8 Ιανουαρίου 2011

χρέος πλε

                    




Είναι καιρός τώρα   , που παρόλα τα φίλτρα και τους πορτιέρηδες ,
λαμβάνω μονίμως , καθημερινάς και εορτάς,  ειδήσεις και ενημερώσεις γιά την επιμήκυνση του πέους μου.
Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί οι αποστέλλοντες την πραμμάτεια τους ,επιμένουν στην εκδοχή πως εγώ ως όν, υφίσταμαι μετά πέους  .
Ίσως θα έπρεπε να το έχω υποψιαστεί, διότι χρόνια πριν  μου το αποκαλύψουν ,
οι αόρατοι αποστολείς, είχαν αποφασίσει πως θα αποχτήσω  ένα τουλάχιστον , αφού επίσης καθημερινά ,ελάμβανα  ειδήσεις , γιά τις ευκολίες αγοράς  του μπλέ χαπιού.
Και των ελπιδοφόρων - καπάκωσέτομεμιάπετραεπιτέλους- αποτελεσμάτων του.
Που γιά να ξεθυμάνω ως πεοφόρος , δε θα μούφτανε η Δυτική  Ελλάδα και κομμάτι της κεντρικής Μακεδονίας.
Κατόπιν , άρχισα να λαμβάνω  πληροφορίες γιά την επιμήκυνση του  αχόρταγου αλλά ωστόσο
πεισματικά  παραμένοντος πέους μου..
Τελευταία, η αντιμετώπισή μου εκ μέρους των διαφόρων πλασιέδων , έχει γίνει πιό  ολιστική.
Μου στέλνουν καί σημειωματάκια γιά αγορά του μπλέ χαπιού, καί σημειωματάκια γιά την επιμήκυνση του υποτιθέμενου πέους μου.
Εδώ , παρενθετικά να σημειώσω το αυθαίρετο και ταπεινωντικό συνάμα συμπέρασμα των εμπόρων ,οι οποίοι  , εκτός του ό,τι μου άλλαξαν φύλλο (και φτερό ),  αυτό που μου έδωσαν εν τέλει προς χρήσιν ,δεν πληροί  καν τις παραμέτρους που του αναλογούν:
Είναι και ψοφίμι, και γαριδάκι δρακουλίνι.

Περιττό βέβαια να πω μετά άπό όλα αυτά, πως όταν ακούω τη λέξη επιμήκυνση ,δεν  έχω την απαιτούμενη ψυχραιμία να   διαπιστώσω αν πρόκειται περί χρέους ή περί πέους.
Πιάνω τοίχο με  πλάτη τάχιστα.
Πολύ θέλει ο άνθρωπος γιά να λαχταρήσει;
Κι όχι τίποτα άλλο ,εκτός από τον τρόμο , έχω και σοβαρότατες  απορίες  τις οποίες αδυνατώ να λύσω.
Λόγου χάρη,  ΟΚ, το  χρέος  επιμηκυνθέν , θα είναι    πλέ.
Τα αρχίδια τι χρώμα θα είναι;





δ


.

27 σχόλια:

Sophia είπε...

Λαχανί... ταιριάζει ωραία με το πλε...
Μάπα...
;-ΡΡΡ

demetrat είπε...

αααααααααχααχαχαχα
σε πολύ οικολογική απόχρωση με το βγάζεις το πρασινούλιε και δεν κάνιε
:)
δ

vangelakas είπε...

χαχαχαχα!

αθεόφοβος είπε...

Εκτός των άλλων είναι και αγράμματοι γιατί δεν ξέρουν πως δεν έχει σημασία το μήκος αλλά το φάρδος!
Τι να το κάνεις ένα 30 εκ και σε πάχος σαν BIC; :))

VAD είπε...

Κρατήθηκες,κρατήθηκες,κρατήθηκες,
στο τέλος το πέταξες το..."γαλλικό"!:)))

demetrat είπε...

αθεόφοβε

στυλό; ή αναπτήρα εννοείτε;
γιατί αν εννοείτε το δεύτερο ,βάζετε καινούριες παραμέτρους συνεχώς.
εκτός που θα πρέπει να περάσουμε σε άλλου είδους διαστάστεις πιχί χρέος πλε οβάλ ή και παραλληλόγραμμον,
θα έχομεν επίσης καινούρια παράμετρο εις τον φοβον μας του τύπου : "πήρε φωτιά ο κώλος μας".
και επειτα , κάποιος χέστηκε γιά το αν είναι πράσινα τα λιμπά.
Έχετε την άποψιν πως θα μπορούσαμε να τα άντεξωμεν όλα αυτά;
δ

demetrat είπε...

VAD

Μπα, έχω ξεφύγει εντελώς.
Ούτε καν η άγνοια της συγκεκριμένης γλώσσας μπορεί να μου κλείσει το στόμα.
δ

demetrat είπε...

εβανζέλ

όσο γελάς καλά είναι
:))
δ

Σπνσς είπε...

Αυτό το χρέος είναι σαν τη σκλόπτσα.
Ηταν να μη μπει,αφού μπήκε θα βγει όποτε θέλει αυτό.

demetrat είπε...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAXAAAXAAAAAAAXAAA
Νασαι καλά ωρέ Σhαπάν
καιρό είχα να γελάσω έτσι.
Και το ζόρι γιά βγάλσιμο μπορεί και να αφήσει το σκλί γκέϊσα ε;
ααααααχαααχαα
δ

Σπνσς είπε...

Σίγουρα,το ζορ δεν είναι καλό,
λάου λάου.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ε, κι εσύ επειδή σου άλλαξαν φύλο κάνεις, έτσι; Εξάλλου, σε μια φαλλοκρατική κοινωνία αυτό που μετράει είναι μήκος.

faraona είπε...

Συμφωνώ με την Σοφία!
Εξαιρετικός ο συνδιασμός!
Τον βιώνουμε εδω και χρόνια.
Πράσινο λαχανιζέν μπιρμπιλιέν με πλέ εως σαξ μιτσοτακιέν.
Καλημέρα!

demetrat είπε...

Σαπανίσιους

εγώ θα προτιμούσα το λαού λαού , αλλά δε με την κάνει την χάρι .
δ

demetrat είπε...

δείμε μου

δεν ανέγνωσες ως φαίνεται την πραγματεία περί μπικ και μήκους του γιατρού μας από πάνω.
Όσο γιά τη φαλλοκρατική (για να μη σε χαλάσω το χατήρι) κοινωνία,
και αυτό σκατά με το κάνανε.
Αφού με το αλλάζεις το φύλο κύριος, δόσε με τουλάχιστον ένα εμφανισάμπλ και ζωηρόν;
Τι με το δίνεις ημιθανές;
δ

demetrat είπε...

φαραώνα
Δίκιο και παραδίκιο έχετε γιά όλη αυτή την χρωματική αρμονία.
αν και έγώ έχω μιά μικρούτσικη ένσταση.
θα προτιμούσα να πλαισιώνουν το πλέ,δύο έντονα φούξ.
ή καλύτερα πορτοκαλλί της σκουριάς.
Τι να κάνουμε όμως , η ζωή αποφάσισε τους δύο φρουρούς του πλε πέους ως πράσινους.
Γιαυτό και έμειναν στην ιστορία ως πρασινοφρουροί
:))
δ

Darthiir the Abban είπε...

Δεν έχεις ένα, κοινοκτημοσύνη με το έτερο ήμισυ;;; :p

Θα σας επιμηκύνομεν!!!

demetrat είπε...

τι κοινοκτημοσύνη μου λες ορέ.
σ αυτές τις περιπτώσεις κατάσχονται τα πάντα όλα.
Ναι μωρέ , μόνο σε μας θα μπει η επιμήκυνση νομίζεις;
:))
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ένα είναι το χρώμα:
Ροζ με μώβ πουά!

demetrat είπε...

σκυλούμπα
φίλτατε , εδώ μιλάμε περί χρωματικής διαστροφής.
Πένθιμον το χρέος-πέος και τα ..πουά του ρόζ ..χχχχχχχχχχχχαχαχααααα
δ

demetrat είπε...

λάθος,
με μπέρδεψε το πουαντιγιέ της ιστορίας
αλλά πάλι το πένθιμον στα πουά, σε
διαστροφή με πάει.
εκτός κιαν με το ροζουλί πεόχρεος, ευτυχήσουμε πηδηγμένοι , αλλά χωρίς απογόνους.
:))
δ

leondokardos είπε...

Έλα τώρα, το μήκος του δεν έχει σημασία όσο η ...γλύκα του.
Μόνο σεμιάπερίπτωση χρειάζεται μήκος: όταν πρόκειται να....ανταμίψεις τους κυβερνώντες μας !!!!

undantag είπε...

Πλέ και αυτά*. Άντε, το πολύ πολύ, με πράσινους κόκκους.
Και τρίχες, ,madame Δήμητρα, πολλές τρίχες.

* αλλά και πάλι, δε φημίζομαι για την τόλμη μου στους χρωματικούς συνδιασμούς (η γραβάτα είναι συνήθως το ίδιο χρώμα με το σακάκι και ξεμπερδέψαμε)

demetrat είπε...

λεοντόκαρδε

Εγώ προσωπικώς αδυνατώ αν και πολύ θα το ήθελα.
Κινδυνεύουσα όμως να θεωρηθώ κίνκυ που δεν το θέλω , πάρτε ω άνδρες επιτέλους , την κατάσταση στα χέρια σας
:)))
δ

demetrat είπε...

undantag
κοίτα ,
γιά να σε διευκολύνω, μήπως να τα κόβαμε γιά να μη μπερδεύουν κανέναν;
δ

spinspan είπε...

Άμα είναι σαμπρέλα το μπίκ τι να το κάνει:αθεόφοβε.
demetrat
Γειά χαρά!

demetrat είπε...

spinspan
γειά χαρά σου και σένα
δ