10 Φεβρουαρίου 2011

τα καλύτερα έρχονται....

Το να τσακιστεί να μας αδειάσει τη γωνιά ο θίασος του πράσινου ήλιου, δεν είναι πιά πολιτική επιδίωξη.Γιά μένα είναι απλώς επιβίωση.
Διότι αν συνεχίσουμε στο ρυθμό της  πράσινης προόδου, αυτό το προςταμπρός  του Τζέφρυδος, εγώ δεν πρόκειται να τη βγάλω καθαρή .
Όσες πρόβες και νάκανα τους προηγούμενους μήνες , όσο κιάν αυτό το τζουϊσυ παιδί με έκανε πέρσοναλ τρέϊνινγκ  στα της πιέσεως και του εγκεφαλικού,όσο κι αν η φαντασία μου καλπάζει σαν το μικρό σου πόνυ,....................... Αυτό που κάθε φορά πιστεύω πως δεν έχει άλλο, και το άλλο έχει και παραέχει, με έχει κάνει να νεύρα ξήλωμα άπο παλιό πουλόβερ .Στρατιωτικό.
.....................
Πράξη πρώτη.

Ώς γνωστόν, έχω κάνει αίτηση στα ΚΕΠ γιά μεταφορά εκλογικών δικαιωμάτων.
ΟΚ μου λεει ο υπέροχος πιτσιρικάς Κεπετζής, δεν χρειάζεστε ούτε δικαιολογητικά.
Θα σας ειδοποιήσω όταν θα  τελειώσει η ιστορία.
Χαρά μεγάλη  εγώ, κέρασα και την κουμπάρα γιά το πανεύκολο της επιχείρησης....Ιδιαίτερα γιά το κομμάτι  εκείνο που δεν χρειάζονται δικαιολογητικά.
Με παίρνει προχτές το πρωί ο πιό υπέροχος  πιτσιρικάς υπάλληλος :
-Κυρία μου μου λέει , λυπάμαι, αλλά δεν υπάρχει η ληξιαρχική πράξη του γάμου  σας στο δήμο .
Η κυρία μουγκαίνεται, διότι , δεν είναι και εύκολο να  συλλάβει  αυτό το αμέτρητο βάθος  της  ηλεκτρονικής αναβάθμισης και της προόδου ..
Κάνει μιά γρήγορη αναδρομή, στα βιβλιάρια ασφάλισης του σύζυγα, στις γεννήσεις  και βαφτίσεις των παιδιών, στις εγγραφές τους στα σχολεία, στις εφορίες, στις τράπεζες , στις εκλογές, στα δάνεια , στα κέρατά της τα τράγια ...και στο τέλος ψελλίζει...
-δηλαδή τσάμπα νόμιζα πως είμαι παντρεμένη τόσα χρόνια;Ε ρε γλέντια........ και ξαναπέφτει σε αφωνία...
Ο υπεροχότερος πιτσιρικάς υπάλληλος γελάει και ναι ναι χα χα χα  κουράγιο, πρέπει να γελάμε κυρία μου γιατί αυτοί θα μας τρελλάνουν όλους... ..χα χα , δε χαίρεστε που δε θα χρειαστείτε διαζύγιο; χα χα χα.....
Εγώ  σκέφτηκα να συνέρθω, αφού κατάλαβα πως είχα αρχίσει  να βρίζω ασυναισθήτως, και δεν είναι και το καλύτερο αυτό γιά μιά κυρία αλλά δε μπορώ να το συμμαζέψω... και δεν είναι που δεν ήμουνα δηλωμένη που με εξαγριώνει.Είναι που νόμιζα όλα αυτά τα χρόνια ,πως ήμουνα.......
-Αύριο θα τόχεις του λέω, και βάζω πλώρη γιά το δημαρχείο.
Εκεί δεν γίνανε ιδιαίτερα πράμματα .
Δύο τρία, ίσα ίσα που:
εγώ παρά τρίχα γλύτωσα το αυτόφωρο , η υπάλληλος του δήμου  μου τη βγήκε σε στυλ δε φταίμε εμείς , και τι κάνετε  έτσι  , οπότε με το ζόρι γλύτωσε το ξεμάλλιασμα, ο αντιδήμαρχος κλειδώθηκε στο γραφείο του γιατί ήταν ο  καινούριος λέει και δεν έφταιγε, και στο τέλος χτύπησα ένα λεξοτανίλ  ρόζ  γιατί μέσα σε όλα μ' έπιασε και ένα κακαριστό γέλιο  με αυτά  τα βλαμμένα  που ζούσα, και που δεν περίμενα ποτέ να παντύχω .
Την επόμενη φορά που θα τολμήσουν να πουν σε πολίτη μετά από τριάντα χρόνια  γάμου πως δεν
υπάρχει ληξιαρχική πράξη του γεγονότος θα το σκεφτούν πάρα πολύ.
-Εντάξει  , παντρευτήκατε..μου είπε την άλλη μέρα ο πιό υπεροχότερος πιτσιρικάς υπάλληλος γελώντας .

Πράξη δεύτερη.

Η Κική έχει ένα αυτοκίνητο εδώ.
Στις 24 Ιανουαρίου, και αφού δεν στείλανε  βέβαια στο σπίτι, -όπως είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν αλλά εμείς τους ανεχόμαστε και το κάνουμε γαργάρα-, το γραμματάκι με τα τέλη κυκλοφορίας., και μέσα στις απειλές πως έτσι και δεν το πληρώσουμε μέχρι το τέλος του χρόνου θα το πληρώσουμε διπλά.Τα  παλιολαμόγια , που σ' αυτά  τα σχεδιάσματα είναι πρώτα......Αλλά δεν φταίνε αυτοί, εμείς φταίμε που δεν πάμε να τους τα χώσουμε στα μούτρα  όταν έρχονται αργοπορημένα, που απαιτούνε να είμαστε εντάξει σαν πολίτες, ενώ αυτοί συμπεριφέρονται σαν τον μεγαλύτερο  νταβατζή ...
Μαζεύω λοιπόν τα χρειαζούμενα , πάω στην εφορία, και πληρώνω τα τέλη τα ρημάδια, και ευτυχισμένη που  τελείωσα μόνο σε δυό  ώρες , γύρισα στο  σπίτι.
Ήρθε κι ο σύζυξ μετά από τρείς μέρες,  τα μαζέψαμε , και πήγαμε γιά τις γιορτές στους γέρους μας.
Έλα μου όμως που ο άλλος ευσυνείδητος αυτής της οικογένειας, ο Μήτσος με τόνομα, τρόμαξε ως φαίνεται κι αυτός από την απειλή του διπλού τέλους , τα μάζεψε κι αυτός τα σέα, και πριν λήξει ο χρόνος, αριβάρησε και του λόγου του στην Εφορία, και ξαναπλήρωσε μετά χαράς, και γύρισε και κείνος ευτυχισμένος στον οίκο του.....
Προχτές που καθάριζα τα χαρτιά , νάσου και τα δύο τέλη, με τις δύο αποδείξεις, και τα δύο αυτοκόλητα.
Τι στο καλό λέω, τα μαζεύω και πάω στην εφορία.
-Δε μου λέτε τους λέω, έχω καρτέλλα εδώ;
-Βεβαίως, μου κάνει ο υπάλληλος.
-Και εκεί βλέπετε αν χρωστάω, αν έχω πληρώσει  και τέτοια;του συνεχίζω τον πρόλογο.
-Βεβαίως κυρία μου , όλα τα στοιχεία σας, είναι ηλεκτρονικά καταγραμμένα..αρχίζει και παίρνει τον τσιτωμένο αυτός...
-Όλων τα στοιχεία είναι περασμένα στα προγραμματά σας; ξαναπααίνω τον πρόλογο έτι παραπέρα...
-Μα κυρία μου , ...σας εξήγησα.... βεβαίως όλων... ενοχλήθηκε  φανερά τώρα ,ο υπάλληλας.
-Και τότε τι στο καλό είναι τούτο δω, αγαπημένε ;
και του αμολάω  στο γκισέ τις  διπλές αποδείξεις με τα διπλά αυτοκόλλητα.
-Τι είναι αυτά; λέει ακόμα με το ύφος του χαρχούδα.
-Διπλοπληρωμή μετά από τον ηλεκτρονικό σας έλεγχο , με μία εβδομάδα διαφορά .
Αφού έκατσε κανά πεντάλεπτο μέχρι να καταλάβει τι ήταν αυτό που έβλεπε ο πανέξυπνας ,  μου λέει , -ε ξέρετε , δεν ενημερώθηκε φαίνεται η καρτέλα την πρώτη φορά.
- Τι λέτε!!!! αυτές οι καρτέλες στα πισιά της εφορίας, δεν ενημερώνονται από μόνες τους ε;
Με ξανακοιτάει σαν προσβεβλημένος μαλάκας και μου λέει το καλυτερότερο όλων.
-Τι να σας κάνω κυρία μου, η καρτέλα πρέπει να πάει στην Αθήνα.
 Ε, εκεί πήρα το δεύτερο ροζ  λεξοτανίλ, γιατί μ' έπιασε και λόξυγγας από τον γέλωτα.
Δάκρυσα, πνίγηκα, αλλά το καταραμένο το γέλιο δεν σταμάταγε, ο κύριος το πήρε πάρα πολύ προσωπικά,δεν καταλάβαινε γιατί επαναλάμβανα ανάμεσα σε δύο αααααααααααααααααχαααχχαα κάτι γιά τα πισιά που ταξιδεύουν, σε λίγο και πεντέξι άλλοι που προφανώς έχουν ένα γαμημένο κομπιούτερ και ξέρουν πως όταν ανοίγουν καρτέλες και συμπληρώνουν τα δεδομένα, δεν χρειάζεται να τις στείλουν  με το κτελ στην αθήνα,και μέσα σε όλη αυτή τη γελοιότητα, και την ευτυχία , ακούει ο προϊστάμενας όλη αυτή τη χαρά να λαμβάνει χώρα μπροστά στο ταμείο της ΔΟΥ, εξήλθε εκ του γραφείου κι αυτός να χαρεί ο έρμος, σου λέει αυτό δεν ματάγινε  κι ούτε θα ματαγίνει..
-τι συμβαίνει εδώ, κάνει περιχαρής λες, και πίναμε βερμούτια μαζί....Και  να ματοχριστόρεπαιδιά , τότε που μειδίασε αυτός, τότε μόφυγε εμένα το γέλιο κι η χαρά, -μιά ζωή ανάποδα το πάω-,και του λέω ξυνά ξυνά
-Να μου πείτε πως θα επιστρέψετε τα λεφτά αυτά.
Τελικά μάλλον υπήρξα υπερβολικά ξυνή, γιατί μετά από δυό μέρες , με πήρανε τηλέφωνο πως θα τα καταθέσουν στο λογαριασμό της τράπεζας.

Πράξη τρίτη.

Τελειώσαμε; δε νομίζω .
Σήμερα με ήρθε αυτό που ήρθε και στον πατέρα της κουμπάρας μου , συνταξιούχο από είκοσι χρόνια.
........περαίωση της σύνταξης...........
ναι ναι , δεν κάνω πλάκα.
Το κοιτάω, το ξανακοιτάω, ξανά μανά στα ίδια σοκάκια.
-Τί είναι τούτο  χαρά μου; του λέω μιανού -Τι σας χρωστάω  πάλι  η νοικοκυρά;.
-Μαντάμ,αυτό δεν είναι περαίωση, είναι από δωρεά!!
Τα ξαναχάνει η μαντάμ με τόση μαλακία που της ήρθε κατακέφαλα μέσα σε μιά βδομάδα και παθαίνει μιά μουγκαμάρα.
-Και ποιός με δώρισε;
-Αν δεν σας δώρισαν τότε είναι κληρονομιά.. .. σίγουρος αυτός πάντως.
-Και ποιός με κληροδότησε;
-Εσείς ξέρετε , μου κάνει.
-Κανένας του λέω εγώ.
-Αποκλείεται , μου κάνει ο αλάνθαστος .
,Ε , εκεί με ξανάπιασε  αυτό το κακάρισμα μαζί με τα δάκρυα , το λόξυγγα και τον πνιγμό.
Αλλά όχι γιά πολύ .
-Πάρτε τις στάχτες μου ορέ ,- τους πέταξα και το χαρτί -, με την γελοία την υπηρεσία που έχετε.Κι άμα μου ξαναστείλετε κανά τέτοιο , να μου πείτε ποιός είναι ο ενγκέφαλος γιά να του το κάνω πανέ και να του το δώσω να το φάει.Άντε που νομίζετε πως άλλη δουλειά δεν έχουμε, παρά να τρέχωμεν να ισιώνωμεν τις στραβομάρες  που κάνει το κράτος του πράσινου ήλιου.......
Μετά που γύρισα στο  σπίτι , και συνέχισα να βρίσκομαι σε μιά ευφορία, και σε μιά χαλάρωση θυμήθηκα πως το τρίτο λεξοτανίλ δεν το είχα πάρει.Πρόλαβα και θύμωσα.


δ

48 σχόλια:

αθεόφοβος είπε...

Εχεις απόλυτα δίκιο, αμα θα φύγει ο πρασινος ήλιος και έρθει αναπόφευκτα το νέο σπασμένο μανταλάκι της ΝΔ, θα μάθουν να παίζουν σωστά το πισί τους, όλοι οι δημόσιοι κοπρίτες, όπως τους είπε ο αγαπημένος σου !

demetrat είπε...

ε, και που ήρθε αναπόφευκτα το πράσινο τσούρμο , τι έγινε δηλαδή;
Πιστεύεις πως αν υπήρχε κυβέρνηση της νουδούς αυτή την εποχή τα τάκανε αλλιώς;
Ίδια κι απαράλλαχτα ....Και να σου πω την αλήθεια μου, ούτε με φοβίζει ούτε με συγκινεί πιά το ....αναπόφευκτο.
Όσο γιά τους δημόσιους κοπρίτες,του λατρεμένου μου
υποτιθεται πως δουλεύουν κάτω από αναθεωρημένες τακτικές , αναδομημένες υπηρεσίες , γιά έναν πολίτη με "αξιοπρέπεια" ,και γιά "ένα κράτος που σέβεται τον πολίτη".

υ.γ
δε θάπαιρνα όρκο γιά τα "μοιραία" .Όσο κιαν ο κόσμος συνωστίζεται γύρω από τις εξουσίες.. ..
δ

to xondro mpizeli είπε...

exei piasei to lexotanil?

kapetanios είπε...

χο χο χο
Κοίταξε κυρία μου εμείς είμαστε σε μια φάση αναδιάρθρωσης όλου του κρατικού και δημοτικού μηχανισμού, μην περιμένεις θαύματα από την μια μέρα στην άλλη.
Θα μου πεις βέβαια ότι εδω και τριάντα σαράντα χρόνια σε αυτήν την φάση είμαστε αλλά εγώ θα σε πω μετά να μην γκρινιάζεις, μακροπρόθεσμα όλα θα πάνε καλύτερα. Ο τιτανοτεράστιος δίνει την μάχη για σένα και για μένα και είναι σίγουρος ότι θα πετύχει- εσύ γιατί δεν τον πιστεύεις ε ?

undantag είπε...

Πότε θα το χωνέψεις επιτέλους μανδαμ Δήμητρα;;;

Το Τζέφρυ σε αγαπάει! Ναι! Κολασμένα!
- θέλει να είσαι ελεύθερη!
- θέλει να είσαι ωραία (αν δεν πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας, πάς με τα πόδια ή με το ποδήλατο και αθλίεσαι)
- θέλει να σε πνίξει στα φιλιά, στις συντάξεις και στις δωρεές.

Γιατί του αντιστέκεσαι, και εσύ και τόσες άλλες εΛηνίδες!;

Αφεθείτε στη μαγεία του σοσιαλησμού (μη σας πάρει και σας σηκώσει)!

agrampelli είπε...

Κανονικά έπρεπε να μας πιάνουνε τα κλαψίματα με τα χάλια αυτά.Με κάνεις όμως και γελάω...και σε καταλαβαίνω που γελάς και συ...Λόξυγκας θα μούρθει από το γέλιο το πολύ.Ώσπου ξαναθυμάμαι to:
"Τα παλιολαμόγια , που σ' αυτά τα σχεδιάσματα είναι πρώτα!"
...και μου κόβεται μαχαίρι!

Roadartist είπε...

Θα μας κοπεί και το γέλιο σε λίγο αυτό είναι το θέμα. Πολύ ανησυχητικά όλα όσα γίνονται. Μπαίνουμε σε πιο δύσκολες εποχές. Θα πεις "και άλλο; Πόσο".. Δυστυχώς και άλλο..

athinovio είπε...

Έχε πίστη, δήμητρα.
Όλα θα πάνε καλά στο τέλος.
Σίγουρα.
Μάλλον.
Ίσως...
Λες?

La koumbara είπε...

Πρώτα ο πολίτης!

(άσχετα αν εννοούν "πρώτα θα ...ουμε τον πολίτη")

demetrat είπε...

χοντρό μπιζέλι

Το πρώτο με το ληξιαρχείο, άργησε,γιατί είχα πολλές αδρεναλίνες στην κυκλοφορία, και έχω και την υποψία πως ανέβασε περαιτέρω :).
Το δεύτερο μιά χαρά.
Το καλύτερο πάντως ήταν το τρίτο που δεν πήρα, ο θυμός ,που τον έβγαλα , κράτησε δυό τρεις μέρες νιρβάνα.χα χα χα .

Είσαιεξώγαμον ορέ μάτιαααααααααααα , συμφώνως προς το σεβαστόν δημαρχείον,και καλά εσύ,
είναι κι ο Μήτσακλας!!!!
:))
δ

demetrat είπε...

καπετάνιε καλημέρα μας.

όταν με αναδιαρθώνουνε, χωρίς να στείλουνε τα λαμόγια στον ανήλιαγο, όταν με καταγγέλουνε στους ευρωπέους σαν τον πολίτη της "διεφθαρμένης χώρας"-ίσα ρε μαλάκα, που πήγες στους αδιάφθορους και έκανες την καταγγελία-
Όταν θρασύτα αποκαλύπτουν ..σκάνδαλα, αλλά αφήνουν τους σκανδαλιάρηδες να σουλατσάρουν στας ευρώπας και στας λεωφόρους, όταν κλέβουν τις περιουσίες του κοσμάκη ,γιατί αδυνατούν να βάλουν χέρι στις τσέπες των εκλεκτών τους .Όταν παίζουν τους αδιάφθορους,τους μεταρρυθμιστές,τους πρωτοπόρους , τους , αει στο διάλο πιά .....
Να πάρει το κανώ του , ο τιτανοτεράστιος και να τσακιστεί να φύγει.
ουφ,
(με φαίνεται θα ξαναπάω στην εφορία να τους ξανασκιάξω, και να μου φύγει ο νεύρος χε χε χε )
δ

demetrat είπε...

undantag

Να τον αγαπήσω εγώ κολασμένα τότε. Να του κάνω όλες τις λαβές που μου κάνει.
Τα πάντα όλα .
Να τον έχω ανάποδα κρεμαζμένονε και να του δείχνω τον καινούργιο κόσζμο με το μαστίγιο... Γιά να σηκώσουμε τον ήλιον πάνω απ΄την ελλάδα... ΄
.....άντε ,τα σκατολοϊδια, που πήρανε το τραγούδι μας και το κάνανε πράσινο πανωφόρι... τςχ

(ε, εμείς οι μαμάδες ελληνίδες, έχωμεν τον ακάθιστον , χα χα χα)
δ

demetrat είπε...

αγράμπελλη.
Να σου πω την αλήθεια , δεν το επεδίωξα, αλλά είναι τόσο πρωτάκουστα,τόσο από το πουθενά όλα αυτά, τόσο απρόοπτα, που ειδικά όταν τα συγκρίνεις με τας "επιτεύξεις της καινούριας πατρίδας μας" νομίζες πως εσύ ζεις αλλού.Ε τότε σε πιάνει το γέλιο.
Το κακό είναι πως δεν κρατάει πολύ.Ελπίζω η άλλη πλευρά μου, η σκοτεινή , του θυμού, να κρατήσει περισσότερο.
δ

demetrat είπε...

Η Roadartist
Το λάθος γίνεται, γιατί οι συμπολίτες μας, δεν θέλουν να παλαίψουν,παρά να βρούν ένα έτοιμο κόμμα με προοπτική εξουσίας, να χωθούνε μέσα.Οτιδήποτε μικρό τους φαίνεται γιά φτύσιμο.
Όταν εκκλείψει αυτό το φαινόμενο , τότε να δεις γιά πότε θα τους κοπεί και αυτονών ο γέλως , η αλλαζονεία και το δούλεμα.
Ναι , έχει κιάλλο πολύ ακόμα.Κουράγια νάχουμε.
Ήδη από χτες τα λαμόγια, παίζουν επιτραπέζιο με τα φιλαράκια τους του δουνουτού , το γκρινιάρη συγκεκριμένα, γιά να μας φάνε επικουρικά, και τις φοροαπαλλαγές του κώλου που μας αφήσανε.
Μας δουλεύουν μπροστά στα μάτια μας γιατί ξέρουν πως δε θα φάνε ούτε μιά σφαλιάρα από μας.
δ

demetrat είπε...

αθηνά.

Βεβαίως και έχω πίστη .
Αν δεν ονειρευόμουνα πως κυνηγάω στην αγίας ειρήνης τον πάγκαλο με μιά χλαβού, αυτός να σκοντάφτει στα πεζοδρόμια και να σκοτώνεται , να ξανασκώνεται, εγώ να τον αφήνω να ξεμακρύνει για να τον ξανακυνηγήσω, και στο τέλος να του χώσω μιά κλωτσά στα πλευρά (σικ )όπως έχω δει στις ταινίες που κάνουν οι αντάρτες στους δοσίλογους..και μετά φτύνουν.. .
-φτου προδότη του λαού...
Νομίζεις θα άντεχα;
:)))
δ

kapetanios είπε...

είπες "αδιάφθορους" και θυμήθηκα πέρσι ,τέτοια εποχή πρέπει να ήταν, που μου πεσε το σαγόνι όταν είδα τον Ρουμελιώτη να κάνει δηλώσεις για την Ελλάδα εις το όνομα του ΔΝΤ. Κατηγορούσε μάλιστα την χώρα μας για διαφθορά και, κρατήσου, για το καθεστώς ανομίας και ατιμωρησίας που επικρατεί! Ακούς εσύ, ο Ρουμελιώτης ρε αυτός ο κοπρίτης υπουργός οικονομικών επί Αντρίκου που βρωμούσε και έζεχνε από διαφθορά με την υπόθεση της Τράπεζας Κύπρου και τον Κοσκωτά. Αυτός ο άθλιος, το πολιτικό υποκείμενο που τον γλύτωσε η Ευρωπαϊκή ασυλία από την δίκη για τα σκάνδαλα παρ ότι παραπέμφθηκε από την Ελληνική βουλή. Και σήμερα έρχεται αυτό το μυγόφτησμα σαν εκπρόσωπος του ΔΝΤ και μας δίνει συμβουλές κουνώντας μας το δάχτυλο του. Αλλά ο έλληνας αγάπη μου είναι μαλάκας με περικεφαλαία και δεν θυμάται ούτε και τι έφαγε χθες όχι ποιοι και πως τον κυβέρνησαν τόσα χρόνια
αντε σιχτιρ όλοι τους, συγχύστηκα μεσημεριάτικα

Ανώνυμος είπε...

Κυρά Ντομάτα

να αποφεύγεις τα λεξοτανίλ μαζί με βερμούτ

Παπούλης

demetrat είπε...

ορέ καπετάνιε
Δεν ήθελα να σε ανέβασω πίεση μεσημεριάτικο.Αλλά όπου και να κάνω να κοιτάξω, όλο τέτοιους σαν τον Ρουμελιώτη βλέπω ,και χειρότερους ακόμα ,να μας πετάνε στα μούτρα, πως εμεις είμαστε διαφθαρμένοι, και θα μας συμμορφώσουνε αυτοι οι χλαπάτσες.Και θα πρέπει εγώ να το κάνω γαργάρα το φελέκι μου μέσα,και να πω, σμπρώξε κιάλλο.
δ

demetrat είπε...

παπούλη
μπα,ξέρω , και προσέχω.
Τα βερμουτάκια τα πίνω μόνο με φίλους.

Μά ο μαλάκας!! τι γίνεται εδώ;
και χαιρότανε κιόλας, ..το ηλίθιο να τόβλεπες από καμμιά μεριά.Μπέρδεψε τις ευφορείες ....Μα χρυσό μου, που πας;; είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοια ευτυχία μπροστά σε ταμείο της εφορίας;
δ

kapetanios είπε...

...από την σύγχυση που πήρα, την τράπεζα Κρήτης την έκανα Κύπρου (που είναι και της μοδός αυτές τις ημέρες)

demetrat είπε...

χαχαχα τρομάρα σου.
άντε μωρέ,ζήσε μέχρι το καλοκαίρι, και θα σε έχωμεν στα ώπα ώπα με τη φιλενάδα μου, εκεί κάτω από τα πλατάνια.
:)
δ

nikos__alfa είπε...

Δήμητρα
είσαι εντελώς εκτός κλίματος και των απαιτήσεων των καιρών!
Να το προσέξεις αυτό! Ιδιαιτέρως!
Καλή μου είδες κανένα να ασχολείται με τα ζητήματα καλύτερης εξυπηρέτησης του πολίτη;
Εσύ γιατί το κάνεις; Πολύ παράξενη έγινες στα χρόνια του ΔΝΤ!
Η λύση είναι γνωστή απ αρχαιοτάτων χρόνων:
Πονάει κεφάλι ,κόψει κεφάλι!
Τι το θές τόσο κράτος και μάλιστα φιλικό στον πολίτη καρδιά μου;
Ο Ραγκούσης θα σε απαλλάξει από αυτό! Σε δύο χρόνια θα μειωθούν οι υπάλληλοι του Δημοσίου κατά 200.000 .Το είπε ,δεν το είπε ο άνθρωπος;Επομένως τι χρειάζονται οι νέες τεχνολογίες ,ο εκσυχρονισμός των υπηρεσιών,οι απλοποιήσεις των διαδικασιών,το διαδίκτυο κλπ κλπ;Βελτιώσεις για τον μελλοθάνατο;
Τι μάθαινε τόσα χρόνια στα Γκούντυς ο άνθρωπος!
Χάθηκαν τόσες ωραίες ιδιωτικές επιχειρήσεις να αναλάβουν επιτέλους και να μας κάνουν τη ζωή μας καλύτερη;
Άλλωστε η μεγάλη επιτυχία του νεοφιλελευθερισμού που οφείλεται και τρέχουν όλοι οι "υπηρέτες της πατρίδας" να συγκεντρωθούν κάτω από την ομπρέλα του;
Έρχεται και τους λέει:
Καλά μαλάκες είστε που θα ασχολείστε με την παιδεία ,την υγεία ,την προστασία του πολίτη;
Θα κάθεστε να οργανώνετε νοσοκομεία ,σχολεία ,πανεπιστήμια ,πυροσβεστικές ,ασφαλιστικά ταμεία ,μεταφορές και υποδομές;Βρε μην είστε κορόιδα ,αυτά θέλουν δουλειά για να γίνουν!
Αράξτε ,θα τα αναλάβουμε όλα εμείς ,η ιδιωτική πρωτοβουλία ,οι αγορές ,θα κάνουμε ΣΔΙΤ ,θα εισπράττουμε διόδια για τους μελλοντικούς δρόμους,δεν θα μας φορολογείτε για να έχουμε λεφτά να σας δανείζουμε,κανένα πρόβλημα!
Εσείς κάνετε ότι σας λέμε ,περάστε από τα κανάλια μας ,μαζί θα τους ψήσουμε, πάλι θα σας ψηφίσουν,
θα περνάτε ζωή και κότα,αφήστε το πράγμα επάνω μας ,μόνο αυτό θέλουμε!
Χρυσά παράσιτα θα γίνετε και κορόνες στο κεφάλι μας!

Ε τους έχεις για μαλάκες ;

demetrat είπε...

Νικο
τι ήθελες και μου θύμισες τώρα πως πρόπερσυ που περάσαμε από την ελβετία, πληρώσαμε σε μιά καλή κυρία ένα δρομόσημο, γιά να μπορούμε να χρησιμοποιούμε ΟΛΟΥΣ τους ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥΣ δρόμους της με 32 (τριανταδύο) ευρώπουλα;

Τι με τα θύμισες τώρα κι αυτά;
Που γιά να πάμε και νάρθουμε στην αθήνα θέλουμε ,μισό να υπολογίσω , 3 (άκτιο)+12,2(ρίο)+2,2 (κόρινθο)=17.4 (μη ξεχνάω και κανένα δεν ξέρω) επί 2 ,= 34,8.
Και γαμώ τις ελβετίες είμαστε ρε.
Σέ ένα πηγαινέλα με τον μισό δρόμο νάναι σκοτώστρα.
Απύθμενο θράσος τα κοθώνια.
μέχρι να τρελλαθεί κανένας , και να πάρει δυό τρείς απ αυτούς , και μετά , όλοι οι πράσινοι παπαγάλοι θα βρίζουν την αριστερά που όπλισε το χέρι του απελπισμένου.
Τώρα που το σκέφτομαι, μην είναι και το ζητούμενό τους αυτό.
Σ αυτά τα σχέδια είναι μαννούλες.
Αλλά είπαμε.Αυτοί , κάνουν μιά χαρά τη δουλειά που ανέλαβαν να διεκπεραιώσουν.Κι εδώ που τα λέμε, Κι οι ψηφοφόροι τους το ίδιο.

(μπά, στα Γκούντις ταΐστηκε ο τύπος με το καθαρό βλέμμα;)


δ

demetrat είπε...

όχι δεν τους έχω γιά μαλάκες.
Γιά δωσίλογους και μαυραγορίτες τους έχω.
δ

nikos__alfa είπε...

Μη γίνεσαι αθυρόστομη.Θα σε μαλλώσω.Γ.Α
Περίπου τόσα θέλω (διόδια)και εγώ για Αθήνα.Αλλά υπάρχουν άνθρωποι που χρειάζονται σχεδόν 1400 ευρώ το χρόνο ,οι κάτοικοι ευρύτερης περιοχής Κατερίνης αν εργάζονται Θεσνίκη,για μια απόσταση 60-70 χλμ ! Απίστευτο και όμως αληθινό!
Θα σου βρώ πόσο στοίχισε η γέφυρα του Ρίο στους αναδόχους και τι θα εισπράξουν ,αλλά αργότερα ,για να φας με όρεξη το φαγάκι σου,γιατί αν στο στείλω τώρα δεν θα σου φτάσει το κουτί με τα λεξοτανίλ!
Ο τύπος με τα καθαρό βλέμμα δεν ταίστηκε στα Γκούντυς .Ιδιοκτήτης ήταν ,στην Πάρο και τάιζε τουρίστες!
Άντε καλή μας όρεξη!

demetrat είπε...

φτούυυυυυυυυ

πάω να ανοίξω φύλλο να ξεθυμάνω.
δ

demetrat είπε...

ξέχασα να το γράψω πριν.
Γιά ένα χρόνο χρήσι είναι τα 32 ευρά στην ελβετία.

.............
Τώρα είμαι έτοιμη γιά τον πλάστη και το φύλλο.
δ

Ανώνυμος είπε...

Έπρεπε να κυβερνάει ακόμα η Ν.Δ αχάριστοι .
Είσαι φανατική και όλοι εδώ μέσα, δεν αντιλαμβάνεστε την προσπάθεια της Κυβέρνησης να σώσει τη χώρα από την κατάρευση.
Τι γύρευες ΣτηΝ Ελβετία; κάνεις τις διακοπούλες σου κυρά μου;Φτωχικά φτωχικά.

demetrat είπε...

ανώνυμε

"Έπρεπε να κυβερνάει ακόμα η Ν.Δ αχάριστοι "

προφανώς, μετράς τα οφέλη σου.
Προφανώς, πάλαιψες γιά το ψιχουλάκι σου ,(στην καλύτερη περίπτωση)που περιμένεις και συ.Άν δεν τόχεις γλύψει κιόλας.Τριάντα χρόνια είναι αυτά.Τόσες αυριανές και τόσοι παρτάκηδες οικοδομήθηκαν μέσα σε τόσα χρόνια.
Δεν είναι και λίγο.
Προφανώς ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ δε θα μου έκανε από αυτές τις σοσιαληστικές επιδρομές στη ζωή μου η νουδού.
Οπότε γιά να το μαζέψουμε λίγο, τι ο ένας λαμόγιος, τι ο άλλος, γιά μένα το ίδιο είναι,..
....................
"Είσαι φανατική και όλοι εδώ μέσα, δεν αντιλαμβάνεστε την προσπάθεια της Κυβέρνησης να σώσει τη χώρα από την κατάρευση."

επειδή έχω άλλη γνώμη , καθώς και οι άλλοι όπως λες, δε σε κάνει εσένα πατροκοσμά, και μας φανατικούς.Πάντως , Άυτό το θαυμαστό, που έχετε τον εξάντα στο κούτελο είναι όλα τα λεφτά.
Επίσης δεν ξέρω αν θα μας συγχωρήσεις ποτέ που δεν καθόμαστε ήσυχοι την ώρα που μας πηδάνε, σόρυ που μας... σώνουνε ήθελα να πω, και κάνουμε φασαρία και το διάλολο τέσσερα.
Και πούσαι,δεν ξέρω αν το θυμάσαι,κανένας δεν τους φήφισε γιά να σώσουν τη χώρα...........
Γιά να βρούνε τα λεφτά τους φήφισε ο κόσμος.Αλλο που αυτοί βρήκανε τα λεφτά του κάθε συνταξιούχου και όχι των λαμόγιων.
.......................
"Τι γύρευες ΣτηΝ Ελβετία; κάνεις τις διακοπούλες σου κυρά μου;Φτωχικά φτωχικά".

αγαπουλίνι..τώρα γίνεσαι αδιάκριτος ..οτι γουστάρω γύρευα στην ελβετία.Εσύ ειδικά , θεώρησε πως πήγα γιά να ξυστώ γιατί έμαθα πως εκεί το ξύνουν καλύτερα.φιλάκια.


δ

Orelia είπε...

1. σε αγαπώ πολύ
2. περιμένω 32 χρόνια να θ΄σουν σε παρανομία τον πολιτικό γάμο
3. το ίδιο με το προηγούμενο στο αρσενικό του..
4. υπάρχουν και χειρότεροι απο μένα σε θέματα κυβερνοχώρου
5. σε αγαπώ πολύ
6. τι είπε ο αθεόφοβος πως πρέπει να μάθουν να παίζουν οι δημόσοι κοπρίτες;;;;;; :))))

Orelia είπε...

υγ
άμανε έπεσε το σαγόνι του καπετάνιου, μπορούμε εμείς να φάμε τις σπανακόπιτες του Αερικού :)))

demetrat είπε...

κάτσε να δω τι είπε, γιατί έχουμε και το έρμα από πάνω.
δ

Orelia είπε...

ωπ!
δεν ήξευρα πως έχουσι(ν) καλύτερες ξύστρες στην Ελβετία!
δε με τόκανες πόουστ αυτό!

demetrat είπε...

να παίζουν το ..πισί τους.Τι είδες καλέ εσύ;
ου να μου χαθείς, νοικοκυρά γεναίκα.
(αγάπα με, αγάπα με , καλό θα μου κάνει)

υ.γ
ο καπιτάνος λιγουρεύεται την δικιά μου την κιμαδόπιτα τώρα.χε χε .

:)
δ

demetrat είπε...

αμέε, τι νόμιζες.Ελβετικές !!!
όπως το τυρί και οι άλπεις .
Σιγά μη το ποουστάρω, να μαζευτεί όλη η πλέμπα εκεί ...
δ

kapetanios είπε...

ποιήτρια μου εγώ δεν χρειάζομαι σαγόνια , τα καταπίνω αμάσητα :))
( δεν προλαβαίνει να με φτιάχνει πότε σπανακο και πότε τυρό πιτα – με θυμίζει τα νιάτα μας :) )

*
κιμαδόπιτα είπατε μανδαμ? πα μαλ, πα μαλ :)
Α, και δεν σε είπα τα καλύτερα μόλις έφθασαν..

nikos__alfa είπε...

Ντοματίτσα για να δεις οτι είμαι συνεπής ,ξέχνα για λίγο τις δηλώσεις Τόμσεν ,πιες ένα βερμουτάκι ,πιάσε κανα δυό ραγισμένα πιάτα ,αν έχεις ,για να τα σπάσεις και γλέντησε το,όσο μπορείς!

"Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές. Από αυτά:
· Το 10% (74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
· Το 40% (296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.
· Το υπόλοιπο 50% (370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις. Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος, δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.
Από πλευράς του Έλληνος φορολογουμένου, η κατάσταση έχει ως εξής:
· 101 δισ. (δηλαδή όσο η κρατική συμμετοχή) πληρώσαμε στη φάση της κατασκευής και
· 579 δισ. (δηλαδή όσα περιμένουν να εισπράξουν στην 35ετία) πληρώνουμε σε διόδια στην φάση της εκμετάλλευσης.
Αυτό σημαίνει ότι πληρώνουμε 680 δισ. για μια γέφυρα που αποδεδειγμένα στοίχισε 252, δηλαδή πληρώνουμε τη γέφυρα 2,7 φορές παραπάνω από το πραγματικό της κόστος.
Θα μπορούσε λοιπόν κάποιος αφελής να αναρωτηθεί γιατί το κράτος, αφού πλήρωσε που πλήρωσε το 40% (101 δισ.)n-a της γέφυρας και δανείστηκε το άλλο 50% (126 δισ.)n-a, δεν έδινε και 25 δισ. στην κατασκευάστρια εταιρεία, να φτιάξει τη γέφυρα και να πάει στο καλό, αντί να μας κάθεται 35 χρόνια στο σβέρκο σαν τον Προκρούστη και να εισπράττει διόδια. Αλλά όχι. Διότι τότε η γέφυρα θα ήταν δημόσια επένδυση, πράγμα που γενικώς δεν αρέσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και διότι ως δημόσια επένδυση, θα ξέφευγε διαρκώς από τον προϋπολογισμό και από τα χρονοδιαγράμματα, για να μην πούμε ότι πιθανώς να ήταν και ελαττωματική στην κατασκευή της. Αυτό πανηγύριζε ο Λαλιώτης όταν έτρεχε λαμπαδηδρόμος πάνω στη γέφυρα με το σορτσάκι και την ολυμπιακή δάδα: ότι μετά από είκοσι χρόνια εξουσίας, βρήκαν έναν τρόπο να φτιάξουνε το έργο χωρίς να φάνε τα λεφτά σε μίζες (πράγμα που δεν καταφέρανε π.χ. με το Κτηματολόγιο) και ο τρόπος αυτός είναι να μας κοστίζει τρεις φορές πάνω από την αξία του, μόνο και μόνο επειδή κάποιος ιδιώτης έβαλε το 10%. Αληθινά υποδειγματικό αναπτυξιακό έργο."
Τα υπόλοιπα στην πηγή:
http://galera.gr/magazine/modules/articles/article.php?id=17&page=1

Μια δική μου παρατήρηση. Ο αρθρογράφος δεν έχει υπολογίσει τους τόκους για το δάνειο των 120 δις δρχ που σύμφωνα με τις ετήσιες εισπράξεις θα μπορούσε να αποπληρωθεί σε 7-8 χρόνια .Μη έρθει λοιπόν κανείς και υπολογίσει τόκους 35ετίας για το δάνειο!Περισσεύουν 25 χρόνια στην χειρότερη περίπτωση καθαρής κερδοφορίας για την κοινοπραξία!
Όπου έχω βάλει n-a,έχω διορθώσει λάθη του αρθρογράφου ,που δεν αναιρούν το νόημα του άρθρου!
Καλή σας διασκέδαση!

island είπε...

Σε όλη τη διάρκεια του διαβάσματος με έπιανε κουτσό γέλιο και πολλή οργή. γιατί ή είναι μαλάκες οι άνθρωποι και ανίκανοι ή κάνουν τους μαλάκες σκοπεύοντας στην αποχαύνωσή μας παίρνοντας τους παχυλούς τους μισθούς και να έχουν το ΘΡΑΣΟΣ να δηλώνουν πως "μαζί τα φάγαμε". Πραγματικά αυτή η έκφραση με έχει εξοργίσει. Δεν θέλω να πω τίποτα εκτός από το συμπάσχω γιατί θα βγουν καντήλια χειρότερα και απο νταλικιέρη.

ΥΓ1 Περαίωση στείλαν και σε γνωστό μου που ναι μεν διατηρεί ανοιχτά βιβλία τα οποία όμως είναι με μηδενικά έσοδα έξοδα. Ουσιαστικά ο όρος περαίωση εμένα μου βγάζει την έκφραση: "Μάθανε πως γαμάμε πλακώσανε και οι γύφτοι".
ΥΓ2 Συγνώμη για την γλώσσα έτσι; :)

Orelia είπε...

Καπετάνιε μου... δε κάνει πολύ δρόμο η μνήμη σας.. νέοι είσαστε ακόμα!!!
τα φιλιά μου...
(ωρέ! ποια ειν' τα καλύτερα που έφτασαν; δε μου λες; λες να πάρει αξία η γη μας με τις αγοραπωλησίες...;)

Orelia είπε...

συυγγνωμη δ!
αν δεν είναι θέμα νοικοκυρών το παίζειν των δημοσίων κοπριτών, τότενες ποιανών είναι;
όχι! φαντάζεσαι να προβληματίζονται επί του θέματος τα κορίτσια με τα φουσκωτά... και να κύπτουν στο πρόβλημα;
πιφ θα κάνει ο ζελές και θά καπακώσει τα μούτρατωνε... φουφ! πρωί πρωί!
καλημερα δ :)))))

demetrat είπε...

island
Σού φαίνονται γιά μαλάκες εσένα;
Ξέρ'ς κανά μαλάκα να σκοτώνει γιά να πάρει θέση εξουσίας;
Έγώ τους μαλάκες τους ξέρω να πατάνε οι έξυπνοι από πάνω τους γιά να ανέβουν, κι αυτοί να παίζουν τα σκαμνάκια.
Οχι αγαπητέ μου.
Επικίνδυνοι και ανίκανοι είναι.
Και δυστυχώς , όσο τους αφήνουμε να παίζουν μονόπολη με την πατρίδα μας και τα σπίτια μας,
θα κοιμόμαστε νοικοκύρηδες και θα ξυπνάμε στο ξεπούλημα.
Ούτε ανίκανοι είναι.
Από όσο ξέρω, η ανικανότητα δεν είναι επιδημία και κόλλησαν όλοι οι κυβερνητικοί.
Φαταούλες είναι, έμαθαν τόσα χρόνια να τρώνε , ο πατήρ παπανδρέου με την αυριανή εκπαίδευσε αυτές τις ορδές των παρτάκηδων.
Και γώ θυμωμένη είμαι, και όλη η οικογένειά μου που βρίσκεται στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα θυμωμένη είναι, και οι άνεργοι θυμωμένοι είναι, και οι μικρουπάλληλοι θυμωμένοι είναι, και οι συνταξιούχοι θυμωμένοι είναι.
Να βγεί ο θυμός, να βγεί γαμώ το φελέκι μου.Να τον φάνε στα μούτρα όσοι τον προκαλούν.
Και να τσακιστούν να φύγουν νύχτα.

υ.γ
η πλάκα είναι πως ούτε είχα την ευτυχία να εργαστώ ποτέ ,(οικιακόν από πάντα μεγάλωνα παιδιά),απλώς έναν αριθμό αφιμί μου δώσανε κάποτε.
Αλλά εδώ επρόκειτο πέρί ....κληρονομιάς !!άλλο κόλπο αυτό.Σου λέει , κάποιος θάχει πεθάνει στην οικογένεια, κάτι θα βρεθεί...μικρό ποσό ήταν , σου λέει θα το δώσει γιά να μην τραβολογιέται...
λαμόγια.

δ

kapetanios είπε...

ε πως κυρά ποιήτριά μου!
Άλλο πράμα να λένε δεν αξίζετε τίποτε ρε ρεμάλια κοπρίτες κλπ και άλλο να λένε ότι αξίζετε 500δις ας πούμε. Γιατί για μιαν αξία ζούμε σε τούτη την ζωή αγαπημένη μου ορελί -χαρά σε μας που την μαθαίνουμε όσο είμαστε ζωντανοί(κι όχι μετά θάνατον)

Καλημερούδια :))

demetrat είπε...

κιμαδόπιττα , κοτόπιττα , πρασόπιττα και μπλατσαριά είναι οι σπεσιαλητέδες οι αποδώ..Με τη δικιά σου ως πακέττο, νομίζω πως πιάνουμε μιά μεγάλη γκάμα πιττών.μετασυγχωρήσεωςπρωίπρωί.
:)
δ

demetrat είπε...

ορελι
καλημέρα κοπελλιάααα
:)
Πλάκα να γίνεται, αλλά , δεν είναι θέμα του κάθε σιλικονάτου βυζιού να είναι εντάξει.
Το θέμα είναι πως δύο χρόνια τώρα τα πουλημένα τα τομάρια, -αυτοί οι υπηρεσιακοί κυβερνήτες-, μας δουλεύουν χοντρό γαζί πως αναδιοργανώνουν το κράτος και τις υπηρεσίες,και την ελλάδα, και γιαυτό μας κόψανε τους μιστους τα δώρα τις συντάξεις και τα αφορολόγητα.
Γιαυτό μας βάλανε το σπιτάκι το δικό σου και το δικό μου στο σημάδι ,καί όχι του άκη του μπρούμελ και του αλλουνού του Ρουσώ .Και τα εφάπαξ,στην αναμονή του αγίου πούτσου(φτου).
αυτό είναι.
αγρίεψα ε; δεν είναι γιά σένα μανάρι μου, εσένα σ΄αγαπάω.
αυτούς σιχαίνομαι και
μου χαλάνε τη μέρα όταν τους φέρνω στο μυαλό μου.
:)
δ

αυτό τον ρωτάω και γω να μου πει ,
τι έχασα την ώρα που κοιμόμανε η τάλαινα!!!!

demetrat είπε...

Νίκο

Ναι τώρα που τα γράφεις, τα ξαναθυμήθηκα.Τα ξαναείδα μαζεμένα με νούμερα και μου ξανανέβηκε λόξυγγας από το θυμό.
Συμβαίνουν τόσες λαμογιές καθεμέρα, που το μόνο που σου μένει από τις καταγγελίες που γίνονται,είναι ένα ρεζουμέ, μιά μπόχα,μιά κεντρική ιδέα δηλαδή που λέγαμε στο μάθημα των νέων εμείς οι παλιοί.
Δεν χρωστάμε σε κανέναν οι έλληνες.

τέλος.

υ.γ
τι έγινε με τον Τόμσεν ρε παιδιά.
Τι στο καλό , όλοι ξέρετε , μόνο εγώ τόπαιζα το τηγάνι;;την ξεσκόνιζα τη φανέλλα ;το έξυνα το νερατζολέμονο;
δ

island είπε...

Είπατε οικιακά;;; Ανασφάλιστη εργασία δηλαδή;;; Μαύρα;;;

Ντροπή σας αγαπητή. Γι αυτό ήρθε η περαίωση. Δια την μη φορολόγισιν των οικιακών. Παραπλανείτε τον κοσμάκη! :P

demetrat είπε...

νησί
ναι βάλτους και ιδέες τώρα.
Και μετά άντε να τους μαζέψεις...
πόσες φορές έφαγες, πόσες φορές ανάσανες, πόσες φορές π@δ@η@ες,
γιά κρύβε λόγια, γιατί είμαι μέσα στην παρανομία και στο μαύρο χρήμα.
χα χα
Είναι που μας έλεγαν πως θα μας δώσουνε και συνταξη στις νοικοκυρές τα λαμόγια.

Darthiir the Abban είπε...

Ο ΟΤΕς φταίει!