοδωρή ,την αλογουρά του και το σορτσάκι το αντίντας το κίτρινο. Τη Μαρία με το ταγάρι ,εμένα σε αποστολή με τη φουστα την ινδική ,το Μήτσουλα νήπιο ντυμένο σογκούν , την Κική  γκέϊσα και το ποδήλατο , Αποκριές στα στα Εξάρχεια.
Από παλιά........
Χμου χμου ......από παλιά .....μηρύκασε
-Ψάρια τρώτε; ρώτησε η μανούλα μου.και μας έδειξε τρείς τσιπούρες αλανιάρες λαδοριγανομένες στο ταψί.
Και κει απάνω στη λαχτάρα, αφενός έπεσα απ' τον καναπέ που είχα ξενυχτήσει το προηγούμενο βράδυ, και αφετέρου κατάλαβα πως η Τάνια , είχε πάρει εργολαβία να μου γλύφει τα μούτρα.
Τουλάχιστο σήμερα είναι μιά καινούργια μέρα..............
















































μετά από την επισταμένη έρευνα που έγινε γιά τον εγκέφαλο, έμαθα πως:
1)Ο Κανέλλος έχει και μπλογκ και τραγούδι το οποίον παραθέτουμε..
και
2)Το Κανελλόνι του απέχτησε φωτογραφικό άλμπουμ στο διαδίκτυο με προοπτικές.
και άκρες στο εξωτερικό




και εδώ

το νέο κατόρθωμα του Κανελλόνη.





.

42 σχόλια:

Orelia είπε...

έλα ρε γμτ!!!!
που ήσουνα;
ευλογημένη νάσαι, απομένανε και πιάνει, δ.

ένα μόνο
μα... παλια έκδοση του κάμα σούτρα;
ούτε μια αλλαγή στη ζωή σου;
μονάχα στις κατσαρόλες ωρέ;;;

απίστευτη είσαι
το στέλνω στον ρίντερ να το διαβάσουν ούλοι που μας έχουνε μαραθεί τα ούλα στη γκριμάτσα κατήφειας, αλλά και στο μπαζ-Ο να το διαβάκουνε άλλοι ούλοι

* ο σκύλος.. της βαλια καλντα ή κανένας του συρμού..;

demetrat είπε...

οι παλιές εκδόσεις είναι οι καλύτερες.
Εξ άλλου ακόμα δεν έχω καταφέρει να τις εκτελέσω όλες τις στάσεις.Έμεινα εκεί που κρεμιέσαι με το σκοινί απ΄το ταβάνι.


του συρμού κοριτσάρα μου.
του συρμού.

τι είναι το ρίντερ ωρή;ξέβγαλέ με!

athinovio είπε...

εγώ σε είχα υποψιαστεί... από την αρχή φαινόσουνα!

koulpa είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxa καλά.. έβαλες σε ένα κήμενο όλα όσα λέμε με άλλη φίλη στο φατσαμπούκι τις τελευταίες μέρες.. αλλά εμείς δεν τα είδαμε στον ύπνο μας.. :):)
καλά το σκυλάκι τι στάρ;;; παταχού παρον.. :):)
την καλησπερα μου :):)

rigoula είπε...

Πέφτω και παίρνω τρελά ρισπέκτια γι' άλλη μια φορά. Άβυσσος η ψυχή σου, κοριτσάκι μου...

Ο ξανθός σκύλαρος στις φωτογραφίες είναι η γνωστή μετενσάρκωση του Προυντόν, πάντα πρώτος στις διαδηλώσεις και με άποψη.

Εγώ κάτι καστοριάδηδες, κάτι πουλανζάδες, κάτι αλτουσέρ και διάφορους άλλους περίεργους τους έχω κρύψει για ξεκάρφωμα πίσω από τα άπαντα του γιανναρά και μια ντουζίνα άρλεκιν κι έχω το κεφάλι μ' ήσυχο. Μόνο για τις κατσαρόλες τις α εμ σε μ' έβαλες τώρα υποψίες και με ζώνουνε τα φίδια... Λες να τις κρύψω κι αυτές, που μου τις έκανε η γιαγιά μου δώρο για την προίκα μου επί παλαιοτέρου;

Η δική σου έκδοση του καμασούτρα έχει το καρεκλάτο αυτοκρατορικό χωρίς ουρές ή είναι συντομευμένη;;

ΥΓ. Ο Ρετ ήταν από παλιότερο όνειρο; πώς στο καλό ξεβράστηκε εκεί μέσα; Βρε μπας και είναι εισοδιστής και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι; χεχεχε

demetrat είπε...

ρηγούλα

δεν ξέρω γιά την άβυσσο, ο Μήτσος με γαργάλεψε και μούρθε .
Γελούσα δύο ώρες με τη σκυλούμπα.
Και μετά άλλες δύο ώρες προσπαθούσα να ησυχάσω τη μάννα μου,που άκουσε κατά λάθος να τσακώνομαι με τις ειδήσεις , πως ....... , ναι ναι μαλάκες, ξεκωλιαστήκατε στα στοιχεία και στις γιάφκες,..... που έτσι και την κάνετε στα μισά σπιτια των ελλήνων θα μας μπουζουριάσετε όλους......και μετά προσπαθούσα να την πείσω πως όχι όχι , δεν με έχουνε σταμπαριζμένη , πέρασαν πιά αυτά..........Δε θα μας κάνει έρευνα κανένας........ χτύπησα κι ένα Κατίν 12.30 με 2.30 , ήρθε ο Βάϊντας και με αποαγρίεψε,, πολύ ήθελε να γίνει το κακό;

Ναι αλλά εγώ την έκανα τη μαλακία και τις πέταξα τις κούτες με τις Νόρες , και δεν έχω πολύ Γιανναρά να κρυφτώ από πίσω.
Να τα βάλω λες πίσω από την εγκυκλοπαίδεια του Δρανδάκη που είναι και στην καθαρεύουσα;
Και ναι, αυτό με τις κατσαρόλες να το κοιτάξεις, καθώς επίσης κοίτα μην έχεις και καμμιά γάστρα.

Μωρέ σου λέω ,η έκδοση έχει τα πάντα.
Και κείνο με το στριφτό σκοινί που ξετυλίγεται και κατεβαίνεις σιγά σιγά .....Οι καινούργιες σα λυσσάρι μου φαίνονται.
:))))



υ.γ
ρε συ, λες να είναι δικός τους και να μπήκε στο δικό μου το όνειρο γιά να το αλώσει;
ή να είναι δικός μας και μπήκε στο παλληκάρι γιά να το διαβρώσει;
δ

demetrat είπε...

αθηνά

ναι αλλά θα σε δώσω και σένα άμα με παρασφίξουνε που με κάνεις την ανήξερη.
δ

demetrat είπε...

koulpa

μα κουλπα μου,
νομίζω πως μόνο αυτοί δεν έχουν καταλάβει πως δεν τρώμε πιά ότι μας σερβίρουνε.Εκτός ,πράμμα που είναι εφιαλτικό,να το ξέρουνε και να μη τους νοιάζει καθόλου.
δ

rigoula είπε...

...και τώρα να αναρωτιέται αν είναι ένας άνθρωπος που ονειρεύτηκε πως ήταν πεταλούδα ή μια πεταλούδα που είδε στον ύπνο της πως ήταν άνθρωπος... Ωχ, μάνα μου, πάλι μαντάρα τα 'κανα τα βιβλία και τα όνειρα. Μπερδεύτηκα ου έρμους. Να, αυτά παθαίνει κανείς όταν μπλέκει με ντομάτες. Τον τρώει ο μανάβης. χε χε

Δρανδάκης και ξερό ψωμί, και η Ηλίου επίσης ενδείκνυται. Αλλά τώρα πάει, εσένα σε πιάσανε γλυκιά μου και καθάρισες.
Πάντως θα έρθω στο δικαστήριο να ψευδομαρτυρήσω υπέρ σου: μα τι λέτε κύριε πρόεδρα, ανατρεπτικό στοιχείο η μανδάμ; Ποσώς και αισχραί συκοφαντίαι! Κάτι ζαρζαβάτια καλλιεργεί η καημένη, ένεκα η ανέχεια...
:-))))

athinovio είπε...

Ανήξερη?
Ποιός εγώ?

:)

Orelia είπε...

γμτ!
έχεις λογαριαΖμο gmail?
αν εχεις, μπεκα εκει δα και κανε επιβεβαιωση πως θες τα buzz
μετα, κανε ανιχνευση ποιες επαφες σου έχουν μπαζ και βαλτες να τις παρακολουθεις
το μπαζ-Ο είναικατι σαν το τουίτερ αλλά πιο δυναμικό, με περισσότερες ισως δυνατότητες
το ίσως, γιατι δεν ξερω τι ακριβως εχει το τουιτερ
τελος παντων, καμε αν δεν εχεις ενα λογαριασμο gmail και γραψε μου απο κει να να σε συνδεσω στο θεμα

ο google reader ειναι παλι μια υπηρεσία του google όπου έχεις την δυνατότητα να εισαγεις τα url όλων των χώρων που ενδιαφέρεσαι να διαβάζεις πχ μπλογκ, και να παρακολουθείς απο κει τις εξελίξεις
αμα κανεις λογαριασμο θα το βρεις κι αυτο
εγω απο κει σε "βλεπω" όποτε κανεις νέα αναρτηση
αφιτά που λέει κι ο κυριος Αείποτε κι ελπίζω να μπέρδεψα τον ..Ρατ κι όχι εσενα

Sidepap21 είπε...

Χάνοι οι τύποι ...
κι ανεκπαίδευτοι !!!
Δεν πρόσεξαν τα βούρλα τα άδεια ...
μπουκάλια μπύρας δίπλα στο ψυγείο !!!
Ούτε καν το γκαζάκι που τάχαμου ...
τό 'χεις για να ψήνεις τον καφέ !!!
Άσε που δεν είδανε τον εξωτερικό HD ...
τον περάσανε για κασσέτα VHS με τη Τζούλια σε παιδικό πορνό !!!
Τι τα θες to χάλασε το "σώμα" ο σοσιαλισμός ...
Πιο έξυπνος είναι ο σκύλος !!!
Και ανεξάρτητος και αντιεξουσιαστής ...
Καλημέρα κι άλλη φορά να μην κοιμάσαι στον καναπέ ...
αλλά στο πάτωμα για να συνειθίζεις !!!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Kάτω τα χέρια από το σύντροφο σκύλο!

Sophia είπε...

Και πού να βρίσκανε και τις ντομάτες...
;-Ρ

monahikoslikos είπε...

Ο Σομπολος το κατάλαβε ότι είσαι τρομοκράτισα ή θα τον διορθώνει στον αέρα ο Μιχάλης...?

demetrat είπε...

σιδερένιε
Τι μόνο αυτά;
Ούτε το μπώλ με τα κλειδιά βρήκανε....παρόλο που ήτανε φάτσα κάρτα..
ούτε τα τάπερ με το συμπυκνωμένο σορόπι πορτοκαλιού στον καταψύχτη με τα συνθηματικά απόξω :
"να χρησιμοποιηθεί αντί γιά ζάχαρη"
...μόνο κάτι φωτογραφίες των παιδιών από τις αποκριές, και τώρα ψάχνουν λέει
δυό νάνους μεταμφιεσμένους.
Λες ορέ;
να την πεφτω στο πάτωμα από δώ και πέρα;
αποφασίστηκε δηλαδή;
Όϊ όϊ μάννα μου , όϊ όϊ μάννα μου;
δ

demetrat είπε...

σκυλούι μου
μόνο πάνω από το πτώμα μου ...
ΝΟ ΠΑΣΑΡΆΝ που λέγανε κι οι παλιοί.
υ.γ
μα είδες , που οι σύντροφοι τους έχουνε σχεδόν πάντα φτυμένους; και επιλέγουν την απέναντι όχθη;
:)))
δ

demetrat είπε...

σοφία.
Και τι ντομάτες !
στον καταψύχτη και σε τρεις ποικιλίες......τς τς τς
Γιατί ... τις πιπεριές που τις βάζεις!!!!
Και ευτυχώς ευτυχώς να λες, που δεν βρήκανε και τα σπόρια.............
από πέντε ποικιλίες ....
ουφ!
δ

demetrat είπε...

μοναχικός λύκος
καλώστον στο κοπάδι..
Δεν είναι σίγουρο...
διότι αυτός νόμισε πως εγώ απλώς είμαι μόνον, η μαννούλα των μεταμφιεζμένων νάνων:Ο ένας σογκούν και η άλλη γκέϊσσα.
:)

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Σωστά!
Ο εικονιζόμενος σκύλος για την ακρίβεια είναι δύο: ο Κανέλλος, ο ηρωικός σκύλος του Πολυτεχνείου, που πέθανε 15 χρονώ, και ο γιός του, που είναι ολόιδιος και συνεχίζει τα αλήτικα βήματα του πατέρα του. Ο μακαρίτης ο Κανέλλος ήτανε μέγας εραστής. Είχε και μία κόρη, σίγουρα, που κάτι παιδιά τηνε βρήκανε κουταβάκι στου ... Παπάγου.
Τι κάνει ο σκύλος για να γκμχ....

demetrat είπε...

κι έλεγα και γω ρε γαμώτο... τι στο καλό, τη μετεμψύχωση του Κανέλου μόστειλε ο Μήτσος...
Μπράβο ρε Κανέλο που γέμισες Κανελόνια την αθήνα.
Αθάνατος!!
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Τώρα, δε, που μας άφησε χρόνια ο Κανέλλος, τη θέση του top dog των Εξαρχείων, πέρα από τους τεμπέληδες της πλατείας που τους ταΐζουν τα πρεζόνια και βαριούνται να πάρουν τα πόδια τους, την έχει πάρει ένας κοντοπόδαρος, μακρύς σκυλάκος, μαλλιαρός σαν καμμένο κανταΐφι, ο οποίος σουλατσάρει συνέχεια πάνω-κάτω. Δεν θα εκπλαγώ αν σε κάνα χρόνο η γειτονιά έχει γεμίσει κουτάβια κοντοπόδαρα και μαλλιαρά.

ΔemΩΝ είπε...

Απορώ χρόνια τώρα πως του ξέφυγε ο Kanelos Junior του Χρυσοχοϊδη. Είχα ακουσει ότι τον παρακολουθούσε ο Κοραντης αλλά με εντολή του Πολύδωρα (που όπως όλοι ξέρουμε είναι αντιεξουσιαστής που πολεμάει από μέσα το σύστημα) σταμάτησε η παρακολούθηση.

αθεόφοβος είπε...

Όλες αυτές οι κατσαρόλες μήπως έχουν μέσα ΑΜΦΟ;
Είχαν γίνει κάποιες τοποθετήσεις με κατσαρόλες αν θυμάμαι καλά δεν ξέρω όμως αν ήταν η ίδια μάρκα με τις δικές σου!

daskalos είπε...

Προς το Blog σας
Ένα νέο blog γεννήθηκε με σκοπό να δώσει βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατότητα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς ,κομματικούς ,εθνικούς, θρησκευτικούς, η άλλους περιορισμούς .
Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες
Ζητάμε και την δική σας στήριξη καθώς το Blog προωθεί τις απόψεις των Blogger και των πολιτών, και όχι δικές μας…..
www.ksipnistere.blogspot.com

www.ksipnistere.gr
Βάλτε και εμάς στη λίστα με τα ιστολόγια σας... ότι θέλετε μπορείτε να το στείλετε στο e-mail μας και από κάτω το link σας και δημοσιεύετε ακέραιο.

demetrat είπε...

daskalos
ευχαριστώ γιά την πρόσληση,και λυπάμαι που δεν θα τη δεχτώ.
Μου φτάνει η εδώ μικρή παρεούλα.
Ετσι κιαλλιώς ούτε εδώ λογοκρινόμαστε.
Θάτανε και σχιζοφρενικό να λογοκρίνω τον εαυτό μου.Οπότε όπως καταλαβαίνεις τα καταφέρνουμε να φωνάζουμε μιά χαρά κι από δω.
Εν χορώ.
δ

demetrat είπε...

δαίμων
Λίγα τα λόγια σου για τη μούσα Πολύδωρα.....
Δε λες που μας αξίωσε ο Δίας να τον ακούμε που εξιστορεί τα δρώμενα από βουλή σε βουλη;

υ.γ
ο κανέλλος τζούνιορ ξέφυγε γιατί κυκλοφορούσε μεταμφιεζμένος σε πούτολ .χαχαχαχαχαχχχχχχχα
δ

demetrat είπε...

σκύλε

τελικά είδες;ανοιγουνε το δρόμο οι ωραίοι, και μετά όλοι κουτσοί στραβοί στον άγιο παντελέημονα.
Κοντά ποδαράκια;;;;;;;;;;;;
η μόνη ελπίδα , είναι οι Παπαγιώτες να αποκαταστήσουν την γεννετική ισορροπία του Κανέλου.
δ

demetrat είπε...

αθεόφοβος
νάτααααααα μαςςςςςςς
πλακώσαν κι οι κινέζοι!!! :))
Και πού νάβρισκαν και το ντιενέη της κατσαρόλας που είχε μαγειρέψει το ψάρι πλακί...........
δ

Darthiir the Abban είπε...

Δε το δένεις στο ταβάνι το σχοινί βρε! Στον πολυέλαιο το δένεις!
Για κάνε μια προσπάθεια πάλι!

demetrat είπε...

άραψ
δηλαδή έτσι κι αλλιώς είμαι καταδικασμένη να μη το αξιωθώ ποτέ το στριφτοσκοινοταβανάτο..
διότι δεν έχω πολυέλαιο καρντιά μου
(τίποτα σε επιδαπέδιο υπάρχει;)
:)

Sophia είπε...

A, φιλενάδα, προκειμένου να κατακτήσεις και αυτό το επίτευγμα, θα σε δώκω τον δικό μου πολυέλαιο!!
;-ΡΡΡ

demetrat είπε...

σοφία
βαστάει γερά;
κρατάει καλά;
δ

Sophia είπε...

Τςτςτςτςτς... δεν θέλω αμφιβολίες για την πχιότητα των υπαρχόντων μου...
;-ΡΡΡΡ

(Μια δοκιμή θα σας πείσει!!)
;-Ρ

Darthiir the Abban είπε...

Υπάρχει, ξεκίνα να κάνεις σπαγγάτο και όταν με το καλό γίνεις εξπερ θα σου στείλω τις λεπτομέρειες!

rigoula είπε...

ρε σεις, πώς το καταντήσατε το ποστ από υποδόρια πολιτική διαμαρτυρία σε τρία έργα σεχ;;; θα τρίζουν τα κόκαλα του Κανέλλου (μαζι μ' αυτά που είχε φάει!)λυσσάρηδες!
:-)))

demetrat είπε...

ρε ρηγούλα,
μιλάμε συνθηματικά.
δε βλέπεις;
τακ τακ εσυ , τακ τακ εγώ.
Ο Κανέλλος θάναι ως φάντασμα διά παντός μαζί μας να δαγκάει τους εχθρούς.
άντε κοριτσάρα μου, και με γειά μας η χούντα.
δ

rigoula είπε...

Αααα! Μea culpa, δεν το αντελήβην αμέσως, ένεκα η πνευματική κόπωσις!!! Όχι πως έχω τίποτα με το σεχ, να ξηγιόμαστε, ε; Απεναντίας!!! Απλά να... από επανάσταση ξεκίνησε σε τσόντα κατέληξε και κάπως μου ΄ρθε.
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Κανέλλος!

leondokardos είπε...

Απόλυτη μείξη σκυλιών και ... σκύλων στις φωτογραφίες σου !!

demetrat είπε...

ρηγούλα,
Μη μου βάζεις ιδέες τώρα....
Γιατί έτσι και την πάρω στα σοβαρά αυτήν τη ομοιότητα της επανάστασης,θα τρέχω γιά ψυχίατρο.
δ

demetrat είπε...

leondokardos
σαν το μπι φιφτυ τούυ.
ο καθένας στα περιγράμματά του.
:))
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Εδώ νέα κατορθώματα του Κανελλόνι...