5 Μαΐου 2010

τ ' άλογο ,τ' άλογο, Ομέρ Βρυώνη

Ο θυμός.
Περισσότερος από χτές .
Και λιγότερος σίγουρα από αύριο.
Πως θα χτύπαγε το τηλέφωνο γιά να μάθω από την Ολλανδία ότι στην Αθήνα γίνεται του βουλευτή το κάγκελο , δε θα το περίμενα ποτέ , αλλά νά ,που τόζησα κι αυτό.
-Ρε μάννα τι γίνεται εκεί πέρα.
-Τί γίνεται ...απαντάω η μακαρία . Απεργία...
-Τι απεργία ......της πουτάνας γίνεται..... και το δείχνουνε πρώτη είδηση όλα τα κανάλια εδώ.
Βάλε σι εν εν να δεις .
Προσωπικώς το σι εν έν τόχω χεζμένο , φτυζμένο και κλαζμένο.Το ρουφιανοκάναλο.
Τη ζέστα μόνο, που απλώθηκε στα σωθικά μου και ανέβαινε προς τα πάνω, κατάλαβα αμέσως.Χρόνια είχα να την νοιώσω.Δεν έκατσα να το διαπραγματευτώ.
Ήρθε ,παρόλο που ακόμα δεν ξέρω τι να την κάνω.
Είναι αυτή η ζέστα, της στιγμής που δεν έχει επιστροφή, και που μόλις συνειδητοποίησες ότι έφυγε.
Είναι η ίδια στιγμή , που αδειάζεις απ΄το στομάχι προς τα κάτω, και η ζέστα έρχεται σαν κύμα από τα πόδια προς το στομάχι γιά να σε καταλάβει.
Η ζέστα είναι του θυμού.
Θυμός...
Οι άνθρωποι είναι θυμωμένοι, γιατί είναι αθώοι. Kαι τους συμπεριφέρονται σάν να είναι ένοχοι.
Οι άνθρωποι είναι θυμωμένοι ,γιατί υποκρίνονται στους αθώους.Και πρέπει να το κάνουν σωστά.
Μοιάζει με τότε, .....μη το πεις , μη το πεις , και όχι μήν το πεις .ακόμα....
Μπορεί να το ερμηνεύαμε στις παρέες, πάντα όμως με έναν αφηρημένο αέρα πολιτισμένης σκέψης. Τελικά , στην ουσία του , είναι ακριβώς όπως τότε.
Μόνο που τώρα ,δε θα χρειαστεί ν' άνέβω στην ταράτσα να ακούσω ντόϋτσε βέλλε.
Θα βάλω το σι εν εν .
Το γιούρο νιούς . και θα μπω και στο πισί και θα μάθω τα πάντα.
Χούντα είναι και τρομοκρατία.
Άν επιμένεις να συμπεριφέρεσαι ως αφελής πολίτης, θα κατηγορηθείς από τους απόγονους γιά πουλημένος.
Γιαυτό λοιπόν, πρόσεξε καλά από δώ και πέρα .
Μέρες τώρα συναντιόμαστε με τους φίλους μας , και μετά τα πρώτα γέλια ανακαλύπτει ο ένας τον θυμό του άλλου.Στο τέλος της κάθε κουβέντας συμφωνούμε φωνάζοντας μέσα σε έναν απέραντο θυμό γιά όλους και γιά όλα.
Γυρνάμε στα σπίτια μας έτοιμοι να δείρουμε και να δαρθούμε.
Καθημερινά στις συναναστροφές μας, ανταλλάσουμε θυμωμένες καλημέρες , αντίο και γειά.
Αν κρατήσει λίγο παραπάνω η αγορά της τσίχλας στο περίπτερο, εγώ κι ο περιπτεράς, είμαστε έτοιμοι μετά από το πεντάλεπτο να περιλάβουμε στις μπάτσες το δήμαρχο ,το νομάρχη και όποιον αρχίδα πολιτικάντη βρεθεί μπροστά μας.
Στη μπουτίκ ντελά μαναβίκ , είναι η τρίτη φορά σήμερα, που πριν μπω ,υπόσχομαι στον εαυτό μου πως θα χαιρετήσω μόνο , θα ψωνίσω και θα φύγω.
Άντε , το πολύ πολύ να ρωτήσω γιά τα παιδιά.
Σκατά.
Μόνο τις μελιτζάνες πρόλαβα , τα κρεμμύδια,και εκεί απάνω στο μαρούλι,
γιά κάποιο λόγο μου γυάλισε το μάτι .
Πιστή στο πλάν Α, ρώτησα όμως :
-πως πάνε τα παιδιά;
και καταλήξαμε απέραντα θυμωμένες , οι δυό μανάβισσες και γω:
Τους θέλουμε στη φυλακή τους φαταούλες συμφωνήσαμε.
Θέλουμε δήμευση στις περιουσίες τους συμφωνήσαμε.
Θέλουμε να τους πληρώνουμε λιγότερο συμφωνήσαμε.
Θέλουμε να παίρνουν σύνταξη όπως εμείς , στα 67 συμφωνήσαμε.
Θέλουμε την άρση της ασυλίας τους συμφωνήσαμε
Θέλουμε να παίρνουν σύνταξη απ' τα ταμεία τους ο καθένας συμφωνήσαμε.
Και οι μηδέποτε εργασθέντες την κατώτατη.Όπως όλοι.
Τους ξαναθέλουμε στη φυλακή καταλήξαμε γιά να κλείσουμε έτσι τον κύκλο.
Και να δεις που δε θυμάμαι και τι κόμμα ψηφίζουνε οι κοπελλιές.
Δεν έχω αυταπάτες.
Όταν ξεθυμώσουμε , θα βρεθούμε πάλι χωριστά και απέναντι.
Μιλάμε θυμωμένα στους εχθρούς μας , γιατί τους μισούμε περισσότερο τώρα.
Μιλάμε θυμωμένα στους αγαπημένους μας , γιατί ξέρουμε πως το μπορούμε.
Θυμώνουμε δίχως φραγμό όταν ρωτάμε :
"πότε θα μπούν οι υπεύθυνοι φυλακή"
και παίρνουμε την ίδια απάντηση συνέχεια και συνέχεια από το κάθε καρεκλομαλάκα της κυβέρνησης. .
"δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα".
Είναι ρε τομάρια , είναι....
είναι και παραείναι το θέμα μας.
Είναι ,γιατί συμψηφίσατε τη δημοκρατία με την καταστολή .
Γιατί ανταλλάξατε το έδρανο με τη λαμογιά σας.
Είναι και παραείναι το θέμα μας ρε κοθώνια , γιατί δώσατε ξανά , μέσα σε 40 χρόνια στον κάθε φασίστα ,μασκαρεμένο η όχι, το σκαλί και το πάτημα να διαλαλεί πως ο λαός δε χρειάζεται αντιπρόσωπους, παρά ένα και μοναδικό σωτήρα.
Και δεν είναι που προσπαθείτε να με βαφτίσετε συνένοχο εκβιάζοντας τον πατριωτισμό μου.Σας έχω χεζμένους.Ξέρω πως θα αποφασίσω εγώ το πότε και το γιατί.
Δεν είναι που εκ γενετής , κουτοί , και άχρηστοι ,και κλέφτες και κομπλεξικοί, προσπαθείτε να εκμηδενίσετε με θράσος και την πιό μικρή ικανότητα αντίληψης που διαθέτω..
Όταν θα με λοβοτομήσετε σκατιάρηδες ,τότε ελάτε να παραβγούμε στην εξυπνάδα.
Δεν είναι που ανερυρθρίαστα βάζετε χέρι στη ζωή και στην τσέπη μου.
Είναι που την ίδια στιγμή ,με κοροϊδεύετε προσφέροντάς μου στο δίσκο ένα οποιοδήποτε κεφάλι, εκτός απ'το δικό σας.Παρόλο που αυτό ακριβώς το κεφάλι ζητάω λυσσαλέα.
Είναι ,που χρησιμοποιώντας ό,τι πιό προβοκατόρικο διαθέτετε, το έχετε αμολήσει να καταστρέφει να καίει και να δολοφονεί ,ασύλληπτο .
Είναι που βλέπω ξανά το σύστημα να χρησιμοποιεί την εκπορευόμενη καταστροφή γιά να μου βουλώσει τα μάτια και το στόμα.Να μου αφαιρέσει το δίκιο και την ελευθερία , δίνοντας ξανά καινούριο άλλοθι στην εφαρμογή μεθόδων άλλων.
Είναι που όλοι καταλαβαίνουμε πως ενώ είστε άφθαστοι όταν λούζετε με χημικά τους εμφανώς ειρηνικά διαμαρτυρόμενους πολίτες ,γέρους και νέους, "αδυνατείτε" να τσουβαλιάσετε πενήντα ατσούτσουνους μπαχαλάκηδες που πηγαινοέρχονται ανενόχλητοι καίγοντας ,καταστρέφοντας και σήμερα πιά, δολοφονώντας .
Αλήθεια, όλον αυτόν τον καιρό που παίζετε το παιχνίδι ,
το επιδιώκατε αυτό που έγινε σήμερα ρε κοθώνια;
Το είχατε σαν ζητούμενο; ή είσαστε τόσο ηλίθιοι που ούτε καν το είχατε φανταστεί ;
Ορίστε λοιπόν.
Λουστείτε το τώρα.Γιατί εσείς είστε υπόλογοι γιά τη δολοφονία.
Εσείς , κι αυτά τα σκουληκιασμένα φρούτα σας.

Εν τέλει ....όχι , δε με χαλάει που επιτέλους η χούντα σας αποφάσισε να φανερωθεί.
Είχα βαρεθεί από καιρό να πολεμάω με φαντάσματα, με υποθέσεις, με κρυφούς εχθρούς.
Βαρέθηκα να παραμονεύω πίσω από την είδηση να βρώ την αλήθεια.
Θέλω να θυμώσω τώρα όπως μου αξίζει.
Με αρχηγό ,υπαρχηγό και στρατιώτη, μιά υποψία που πηγαινοέρχονταν εδώ και καμμιά δεκαριά μέρες αλλά δεν ήθελα να δικαιωθεί.
-Μαμμά ,πρόσεξες πως ούτε κάν στις ειδήσεις δεν βλέπουμε τι γίνεται με τις πορείες;
Ούτε μπάτσους .ούτε διαδηλωτές. ,
-ούτε και τον σύντροφο Κανέλλο -συμπλήρωσε αμέσως η γριά μαννούλα μου, που τον θεωρεί αθάνατο, και από τότε που είδε τις φωτό του Κανελλόνι, έχει μπει στο φάνκλάμπ και την έχω άβγαλτη απ' το πισί, να βλέπει και να καμαρώνει το σκυλούμπα μπροστάρη στις διαδηλώσεις.
Και επιτέλους ν' αγιάσουνε τα ποθαμένα τους εκείνων των "κατά δήλωσή τους " αδιόριστων -ξεφτιλισμένη κρατική-, που απαιτήσανε να μπούνε στο μπουντουάρ της ΕΡΤ και να διεκδικήσουνε να γίνουνε είδηση και εικόνα.
Γιατί; Τι έγινε κυρά Χούκλη μου;Δεν το ήξερες πως εμείς σε ακριβοταΐζουμε;
Σου χαλάστηκε το ντεκόρ και ο θρόνος , και δεν ήθελες συμπαρουσιαστές;
Άμα έχεις τσίπα , παραιτήσου.
Και σένα κυρά Άννα μου;
Με τα μάτ θα βουλώσεις τα στόματα και θα δέσεις τα μάτια;
Ο άλλος έβαλε ζάχαρη στα τάνκς , εσύ;
Αει στα σιχτίρια πιά .
Παλιογουστέρες που θα το παίξετε και θιγμένες επειδή αγρίεψε ο πηδημένος και ζήτησε τουλάχιστο να του βάζουνε και βαζελίνη.
Εμείς σας πληρώνουμε.
Ε! δε θέλουμε να σας πληρώσουμε άλλο.Τέλος.
...............
Πως θα ξανάβαζα ξένο πρακτορείο ειδήσεων να μάθω τι γίνεται στη χώρα μου, νόμιζα πως το ξέφυγα πιά.Αλλά φαίνεται πως η χούντα είναι ξανά εδώ .
Το φίμωτρο ξαναβγήκε απ' το ντουλάπι, και γώ αντικατάστησα την ντόϋτσε βέλλε την με το σι εν εν και την ταράτσα με το γραφείο.
Εγινε;
Έγινε . έγινε ρε πούστη μου, και τώρα κανένας δεν γίνεται να παραμείνει ανύποπτος.
.................
Και πούσαι ρε χλιμήτζουρα που μου θές και πρώτο αντρικό ρόλο στην οδύσσεια μηχέσω.
Ξέχνα το το ελικόπτερο.
Κανώ και πολύ σου πέφτει.
δ








.

44 σχόλια:

Sophia είπε...

Εγώ πάντως, για αυτόν τον θυμό, ΔΕΝ σου δίνω ξύδι...
Κι εγώ, από το bbc, skynews και τα συναφή το έμαθα επίσημα μετά το ράδιο αρβύλα...

rigoula είπε...

Και καλά το σι εν εν. Εγώ που ανγκάστηκα να μπω στην ιστοσελίδα της aftonbladet (σουηδικής εφημερίδας παρακαλώ!) για να καταλάβω τι συμβαίνει, αφού τα κανάλια δείχνανε μέχρι τελευταία στιγμή τόλμη και γοητεία και συνταγές μαγειρικής!!! Εκεί, στην ίδια ιστοσελίδα, βρήκα και την πιο πρόσφατη φωτογραφία του Κανελονιού! Ναι, πάλι πρωτοστατεί ο πούστης, μπείτε να τον δείτε!
Κατά τ' άλλα, όπως έλεγε και η συχωρεμένη η μανούλα μου, γελάω (πικρά) για να μην κλάψω. Τέτοιο θυμό, αχταρμά με θλίψη και αγωνία, δεν θυμάμαι να έξω ξανανιώσει στη ζωή μου, με εξαίρεση ίσως τη νύχτα του Πολυτεχνείου που ήμουνα παιδάκι και δεν πολυκαταλάβαινα τι συμβαίνει αλλά ήθελα να ήμουνα εκεί και έκλαιγα όλη νύχτα... Τώρα όμως καταλαβαίνω κι αυτό είναι μάλλον χειρότερο. Φοβάμαι πως ο άτυπος εμφύλιος που σιγόκαιγε τόσο καιρό ξέσπασε εντέλει και σε λίγο θα τρωγώμαστε μεταξύ μας. Όχι μία πλευρά εναντίον μιας άλλης, αλλά όλοι εναντίον όλων. Θα κοιταζόμαστε με μισό μάτι και θα αναρωτιόμαστε πόσο λαμόγιο, ρουσφετάκιας και κρυφομπάχαλος είναι ο άλλος. Μακάρι να διαψευστώ και να συμβεί το αντίθετο, να γίνουμε δηλαδή όλοι μια γροθιά και να βαρέσουμε στο σταυρό αυτούς που φταίνε πραγματικά, αυτούς που μας έφτασαν ως εδώ. Γιατί αν θες να με διαολίσεις τον τελευταίο καιρό μίλα μου περί κοινής ευθύνης και συνολικής υπαιτιότητας για το σημερινό μπάχαλο της χώρας. Όχι επειδή φοβάμαι μήπως μου αποδοθούν περισσότερες ευθύνες απ' όσες μου αναλογούν, ούτε καν επειδή φοβάμαι μήπως αδικηθούν αθώοι, αλλά επειδή με αυτή την ισοπεδωτική λογική αθωώνονται εξ αντανακλάσεως και δια του συμψηφισμού οι πραγματικοί ένοχοι. Όχι κύριοι, δεν φάγαμε μαζί τα εκατομμύρια, δεν φοροδιαφύγαμε μαζί (δεν κρύβω ούτε ευρώπουλο γιατί κόβω δελτίο παροχής υπηρεσιών για κάθε μου δραστηριότητα) δεν έχω φάει δεκαράκι ΦΠΑ, δεν οδηγώ καγιέν, δεν έχω αυθαίρετο, δεν έχω κλείσει ημιυπαίθριο, δεν έχω παιδί διορισμένο στο δημόσιο με ρουσφέτι -με λίγα λόγια είμαι ο κλασικός μαλάκας πολίτης. Γι' αυτό ΟΧΙ! Στον αγώνα ενωμένοι και στη μάσα χωριστά να πάτε να φωνάξετε στη γιαγιά σας, τομάρια και πορωμένες συνειδήσεις. Και σήμερα, εκεί που ο κόσμος διαδήλωνε, κάποιοι έκριναν ότι δικαιώνουν τον αγώνα τους καίγοντας ζωντανούς τρεις ανθρώπους, ανάμεσά τους μια έγκυο κοπέλα!!! Στην αναμπουμπούλα ο λύκος και ο προβοκάτορας χαίρεται.
Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που φοβάμαι -όχι φυσικά για το τομάρι μου (που χεσμένο το έχω) αλλά γι' αυτή τη χώρα που αγαπώ κι ας μην της αξίζει...
υγ. υπούλως και πουστίκως τον τελευταίο καιρό κάποιες δημοσιογραφικές φωνές έχουν αρχίσει να ψιθυρίζουν περί αναστολής κάποιων άρθρων του συντάγματος. Τα τανκς θα τα φάτε εδώ ή να σας τα τυλίξουμε;

undantag είπε...

Πόσο όμορφα γράφεις όταν είσαι θυμωμένη Madame Δήμητρα!

Με κίνδυνο ν'αρπάξω καμιά ανάποδη, σε λέω πως:
- ναι, ένα από τα προβλήματά μας είναι να πάν κάποιοι φυλακή
- δεν είναι όμως ΜΟΝΟ αυτό το πρόβλημά μας - επίσης δεν είναι το κύριο πρόβλημά μας
- το κύριο πρόβλημα είναι η διαχείριση της πολιτικής - και όχι η διαχείριση της κρίσης και του (τελευταίου) πακέτου από Ουάσινγκτον και Βερολίνο.

Και όσο δεν υπάρχει επ'αυτού πρόταση, τόσο τα λαμόγια θα βγαίνουν στην τηλεόραση και τόσο οι κακομοίρηδες θα συγκρούονται με τα ΜΑΤ προκειμένου να κάνουν το αυτονόητο: την αντίθεσή τους να ακουστεί.

demetrat είπε...

Sophia

Κατάλαβες;
πίσω πίσω , να ντεζαβουζιάζεσαι;
Δεν είναι που θυμώνω μόνο μ αυτούς.Θυμώνω και με μένα που πίστεψα πως τελειώσαμε με τους φασισμούς.
δ

Sophia είπε...

Α, κοίτα, εγώ δουλεύω σε σχολείο, αδύνατον να πιστέψω ότι τελειώσαμε με τους φασισμούς... (σκέψου ΤΙ βλέπω και ακούω κάθε μέρα...)
;-Ρ

demetrat είπε...

rigoula
μαζί σου και γω.
Εδώ μανάρι μου, όλο το πακέτο αποτελείται από τέτοιου είδους μαλάκες πολίτες.
άντρες, μαννάδες ,αδέρφια ,παιδιά ... τόδος .
Γιαυτό μας αξίζει να θυμώνουμε πολύ.
Και όχι, δε φάγαμε μαζί τους , ούτε ψίχουλο.κιόχι γιατί δε μας δώσανε, αλλά γιατί δε θελήσαμε.
Δεν τα γλεντήσαμε μαζί ,
Γιαυτό και δεν δέχομαι να είμαστε όλοι μαζί στην ενοχή.
Όσο γιαυτά τα μπαχαλοκατασκευάσματα της εξουσίας...Δε θα βρεθεί κάποιος ρε πούστη μου να τα αφαλοκόψει και να τα παραδώσει σακατεμένα στο πλήθος;Τόσος κόσμος είναι γύρω.
Να δω μετά ,τι άλλο θα βρεθεί γιά να τρομάξει ο κόσμος.
Μακάρι , μακάρι να μας ενώσει τουλάχιστο ο θυμός.Γιατί τα άλλα....,άστα χέστα...
(μπήκα και γω εκει πέρα αλλά δεν είδα τίποτα σε κανελλόνι)
δ

demetrat είπε...

εσύ ναι, και νάθελες να το πιστέψεις, ποιός να θα σάφηνε!!
Κι εμένα με πήρε εντελώς ο ύπνος ,και ξύπνησα αλαφιασμένη παρόλο που πίστευα πως αγρυπνούσα.
δ

rigoula είπε...

μπες καλό μου στα μέιλ σου να δεις τη φωτο. σ' την έχω στείλει. ίσως άλλαξε η ΄σελίδα της εφημερίδας και δεν τον πρόλαβες. Καλέ αυτός είναι σι λιέου!

demetrat είπε...

undantag
σαφώς και δεν είναι το μόνο, και ούτε το μεγαλύτερο.
αλλά το θέλω.Το θέλω ρε γαμώτο.
Το θέλω οπωσδήποτε γιά να πάψω να αισθάνομαι μαλάκας.
Και μετά θα κάνω χώρο στο κεφάλι μου, να αναγνωρίσω και το άλλο:
τη διαχείριση της πολιτικής.
και μετά θά απαιτήσω και την κουβέντα που λες.
και όχι.Δίκιο έχεις.Δεν υπάρχει πρόταση που να με ικανοποιεί.Γιαυτό ξαναθυμώνω, εκεί που πάω να καλμάρω λίγο

σ.σ
μα δεν τάχω με τους καλούς.Και ειδικά τους ξενητεμένους καλούς.
Τους κακούς θέλω να ξεπαστρέψω.
:)

koulpa είπε...

ax όταν λέω ότι πατριώτες είναι τα θύματα που εκπεδεύουν τα λαμογια για να κάνουν τη δουλειά τους.. με περνάς γεννεές 14.. :):)
δεν έχω θυμό τόσο σε αυτούς.. όσο στην ανημποριά μου.. να αντιδράσω.. όταν είσαι νέος πιστεύεις ότι κάτι μπορεί να αλλάξει.. όσο περισσότερο παρατηρείς τον κόσμο.. τόσο απογοητεύσαι.. και μετά αρχίζεις να καταλαβάινεις ότι αφού δεν έχεις τιποτα.. τι φοβάσαι ότι θα χάσεις.. ας φοβηθούν αυτοι που έχουν.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

αθεόφοβος είπε...

Τα νέα για την δολοφονία των 3 τα έμαθα φεύγοντας από μια κηδεία από τα κοράκια που φαίνεται ότι έχουν δικό τους CNN για τους θανάτους.

demetrat είπε...

rigoula
Αυτό το πουστίκως ,
χτές το έκανε ρόμπα η Κανέλλη (που να πούμε την αλήθεια έχει ακριβώς, τον τραμπουκισμό που χρειάζεται ) που τον έκανε βούκινο τον κυρ Τέλλογλου, που άρον άρον και παπάρον κατέβασε το πόστ.
Ναι ρε φασιστάκι, να αναστείλουμε άρθρα του συντάγματος,και μετά να φωνάξουμε τον εθνοσωτήρα να μας ανεβάσει στους αιθέρας με τα φτερά της ολυμπιακής.
Αει σιχτίρ.
Και για αυτά τα άρρωστα που νομίζουν πως θα αποχτήσουν αρχίδια και επαναστατική ιστορία άμα κάψουν περιουσίες και ανθρώπους, δεν έχω περιμένω τίποτα, παρά μόνο την επόμενη φορά που θα βρεθούν ανάμεσά μας, να θυμηθούμε τις παλιές καλές μεθόδους. Παλουκιές.
Και γιά πιό επιστημονικά ,Παλουκιές ,μαζί με φωτιά και με Χατζηδάκι πακέτο.Να το πάθουνε το παβλώφ , να το χαρώ και γω.
Και μετά θα σε πώ εγώ πόσο κουρδιστά θα γίνουν.
Αλλά εδώ βλέπεις σκηνοθετεί ο κάθε χρυσομαλάκας, όχι ο κιούμπρικ.
τι καλημέρα!
δ

demetrat είπε...

koulpa

έλα τώρα που τάχαμου γέρασες.
Χώρια που έχεις ένα σωρό στόχους να κατευθύνεις το θυμό σου .Άσε την ανημποριά σου τελευταία.
(Αν δεν απατώμαι, διαχειρίζεστε και καδρόνια ε;)
δ

demetrat είπε...

αθεόφοβος.
τουλάχιστο εσύ είχες την ικανοποίηση πως το άκουσες στα ελληνικά.
Έστω κι από κοράκι.
δ

demetrat είπε...

Ρηγούλα,
τελικά έκανα λάθος, απλώς πήγε παραπίσω,
εδώ το έχει ο κυρ τέλλογλου

http://www.protagon.gr/
"Το τίμημα της εκλογής
28/04/2010"
δ

Ανώνυμος είπε...

Δημητράκι, πολύ θα ήθελα οι τετράφυλοι ντουλάπαροι οικοδόμοι που κατεβάζει το κουκουέ να κάνουν επιτέλους ματσούκια τα κοντάρια των πανό και να γαμήσουν τα ράμματα των ρεμαλιών που σκοτώνουν και καταταστρέφουν. Μόνο που φοβάμαι πως αν γινόταν αυτό μετά η κυρία Παπαρήγα δεν θα μπορούσε να βγαίνει και να καταγγέλλει προβοκάτσια εναντίον του κινήματος... Δυστυχώς δεν ωφελούνται μόνο οι μπάτσοι από την ύπαρξή τους κι όποιος θέλει ας με διαψεύσει.

rigoula είπε...

το αποπάνω σχόλιο είναι δικό μου, κατά λάθος μπήκε ανώνυμα. Επανορθώνω

undantag είπε...

"Ο θυμός.
Περισσότερος από χτές .
Και λιγότερος σίγουρα από αύριο."

Πόσο δίκιο είχες. Τα κακουργήματα του προχθές μοιάζουν πταίσματα μπροστά σ'αυτά του χθες, και ουτω καθεξής.

demetrat είπε...

δεν ξέρω ,η αλήθεια είναι πως μόνο αυτοί μείνανε να τους τσακίσουν τα παΐδια , μιά και το σπορ το ξέρουνε καλά, και αναρωτιέμαι τι στο διάλο μόνο εσωτερικάκηδες τσάκιζαν με κείνα τα παλούκια;
Απ την άλλη Δε θέλω να γίνω περισσότερο καχύποπτη από όσο νομίζω πως είμαι.
δ

demetrat είπε...

undantag

άστα,
ξέρω πως κάπου έχω κάτι απομεινάρια λεξοτανίλ από το δεκάωρο ταξίδι προς αφρική.
Τα ψάχνω από χτες, μπας και καταφέρω να κατεβάσω στροφές.
Τα πούστικα, πού στο διάλο εξαφανίστηκαν;
...και με τρόμο περιμένω τον θυμό του αύριο και του μεθαύριο.
Θα ήθελα να γίνω όχλος γιά να ξεθυμάνω.Αλλά ξέρω πως δεν πρόκειται να γίνω ποτέ.
αρκούμαι λοιπόν σ' αυτόν το μάταιο θυμό.

..Πού στο καλό τάχωσα τα ρημάδια..
δ

Darthiir the Abban είπε...

Δεν περνάει ποτάμι καλέ από τον κορυδαλό, το κανό τί να το κάνει;;;

koulpa είπε...

ax θα σου απαντήσω ποστικώς.. να ξεθυμάνω μόνο λίγο.. μπας και βγάουν λίγο νόημα αυτά που θα γράφω.. :):)
αποφεύγω και τα χαπάκια.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

demetrat είπε...

άραψ
μα υποτίθεται πως πρώτα θα τον αφήσουμε να το σκάσει νύχτα με το κανώ,κωπηλατώντας με δύναμη προς δυσμάς.Έτσι γιά καψόνι,να νομίσει πως γλύτωσε.
Κατόπιν θα πακεταριστεί γιά Κορυδαλλό,αφού θα τον περιμένουμε με την απόχη, εμείς εδώ στα στενά.
χε χε χε.
καλημέρα όπως και νάναι.
δ

demetrat είπε...

koulpa

οκ, θάρθω να δω.
τι να τα κάνετε εσείς οι τυχεροί τα χαπάκια.Έχετε τόσα καδρόνια στην κατοχή σας.
καλημέρα σας.
δ

ΔemΩΝ είπε...

Δηλαδή μετά που επανείλθε η δημοκρατία και ξανάρχισαν τα δελτία ειδήσεων έμαθες περισσότερα δημητράτ; Γιατί εγώ (όλως περιέργως) ένιωθα πολύ καλύτερα όσο κρατούσε η συσκότιση...

demetrat είπε...

Δαίμων
Μπά; επανήλθε η δημοκρατία;
Γιατί εγώ κάτι ξεπουλήματα απάνω στους νεκρούς είδα.Και κάτι ξεράσματα διαφόρων μεγαλοσχημόνων.
Τα δελτία τους των ειδήσεων τα έχω παντελως χεσμένα.
Η εικόνα μου έλλειψε γιά να εξασκήσω το σπορ που έχω μάθει καλά:
να τη βλέπω και να βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα.

δ

ΔemΩΝ είπε...

δ,
επανήλθε η "δημοκρατία" που χρόνια και χρόνια έχουμε και δεν λέμε να τη θάψουμε μπας και αποκτήσουμε κάποτε δημοκρατία...

ακόμα και η εικόνα τους απατηλή είναι σαν τις λέξεις τους

island είπε...

Ρε συντοπίτισσα χαίρομαι να σε διαβάζω. Σωστά όσα λές μέχρι κεραίας αλλά όσο για την φυλακή που θα έπρεπε να πάνε τα λαμόγια διαφωνώ. Αν πάει ένας θα καρφώσει και του άλλους. Μπάχαλο θα γίνει. Θα καταστραφούμε. Δεν ξέρω βέβαια και αν είναι χειρότερο αυτό.

ΤΑ σκεύη μου :)

demetrat είπε...

δέμων
αμα δε βγει ο κοσμάκης στο δρόμο,δημοκρατία δεν πρόκειται να δούμε.Πάλι στο φερετζέ θα πέσουμε.
Αλλά απ' ό,τι φαίνεται τα ψίχουλα απ' το φαγοπότι ήτανε πολλά ..Άρη.Και λίγδωσε το άντερο των ποντίκουλων γιά τα καλά.Και γιά πολύ.

(απατηλή μέχρι το κόκκαλο, αλλά έχουμε εκπαιδευτεί να βλέπουμε μέσω αυτής ,την αληθινή.)
δ

demetrat είπε...

island

μη φοβάσαι ωρέ
Υπάρχουν ένα σωρό παροπλισμένα στελέχη που χρόνια τώρα αναγκάζονται να δίνουν άλλοθι στα λαμόγια.
Δε μπορεί, όλοι ξέρουμε κάποιον σε κάποια υπηρεσία που δεν τα παίρνει.Ε, ας μείνει αυτός.
Και σιγά μη καταστραφούμε πατρίδα..
Περισσότερο από όσο μ'αυτούς τους ξεφτίλες;που να μας πάνε;

αχ αυτά τα σκεύη σας!!
.................
(μωρέ τώρα... σκεύη με χαψές εντός... θα ανταλλάσσομεν)
δ

konstantinos είπε...

Πράγματι, έχει αλλάξει η διάθεση σε ο,τι κι αν κάνω. Και πλέον, σκέφτομαι κι εγώ, αν και δε νομίζω πως θα το κάνω εντέλει, πως το να φύγω από εδώ μια και καλή θα ήταν μια κάποια λύση! Εξάλλου, έτσι λένε, ότι με την αφορμή της κρίσης οι επιστήμονες φεύγουν! Να φύγω κι εγώ για να θεωρηθώ πολλά υποσχόμενος επιστήμων...Ξέρω καλά βέβαια πως η φυγή δεν είναι λύση, πως θα πρέπει να μείνουμε εδώ και να δώσουμε τον αγώνα μέχρι τέλους.

Ο Κανέλλος λείπει σε όλους μας...Είχα την τύχη να τον συναντήσω κι εγώ...

rigoula είπε...

η απουσία σας έγινε αισθητότατη κυρία μου. Για μαζευτείτε λιγάκι και ασχοληθείτε με το μπλογκ σας, μην αγριέψω. αααμα πια!!!
Welcome back δημητράκι!

demetrat είπε...

konstantinos
τι να σου πω και γω η έρμη,είναι πολλές φορές που πιστεύω πως είναι ένας εντελώς μάταιος αγώνας.Ειδικά όταν βλέπω ότι τίποτα δεν αλλάζει ,κανένας δεν έχει τη διάθεση να τιμωρήσει και να βάλει σε πραγματική τάξη τα πράμματα.Γιαυτό σκυλιάζω περισσότερο, που ασυνειδήτως ελπίζω.
δ

demetrat είπε...

άει μαρή εσύ.
αφού σε λέω πως δεν έχω κέφια .
Χώρια που τρέχω με τους συμβολαιγράφους που την κατάρα μου νάχουν, που δεν ξέρουν τι σημαίνει να τρέχεις γιά τον επιούσιο, αφού τάχουν καταφέρει να τους μανατζάρει το κράτος.
Και κάθονται και τους έρχονται τα φράγκα..Αει σιχτίρ πιά..
α και χρόνια πολλά κοριτσάρα μου εσύ !!
κερνάς μοχίτο;να σε φέρω τη μέντα και το λάιμ, να βάλεις το ρούμι και το ποτήρι;
ααααααχαχααα, μαλάκα μας βλέπω εκτός απ' τη μπιρίμπα στο ελ βενιζέλος ,να γίνουμε και λιάδα. :))

Sophia είπε...

Ψιτ, ψιτ, να βάλεις και λίγη ζάχαρη στο mojito, μπας και λιαδάρετε κάπως πιο γρήγορα!!
;-ΡΡΡΡΡ

demetrat είπε...

εσύ θα την φέρεις τη ζάχαρη.
καφέ ει δυνατόν.
χε χε χε .
δ

Sophia είπε...

A, ΘΑΥΜΑΣΙΟΤΑΤΑ, μου περισσεύει μάλιστα μπόλικη, γιατί με κατηγορούνε και μερικοί μερικοί (ξέρεις, χιχιχιχι, εκείνος ο εγκάθετος που βάζει πανιά στις γκαμήλες και σερφάρει σε άμμους και κύματα... ;-ΡΡ) ότι δεν βάζω πολλή στα γλυκά του κουταλιού!
;-ΡΡΡΡΡΡΡ

demetrat είπε...

αυτός του εγκ και του καθέτου να λέει και δόξα τω θεώ που βλέπει και κανά γλυκό λέω γω.
εξ άλλου δεν του χρειάζονται οι ζάχαρες,μέσα στη γλύκα είναι....πως με βρίσκεις; σωστή;
χε χε χε
δ

Sophia είπε...

XAXAXA, σωστή, σωστή!! My point, exactly!!
:-PPPPP

rigoula είπε...

μωρ' ελάτε εσείς από τα λημέρια μου και θα σας κάνω εγώ κουρούμπελα! Να σου φύγει και το άγχος της πτήσης, δημητρούλαμ!! Άιντε και περιμένω πώς και πώς. Μπουρδέλο θα τον κάνουμε τον Ελβενιζέλο χεχεχεχε
Φχαριστώ για τις ευχές, κοριτσάκι

Side21 είπε...

Γι' αυτό προπονιέται
στο κανώ ο Τζέφρυ ...
να ετοιμάζεται λες για υπερατλαντικά ταξίδια !!!

demetrat είπε...

σοφία
αυτό το πόιντ σου είναι που αγάπησα
αααααααααααχααχααααα.
δ

demetrat είπε...

εμ βρε Σιδερή
πως αλλιώς να το πει το παιδί.
Επειδή μιά δυσκολία στην έκφραση την έχει εξ απαλών ονύχων.. μας το δίνει με νοήματα.Μας τό έδειξε με το κουπί.Τι άλλο θέλουμε δηλαδή.
υ.γ
λες υπερατλαντικά; μπα, εγώ νομίζω πως μέχρι το Κάϊρο θέλει να φτάσει, ως τους συμμάχους....
δ

demetrat είπε...

ρηγούλα
αχ δε φαντάζεσαι πόσο θέλω να δώ το βενιζέλος μπουρδέλο.
και μετά νάρθουν να μας πάρουν και συνέντευξη.και μεις τότε να ανοίξομε τον στόμα μας ......
ααααααααχαχαχααχααχαχα
δ