26 Νοεμβρίου 2010

η ευτυχία


.



Εγώ ευτυχία είχα μιά δασκάλα στο δημοτικό ,που πολύ την αγαπούσα  παρόλο που όλη μέρα  φώναζε.
Όμως όταν γέλαγε αντιλαλούσαν οι διάδρομοι στο Πρώτο και γελάγαμε και μεις μέσα στις τάξεις που την ακούγαμε .
Ευτυχία άλλη δεν ξέρω,  α ! ναι....Ήταν μία που μου είπανε όταν ήμουνα μικρή πως όπου νάναι θα έρθει να κάτσει στο σπίτι μας, αλλά αυτή μας ειδοποίησε πως έχει κι άλλες δουλειές.
Το μόνο λέει που μπορεί ,είναι να περνάει που και που να μας βλέπει....
Αυτή η ευτυχία στις επισκέψεις της, με έμαθε να βρίσκω άλλες μικρότερες ευτυχίες - όταν αυτή λείπει γιά τα δικά της -, που βρίσκονται σκορπισμένες παντού αλλά δεν τις βλέπουμε εύκολα ,λόγω που συνήθως είναι πολύ κοντά μας, και μεις είμαστε μαθημένοι να κοιτάμε   πέρα στον ορίζοντα.
Σ' αυτό το παιχνίδι είμαι πολύ καλή γιατί μοιάζει  με το παιχνίδι του χαμένου θησαυρού και μένα μ' αρέσει να βρίσκω θησαυρούς.
Και μετά όμως να τους κρατάω.

Αυτές οι ευτυχίες οι μικρές της καθεμέρας, οι ευτυχούλες να τις πούμε - αφού είναι πολλές και μικρές -είναι όλες  τους  Φωτεινές....Παιχνιδιάρες....Γελαστές....Ελπιδοφόρες....Πολύχρωμες...και κυρίως είναι Όμορφες.
Τόσα χρόνια που ψάχνω, άσκημη ευτυχούλα δεν βρήκα πουθενά , ούτε εγώ ούτε και οι φίλοι μου.
Και νάσου τώρα μετά από χίλια χρόνια, έρχεται αυτός






να μου φέρει τά πάνω κάτω.
Να μου πει πως ευτυχία είναι:
Να  έχω το παιδί  μου στη μετανάστευση......να βλέπω καθημερινά τους καινούριους πεινασμένους που προστίθενται στους παλιούς........να ακούω καθημερινά γιά τους απολυμένους.... να βλέπω απελπισμένους πενηντάρηδες να παρακαλάνε γιά το μεροκάματο ........Τα παιδιά να γυρνάνε στις καφετέριες μ' αυτό το ύφος το παρατημένο, που το κάνουν να μοιάζει με άδειο.Αλλά δεν είναι.....
Τους γέρους που αφού έκαναν το σκατό τους παξιμάδι μιά ζωή, να γατζώνονται απάνω στα παιδιά τους γιατί ακόμα επιμένουν να ζήσουν...Τα παιδιά τους μετά από χρόνια να γαντζώνονται  ξανά απάνω στους γέρους τους  γιά να μπορέσουν να επιβιώσουν ....Τους εργαζόμενους  να μη κοιμούνται τα βράδια γιατί δεν ξέρουν αν θα συνεχίσουν νάχουν δουλειά.....Και να μυρίζομαι τους κατακτητές μου που πλησιάζουν τρίβοντας τα χέρια ,γνωρίζοντας  πως είμαι γιά πούλημα.

"«Το Μνημόνιο είναι ευκαιρία και ευτυχία για τον τόπο. Οχι για τις πλευρές εκείνες που οδηγούν σε ύφεση και σε κοινωνικά προβλήματα. ...."

Οχι ρε του αρουπώτου . Όχι ,Απ' όλες τις πλευρές και τις μπάντες ...
Αυτό, μπορεί να είναι η δικιά σου ευτυχία, γιαυτό και απλώνεσαι σαν ξεχειλωμένη κηλίδα παντού .
Όχι η δικιά μου.
......................
Τον βλέπω κάθε φορά ,και αμέσως μόρχεται στο μυαλό ο φαταούλας στο σέβεν.
Με χαλάει  που είναι κακός και ασύστολα υπερόπτης στο φαγοπότι του...
Εχουν παραλύσει τα πάντα   απάνω του.Αποπνέει ολόκληρος  την παρμάρα του σαβουρώματος.
Οι μύες στα μάγουλα του ,βαριούνται  να κουνηθούν,  .
Οι φωνητικές του χορδές ,κάπου  την αράζουν .
Ο αέρας που ανασαίνει   , αρνείται το πηγαινέλα .
Και ο λάρυγγάς του την έχει ξαπλάρει σε ανάκλιντρο και φαγοπότι  μετά αυλητρίδων..
Μιλάει και ακούς ένα ατελείωτο φλατς , μπλιάχ, πλάτς.
Μόνο η κακία του έχει μείνει ζωντανή και αεικίνητη. .
Άραξε μωρή και συ κάπου !!!!!!!!!Ά στο διάλο πιά γριά γυναίκα δεν κουράστηκες να μας παιδεύεις....
Αυτός  ο πράμμας , που δεν του κάθονται ούτε οι ρυτίδες του  απ' την  ξυνίλα  που κουβαλάει απάνω του.
 
                           
 
 
 
Όλος ο κόσμος έχει τις ρυτιδούλες του ξάπλα και οριζόντια απάνω στο καθαρό του  κούτελο.
Αυτός όχι.Όρθιες τις έχει .
Φήμες των κουμουνιστών λένε πως αυτό συμβαίνει γιά δύο λόγους:
Ο ένας είναι που είναι έτοιμες να φύγουν γιατί ούτε  αυτές τον γουστάρουν .
Ο δεύτερος , πως είναι ορθές λόγω κακίας, έτοιμες να περιλάβουν όποιον τολμήσει να του σταθεί απέναντι..
Όπως και νάχει  πάντως, τον έχουν διαγραμμένο  πεντακάθαρα , αφού του βάζουν ένα Χ  σε όλη του τη μούτρα ,να το βλέπει να το φχαριστιέται κάθε πρωί στον καθρέφτη...
Θα μου πεις, όλα τα βουβάλια τα σημαδεύουνε . Άλλα στο κωλομέρι , άλλα στη μπάλα.....
Ναι ,αλλά τα βουβάλια κάποια στιγμή τα τρώμε κιόλες...
θέμου σχώρα με , τι με περνάει  από τον μυαλό σήμερα παρασκευή εννιά η ώρα το πρωΐ...........
...................
Δε σ' αφήνει όμως  να δώσεις τόπο στην οργή,  έρχεται μετά και σε αποτελειώνει .


.............γιατί θα αναγκασθούμε να κάνουμε διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις χρήσιμες για τον τόπο που αποφεύγαμε να κάνουμε χρόνια και που είμαστε όλοι υπεύθυνοι γι' αυτό».
 
Γιατί ρε σαπιοκοιλιά δεν τις κάνατε νωρίτερα τις .... μεταρρυθμίσεις ;Ποιός σας κράταγε πισθάγκωνα και σεις φωνάζατε  μη -μη - μη αφήστε με να τις κάνω;
Τι σκατά θές να μου πεις μ' αυτόν τον πληθυντικό;
Εγώ κυβερνούσα 30 χρόνια  ; εγώ ήμουνα υπουργός των κυβερνήσων 30 χρόνια;εγώ μοίραζα τις επιδοτήσεις της ΕΕ 30 χρόνια; εγώ διόριζα τον κόσμο 30 χρόνια; εγώ μιζωνόμουνα γιά τα λαμπρά έργα 30 χρόνια; εγώ και η οικογένειά μου αγόραζα  αεροπλάνα και υποβρύχια 30 χρόνια;
Εγώ έδιωξα τον Γιαννίτση όταν μας τάλεγε πριν τόσα χρόνια; Εγώ έστηνα ΔΕΚΟ γιά να βολευτώ  30 χρόνια; εγώ έξυνα τ' αρχίδια μου αφήνοντας τις εφορίες να αλωνίζουν και να λαδώνονται;
εγώ αφηνα αμολυτούς τους φαρμακάδες να μπαινοβγαίνουν στα νοσοκομεία; εγώ άφηνα το ΙΚΑ να αναπηρεύει τους γερούς και να  θεραπεύει τους ανάπηρους;Εγώ έκανα τα ντήλ με τις τράπεζες;
Ε ;
Καθε φορά που έρχομαι σε επαφή μαζί του , μου ανεβαίνει στο αίμα στο κεφάλι .
Ευτυχώς που έχω κοντά κι αυτόν τον άγιο άνθρωπο ,τον σύζυγο, που με μετράει την πίεση κάθε φορά που αφρίζω, και μόλις επανέρχομαι στα ίσα μου , μου δίνει το ελεύθερο ....οκ ξεκινάς  ... ,
.... ξαναούρλιαξε, αλλά γιά δέκα λεπτά μόνο.... ...
Τι  θες να πείς μ' αυτόν τον πληθυντικό  ρε χλαπάτσα .. ...
(γαμώτη , δεν έχω και πρόχειρα καλολογικά σε έξτρα έξτρα έξτρα έξτρα λάρτζ )

Απ' το ίδιο μονοπάτι περνάνε κι ο ελέφαντας , κι ο μέρμηγκας στη ζούγκλα.
Ο μέρμηγκας ο μητσάρας φταίει ρε γιά το ποδοπάτημα του χορταριού; ε;
Εν τω μεταξύ, αυτό που με φτάνει στον πνιγμό  με τούτον εδώ κάθε φορά, είναι που επιμένει να με θεωρεί συμμέτοχο, συνένοχο, συγκλέφτη, συμπότη, συμφάτη, συμπάρτη , με ένα ύφος γιά τις κλωτσές.
Και γω δε μπορώ να ανταποδώσω.
Και κεί λυσσάω και μανιάζω και μου ανεβαίνει η πίεση ...αλλά όοοοχι  ρε πλη -μπλιαχ-θωρικέ,
έχω μπει στην αυτοσυντήρηση, και κάνω διαλείμματα των δέκα λεφτών ,αυτά της επαναφοράς.
Και μάλλον δεν είμαι η μόνη .
Υποψιάζομαι πως όλοι  θέλουν να αφήσουν από μιά κλωτσά , μιά μπάτσα, μιά μούτζα,
μιά ροχάλα, ατ λιστ βρε αδερφέ, στη φάτσα του πάγκαλου.
Να , ο  γαμπρός μου ,μούλεγε προχτές από την Ολλανδία, πως άμα τον δει (!!!!) και πέσει απάνω του(σικ), -κοίτα τι τον κατάντησε να ονειρεύται  τον έλληνα στην ξενητειά  ρε  πούστη μου,-....θα τον φτύσει λέει .
Όλοι θέλουν να τον καταχεριάσουν και να τον πνίξουν στη χλέμπα,  αλλά δε μπορούν.
Και αυτό εκμεταλλεύται  αυτό το είδος της πανίδας, τι είδος  δηλαδή ,  ομοταξία ολόκληρη είναι , και μας φορτώνει  συνεχώς.
Κατά μιά άλλη εκδοχή ,λέγεται,  πως τον αμολάνε επι σκοπού...γιά να πιάσουνε τα πλάνα της "ευτυχίας".
....Λέει αυτός τις παπαριές του, φουντώνει ο  έλλην ,όλο και κάποιοι θα το πάθουν το εγκεφαλικό..., σου λέει, άμα αμολάμε τον πάγκαλον άπαξ της εβδομάδος ( γιά αρχή ) καμμιά εκατοστή ξερούς  δεν θα τους πιάσουμε στο πλάνο; θα τους  πιάσουμε.....
Αργότερα έτσι και δε μας βγει ο αποδεκατισμός,  τον αμολάμε καθ' εκάστην.
Σε  τρία χρονάκια, θάχουμε βγεί από την στενωπό , λόγω αραιοκατοίκησης .
Ναι μ' αυτό το πλευρό να κοιμάστε!
Μαθαίνω πως  άρχισε η αντίσταση.
Όλο και περισσότερα σπίτια προμηθεύονται πιεσόμετρα από τα παλιά..
Και τις νύχτες με το λαδοφάναρο στο χέρι , γιατροί , μαμμές , και νοσοκόμες ταγμένες στον αγώνα, γυρνάνε  πόρτα πόρτα και μαθαίνουν στους ραγιάδες τον παλμό του φουσκώματος , πως μετριέται ο σφυγμός,  Από που αρχίζει η μικρή , και από πού η μεγάλη.
Μαθαίνω επίσης πως έχουν αρχίσει και ταχύρριθμα τμήματα με λάμπες πετρελαίου γιά περισσότερες ώρες , καθώς επίσης  μελετάται να συσταθούν   τμήματα νηπίων , αρκεί να λένε τα τσίσα και τα κακά.
Αμ Δε θα μας ξεκάνεις εσύ.
Εμείς θα σε ξεκάνουμε.

δ

36 σχόλια:

Sophia είπε...

Άσε, εγώ το έχω κόψει το φτύσιμο γιατί μετά μπορεί να μην ματιάζεται κιόλας...

demetrat είπε...

μπα , αποκλείεται.Αμα μαζευτούμε όλες οι σαββατογεννημένες μαζι , λίγο δύσκολο το βλέπω.
στην έσχατη ανάγκη, μπορούμε να επιστρετεύσουμε και το προνόμιο της κατάρας
:))))
δ

athinovio είπε...

Αφού βαλτός είναι βρε δημητρούλα μ'....
επίτηδες τον βάλανε να λέει τέτοιες κοτσάνες για να οδηγούνε εμάς εκεί που θέλουνε...

demetrat είπε...

αθηνά
και γω εκεί καταλήγω από τις δύο εκδοχές.Πως ποντάρουνε στα εγκεφαλικά.
δ

Γιώργος είπε...

Όσο και να νιώθω μια ανάγκη να μπω στην βουλή όταν θα ψυφίζουν αυξήσεις στους μισθούς τους (οπότε να τους πετύχω όλους παρόντες) και να τα κάνω λίγο από λαμπόγιαλο, παρόλ'αυτά θα συμφωνήσω με τον πλυθηντικό που χρησιμοποιεί ο χοντρός. Γιατί από το 80 και μετά το καταργύσανε το χαρτί εθνικών φρονημάτων. Δεν μπαινεί πια κανείς φυλακή εάν τους βρίσει, τους κοροϊδέψει και το συμαντηκότερο, εάν δεν τους ψηφίσει. Εδώ και 30 χρόνια παρόλ'αυτά το 60 με 80% των ελλήνων ψηφίζει ανελειπώς και δια μανίας τους κλέφτες. Οπότε εάν αυτοί κλεβουν και εμείς τους ψηφίζουμε η ερώτηση είναι ποιός φταίει, ο κλέφτης ή ο μαλάκας? Και η δεύτερη απορεία μου είναι η εξής, στις επόμενες βουλευτικές μετά από τα όσα έγιναν και αφού πάρουν πάλι ένα 50 με 60% (αθροιστικά όλα τα κόμματα) και μόνο ένα 40% θα κάνει αποχή ή λευκό τότε ποιός θα φταίει που εγώ ζω στην Ολλανδία, ο χοντρός και οι λακέδες του οι ολοί αυτοί που τον κρατάνε στην θεσούλα του για να μας κλέβει και μετά να μας την λέει και από πάνω?

Orelia είπε...

διές.. εγώ για τ' άλλα δε ρωτάω.. μα τον μέρμυγκα είσαι σίγουρη πως τονε λέγανε μητσάρα; σα να μου φάνηκε πως νώντα τονε φωνάζανε αρή..!

γειά σου βρε δ με τα απίστευτά σου

αυτό με τις ρυτίδες με ξέκανε γμτ!!!
θυμίσου να γράψω μια μέρα το σχετικόν με μια μεσήλικη που ξελιγονότανε στα γέλια κοιτώντας την οθόνη της.. ... :)))

demetrat είπε...

ορέλια
έχει πολλούς μέρμηγκες, έναν απ όλους τονέ λένε Νώντα, κι έναν άλλονε Μητσάρα.
Μα κοίτα κοίτα, στη φωτογραφία, δεν του κάνουν ένα χι της διαγραφής στα μούτρα;
(δεν υπάρχουνε μεσήλικες, μόνο κάτι κοπελλάρες διαχρονικές)
:))
δ

demetrat είπε...

Γιώργο
Όχι καμάρι μου, δε θα φταίς εσύ.
Αλλά , βλέπεις, και που κατάληξε η αποχή του 50%;Να χρησιμέψει στις θριαμβολογίες του κώλου και του προστάτου, αφού παρόλο που είναι οφθαλμοφανές οτι πήραν τα γίδια μου από ψήφους,το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να παίξουν τις πιτσικουλιές με τον άλλον τον χλιμήτζουρα που νομίζει πως βγήκαμε από λοβοτομή , το Σαμαρίκο ρικο ρικο ρίκοκοκο...
Τους βολεύει η αποχή.
Και με 90% αυτοί πάλι νενικήκαμεν θα κράξουν.
Αν γίνουν βουλευτικές σύντομα, να εύχεσαι να τους πάρει παραμάζωμα ο κόσμος ,να απαιτήσουμε απλή αναλογική, και να τους δώσουμε μιά κλωτσά στον κώλο το θρεμμένο.
(Πούσαι , άμα θα μπεις στη βουλή γιά τα φτυσίματα, πέσμε νάρθω και γω να βλέπω πασά μου και να σε κάνω σαπόρτ).
Υ.γ
μη νομίζεις, τις περισσότερες φορές ο μαλάκας είναι πολύ πιό επικίνδυνος μέσα στη μαλακία του.
Ωστόσο , ο κλέφτης παραμένει κλέφτης.

δ

leondokardos είπε...

Φασίστας ο άνθρωπος.
Γιατί λερώνεις το μπλογκ σου με τη φάτσα του...

agrampelli είπε...

"Οχι ρε του αρουπώτου . Όχι ,Απ' όλες τις πλευρές και τις μπάντες ...
Αυτό, μπορεί να είναι η δικιά σου ευτυχία, γιαυτό και απλώνεσαι σαν ξεχειλωμένη κηλίδα παντού .
Όχι η δικιά μου."
.......

αθεόφοβος είπε...

Αφού σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι κάθε που τον βλέπεις και μέχρι στιγμής την έχεις γλυτώσει μόνο ουρλιάζοντας και όχι με κανένα εγκεφαλικό , μάλλον θα πρέπει να τον ευχαριστείς που ανέξοδα και στο σπίτι σου έχεις περάσει επιτυχώς τις δοκιμασίες ελέγχου του καρδιαγγειακού σου συστήματος!

demetrat είπε...

άθεόφοβος,
και όχι μόνον αυτού,
επίσης πέρασα τεστ γαστρεντερικού,αναπνευστικού,νευρικού, και μυϊκού .
Κι αν είναι να περάσω απ' του βελονιού τον κώλο γιά τεστάρισμα, προτιμώ αντι του Homus Pangalus test ,να εκτεθώ σε test Homus Paedarus Gymnasticus.Κι ας πληρώσω χίλιες φορές.
:)
δ

demetrat είπε...

αγράμπελλη

είχα κι άλλα, μα κρατήθηκα γιατί με διαβαζουν και μικρά παιδιά.
δ

demetrat είπε...

λεοντόκαρδος

όσο ανοίγει τον στόμα του , κι όσο κυκλοφορεί στην επικράτεια,θα τον κράζω τον αναίσχυντο όπως μπορώ.Κι απ' όπου μπορώ.
δ

demetrat είπε...

Γιώργος
Α, ξέχασα πριν ,
τι εννοείς Γιώργο από την ολλανδία , με το ..χαρτί
εθνικών φρονημάτων;
δ

faraona είπε...

Ω!
θ αγιασει το στόμα σου καλό μου!!!!
Θα αγιάσει στο λέω!

*να σου πω ενα μυστικό?
κοίτα τον λίγο καλύτερα εκεί στο κούτελο...
στην προυγούμενη ζωή αυτές οι δυό ρυτίδες ξέρεις τι ήταν?
Προεξείχαν της κεφαλής του.
Τα κέρατά του τα δίφορα..ήταν ...


Του Καταραμένου τα κέρατα μάτια μου .....αυτό ήτανε.
Φτού στο πύρ το εξώτερον.
Καλό βράδυ.:))

undantag είπε...

Madame Δήμητρα, σου βγάζω το καπέλο, καινούριο συκώτι έκανα.
Μόνη ελπίδα εναντίον του Punk-αλου το διηνεκές φτύσιμο από 11.000.000 έλληνες - που θα γίνει πλημμύρα να τον πάρει μακριά (διότι ΟΝΤΩΣ, μπορεί ο μέρμυγκας ο Νώντας να μη φταίει για το πάτημα του χόρτου απ'τον ελέφαντα - αλλά ποιός εξέλεξε τον ελέφαντα τα τελευταία 30 χρόνια;).

Καίτη είπε...

Για όλα αυτά φταίει η Πανδώρα.
Η απείθαρχη,μυθική Πανδώρα που άνοιξε το πιθάρι και ξεχύθηκαν όλα τα δεινά

demetrat είπε...

καίτη
ΤΙ ΜΕ ΛΕΣ κοπελλιά!!!!!!!!
είναι δυνατόν να χώρεσε το Πάγκαλο μέσα στο κουτί της Πανδώρας;
:ο
δ

demetrat είπε...

φαραώνα

ναι ναι τα είδα και γω τα κέρατα.
και η πρώτη μου σκέψη ήταν το σατανικό της ιστορίας.Αλλά δε μου κόλαγε με τους κοιλικούς του βελζεβούλ.
Δε μόβγαινε σατανάς χοντρός .
:)))
δ

demetrat είπε...

undantag
κατ αρχάς να αναφωνήσω
'' πού είσαι συ ωρέ παλληκάρι μου!!"

κατά δεύτερον, τα είπαμε αυτά σε προηγούμενα πόστ, για τους ψηφοφόρους Νώντες, αλλά φαίνεται αυτά είδε ο Πάγκαλος και πήρε αέρα.
Βεβαίως ευθύνονται αυτοί που τον ψηφίζουν,εμεις όμως που δεν τον ψηφήσαμε ποτές, μπορούμε να τους κατατάξουμε είτε στους ...συνοδοιπόρους του μονοπατιού ,είτε στους μονίμως χεσμένους που θέλουν να βρίσκονται πέριξ της εξουσίας.
δ

La koumbara είπε...

Κάτι τέτοια γράφεις και θέλω να σε τρατάρω ένα κάτι!

Καίτη είπε...

Απολαυστική "η ευτυχία".Το κουτί της Πανδώρας
χωρούσε όλο το κόσμο.

undantag είπε...

Που να είμαι Madame Δήμητρα, στα ξένα και δουλεύω! Και θαυμάζω όσους συνεχίζουν, με μπριο και έμπνευση όπως εσύ.
Μπαιδεγουέη, διάβασα ότι και τα δικά σου παιδιά ξενιτεύτηκαν - μην ανησυχείς, είναι για καλό!

demetrat είπε...

καίτη
Όλον τον κόσμο , όχι τον Πάγκαλο!!!!αυτός έχει τον αχώρεστο και στην κακία.
:)
δ

demetrat είπε...

undantag

Μπρίο ;μπα,προσπαθώ να οργανωθώ,έχω φάει πέντε και δεν έχω ρίξει κανέναν.Γιαυτό με βλέπεις ακόμα εδώ.

υ.γ
αχ, δεν ξέρω αν είναι γιά καλό.Στην Ολλανδία χιονίζει από χτες και μένα μου λείπουν συνέχεια.
δ

Darthiir the Abban είπε...

Έρχεσαι σε επαφή με τον Πάγκαλο;;; :ο
Άκουσα λοιπόν και έναν άλλο, γραμματιζούμενο, από αυτούς της ευρωπαϊκής τράπεζας ντε, που δήλωσε πως η μετανάστευση είναι υγεία. Αλλά ρε ‘συ δημητρούλα, όλα θέμα κριτηρίων είναι ρε ‘συ, άμα θες να ζεις ανθρώπινα όλ’ αυτά είναι να τα μουτζώνεις, μαζί και τους γραμματιζούμενους της οικονομίας, άμα όμως θες να ζεις με γνώμονα το χρήμα, την αποδοτικότητα, την οικονομική ανάπτυξη, ε, ένα δίκιο το έχουν.
Απλά δεν έχουν ακόμα καταφέρει να μετατρέψουν όλον τον κόσμο σε άβουλα ρομποτοποιημένα ζόμπι!

demetrat είπε...

άραψ, τάχουμε πει αυτά , μαζί με τσίπουρα.Μακάρι να ήταν τόσο ξεχωρισμένα: , τα λεφτά γιά τα λεφτά, και η ζωή γιά τη ζωή.
Εδώ που φτάσαμε, φεύγουν γιά να ζήσουν, όχι γιά να ζήσουν καλά.
Ιχχχχχχχχ.

(σιγά ορέ με τας επαφάς .!! ούτε ο πιό διεστραμμένος μυαλός δεν θα τόπαιρνε τοις μετρητοίς.)

δ

Ανώνυμος είπε...

Demetrat ωρέ κόρη!

Δε πιάνεσαι!

Χώρεσε,αλλά μετά το κουτί άσπασε και διασκορπίστηκαν όλα τα δεινά.

Αυτά βέβαια είναι όλα μεταφορικά.

Ο Θεός να βοηθήσει να βγούμε από τη δύσκολη φαινομενικά οικονομική διάσπαση.

το χοντρο μπιζελι είπε...

Εδω Ολλανδια! -2C και αυριο -6C.
Μην ανυσυχεις το κρυο αντεχεται,με τη κοροιδια εχουμε θεμα...
Τι τα θες...κι εδω παντως πλεον,οτι προυπηρεσια και να εχεις ,το επιθετο Ελληνας μηδενιζει το βιογραφικο σου...
Δε μασαμε ρεεεεεεε!

Φιλια
Υ.Γ κι εσεις μας λειπετε... αλλα τα πολyμεσα και η τεχνολογια ειναι με το μερος μας!

halleluia brothers and sisters!

demetrat είπε...

χοντρό μπιζέλι.

εδώ θεσσαλονίκη.Θα σε λυπήσω, αλλά εκτός άπό τη Λεμεσό , και εδώ έχει 26 βαθμούς.
Κοίτα να δεις παιδάκι, μου, αυτοί που βολεύονται να μηδενίζουν βιογραφικά,πάντα το ίδιο έκαναν με διάφορες δικαιολογίες.Ούτε να μασάς, ούτε κωλοτούμπες να κάνεις.

να στου που κι στα στα πρεβεζάν΄κα;
"να πάνι να γαμ'θούν ".
δ

demetrat είπε...

ανώνυμος

ότι μπορώ κάνω η έρμη.
:)
δ

Ανώνυμος είπε...

Καλά και το 1/10 να τον πλησιάσει,όχι να τον βρει- θα του φυγουν και τα κολοβάρδουλα μετά συνχωρήσεως.

vangelakas είπε...

ὅποτε ἔρχομαι στὸ πτωχικό σας, καὶ βλέπω ἐκεῖ δεξιά, σὰν Καλῶς Ὀρίσατε τὸ ὀλίγον μεταλλαγμένο πουλὶ τῆς Ἐπαναστάσεως κάτι νοιώθω! Τί καλά! Σᾶς μερσῶ!

demetrat είπε...

ανώνυμους

συνχωρεμένος.
δ

demetrat είπε...

βαγγέλας

τι νοιώθεις τρομάρα σου ,
τις φλόγες να σε τσουρουφλίζουν;
χα χα χα
δ