5 Οκτωβρίου 2010

ιάματα


Η εικόνα   με έπιασε χαλαρή και ανέμελη.
Γιαυτό και δεν την απόλαυσα όσο έπρεπε.
Με την άκρη του ματιού μου, είδα ένα τσούρμο από καμμιά δεκαπενταριά  καλοντυμένους , να σφίγγονται ο ένας πλάϊ στον άλλον που λέει το  ποίημα ,μήπως και αποφύγουν τα διάφορα αντικείμενα που έρχονταν βιαστικά  και ιπτάμενα από την απέναντι μεριά ,-όπου και ευρίσκοντο διάφοροι συνωστιζμένοι -,και επικάθηντο επί των καμηλό παλτών  και των μούτρων  τους.
Κύριως  επί των κροτάφων τους.....
Μιά δε ...κακίστρω, μου έκανε ιδιαιτέρα εντύπωση ,όχι μόνον διότι ήτο δίμετρος  ξανθιά και άσκημη, και πήρα την εκδικησή μου , αλλά διότι  έρριξε  στους ρίπτες (αφού βέβαια τόφαγε το αυγό στο κεφάλι ) ένα βλέμμα Βενιζέλου ,... εκείνο του φονιά ; θυμάστε;τότε που ένας κακομοίρης του πέταξε τη φραπεδιά του στο σακκάκι;  και  πριν αντιληφτεί τις κάμερες ;
Ε, ένα τέτοιο.
Περίπου δηλαδή, γιατί ετούτη ,τόρριξε παρόλο που ήξερε πως υπάρχουν κάμερες.
Και  τι ,ψέμματα να λέμε; πολύ μου άρεσε και θα το μελετήσω γιά παν ενδεχόμενο .
Γιατί πάντα είναι χρήσιμο σε μιά αθώα γυναίκα να έχει και ένα βλέμμα θασεσφαξωστογονατορεκοπανε  γιά καβάτζα .
Στρώθηκα αμέσως μετά, μπας και ξαναδώ τη σκηνή που πολύ μου άρεσε , αφού αντιλήφτηκα εκ  συνειρμών τινών , πως μάλλον από λαουτζίκο έτρωγαν στη μάπα τα διάφορα . Οι αχώνευτοι..
Και γιά να την πω την αμαρτία μου, σε κατεύθυνη δουνουτού ταξίδεψα........
Αργότερα που με παίδευε περισσότερο η  σκέψη:
 "΄γιατί να το χάσω εγώ  ρε γαμώτο αυτό το συμπούρμπουλο;"
Και αφού  έγινα ένα με τον καναπέ γιά κανά δίωρο παραμονεύοντας ειδήσεις και κουτσομπολιά,..........
τους ξαναείδα...........
Σαν την κλώσσα που καμαρώνει   τα κλωσσοπούλια της να γίνονται κοκκόρια.
Σαν τη συντρόφισσα   που γλαρώνει με  το ξεσκονιζμένο άγαλμα του Στάλιν.
Σαν το Γιωργάκη που χαϊδεύει  καινούργιο ποδήλατο.
-άμα είσαι φρόνιμος ,το κανώ θα στο φέρω του χρόνου ναι;-
Αυτό αισθάνθηκα.
Μιά  χαρά  .
Ένα όλαγιασέναμάννα μου.
Μιά Δικαίωση στο πέρα γιά πέρα μου.
Και βέβαια, ποιοί άλλοι θα μπορούσαν να είναι  , αν όχι   οι  οι αγαπημένοι μου !
Οι ρεγγοσκίστες  μου !Οι ψαράντεροι καλέ ..
Εγώ ,που πολύ με χαλαρώνουν κάτι τέτοια , έκανα χαρα μεγάλη , όταν το επόμενο πρωί ,στρώθηκα μαζί με τον καφέ, κι έβλεπα κάθε τόσο το πλάνο στο γιουρονιούς.
Μέχρι που τόγραψα να το βλέπω και στις ώρες εργασίας, γιατι τις άλλες της κοινής ησυχίας, αυτό ήταν αδύνατον απ' τις φωνές, τα μπράβο ,και τα πετάξτε τους τα μάτια όξω, που ακούγονταν απ ' τη μεριά μου..
Ώσπου ,ξαφνικά  ,ένοιωσα αυτή την έλλειψη να με διαπερνάει οριζοντίως και καθέτως.
Αυτό το σκίρτημα   μέσα μου.
Αυτό , αυτό που θέλεις  σύ αλλά δε θέλει κανένας άλλος ; ε αυτό!
Μ ' άλλα λόγια , ένα εγώποτεθαγίνωμάννα......
Ένα παράπονο πικρό.
Καμμιά ντομάτα θα πετάξετε ; που κάνει και ζουμιά; ή μόνο ξηρά τροφή
και κρέμες γάλακτος;


                     




Και σαν να με άκουσαν τα μπουμπούκια  μου του βορειότερου βορεινού βορά που ανθίζει ακόμα,
κι επειδή όπως λέει κι η γριά μαννούλα μου, "από κεί π' δεν το περιμέν'ς σόρχεται"
σήμερα η χαρά μόρθε από δω.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artid=4597299

και από δω






δ






14 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Να παίζεις το βίντεο πρωί μεσημέρι βράδυ, πριν το φαγητό!

αθεόφοβος είπε...

Εκεί μπρέ είναι ακριβές οι ντομάτες,είναι εισαγωγής!

demetrat είπε...

άραψ
Μπααααααααα, σκέφτομαι να μη το παίρνω σαν αντιβίωση, αλλά ως σπασμολυτικό, οπότε να έχω τη χαρά γιά άλλες δυό φορές ακόμα.
(δεχόμαστε και κερκίδα)
:)
δ

demetrat είπε...

αθεόφοβε

ένας λόγος παραπάνω καμάρι μου, να αισθάνομαι πολύτιμη.
:))
δ

rigoula είπε...

Αμ έλα που εμένα μού έρχεται να ντοματώσω τον Ψωμιάδη και τον Άνθιμο!
Πιάνεται ή δε θα μου προμηθεύσεις ντομάτες γι' αυτούς;

demetrat είπε...

Ρηγούλα.

Σόρθε εσένα η επιθυμία να ντοματώσεις Άνθιμο και Ζορρό;
Και ποιά είμαι γώ που θα σου το αρνηθώ;
Εξ άλλου γιά ένα ντομάτωμα ήρθα στον κόζμο.Βρές εσύ σε ποιούς, και μη σε νοιάζει.
(καλό βόλι)
:))
δ

Sophia είπε...

Προτείνω τις σάπιες ντομάτες... Έχουμε εδώ μερικές που ξωμείνανε...

demetrat είπε...

αμ αυτές είναι του καλυτεροτέρου.
Τώρα ειδικά είναι η εποχή τους.
Και δωρεάν που λέει ο λόγος μεταβαίνομεν εις τον βοράν , προκειμένου να επιτελέσωμεν έργον.
δ

vangelakas είπε...

μάχιμοι οἱ βόρειοι!

Side21 είπε...

Είδες τελικά ...
οι ρεγγοκαπνιστοί !!!
Δείχνουν την πρέπουσα εκτίμηση ...
σ' ένα καθωσπρέπει ζαρζαβατικό !!!

demetrat είπε...

Βαγγέλας

Και αξιοζήλευτοι!
όχι σαν κάτι ρετάλια Μαραθωνομάχων.Και Σαλαμινομάχων.
δ

demetrat είπε...

Σιδερή

Μωρέ όταν έρθει η ώρα, καταργείται και η εντοπιότης και το όνομα προέλευσης.Ο προορισμός έχει σημασία.
:)
δ

το χοντρο μπιζελι είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=R_Mtx8jhzIg&feature=related

ayto to eides?
filia

demetrat είπε...

ωωωωωωω το χοντρό μπιζέλι.
Θα το βάλω αμέσως υποκάτω απο το ποστ.
φιλιά και να σε βλέπουμε
δ