25 Απριλίου 2010

η ντομάτα μέσα μου





Είμαι κάπως.
Ακόμα δεν ξέρω πώς , αλλά κάπως οπωσδήποτε.
Ίσως να μου φταίει και ο εφιάλτης της κατοχής που η γριά μαννούλα μου φροντίζει να μου τον επαναφέρει κάθε βράδυ στις ειδήσεις των 8 ,μετά από κει που ακούει τη λέξη γερμανοί.
Τότε που αρχίζει να καταριέται με όλο της το είναι :
τη Μέρκελ ,το μπαμπά της -τον οπωσδήποτε ναζί-, τα παιδιά της , κάτι ξαδέρφια της στο Φράϊμπουργκ, και τα ρέστα σε Χάϊντυ να ριαλαριλαρίζουν στα χωριά του σβββάρρρτζβαλΝΤ(κοίτα ήχος γιά δάσος ορέ παιδιά)
Όλο της το σόϊ εν ολίγοις.
Και μετά , περιλαβαίνει ανεξαιρέτως όλους τους γερμανούς ,που θέλουν λέει να μας εξοντώσουν γιατί τους ρεζιλέψαμε τότε το σαράντα και δεν πρόλαβαν να μας κάψουν τότε τα κτήνη ,λέει , και βρήκαν τρόπο να μας πεθάνουν τώρα. Και σε τι θεό πιστεύει αυτή η παλιοζαγάρα λέει.
Στις απέλπιδες προσπάθειές μου να της εξηγήσω πως δεν έχει να κάνει ο μπαγάσας ο από πάνως με τα φραγκάτα πάρε δώσε της Άνχελας, μου πετάει ένα :
-την κατάρα μου νάχει η γκεσταπίτισσα ,και με αποτεντώνει.
Τώρα γιατί στο καλό στέλνει την κατάρα της ,θα σας γελάσω.
Αφού είναι διαπιστωμένο, πως τόσα χρόνια που την ξέρω ,κανέναν δεν κατάφερε να καταραστεί αξιοπρεπώς , και πως όλοι οι καταραμένοι της , διάγουν μιά χαρά βίο ......
Η γριά μαννούλα μου λοιπόν , βάλθηκε να με μάθει τους τρόπους που θα επιβιώσουμε ως οικογένεια , τώρα που ήρθαν ξανά οι γερμανοί.
Εχτές ας πούμε, έμαθα το κόλπο της πατάτας.
Πως να καλλιεργώ δηλαδή την πατάτα ,που ο σχωρεμένος ο πατέρας της ,
δηλαδή ο πάππος μου, βρήκε το κόλπο και δεν ένοιωσαν την ελλειψή της στην μεγάλη πείνα.
..."Παίρνουμε τα φλούδια ....
Αντί να τα πετάξουμε τα βάζουμε σε ένα αυλάκι τα σκεπάζουμε με χώμα ,και τα ποτίζουμε.
Μετά από λίγο καιρό , τα φύτρα της πατάτας θα πετάξουν βλαστάρια.
Μετά από άλλον λίγο καιρό ,θα ανθίσει η πατάτα και μετά από ξανάλίγο καιρό θα βγουν τα πατατόπουλα.
Αυτά τα πατατόπουλα ,τα παίρνομε και τα βάζουμε σε λάκκους και περιμένουμε να γένουν πατάτες."
Δεν κοιμάται ήσυχη, αν δεν της ορκιστώ γονατιστή ωσαν φιλικός,
πως πρώτον δε θα ξαναγοράσω γερμανικά πράμματα ποτέ ποτέ ποτέ,( το οποίον δε με χαλάει κιόλας )
και δεύτερον πως με την πρώτη ευκαιρία που θα φάμε πατάτες θα περιλάβω τα φλούδια με το γνωστό τρόπο της κατοχής.
Σταμάτησα πιά να επαναλαμβάνω την πρώτη μου αντίρρηση:
πως δηλαδή:
- ρε μάννα η πατάτα έχει 0,40 το κιλό, γιατί να μπώ σ' αυτήν την ταλαιπωρία;
-Τωρα έχει !!!!!Μου λεει με νόημα κοιτάζοντάς με στα μάτια .
-Όταν θα πέσει η πείνα ,...θα σου πω εγώ -(εδώ πάλι με κοιτάει με νόημα)-πόσο θα φτάσει......
Η μάννα μου την έχει σίγουρη την πείνα.
Εγώ πάλι όχι .
Εμένα μ' έχει κερδίσει το οργανοπόνικο* και δε φοβάμαι τίποτα.
Τελικά ,τώρα κατάλαβα πως οι λόγοι που άνοιξα αυτό το μπλογκ ,ήταν δύο.
Ο ένας είναι πως ήθελα να δηλώσω οτι είμαι παρούσα.
Φωνακλού.Επιζήσασα.Θασουγαμισωταπρεκιαρεμαλακαοτανχρειαστει.Θυμωμένη έως λύσσας.ετοιμοπόλεμη από καιρό.Ακόμα δεν ξέρω άμα η δήλωση απευθύνεται στους σκορπισμένους φίλους ή στους συνταγμένους εχθρούς......Άν αποφασίσω να κάνω ψυχανάλυση, μπορεί και να βοηθήσω τον ψυχίατρο να το βρεί .Που δε το πιστεύω ,γιατί εξακολουθώ να είμαι ζαβή και κακίστρω .
Να δουλέψει μαναχός τ' ο μαλάκας.
Μετά από χρόνια κοροϊδίας και ξεφτίλας από ιστορία, πολιτικάντηδες ,κόμματα και συναθροίσεις ,πιστεύω πως ο δικός μου μοναδικός τρόπος αντίστασης , είναι η ντομάτα που μεγαλώνει στον κήπο μου.



Κι αυτή ειδικά ,το εγγυώμαι. είναι έτοιμη γιά όλα.Βλέπετε ήταν η πρώτη ντομάτα που έδεσε το φυτό , από ξεχασμένο χωριάτικο σπόρο.Κάρπισε σε ένα άχρηστο χώμα από πηλό, με μπόλικη κοπριά.Έφτασε στα 1400 γραμμάρια.Η μικρότερη αδερφή της μόνο τα 800.
Τιμής ένεκεν- και κατά πως διηγούνται οι παλιοί,την πρώτη ντομάτα που πάντα βγαίνει πιό θραψερή ,-την κρατήσαμε γιά σπόρο.Έκτοτε , πάνε δεκαπέντε χρόνια τώρα, αναπαράγω τα σπόρια της συνεπέστατη στο θυμό μου.
Την αδερφή της τη φάγαμε ένα απομεσήμερο μετά τη θάλασσα.
Τάϊσε 7 νοματαίους.Ας είναι...αιωνία της η μνήμη.......
Κάθε φορά που είμαι έτοιμη να τα παρατήσω φέρνω στο μυαλό μου τους δυό εργάτες που κουβάλησαν την μικρή πλαστική μπανιέρα όταν μετακόμισα από το διαμέρισμα ,εδώ.Και ξανατεντώνω πανεύκολα το ελατήριο.
Τους άκουγα από το άλλο δωμάτιο όταν νόμιζαν πως είχαμε φύγει όλοι.
-Θα το πάρουμε και τούτο ορέέε;
-Όρσε ορέ!!!! Τα ξωτικά φυτά δε θα πάρουμε!!!!!!
Δε βρήκα τίποτα έξυπνο να πω στους δύο ψτωχοπαπάρες που απαξίωσαν το μαϊντανοσέλινό μου.Μούρθε βέβαια εκείνο γιά το ψηλότερο δεντρί , και παρόλο που θα απευθυνόμουν σε ηλιθίους , δεν το βρήκα αρκούντως πνευματώδες (καθότι έχουμε και μιά συνέπεια στην ταυτότητά μας ).
Παρά μόνο τους ενέταξα αμέσως κι αυτούς , στους άχρηστους αυτού του κόσμου.
Μπορεί νάκανα και λάθος....
Καλώς ή κακώς όμως, ποτέ δεν έχασα χρόνο γιά ερμηνεία συμπεριφορών που δεν τις έχω ανάγκη..
Και δε με νοιάζει κιόλας να το μάθω..Ο καθένας είναι άξιος της τύχης του.
Από τότε πάντως ,αισθάνομαι απολύτως πανευτυχής και δικαιωμένη που αντιστάθηκα στην οικονομική επέλαση του μαϊντανού που από 40 δραχμούλες το ματσάκι , πήγε από τη μιά μέρα στην άλλη στις 150.
και που ήταν μόνο η αρχή .
Πολλές φορές , μου έχουνε αμολήσει διάφορες υποκριτικές ανικανότητες ,αποφεύγοντας να δουν τις απλές οφθαλμοφανείς αλήθειες.
- μωρ ' εσύ είσαι τυχερή.......αλοίμονο σε μας που είμαστε κλεισμένοι στα τσιμέντα.
Κόπιασε να προγραφείς και συ ρε μαγκαφούλη που το ξεστόμισες.
Πέσμε καλύτερα πουτάνα μωρή κατίνγκω ,που το λουλούδι ή το σαπίζεις ή το ξεραίνεις από την αδιαφορία σου..
Παρά τυχερή.
Εκεί στον πρώτο στίχο απ' το τραγουδάκι που σου μάθανε να λες , θα σου φάω τον κριτσιλάγκο φώκια.
Δε θα δευτερώσεις.Εκεί την πούτσισες και μ' έκανες εχθρό.
Έχεις βρει το ένα μου το κουμπί.Το δολοφονικό.
Το άλλο το βρήκε ο Μανάρας που λέει ο λόγος.
Πρώτα ,γιατί τίποτα δε ήρθε τυχαία να με βρεί και να μου πει , πάρε με πάρε με πάρε με.
Τη ζωή μου την έχω πάει μπροστά με συνεχείς ανατροπές .Ε, είναι κουραστικό δε λέω.Αλλά αυτό έχω, μ' αυτό πορεύομαι.
Και δεύτερα , γιατί θυμάμαι το δυαράκι στις Τζιτζιφιές ,που μαζί με τα λουλούδια στο μπαλκόνι, ποτίζαμε και τρεις ντενεκέδες με ντοματιές.Έναν με πιπεριές.
Και όλα τα μυριστικά στις ζαρντινιέρες.
Μας έφταναν γιά όλο το καλοκαίρι.
Ξέρω κι έναν φίλο μου που έχει τρείς ντενεκέδες με λεμονιές δίφορες στο μπαλκόνι του.
Χά , αυτός έχει λεμόνια όλο το χρόνο.
Ο καθείς αντιστέκεται με ότι λαχανικό του πάει περισσότερο.
Τελικά τα όπλα σ' αυτόν τον πόλεμο, είναι θέμα γούστου μωρό μου.
Και είναι και από που αρπάζεται ο καθένας γιά να αντισταθεί.
Εγώ αρπάχτηκα απ' τη γεύση μου.
Την οποία θεωρώ μέγιστο πολιτιστικό στοιχείο της κοινωνίας .
Που αν δεν το περάσω στην επόμενη γενιά μου, και μόνο γιαυτό , θα θεωρήσω τον εαυτό μου εντελώς αποτυχημένο.



εντάξει,εντάξει μη φωνάζετε ορέ
νόμιζα πως δεν υπήρχε λόγος να το πω.
Και βέβαια είναι φασολιές.Δεν είχα πρόχειρη φωτο από ντοματιές.



*
*"Οργανοπόνικο"(αναφέρεται στην κούβα )
..........
Ήταν μια έξυπνη λύση ανάγκης που αποδείχθηκε αποτελεσματική.
Το οργανοπόνικο, όπως λέγεται το πρόγραμμα αστικής γεωργίας, είναι ίσως η μεγαλύτερη βιολογική καλλιέργεια του πλανήτη, αφού υπολογίζεται ότι παράγει 3 εκατομμύρια τόνους λαχανικών και φρούτων τον χρόνο, χωρίς χημικά λιπάσματα εξαιτίας του εμπάργκο".
απο τον "εξάντα".



42 σχόλια:

Roadartist είπε...

To να καλλιεργεις τη φυση- και να εχεις δικες σου ντοματες- ειναι κατι επαναστατικο.. :) θα ελεγα να μαζευτουμε να τους τις πεταξουμε αλλα ασε τις λυπαμε..

demetrat είπε...

roadartist
που πήγε το σχόλιό σου μανάρι μου;
Το βλέπω στο μέηλ, και το χάνω στο μπλογκ.
:)

demetrat είπε...

ok τώρα βγήκε.
Δεν πετάμε τις όμορφες , αλλά τις μισοχαλασμένες ,που είναι και οι καλύτερες γιαυτή τη δουλειά.
Ξέρεις τι πατσάλιαζμα κάνουν; χε χε χε
:)
δ

rigoula είπε...

Τι κρίμα για μένα που στην παρούσα φάση δεν μπορώ να συμμεριστώ ολόψυχα την αγρικουλτουρική επαναστατικότητά σου. Όμως είμαι τόσο θυμωμένη με όσα συμβαίνουν ώστε έχω αρχίσει να ονειρεύομαι γκιλοτίνες, κρεμάλες και σκουριασμένα κονσερβοκούτια -ποια, εγώ, που δεν αντέχω να πειράξω ούτε μυρμήγκι και που ήμουν πάντα της ειρηνικής μετάβασης... Βόηθα Αγία Βιολογική Ντομάτα μου κι εσύ Άγιε Πατάτιε να ξανάρθω στα ίσα μου, η γυναίκα, γιατί δεν μπορώ να τρώω άλλο τα σταφύλια της οργής. Φαρμακώθηκα...

demetrat είπε...

ρηγούλα
το είδες και συ ε;
Τουλάχιστο μόφυγε η ιδέα πως κάτι έχει ο πισής μου.
Είναι μάλλον τα παράσιτα που πολλαπλασιάζονται συνεχώς.
Εκείνο το κονσερβουκούτι που ονειρεύεσαι, βγάλτο να τόχουμε πρόχειρο..
παλιοκομμμμμούυυυνιιιιε.
υ.γ
εγώ δεν τα ψεκάζω, ξεπατώνω ανελλιπώς και επισταμένως τις φύτρες τους....χε χε χε ,
να μανθάνωμεν και κάτι από τους
εθνικόφρονας τόσα χρόνια...
δ

athinovio είπε...

Και αγγουράκια!
Νομίζω θα χρειαστούν κι αυτά , καλοκαιράκι έρχεται...

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Το έπαθε το blogpot και τα κρύβει.
Ωραίες οι ντοματούλες, δεν είναι για χάλασμα. Κάνα τουβλάκι ίσως...

demetrat είπε...

σκυλούϊ
δεν ξέρω το πουλημένο γιατί τα κάνει αυτά.
Σήμερα έχει ξεφαντώσει.
Τουβλάκι ε;
χμού!
άρα πρέπει να κάμω και μπράτσα εκτός των άλλων...
:)
δ

demetrat είπε...

αθηνά
τα αγγούρια μέχρι να ξεκαθαριστεί σε ποιούς κώλους θα μπουν, ακόμα βρίσκονται σε διαθεσιμότητα.
:))
δ

rigoula είπε...

ρε δημητράκο, να φανταστείς ότι βλέπω τα άδεια κονσερβοκούτια από τις τροφές του γατούλη και της σκυλάρας μου που μαζεύω για την ανακύκλωση και παθαίνω μια παράκρουση σαν αυτή που είχες πάθει εσύ με το νεραντζολέμονο και τον Καστανίδη: λέω "αυτό για τον τάδε, το άλλο για τον δείνα, κι εκείνο το δίλιτρο με το φαρδύ κοφτερό καπάκι για τον Πάγκακο που από τις δίπλες δεν φαίνεται ο λαιμός του, του κοιλιόδουλου, ακούς εκεί να μας συστήνει να μη δαιμονοποιούμε το ΔουΝουΤου, ο αναίσχυντος, ο έγγονας του διχτάχτορα..." Μαννούλα μου, θα πάω στην κόλασηηη...

ΔemΩΝ είπε...

Μα πώς να αντισταθεί ο άνοστος;

Sophia είπε...

Η μάμα σου δίκαιον έχει.. Εγώ που τα μαζώνω τα οργανικά και τα θάβω στα χώματα, καμαρώνω σε άσχετους καιρούς, πατατιές, ντοματιές, πιπεριές, και άλλα σε -ιές!!
Και πού, δηλαδής, να βάλω και τα δυνατά μου!!
;-ΡΡΡΡΡΡΡΡ

VAD είπε...

Eλα,βρε,σιγά που θα χαραμίσω βιολογική ντομάτα για να την πετάω στους ανεπιθύμητους:)Προτιμώ την ντόπια,ειναι και πιο φτηνή...

αθεόφοβος είπε...

Φέτος πάω για μαζική παραγωγή ντομάτας μετά τις 25 που απέκτησα πέρσι!

demetrat είπε...

ρηγούλα
μετά χαράς να σε βοηθήσω στην προσπάθεια να βρούμε το λαιμό του σαπιοκοιλιά........ιαααααααααααχχχχχχχχχ,
δ

demetrat είπε...

αθεόφοβε
και εις άλλα ζαρζαβατικά με υγεία..
Μόνο λίγο τα αγγουράκια να καθυστερήσωμεν, μέχρι να βρούμε προς τα που θα τα κατευθύνωμεν.

καλή σοδειά και φέτο.
:)
δ

demetrat είπε...

δεμων
με εντατικά μαθήματα νοστιμιάς .
θα του μάθωμεν τις νοστιμιές και μετά θα πάθει στερητικόν.Τι θα κάνει, που θα πάει;
δ

demetrat είπε...

σοφία
μωρέ εσύ έχεις έχεις περάσει στις εξειδικεύσεις από καιρό.
κι άστα τα σάπια.
:))
δ

leondokardos είπε...

Νομίζεις οτι αν φάνε στα μούτρα τους καμιά σάπια ντομάτα ορισμένοι, θα καταλάβουν τίποτα; Για.... πράσινη ανάπτυξη θα μιλήσουν !

Λεμέσια είπε...

Υπάρχουν και χειρότερα από το ΔΝΤ. Ο κίνδυνος επίσημης πτώχευσης δεν έχει περάσει καθόλου...(Συστήνω σε όλους την απόσυρση των όποιων καταθέσεων έχουν, το συντομότερο δυνατόν!) Και σίγουρα η πτώχευση θα συνοδεύεται από δικαιολογημένη εξέγερση με όλες τις τραγικές συνέπειες...Σε τέτοια περίπτωση δεν ξέρω, αν θα μπορέσω να συγχωρήσω ποτέ τη κ. Μέρκελ. Από την άλλη όμως, όταν οι ίδιοι οι κυβερνώντες στην Αθήνα ρήμαξαν τα πάντα, πώς να κατηγορήσει κανείς τους Ευρωεταίρους, οι οποίοι τώρα με την κρίση διαγράφουν ξαφνικά τα περί "αλληλεγγύης των κρατών-μελών" και κοιτάζουν πως να σώσουν τα ιμάτιά τους;

Η Ευρώπη αλλάζει και με τρομάζει...

rigoula είπε...

Να 'σαι καλά, βρε Λεμέσια, μ' έκανες και γέλασα. Τρρρέχω να σηκώσω τα είκοσι ευρώπουλα που έχουν απομείνει στο λογαριασμό μου και να τα μετατρέψω σε ελβετικά φράγκα! Λες πως η Ευρώπη αλλάζει και σε τρομάζει; Μα πάντα έτσι ήταν, καλή μου. Απλώς μέχρι τώρα δεν είχε συντρέξει λόγος να δείξει (σ' εμας τους τωρινούς, γιατί στους παλιότερους...) το πραγματικό της πρόσωπο. Όσο για την αλληλεγγύη μεταξύ των κρατών-μελών την πρέσβευαν μόνο κάτι αιθεροβάμονες που φώναζαν Ναι στην Ευρώπη των Λαών όχι στην Ευρώπη των Μονοπωλίων...
ΥΓ. Αντί για το "η ντομάτα μέσα μου" μου έρχεται να αναφωνήσω "τη ντομάτα μου μέσα"! (παραλείποντας το γνωστό ρήμα)

demetrat είπε...

λεοντόκαρδε
χα χα χα ,
δεν έχεις άδικο.
Αυτοί είναι τόσο ξεφτίλες που τους φτύνεις και λένε πως βρέχει.
Μ΄αρέσει όμως να σκέφτομαι τη ντομάτα μου σε διάφορες στάσεις :))
στη φάτσα του μαλάκα να στάζει...
στο πιάτο μου με μπόλικο λαδάκι και τυράκι.....
στην κατσαρόλα ως σάλτσα με βασιλικό ας πούμε...
τέτοια
δ

demetrat είπε...

λεμέσια
καμάρι μου , άν είχα , θα τάχα πάρει μαζί μου στη λεμεσό.
:))
Κοιτα να δεις, η Μέρκελ δεν κάνει κάτι διαφορετικό από αυτό που έκανε πάντα ο δυνατός.
Πηδάει τον αδύνατο.Δεν περίμενα τίποτα διαφορετικό, απλώς περίμενα να κρατήσει τα προσχήματα.
Όσο γιά την ευρώπη, έχει αλλάξει από καιρό.Έχω μιά απορία όμως , γιά πες μου εσύ που ζεις εκει, είναι τόσο ηλίθιοι οι γερμανοί πολίτες, πως θεωρούν επειδή οι έλληνες βγαίνουν απ τα σπίτια τους και ακόμα γελάνε με τις παρέες τους, τρώνε τα λεφτά τους;
Δεν τους έχει περάσει ποτέ απ το μυαλό , πως αυτός ο δύστυχος ο έλληνας τους έχει χρυσοταίσει με τα φραγκάκια του γιά τους εξοπλισμούς που αγοράζε γιά χρόνια; για να μη πω για τα καινούρια ταίσματα λόγω τοκογλυφίας.
άν όντως είναι τόσο ηλίθιος.Χαίρομαι πάρα πολύ που τους θεωρώ φιλαράκια του τρελλού με το μουστακάκι.
:)
δ

demetrat είπε...

ρηγούλα
ε ποτέ!
δ

Λεμέσια είπε...

Δήμητρα :)

Υπάρχουν σίγουρα ορισμένες προκαταλήψεις, αλλά παράλληλα και ισχυρότατοι δεσμοί ανάμεσα στις δύο χώρες, έστω κι αν με την κρίση μοιάζουν να έχουν απομακρυνθεί λίγο...

Καλή σου νύχτα
:)

undantag είπε...

Εγώ πάντως τα μυριστικά στο παράθυρο της κουζίνας και τα κρεμμυδάκια/σκόρδο στο μπαλκόνι, ακόμη και πριν κάνει ντου η κρίση τα φρόντιζα. Πατάτες δεν τρώω (υδατάνθρακες: μπλιαχ), για ντομάτες χώρο δεν έχω.
Τώρα με την υποβάθμιση του ελληνικού χρέους, για κοπριά μπορείς να βάλεις Σκουπίδια Ελληνικού Δημοσίου!

ΥΓ: Κονσερβοκούτια δια την σοσιαληστικήν κυβέρνησίν μας; Αδύνατο, madame Δήμητρα - αυτά πιάνουν μόνο εναντίων δεξιών κυβερνήσεων, ήμαρτον!

ΔemΩΝ είπε...

δ,

αν είχες το κάτι τις και το μετέφερες στη λεμεσό όπως απαντάς στη λεμέσια, θα την είχες πατήσει την πεπονόφλουδα, γιατί αν τα πράγματα γίνουν όπως λέει (φοβάται) η λεμέσια, πρώτη και καλύτερη ακολουθεί η κύπρος στην "κατηφόρα" (τα εισαγωγικά υπάρχουν γιατί δεν συμφωνώ με τη λεμέσια πως η περιβόητη "πτώχευση" συνιστά όντως κατηφόρα και πως υπαρχουν χειρότερα πράγματα από το ΔΝΤ)...

ΔemΩΝ είπε...

εγώ πάντως που το έχω το κατι τις στη λεμεσό σκέφτομαι να το μεταφέρω από τώρα για καλό και για κακό προς ελβετία μεριά :Ρ

Λεμέσια είπε...

Δέμων,
έχεις απόλυτο δίκαιο για την Κύπρο, αλλά δυστυχώς, ελάχιστοι το πιστεύουν ή το παίρνουν στα σοβαρά και αυτό καθιστά την κυπριακή οικονομία ακόμα πιο ευάλωτη...

Όσο για το αν υπάρχουν χειρότερα σενάρια από την κήρυξη πτώχευσης...Τι να πω...Ακόμη και οι γνωρίζοντες παραδέχονται, ότι καλή λύση δεν προβλέπεται, έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε μία σειρά σκληρών και επώδυνων μέτρων. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια (ΔΝΤ και ΕΕ επιτηρητές), ίσως για πρώτη φορά καταφέρει η Ελλάδα να βάλει σε κάποια τάξη όχι μόνο τα οικονομικά της, αλλά και ολόκληρο το σύστημα. Αυτή είναι η θετική εκδοχή...Την αρνητική την αφήνω σε σένα να μου την εξηγήσεις...
:)

(Δε θέλω καν να τη σκεφτώ...)

κούνελος είπε...

όταν μεγαλώσω κ έχω μια μπαλκονάρα να, θα στήσω ολόκληρο θερμοκήπιο. μέχρι τότε έχω να φάω πολύ φυτοφάρμακο ακόμα

ΔemΩΝ είπε...

Λεμέσια επειδή η ερώτηση που μου θέτεις συνιστά μια συζήτηση που ξεφεύγει από τις γνώσεις και τις ικανότητες μου, θα περιοριστώ να πω πως αν ειλικρινά πιστέψουμε (και δυστυχώς το σκέφτομαι κι εγώ αυτό) πως αυτός ο τόπος μπορεί να συμορφωθεί μόνο μέσω κηδεμόνων, αυτό σε μένα μόνο θλίψη - μεγάλη, ανυπόφορη θλίψη - γεννά. Και αμέσως μετά, οργή - ασυγκράτητη οργή!

demetrat είπε...

undantag

εγώ το έχω καταλάβει πως εκεί στην ξενητειά λειτουργείς σαν πέμπτη φάλαγγα.
κρεμμυδόσκορδα στο περβάζζζζιι?
ε αγαπητέ εσείς υπερβαίνετε και τον Τρότσκυ.Δε θα μου έκανε καμμία εντύπωση , αν μάθαινα πως το κάθε σας περβάζι έχει και το εκτός νόμου μυριστικό του .
Προς περαιτέρω βελτίωσιν του καλλιεργήσιμου χώρου, κοίτα εδώ , ίσως να σε βολέψει τίποτα ...


http://www.thompson-morgan.com/sundries1/product/kww2513/1.html

http://www.thompson-morgan.com/sundries1/product/kww2424/1.html

υ.γ
χα χα , αυτά είναι φήμες των κομμουνιεστών. :))
αυτά πιάνουν σε οποιονδήποτε λαιμόν αποφασίσωμεν οι τσουρουφλιζμένοι...
:)
πολύ καλημέρα σας

demetrat είπε...

λεμέσια

ισχυρότατοι δεσμοί ανάμεσα στις δύο χώρες;
χμου, ίσως γιατί υπάρχουν πολλοι συνταξιουχοι έλληνες στο γερμανικό δημόσιο.Ισχυρότατοι δεν είναι μόνο οι δεσμοί αγάπης.
ορισμένες προκαταλήψεις;
ξαναχμού.
δε θα το έλεγα ακριβώς έτσι, αλλά δε θέλω να σε πικράνω εκεί στην ξενητειά.
όταν οι γερμανοί καταλάβουν πως ο ήλιος και το φεγγάρι κάνει τους έλληνες να γυρνάνε σαν τους σσσσσύλους στους δρόμους μέρα και νύχτα,και όχι μόνο τα φράγκα, τότε ίσως θα υπάρξει προοπτική δεσμού.
Οι έλληνες τώρα λίγο δύσκολο να τους αγαπήσουν, δεν ξέρω αν με εννοείς.
δ

demetrat είπε...

δέμων
το ξέρω.
το βλέπουμε καθημερινά.
Οι αδερφοί μας, μας αντιγράφουν όλο και καλύτερα στις μίζες, στο κυβερνητικο φαγοπότι,στην δημόσια σπατάλη , και στην άνευ λόγου μαλακία διότι και η μαλακία ακόμα άν έχει κάποιο σκοπό , έχει και λόγο ύπαρξης.
Απλως,απο τη στιγμή που θα χτυπησει η κουδούνα , μεχρι το τέλος, θα έχεις το χρόνο να τα πας στην ελβετία βρε χαζούλη.
Κατσε κει τώρα που σε λέω.
:)
δ

demetrat είπε...

κουνέλι
το μπαλκόνι στις τζιτζιφιές που λέμε ήτο όπως όλα τα μπαλκόνια στις μικροαστικές πολυτκατοικίες.
Εντάξει ορέ, φάε το φυτοφάρμακο απ το καρότο που θέλει και χώρο, αλλά τουλάχιστο γλυτωσε το τουρκουάζ σου με ένα δυοζμομαιντανοάνιθο!!
δ

demetrat είπε...

λεμέσια
η ελλάδα ως κυβέρνησι ξεκίνησε ήδη με μιά κοροίδια
Υφάρπαξε με τα πιό χοντρά ψέμματα την ψήφο του έλληνα.
Άσχετα αν έπρεπε να μπει μιά σειρά στην απύθμενη δημόσια σπατάλη, πράμμα που δεν χρειάζονταν το πήδημα από το δουνουτου, για να γίνει, Ο Γοργάκης κορόιδεψε ασύστολα τον έλληνα.Σκέψου μόνο αν αυτές όλες τις μαλακίες περί οδύσσειας και ιθάκης τις έλεγε προεκλογικά, τι πιθανότητες είχαν τα άλλα κομματα μικρά ή μεγάλα να έχουν διαφορετικό εκλογικό αποτέλεσματα.
Πιθανό να μη μπορούσε να κάνει και κυβέρνηση από μοναχός του.Λέω γω τώρα η τριτοτέταρτη.
Και πιθανό άν ήτανε δυό τρία και τέσσερα κόμματα στην κυβέρνησι, να είχαμε δει και κανά παιδί καλό στη φυλακή.
Και πιθανό να μη ξαναγοράζαμε όπλα από τους φίλους ευρωπαίους.
Και πιθανό να μη μας πήδαγε τόσο εύκολα το δουνουτού ,
και πιθανό να ήμασταν πολύ καλύτερα.
Αρα γιά να επανέλθω,
τι αληθινό και καλό να περιμένει κανείς από μιά παράταξη που ακόμα και τη στιγμή της κατάρρευσης το πρώτο πράμμα που σκέφτηκε ήταν πως να κλέψει το τελευταίο κομμάτι της πίτας;
δ

Τίτσα είπε...

Είδα ντοματιές, πολλές ντοματιές φυτεμένες στη σειρά σε γλάστρες.Τη μιά δίπλα στην άλλη σαν στρατιωτάκια,σαν στρατιώτες καλύτερα να πω γιατί οι ντοματιές είχαν πάρει μπόι σε παραθαλάσσιο χωριό ήταν.Ο ντοματοφυτευτής τις καμάρωνε με τη ψεύτικη βλεφαρίδα ένα μέτρο,που λέει ο λόγος,βαμμένη μπλέ και το μάτι πάνω από το βλέφαρο βαμμενο πράσινο.Με κοίταξε σαν αρπακτικό που κοίταζα μια τις ντομάτες και μια τη δισυπόστατη ομορφιά του.Με περίμενε και φαντάστηκε πως θα με τρέλλαινε.Με τις καρικατούρες του.O Καρικατουρίστας.

demetrat είπε...

Ο/Η demetrat είπε...

τίτσα επειγόντως

και θερμή παράκλησις,μη συγχέεται (γενικώς ) ποτέ το μάκρος της βλεφαρίδας με το ύψος της ντοματιάς.
πολλάκις το αποτέλεσμα θα σας πετάξει τα ποσοστά ανάποδα.
Γιά το ψεύτικον της βλεφαρίδος μόνον μάσκαρα προσθέτω ,χρώματος μαύρου ,οφ μπλάκ ,διότι δεν χρειαζόμεθα υποστηλώματα.
Το νύχι ψιλογίνεται σκατά , αλλά το επαναφέρνω με συχνά μποτέ.
Σε αγριοκοίταξε ε;
Ποιός να ξέρει απ' το βλέμμα του πίσω τι κρύβει ο θεός γιά μας.
Θυμήσου,μήπως είχες πολύ πειναλέ ύφος προς την ντομάτα και έσκιαξες την παραγωγό;
Το καλύτερο όλων όμως είναι πως εσύ , και τις πρόσεξες τις ντοματιές και τις ζήλεψες.Καί νόμισες πως σε περίμενε και κάποιος.χά.
Τέλος πάντων,αφού κοπιάσατε, διαθέτομεν και σπόρον άγριον.
σ.σ
(το τίτσα βγαίνει από το ντοματίτσα;)

δ

Darthiir the Abban είπε...

Εγώ το λέω και το ξαναλέω: Πείνα υπάρχει μόνο όταν δεν θες να βάλεις 2-3 ντοματούλες να έχεις να τρως.
Από εκεί και πέρα όλα έρχονται σιγά σιγά. Το γρήγορα είναι πoυ μας τρώει!

(Ε-μα τί, θα συνέκριναν τα ξωτικά φυτά με τον Παντοκράτορα;;;)

vangelakas είπε...

πώπω δαιδαλωδέστατος αὐτόματος ποτισμός! Γειά σου Δήμητρα!

demetrat είπε...

άραψ καμηλιέρη
Να το λές και να το ξαναλές καμάρι μου.Και που θα μου πας, όταν εγκατασταθείς με το καλό στην Πάργα,θα ανταλλάζουμε ζαρζαβατικά.
Ναι ναι, βλέπεις ο παντοκράτορας όπως και να το κάνουμε είναι γεμάτος από ψηλότερα δεντριά χα χα χαχ
δ

demetrat είπε...

Βαγγέλα
με βολεύει αυτό, γιατί δεν φυτεύω στις ίδιες μεριές κάθε χρόνο, οπότε μετακινούμε τα αυτόματα κατά το δοκούν και φυτόν.

Γειά σου και σένα καπετάνιο :))
δ