1 Οκτωβρίου 2010

βάλε μου και φωτιά ρε φασίστα

Οταν προχτές ακούσαμε
πως το κάπνισμα θα απαγορεύεται και στο γιωταχί μας.
Στην αρχή αρχίσαμε και μεις ως φυσιολογικόν ζεύγος να γελάμε.
Γιατί, ως γνωστόν, όλοι γελάνε ειδικά με τα γελοία πράμματα.
Μετά από τον τριτοτέταρτο γέλωτα όμως,και επειδή όλες τις μαλακίες τις έχουμε ακούσει από αυτούς τους μαρσιποφόρους γυμνασμένους τύπους ,
θηλυκούς κι αρσενικούς, αρχίσαμε τα .....
-λές να.....
-μππααααααααα......
Με τα μπα και τα ξεμπά, η αμφιβόλία μας τόκοψε το γέλιο γιά τα καλά,
οπότε σαν πιό όλαταπεριμενωαπαυτούς εγώ, ενώ ο Νίκος είναι πάντα πιό μηνεισαιπαντατοσοκακιά, ....γούγκλισα , και βρήκα με τη μία αυτό:

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=357083&ct=32&dt=28/09/2010

Μετά την πρώτη έκπληξη, γιατί εδώ που τα λέμε, άλλο να υποψιάζεσαι μιά ηλιθιότητα,κι άλλο να τη βλέπεις και γραμμένη με τη βούλα, αρχίσαμε άλλο βιολί ως ζεύγος.
Πρώτα τους δείξαμε ό,τι έχουμε και δεν έχουμε κρυμμένο, νάρθουν να το πάρουν και με τα έξοδα δικά τους.
Ύστερα, κοιτάξαμε ο ένας τον άλλον και λέγαμε: δεν το πιστεύω ρε μαλάκα....δεν το πιστεύω ρε μαλάκα.....
Ύστερα ο Νίκος μου είπε, κοίτα ...να το κόψουμε σιγά σιγά αυτό με το μαλάκα, γιατί νομίζω πως ξαναπήγα στο στρατό.
Εγώ τότε του έκανα το χατήρι και ξεφώνιζα , -δε το πιστεύω ρε πούστη μου.... δε το πιστεύω ρε πούστη μου......κάνοντας τη διαδρομή καθιστικό -μπαλκόνι και τούμπαλιν.
Μετά αυτός μου είπε, ρε μαλάκα, αυτοί θα μας χωθούνε και στο κρεββάτι στο τέλος.
Εγώ του είπα ναι ρε πούστη μου, θα γινόμαστε τρόϊκα κάθε βράδυ. ..
Μετά αρχίσαμε να μουτζώνουμε προς το βορρά που θεωρούμε πως βρίσκονται οι γυμναζμένοι, και μετά τους ξαναδώσαμε αυτά που δεν φαίνονται ούτε με την πρώτη, μα ούτε με τη δεύτερη ματιά , και σαν να ηρεμήσαμε κάπως.
Με τούτα και με κείνα όμως ένα προς τα πίσω το έκανε ο μυαλός, (δεν λέω πήδημα, μη μου έρθει και μου χωθεί κανένας στα καλά καθούμενα)που ως γνωστόν ο δικός μου δεν έχει μέσες .Σαλτάρισε πίσω γιά τα καλά.
Το ότι έχω διάφορες εμμονές, δεν τόχω γιά κρυφό.
Ίσα -ίσα, επειδή τις θεωρώ κολλήματα της νιότης και της εφηβείας μου, τις αγαπάω τις κοπελλιές.Αφού λοιπόν πίσω δε γίνεται να γυρίσω,όταν συναντιομαστε ,βάζω τα ομορφότερά μου, και στρώνω το τραπεζι.
Τον Φρανσουά Τρυφώ τον είχα ακουστά και τον τον αγαπούσα , χωρίς να ξέρω και το γιατί, αφού ταινία του δεν είχα δεί μέχρι τα δεκάξι μου.







Τον Μπράντμπερυ τον αγάπησα γιατί με τρόμαζε επί του πραγματικού,
όπως άλλωστε όλες οι αγάπες.
Τον Όσκαρ Βέρνερ , ουδέποτε τον αγάπησα , διότι καθόλου δεν πλησίαζε στα πρότυπά μου, ως έφηβης, και μάλλον έφερνε και λίγο στο γκόμενο που είχα τότε,ο οποίος ακριβώς επειδή ήταν λίγο κρυόκωλος, τον έσερνα μονίμως στα σινεμάδια αντί γιά τους λυκαβητούς ,στους φιλοπάπους, και στους λόφους του στρέφη.Κι αυτός ο έρμος , έρχονταν.
Έτσι βγάλαμε ενάμισυ χρόνο.Αρκετό γιά να δώ όλες τις ταινίες που παίχτηκαν καθυστερημένες στους κινηματογράφους της πρώτης προβολής και ενίοτε και της βήτα.Μετά τον χώρισα.






Ο Όσκαρ όμως ήταν ο πρώτος με στολή που συμπάθησα , και από τότε μόχει μείνει η εγγραφή πως υπάρχει τουλάχιστον ένας καλός μπάτσος.


Την κουκλάρα τη Τζούλη,........ πως να περιγράψεις το όνειρο!
έρωτας εκ γεννοφασκίων.







Όλο μαζί αυτό το πακέτο, δημιούργησε την πιό δυνατή ταινία επιστημονικής;
φαντασίας στον αιώνα τον άπαντα.

φαρενάϊτ 451 **


Καθώς και μία από τις μεγαλύτερες λαχτάρες μου
Γιά πολλά χρόνια έβλεπα τον εφιάλτη πως δε μπορούσα να απομνημονεύσω , πράμμα που δεν είναι εντελώς λάθος.Μαζί με τη μόνιμη τρομάρα μου , πως κάηκε και το τελευταίο δάσος στο γράμμο, γιαυτό δεν έχουμε που να κρυφτούμε εμείς της αντίστασης.
Οπότε κάθε φορά που γίνεται το παρανάλωμα , εκτός των άλλων ζουδίων θεωρώ πως σε λίγο δεν θάχω ούτε και γω φωλιά..
ή εμμονή μου όμως δεν είναι με την ταινία.
είναι με τη σκηνή του τέλους.
αυτή την υπέροχα εφιαλτική σκηνή
(που ο παπάρας ο κινέζος που την έβγαλε στο ουτουμπ, δε μου δίνει τη δυνατότητα να τη φέρω εδώ).
Που μούκοψε τα πόδια όταν ήμουνα 17 και ακόμα την έχω την κομμάρα.
Γιαυτό σου λέω.
Εσύ που έχεις καλύτερη μνήμη από μένα.
Μάθε απέξω όσα πιό πολλά μπορείς.
Εγώ το μόνο που κατάφερα ,είναι :38 συνταγές φαγητών και 12 γλυκών από τη μάννα , σκόρπια κομμάτια/'ποιήματα, το "ένα παιδί μετράει τ' άστρα ", το "θέρος - έρος", το "όσα παίρνει ο άνεμος ,και το θεατρικό που μ' έβαλε να παίξω ο Παντελής στο δημοτικό "η Σουλιωτοπούλα".
Μη προσπαθήσεις να βγάλεις άκρη.Αυτά ξέρω.Αυτά θα σου απαγγείλω.





.

.....................................................................................................................

.**Η ταινία, που γυρίστηκε το 1967, βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Αμερικανού συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Ρέι Μπράνμπερι (1953). Aναφέρεται σε μια ολοκληρωτική κοινωνία του μέλλοντος όπου απαγορεύεται ο γραπτός λόγος. Στην χώρα αυτή οι κυβερνώντες πιστεύουν ότι οι άνθρωποι που διαβάζουν και είναι ικανοί να σκέφτονται αποτελούν μια απειλή για το κράτος που αποθαρρύνει κάθε ιδιωτική πρωτοβουλία και προσωπική έκφραση. Οι πολίτες αυτής της κοινωνίας υποφέρουν από την επιβολή λογοκρισίας και η μόνη τους επαφή με την ενημέρωση είναι μια τεράστια οθόνη τηλεόρασης απ΄ όπου μεταδίδονται συνεχώς ελεγχόμενες ειδήσεις. Στην κοινωνία αυτή παρέχονται ελεύθερα φάρμακα ώστε οι πολίτες να βρίσκονται σε καταστολή. Περιπολίες στους δρόμους ελέγχουν την εμφάνιση των πολιτών, τους ξυρίζουν τα κεφάλια, συλλαμβάνουν τους αντισυμβατικούς σε συμπεριφορά χαρακτήρες.Η μονάδες της Πυροσβεστικής έχουν αναλάβει να καίνε τα βιβλία που κρύβονται παράνομα σε κρυψώνες αφού κάποιοι αντιστέκονται στο κάψιμο και στο χαμό της γνώσης. Ο τίτλος «Φαρενάιτ 451» αναφέρεται στους βαθμούς καύσης του χαρτιού και αντιστοιχεί στους 233 βαθμούς Κελσίου.

δ

.

34 σχόλια:

Orelia είπε...

ωρέ.. σο' στριψε;
που θάλεγε κι ο γέρων φίλος του Θεόδωρου...

από Τρυφώ και Άκη γεροντάκη έχω εντριφίσει τόσο στα νειάτα μου που ένα διδακτορικό το ξεπετάω μέχρι να κάνεις κλικ
από μνήμη;
ε! τα απαραίτητα.. καυγάδες, θυμούς, τις κακές μας τις στιγμές και τον καιρό, πόσα μου χρωστάν οι άλλοι διότι εγώ ως γνωστόν σε κανένα δε χρωστώ και άλλα τέτοια πολλά
από τα άλλα τίποτα
ούτε που μπορω να πω απέξω αν η αφαίρεση που έκανες για να βρεις τα αντίστοιχα σε Κελσίου είναι σοβαρή
η αφαίρεση
διότι κι ως γνωστόν, εσύ είσαι ένα πανσόβαρο άτομο

χαίρε Ντιμιτράτ

* ρε.. λες να μας μπούνε στο κρεββάτι;;;;; :) :) :) :)
αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό
καθόλου κακό
:) :) :) :)

αθεόφοβος είπε...

Επειδή είμαι σίγουρος για την εγκυρότητα των αναγραφομένων στο ποστ είμαι έτοιμος να αρπάξω την ντομάτα του τίτλου και να την πετάξω στους φασίστες που ετοιμάζονται να απαγορεύσουν το κάπνισμα εντός του ιερού χώρου επέκτασης του πέους μας.
Και διαβάζω με αγανάκτηση στο λίνκιον που μας παραπέμπεις ,το απαράδεκτον ότι σκέπτονται να επεκτείνουν το μέτρο και στα ΙΧ αυτοκίνητα, όταν επιβαίνουν σε αυτά ανήλικοι.
Δηλαδή οι φασίστες δεν θα επιτρέπουν σε μια κυρία να κάνει το παιδάκι της σαν καπνιστό μπακαλιάρο, αφού δικό της είναι, όταν το έχει μαζί της στο αυτοκίνητο;
Δηλαδή θα μας εξομοιώσουν με τα φασιστικά κράτη σαν την Αυστραλία, όπου το κάπνισμα σε ΙΧ αυτοκίνητο απαγορεύεται όταν μέσα σε αυτό βρίσκονται παιδιά κάτω των 16 ετών, ή σαν τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Νότια Αφρική, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Κύπρο (εδώ πρόκειται περί ερυθρού φασισμού λόγω του κομουνιστή προέδρου).
Δηλαδή θα καταντήσουμε σαν την Ταϊβάν που απαγορεύεται το κάπνισμα στους οδηγούς αυτοκινήτων και δικύκλων;
Δηλαδή κινδυνεύουμε να μην μπορούμε σε λίγο να οδηγάμε το μηχανάκι μας με το ένα χέρι και να πετάμε την αναμμένη γόπα μας στο μεγάλο τασάκι γύρω μας;
Δηλαδή πως θα αποκτήσουμε μερικά ακόμα οικόπεδα με όλα αυτά τα δάση που μας έχουν πνίξει όταν δεν θα έχουμε πια αναμμένες γόπες;
Έχω βγεί από τα ρούχα μου με όλα αυτά, τόσο ώστε σκέπτομαι να αντισταθώ σε όλα αυτά τα φασιστικά μέτρα ξαναρχίζοντας το κάπνισμα!

rigoula είπε...

Κόφτε το το ρημάδι, σας χαλάει, αφού!

http://www.youtube.com/watch?v=usQNPGKbqrk

demetrat είπε...

αθεόφοβε
όπως ξέρεις, δεν καπνίζω, και τόχω κόψει εδώ και δεκαπέντε χρόνια.
Δεν με πειράζει λοιπόν να απαγορευετεί το κάπνισμα στους δημόσιους χώρους, αν και θα προτιμούσα να υπάρχουν και χώροι που όποιος θέλει να καπνιστεί,δικό του καπέλλο, να πάει να καπνιστεί.
Έτσι , χάριν αυτηνής της δημοκρατίας που λένε.
Επίσης έχω να δηλώσω, πως τους φόρους που έχω πληρώσει ως καπνίστρια,τους παραχωρώ, μαζί με τους φόρους που πληρώνουν μιά ζωή στα τσιγάρα οι καπνιστές,και οι οποίοι φτάνουν και περισσεύουν γιά να πληρώσουν τις όποιες οργανικές τους αβαρίες.
Καλή η ειρωνία δε λέω, ειδικά όταν έχει να κάνει με καπνιστά πέη .΄
Παρ' όλα αυτά, μητέρα και καπνίστρια ούσα, δε θυμάμαι να ντουμάνιασα ποτέ μέσα στο αυτοκίνητο ειδικά όταν είχα μέσα τα παιδιά.
Το συναίσθημα της ευθύνης , δεν φοριέται καπέλλο σε κανέναν.Όύτε υπαγορεύεται με το έτσι θέλω.
Και αυτή η απαγόρευση ,μέσα στη γελοιότητά της, αφού ..σου υποδεικνύει το όριο της αυτονομίας σου στον προσωπικό σου χώρο,περιέχει πολύ μεγαλύτερο φασισμό από όσο αρχικά φαίνεται.
Εσεις οι ευτυχείς νομίζετε πως θα πάψουν να υπάρχουν καπνιστά πέη.
Εγώ δεν ξέρω που θα τελειώσει .
Ελπίζω μόνο, να μη μου απαγορεψουν στο μέλλον, να χαϊδεύω και να φιλάω τα εγγόνια μου επειδή θα βρεθεί κάποιο ο βλαμμένο στην εξουσία που θα θεωρήσει την λαχτάρα μου παιδεραστία.


υ.γ
ας μη σχολιάσω τα δημοκρατικά εμιράτα , τη νότιο αφρική και τους τρελλαμένους που ψάχνουνε γωνία στη δεκάρα στις ΗΠΑ.
αλλά την Κύπρο;
την Κύπρο;
ποιά Κύπρο, αυτήν εδώ; που είμαι και γώ; ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΑΧΑΑΑ γελάσαμε πάλι σήμερα στις οχτώ και δέκα το βράδυ.Α τέτοια απαγόρευση εννοούν;Ε πέστο μου ντε , και προς στιγμή ανησύχησα!
δ

demetrat είπε...

Ρηγούλα

Κομμένο τόχω, από χρόνια.
Αλλά θεωρώ πέρα γιά πέρα φασιστικό να μου βάζουν χέρι στον ιδιωτικό μου χώρο.Να μας απαγορέψουν τότε και τα κρασά και τα τσίπουρα στα τραπέζια μας,γιατί θα παρασύρομεν εις την ακολασίαν τους ανήλικους που θα μας βλέπουν να γλεντάμε.
δ

demetrat είπε...

Orelia

εμ,
μό ' στριψε.
Σο φαίνομαι γιά ξέστριφτη;
Τι θα βάλεις ωρή στο θεό σου στο κρεββάτι σου;
Δεν παίζομεν μπιρίμπα στο κρεββάτι λέμε.
δ

VAD είπε...

ολη η ιστορία παραπέμπει στ κατηχητικά μιας αλλης εποχής ,τότε που οι κατηχητολόγοι γέμιζαν το κεφάλι μας με μ@λ@κίες του τύπου "αυτό ειναι αμαρτία",εκείνο ειναι αμαρτία"!Ελεος,αμαρτωλοί!!!

vangelakas είπε...

στὸ ἔργο αὐτὸ θυμᾶμαι ἔντονα τὸν πιτσιρικὰ στὴν ἀρχή, στὸν ὁποῖον, πρὶν ἀπὸ τὴν καύση βιβλίων, πέφτει ἕνα στὰ χέρια του τυχαίως καὶ τὸ ξεφυλλίζει. Κυττᾷ αὐστηρῶς τὸν πατέρα του ἕνας πολιτοφύλακας καὶ τὸ βιβλίο στὴν θράκα - σούμπιτα!

πάντως Δήμητρα, φοβοῦ οὐχὶ τοὺς φασίστες (σὶκ) νομοθέτες, ἀλλὰ τὰ τσογλανάκια ποὺ ἴσως ῥουφιανέψουν τοὺς ἀμαξίῳ καπνίζοντες γονεῖς.

Εγώ του είπα ναι ρε πούστη μου, θα γινόμαστε τρόϊκα κάθε βράδυ

ἀχαχαχαχά!

αθεόφοβος είπε...

Και το να είναι κανείς πρεζάκιας ή μπεκρής είναι αναφαίρετο δικαίωμα του.
Αν όμως αυτή η συμπεριφορά του επηρεάζει τα παιδιά του η κοινωνία έχει την υποχρέωση να του πάρει τη επιμέλεια τους.
'Έτσι το επιχείρημα ότι εσύ δεν κάπνισες μέσα στο αυτοκίνητο με το παιδί, γιατί εγώ κάπνιζα και τώρα ντρέπομαι γι΄ αυτό, δεν σημαίνει ότι αυτή είναι η γενικότερη και συνηθέστερη συμπεριφορά του κόσμου.
Αν υπήρχε τότε η απαγόρευση μάλλον θα είχε σφίξει ο κώλος μου και δεν θα κάπνιζα ούτε θα είχα κινδυνεύσει να στουκάρω όταν ευτυχώς η κάφτρα μου έπεσε στο κάθισμα αντί ευτυχώς να πέσει σε ότι πολυτιμότερο έχει ένας άνδρας!.

demetrat είπε...

Απουρώ

Τα θυμήθηκα και γώ αυτά,και άλλα πολλά.
Επίσης θυμήθηκα πόσο λογικά έντυναν τις απαγορεύσεις.Με διάφορα προσχήματα πάντα μπροστα.
Και ποιός το λέει που θα σταματήσουν αυτή τη φορά τα "κατηχητικά ".Όλα εξ άλλου τρέχουν με μιά ταχύτητα , που κανένας δεν μπορεί να υπολογίσει πιά.
δ

demetrat είπε...

βανγκέλα

Το φασισμό του αρχηγού φοβάμαι Βάγγο,γιατί αυτός θα φκιάσει το πλαίσιο να χωρέσουν τα ρουφιανάκια όπως λες.Το βλέπεις μακρυνό;ή μήπως δεν έγινε εκεί στην ύμπερ άλλες και αλλαχού;

υ.γ
η αλήθεια είναι πως η τρόϊκα , μου βγάζει κάτι σε τρίο.Ίσως να φταίει το αγγούρι που μας φόρεσε,δεν ξέρω , ήτο κάτι αυθόρμητον.
:)
δ

demetrat είπε...

Ο/Η demetrat είπε...
Αθεόφοβε

Πολύ κρίμα , διότι χάσαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε έστω και σε περιγραφή πέος καπνιστό με κοντόρνο στη θράκα.
Δεν ξέρω πως θα μπορουσε να χαρακτηριστεί ο άνθρωπος, που
περιμένει τη σωτηρία της απαγόρευσης γιά να κόψει το τσιγάρο.
Θα μου πεις, αυτό είναι μιά άλλη ιστορίά, και θα σου πω πως εγώ πιστεύω πως είναι πτυχή της ίδιας.
Συνεχίζω να θεωρώ φασιστική οποιαδήποτε παρέμβαση στον ιδιωτικό μου χώρο,με οποιοδήποτε πρόσχημα.
Και θεωρώ πρόσχημα απροκάλυπτης χαμέρπειας αυτό :την υγεία του παιδιού και του ανήλικου.
Επειδή όλοι είμαστε ευαισθητοποιημένοι.Ποιός θα βρεθεί να πει πως θέλει να δηλητηριάζει τα παιδιά του ;
Πές μου όμως,
Τι θα εμποδίσει σε δεύτερο χρόνο τον αρχηγό , να επεκτείνει την απαγόρευση (του τσιγάρου σήμερα ,της διαφορετικής άποψης αύριο )και και στο σπίτι του καθενός;

..............
"Αν όμως αυτή η συμπεριφορά του επηρεάζει τα παιδιά του η κοινωνία έχει την υποχρέωση να του πάρει τη επιμέλεια τους"............

ποιός ή τί θα βάλει φραγμό στο ρουφιάνο που θα με καταδώσει , γιατί το πάσχα ή στη γιορτή μου, ή τα χριστούγεννα, με τους φίλους , τα μωρά και τα παιδιά μας γλεντάμε πίνοντας και τρώγοντας;
Μήπως θα βρεθεί ο βλαμμένος που θα πει οτι....επηρεάζω τα παιδιά μου; ...και τα οδηγώ στην κραιπάλη;...
Και ποιός θάναι ο ρουφιάνος;
ο αγάμητος γείτονας;Ο παρατημένος γκόμενος;ο σύζυγος γιά να με ξαπαστρέψει; το ίδιο το παιδί όπως λέει κι ο Βαγγέλας;
Όταν αρχίζουν αγαπητέ οι μικροί φασισμοί στην καθημερινή μας ζωή, όλοι τους υποδεχόμαστε σαν σωτηρίες.
Και μετά αναρωτιόμαστε από πού ξεφύτρωνουν οι Χίτλερ.
Απο πουθενά δεν ξεφυτρώνουν.
Εμείς με την κατανόησή μας φροντίζουμε γιά το μεγάλωμά τους.
δ

kapetanios είπε...

έχοντας υπόψη μου ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ στοιχεία και όχι υποθετικά προτείνω: εις το όνομα των παιδιών που χάνονται στην άσφαλτο κάθε χρόνο, να απαγορευτεί όχι το καπνίζειν στο αυτοκίνητο που φέρει παιδιά αλλά παντελώς η οδήγηση στους γονείς.
Κι αν σκεφτώ τους γονείς που κοντά τα παιδιά τους είναι καταδικασμένα προτείνω να απαγορευτεί (με ποινές που θα ξεκινούν απο 10 χρόνια) το σεξ χωρίς προφυλακτικό- τον έλεγχο θα τον αναλάβει κάποιος "τεχνοκράτης" από την τρόικα( κι έτσι θα νομιμοποιήσουμε και την τριάδα που μέχρι τώρα αποτελούσε ταμπού).
Τώρα που το σκέπτομαι και οι εξετάσεις/ προσωπικές συνεντεύξεις που θα πιστοποιούν την ικανότητα ορισμένων να γίνουν γονείς δεν θα ταν άσκημη ιδέα- καθόλου άσκημη θα έλεγα

αθεόφοβος είπε...

ποιός ή τί θα βάλει φραγμό στο ρουφιάνο που θα με καταδώσει , γιατί το πάσχα ή στη γιορτή μου, ή τα χριστούγεννα, με τους φίλους , τα μωρά και τα παιδιά μας γλεντάμε πίνοντας και τρώγοντας;

Βρε μπας και από Ιόνιο μεριά οι λέξεις έχουν αλλη σημασία;
Γιατί εμείς εδώ,όταν λέμε πρεζάκηδες και μπεκρήδες άλλους εννοούμε,αγαπητέ μου δικολάβε !

demetrat είπε...

αθεόφοβος

χα
είπε ο γάϊδαρος τον πετεινό κεφάλα!!
Εγώ δικολάβος!!!!!!!!
Τους μπεκρήδες, μπεκρήδες τους λένε παντου, και τα πρεζόνια πρεζόνια.
Μην μεταφέρεις το κέντρο βάρους της κουβέντας αλλού.
Επειδή είσαι εσύ είσαι πανέξυπνος,και επειδή εγώ συνήθως μιλάω καθαρά, το ό,τι δεν εντοπίζεις το κεντρικό νόημα της ανάρτησής μου, και μετά από τόσες επεξηγήσεις,θεωρώ πως γίνεται ηθελημένα ,γιά λόγους που μόνο εσύ ξέρεις.
δ

demetrat είπε...

καπετάνιε
δεν ήξερα πως το τσιγάρο που θα καπνίσει ο έχων ανήλικα στο γιωτάχί του ευθύνεται γιά το θάνατο των παιδιών.
Πίστευα μέχρι τώρα απο αυτά τα χαμένα που διαβάζω και γω στις εφημερίδες, κι ακούω απο την τιβί, πως ευθύνεται η ταχύτητα και η κακή κατάστασταση του οδίκού δικτύου.
Όσο γίά το δικαίωμα το γαμείν προς τεκνοποιία, μαζί σου και γω, μόνο να δώ ποιός θάναι ο ισορροπημένος τεχνοκράτης που θα πει το φύγε συ , έλα συ....
Και σούχω και καλύτερο,
Προτείνω να μη γίνεται πιά η τεκνοποιία ως συνήθως..
Με εμφυτεύμενα , να γλυτώνουμε και τον πονοκέφαλο.
Και να τα βγάζουμε και ίδια με τη Σαρλίζ Θερόν.
Ωρε έχετε καταλάβει πως μιλάτε γιά αποστειρωμένη φασιστική κοινωνία;Αυτό θέλετε;
δ

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι παρόμοιο με την απαγόρευση μεταφοράς μικρού παιδιού με το αυτοκίνητο χωρίς το ειδικό καρεκλάκι, ή με την επιβολή της ζώνης ασφαλείας στην οδήγηση ή με το υποχρεωτικό κράνος στα μηχανάκια. Μη βλέπουμε παντού φασιστικές παρεμβάσεις ή άλλου είδους οργουελικές ιστορίες…

Side21 είπε...

Αυτό δεν είναι τίποτα
Η πραγματικότητα που μας
ετοιμάζουν είναι χειρότερη απ' τη φαντασία !!!
Μας τεστάρουν για να δούν πόσο αντέχουμε ...
Εγώ δεν καπνίζω αλλά δε μπορώ να μπω
στη διεστραμμένη λογική τους ...
Ίσως καταλάβαινα αν έδειχναν την ίδια σπουδή κι ευαισθησία για τα χημικά που μας φορτώνουν, τα μεταλλαγμένα, την καταστροφή του περιβάλλοντος κ.λ.π.
Να αντιδράσουμε όσο είναι καιρός ...
Σε λίγο θα θεωρούμε φυσιολογικό να μας έχουν μετρητή και κάμερα στο κρεββάτι να μας φορολογούν και το πήδημα !!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ εύχομαι ...

demetrat είπε...

ανώνυμε

Θα μου επιτρέψεις να μη το απλοποιήσω τόσο πολύ γιά να το φέρω μέσα στη λογική του "καλού μου"η του "καλού του παιδιού μου".
Πράμμα που είναι και το επιθυμητό εξ' άλλου.
Οσο με αφορά, και χωρίς να έχω καμμία έφεση σε σενάρια όπως λες,συνεχίζω να θεωρώ μέγιστη αφέλεια εκ μέρους μου,την ανοχή σε μιά τέτοια παρέμβαση.
Τους λόγους τους έχω πεί πιό πριν.
δ

demetrat είπε...

σιδερή

Έλα ρε και σύ.
Γιά την υγεία μας και την υγεία των παιδιών μας ενδιαφέρονται .
Όχι πως έχουνε ποντάρει στα φράγκα που θα φέρουν τα πρόστιμα.
Α,σε σχέση με το μετρητή πηδήματος που έλεγες,κοίτα τι μου στείλανε στο μέηλ.....

..................

""Την ώρα που στην Ελλάδα οι αρμόδιοι υπουργοί αναρωτιούνται τι πρέπει να κάνουν για να εφαρμοστεί ο νόμος για την απαγόρευση του καπνίσματος- που έχει ατονήσει πλήρως-, στη Νέα Υόρκη οι περιορισμοί μπορεί να φτάσουν μέχρι τα σαλόνια των σπιτιών.


Τα τελευταία έξι χρόνια, η Όντρεϊ Σιλκ έχει περιορίσει τις εξόδους της. Δεν πηγαίνει σε μπαρ και σπάνια τρώει σε εστιατόρια γιατί δεν της επιτρέπουν να ανάψει το τσιγάρο της. «Το σπίτι είναι το τελευταίο μας καταφύγιο και τώρα μας το παίρνουν και αυτό», λέει στα «ΝΕΑ» η πρόεδρος της Οργάνωσης Πολίτες Ενάντια στην Παρενόχληση των Καπνιστών. «Πλέον σε κάποια διαμερίσματα απειλείσαι με έξωση αν σε πιάσουν να καπνίζεις».

Εδώ και τρία χρόνια, 50 εταιρείες δημόσιας στέγασης σε όλη την Αμερική έχουν απαγορεύσει το κάπνισμα στα κτίρια που διαχειρίζονται. Το παράδειγμά τους ακολουθούν τώρα και άλλοι διαχειριστές στη Νέα Υόρκη. Πριν από λίγο καιρό, η Related Companies επέβαλε το ίδιο μέτρο σε πολυκατοικίες της στο κέντρο του Μανχάταν, ενώ η εταιρεία Κenbar Μanagement έχει ήδη απαγορεύσει το κάπνισμα στα 298 νέα διαμερίσματα που θα ανοίξουν τις πόρτες τους τον Δεκέμβριο σε κτίριό της στη λεωφόρο Λέξιγκτον. Σύμφωνα με μια έρευνα της Ένωσης για μια Πόλη χωρίς Καπνό, το 58% των Νεοϋορκέζων θα πλήρωνε περισσότερα για να μείνει σε ένα σπίτι όπου απαγορεύεται το κάπνισμα, ενώ το 68% των ερωτηθέντων δεν θα έμενε καν σε ένα κτίριο όπου ζουν καπνιστές.

Από το 2003
Το κάπνισμα απαγορεύτηκε πλήρως στα μπαρ και τα εστιατόρια της πολιτείας της Νέας Υόρκης το 2003, ενώ το μέτρο είχε αρχίσει να εφαρμόζεται σε εστιατόρια του Μανχάταν από το 1995. Το 2002 οι διαχειριστές των διαμερισμάτων Lincoln Τowers στη βορειοδυτική πλευρά του Μανχάταν προσπάθησαν να επεκτείνουν τον περιορισμό στο σαλόνι των ενοίκων. Οι αντιδράσεις των καπνιστών τούς ανάγκασαν να αποσύρουν την πρότασή τους. Σήμερα όμως, όλο και περισσότερες εταιρείες διαχείρισης και ιδιοκτήτες διαμερισμάτων προωθούν το μέτρο παρά τις διαμαρτυρίες. Την ίδια στιγμή, ο δήμαρχος Μάικλ Μπλούμπεργκ σκέφτεται να απαγορεύσει το κάπνισμα σε 1.700 πάρκα και παιδικές χαρές, καθώς και στις επτά παραλίες της πόλης.

«Το μεγαλύτερο πρόβλημα στις πολυκατοικίες είναι ότι ο καπνός μπαίνει σε άλλα διαμερίσματα από το σύστημα εξαερισμού και πολλοί ένοικοι φοβούνται για την υγεία τους», λέει στα «ΝΕΑ» ο δικηγόρος Στιούαρτ Σαφτ που εκπροσωπεί δύο από τα κτίρια στα οποία απαγορεύεται το κάπνισμα. Σύμφωνα με τους όρους που θέτουν οι διαχειριστές, οι ενοικιαστές που δεν συμμορφώνονται με τους κανόνες και ανάβουν τσιγάρο στο σαλόνι τους κινδυνεύουν με έξωση. Ο μηχανικός Ρόναλντ Μπιελίνσκι ελέγχει για λογαριασμό των διαχειριστών τα διαμερίσματα για να διαπιστώσει αν οι ένοικοι καπνίζουν. Όπως εξηγεί στα «ΝΕΑ», σε περίπτωση που κάποιος ενοικιαστής παραπονεθεί για μυρωδιά τσιγάρου στο σπίτι του, ο Μπιελίνσκι εντοπίζει από πού προήλθε ο καπνός. «Προσπαθώ να δω πώς μεταφέρεται από το ένα διαμέρισμα στο άλλο», λέει. «Είναι εύκολο για τον καπνό του τσιγάρου και άλλες μυρωδιές να περάσουν σε άλλα σπίτια ή ορόφους μέσα από μικρά ανοίγματα στους τοίχους, από συστήματα εξαερισμού, ακόμα και μέσα από τις σωληνώσεις ενός κτιρίου». Με ειδικούς σωλήνες, ο Μπιελίνσκι παράγει καπνό και ανιχνεύει το ταξίδι του σε μια πολυκατοικία. «Είναι ένα μέτρο που βασίζεται στην κατάδοση. Σε καρφώνουν οι γείτονές σου», λέει η Σιλκ. «Προσπαθούν να κάνουν το κάπνισμα αδύνατο. Δεν πρόκειται για εκστρατεία υγείας, αλλά για εκστρατεία μίσους». .....................""


χα
νομίζεις πως είναι μακρυά το γεγονός;.
Εδώ ακούσαμε προτάσεις να τεκνοποιούν μόνο οι επιλεγμένοι.

Υ.γ
η καλύτερη αντίσταση είναι η καταγραφή της γεύσης στον εγκέφαλο.Οπότε κάνε το κρασάκι σου εσύ.Φκιάσε και καμμιά μουσταλευριά,και μάθε τα όλα στα παιδιά σου.
δ

rigoula είπε...

Καθυστερημένους τους βρίσκω εν προκειμένω τους Αμερικάνους. Οι Φιλανδοί το εφαρμόζουν χρόνια τώρα, και στο συμβόλαιο ενοικίασης που υπογράφεις υπάρχει ρητός όρος ότι δεν θα καπνίζεις μέσα στο σπίτι παρά μόνο στους εξωτερικούς χώρους. (Παρεμπιπτόντως, έχετε δει φιλανδέζικο μπαλκόνι; Σαν φαρδύ περβάζι είναι). Αν σε πιάσουν να παραβιάζεις τον όρο μη-καπνίσματος, την πρώτη φορά σου κάνουν απλή σύσταση, τη δεύτερη κανονική έξωση επειδή θεωρείσαι αντικοινωνικό στοιχείο άρα ανεπιθύμητος στην πολυκατοικία. Τόσο απλά.
To ξέρω γιατί έχω φίλους που ζουν εκεί. Πρώην θεριακλήδες και νυν άκαπνους για λόγους ανωτέρας βίας.

demetrat είπε...

Ρηγούλα.

μαλάκα μου, δε σου λέω τίποτα,
Να παριστάνεις το σταλαγμίτη σε μπαλκόνι της φιλναδίας, και να σε λυπούνται και τα περιστέρια μόνο και μόνο γιά να καπνίσεις στο σπίτι σου........
Οπότε θα στο παίρνουν με τη μία το κατεψυγμένο αυγάκι.χαχαχααααα
Η απόλυτη δημοκρατία.
δ

La koumbara είπε...

Όταν το 1991 είχα ακούσει ότι οι κακοί Γάλλοι γονείς απαγόρευαν στην καλή Ελληνίδα νταντά να καπνίζει στο σπίτι και την υποχρέωναν να βγαίνει στο μπαλκόνι, μου είχε φανεί εξωφρενικό.
Αν και συμφωνώ μαζί σου, δεν μπορώ να ξεπεράσω το γεγονός ότι η ίδια Ελληνίδα νταντά που τότε το δέχθηκε στη Γαλλία γκρινιάζει σήμερα στην Ελλάδα.
Μήπως τελικά η όλη τσαντίλα για την απαγόρευση του καπνίσματος είναι αντίδραση για τα υπόλοιπα;

demetrat είπε...

Κουμπαρούλα μου

Δεν έχει καμμία σχέση το τσιγάρο , ή οι φωνασκούσες νταντάδες, με αυτό που λέω εγώ εδώ πέρα.

δ

Sophia είπε...

Jeee... κοίτα τώρα, που θα με βάλεις να ξαναβλέπω τα αριστουργήματα....
;-ΡΡ
(Ναι, ναι, βαράτε με κι ας κλαίω! ;-ΡΡ)

demetrat είπε...

Sophia

χωρίς πλάκα, ψάχνω και γω να το βρω εδώ, γιατί το πεθύμησα, και βέβαια περιττό να σου πω πως δεν υπάρχει.
Νομίζω όμως πως τόχω κρατημένο από κάτι παλιά σινεμά.
δ

Sophia είπε...

Δώσε μου λίγες μέρες καιρό να ανατρέξω στις πηγές μου (και τους φοβερούς μου φίλους) και να δούμε τί μπορεί να γίνει για την περίπτωση!!
;-)

demetrat είπε...

αιώνια παροχή ντομάτας,και μαρμελάδας και λικέρ,και διακοπών εις τα βορειοδυτικά της χώρας, άμα εξασφαλίσομεν σιντί.
:)
δ

Sophia είπε...

AAAAAAAAAAAAAXAXAXAXA!!! Ναι, αλλά να μην κάνουμε τις ίδιες συνταγές για να ανταλλάσσουμε προϊόντα και να έχουμε και ποικιλία!!
;-)))))

(Ρε, χαραμιζόμαστε εμείς εδώ πέρα... στο έχω πει?)
;-Ρ

demetrat είπε...

τι να μου πεις
Αμ δεν το ξέρω;στραβωμάρα έχω;
κάτι άλλοι να ξεστραβωθούνε .
:)))
(και που να βάλουμε και τις πίτες στο πρόγραμμα ε;)
δ

Sophia είπε...

Άσε, άσε, άμα βάλουμε και τις πίτες στο πρόγραμμα, ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ!!!
;-ΡΡΡΡ

(τώρα που είπες πίτες... καιρό έχω να κάνω μια καλή χορτόπιτα).

demetrat είπε...

αχ ναι, σύρε μάσε κανά λάχανο τώρα που υπάρχουν μπόλικα.
Και να την καλοφάτε.
:)
δ

Darthiir the Abban είπε...

Στο κρεβάτι δεν ξέρω, εκτός κι αν είναι μέσα σε αυτοκινούμενο!

demetrat είπε...

άραψ
Ναι μωρέ.
αργούν αυτοί να του βάλουν 4 ρόδες νομίζεις αν είναι να μεγαλώσουν το τάργκετ γκρούπ.
δ