28 Μαρτίου 2011

ο άντρας


.

Πασά μου
Εδώ και πεντέξι μήνες , επαναλάμβανες σε όλους τους  τόνους  με παντελόνια  ,σε όλα τα κανάλια,σε όλες τις ρούγες,  σε όλες τις πόρτες και σε όλα τα παραθύρια ,






 πως αν αποτύχεις να ανασυγκροτήσεις και να ξεκαθαρίσεις τον τομέα υγεία μέχρι το Μάρτη , θα παραιτηθείς.
Τι περιμένεις καρντιά μου;
Να τελειώσει ο μήνας;
28 έχουμε .

δ







99 σχόλια:

Mambo Tango είπε...

Γιατί, δεν τους έχεις ικανούς να φέρουν μέσα σε τρεις μέρες τα πάνω κάτω;

(απορία: η τελεία πριν από το κείμενο υπονοεί κάτι;)

demetrat είπε...

μωρέ ακριβώς γιαυτό τους έχω ικανούς.
όπως και να το κάνεις, μιά άνεση και μιά γρηγοράδα, να γκρεμοτσακίζουν τα πάνω μας πρέπει να τους την αναγνωρίσουμε.
(χα χα χα την ελπίδα μου γιά το τέλος του)
δ

ο δείμος του πολίτη είπε...

Βασικά νομίζω έκανε και κάτι, που άλλοι δεν τολμούσαν. Αυτό με τους γιατρούς του ΙΚΑ που τους έκοψε το συνταγολόγιο και άπλωσε τα ιατρεία και σε ΟΑΕΕ και σε ΟΠΑΔ, το ότι άρχισε να πληρώνει έστω και με μία σχετική καθυστέρηση τους φαρμακοποιούς και το ηλεκτρονικό συνταγολόγιο είναι κάτι. Κάποιοι άλλοι δεν έκαναν τίποτα απολύτως. Αλλά είναι τέτοιο το κωλοχανείο που ακόμα θέλει υπερβολικά πολύ δουλειά. Και αυτό που λέει για τα νοσοκομεία (να τα συμπυκνώσει) είναι μία αναγκαιότητα, αρκεί να γίνει με σωστούς όρους και λαμβάνοντας υπόψη γεωγραφικούς παράγοντες και εδαφικές συνιστώσες.

Darthiir the Abban είπε...

Όλοι προσμένουν σ' ένα θαύμα.
Το πτώμα ακόμα δεν έχει βρεθεί!
;)

αθεόφοβος είπε...

Αυτά που γράφει ο Δείμος είναι σωστά.
Σχετικά δε με την δήλωση για παραίτηση μου θυμίζει το ανέκδοτο με το λαγό που έλεγε πως θα πηδήξει το λιοντάρι και όταν τον πέτυχε το λιοντάρι και τον ρώτησε τι έιναι αυτό που είπε ,απάντησε:
Ε, λέμε και και καμιά μαλακία για να περνάει η ώρα!

Sophia είπε...

Μήπως αντί να "ξεκαθαρίσει" τον τομέα της Υγείας εννοούσε να τον "καθαρίσει" σε στυλ μπαμ και κάτω? Γιατί, αν και ο παραλογισμός συνεχίζεται σε πολλά σημεία, είμαι σίγουρη ότι μπορεί να βρει και άλλα πολλά, για να τα κάνει όλα ακόμα πιο χάλια.

demetrat είπε...

δείμο
Αν εννοείς, προηγούμενους τίποτες όπως πιχί τον κυρ Νικήτα και τον κυρ Δημήτρη,κακώς τον συγκρίνεις διότι ό,τι και να προσθέσεις στο μηδέν , πλεονασματικό θα είναι.
Άυτός ο κύριος λοιπόν, αν ήθελε να κάνει κάτι σοβαρό , κάτι που θα μας έδινε ελπίδες πως τουλάχιστον έχει την πρόθεση να κάνει το σύστημα υγείας καλύτερο γιά τον λαουτζίκο ,πρώτα πρώτα θα φρόντιζε τις σωστές αμοιβές γιά τους γιατρούς.(κι όχι παπαριές κι αρμάθες σύκα ).
Ύστερα θα φρόντιζε τα φαρμακεία των νοσοκομείων, να προμηθεύουν στους ασφαλισμένους όλων των ταμείων τα φάρμακά τους΄(μέχρι και στην κύπρο γίνεται ),όπως στο εξωτερικό.Και βέβαια, κανένα ταμείο δεν έχει φαρμακολογικό παρεδώσε με ..ιδιωτικό φαρμακείο.
Ύστερα πάλι,αντί να κωλοβαράει με τις προμήθειες , και τα αναλώσιμα ,΄΄να έβαζε χέρι στους φαρμακοποιούς των νοσοκομείων.Και σε όσους διαχειρίζονται τις παραγγελίες.Δε χρειάζονται 6 μήνες γιά να το πάρει απόφαση.
Όλοι ξέρουν τι γίνεται εκει και απο ποιοΎς.Και χωρίς φανφάρες με σδοε και μαλακίες , γιά να φτιάχνεται ο κοσμάκης με τους μεγαλογιατρούς- βδέλλες.
Δε χρειαζόταν τίποτα άλλο γιά να δουμε τις προθέσεις του.
δ

demetrat είπε...

άραψ
ούτε και θα βρεθεί.
Στο μεταξύ θα ψηφιστεί η αποτέφρωσις.
δ

demetrat είπε...

αθεόφοβε,
αυτά τα τσαλαβουτήματα κατ' εμέ , δεν δηλώνουν σοβαρή βούληση , παρά μονάχα κρίσεις εντυπωσιασμού.
Α, όχι ,μη με το χαλάς
Πριν πάει στο υγείας, ξεφώνιζε πως δε θα ακουμπήσει κανένας τους εργαζόμενους.Η αλήθεια είναι πως δεν τους ακούμπησαν , τους τον ακούμπησαν.Τώρα που περιμένω να τον πηδήξει οπωσδήποτε η τίγρη, θα μας το γυρίσει σε μαλακίες γιά να περνάει η ώρα;
δ

demetrat είπε...

Σοφία
διάφορα εντυπωσιακά ματζίσιαν προσπαθεί να κάνει , αλλά στην ουσία, πάλι όλα τα ποντίκια χορεύουν.
δ

to xondro bizeli είπε...

kleisame eishthria :) 15 Athens
filia ta leme aurio

Side21 είπε...

Ψάχνει ακόμα ...
ποτάμκι να εκτρέψει
για το σταύλο του Αυγεία !!!
Τι πανταλόνια - ούτε λεοντή δε μας σώζει ...

nikos__alfa είπε...

Ορέ Δήμητρα τελείωσε ο τουρισμός με τις καμήλες και έπιασες δουλειά επιτέλους; Γ Α

Και τι δουλειά βλέπω:Με την Μάρθα Βούρτση της πολιτικής σκηνής ως πρωταγωνίστρια!
Το έργο δε, θα διανεμηθεί με τίτλο:
"Που σε πονεί και που σε σφάζει
κιο λεβέντης για εσέ σπαράζει"
Ο προηγούμενος τίτλος,που είχε κυκλοφορήσει
"Σας βαράνε και εγώ για σας θα κλαίω"
κατοχυρώθηκε στην αναμόρφωση του ..μη ασφαλιστικού συστήματος ως γνωστόν.!
Κοιτάξτε αγαπητοί μου ,πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι η ασυλία Παπαδόπουλου,Αβραμόπουλου,Κακλαμάνη και της Μαριλίζας είναι πολύτιμο αγαθό του πολιτικού συστήματος για το οποίο κάτι πρέπει να πληρώσουμε αφού επί τόσα χρόνια απολαμβάνουμε των υπηρεσιών που προσφέρουν όλοι αυτοί οι αστέρες του πολιτικού στερεώματος και που οδήγησαν την νοσοκομειακή και φαρμακευτική δαπάνη από
2 δις ευρώ το 2001
σε 17 δις ευρώ το 2009!
Δεν αρρωστήσατε ποτέ αυτήν την δεκαετία κυρίες και κύριοι;
Λοιπόν αν δεν πληρώναμε αυτά τα λεφτά ,που ούτε τον πληθωρισμό δεν καλύπτουν στο κάτω κάτω,πως θα γινόσασταν καλά;
Αχάριστοι ε αχάριστοι!Και επιμένετε μετά να διαμαρτύρεσθε επειδή δήθεν δεν "τα φάγαμε μαζί"!
Όποιος φέρει ιατρική βεβαίωση ότι δεν πέρασε ούτε έξω από την πόρτα νοσοκομείου ή κέντρου υγείας όλα αυτά τα χρόνια θα του επιστραφούν οι φόροι του 2010 προς επιβράβευση για την ακλόνητη υγεία του!
Άσε που θα πάρει και τζάμπα ασφαλιστήριο ζωής από την Ασπίς Πρόνοια με αντασφάλιση από την Ιντεραμέρικαν!
Για να μη νομίζετε ότι οι νεοφιλελεύθεροι δεν φροντίζουν ιδιαιτέρως τους χρηστούς πολίτες που δεν επιβαρύνουν το κράτος με δαπάνες νοσηλείας!Οι υπόλοιποι στον Καιάδα ή στο Ιατρικό κέντρο!Για όλους υπάρχουν λύσεις ...μην ακούσω κιχ!
Όταν με πρόσφατες αποφάσεις χορηγήθηκε αμνηστία, ναι αμνηστία,σε όλα αυτά τα κοράκια που χρέωναν με δεκαπλάσιες τιμές τα ιατρικά υλικά και φάρμακα στα νοσοκομεία, αφού έγινε ένα υποτυπώδες κούρεμα της τάξης του 15% στα χρέη των νοσοκομείων,αντί να καταγγελθούν όλες οι προμήθειες αυτές ως παράνομες καθώς παραβίαζαν κατάφωρα τις κοινοτικές οδηγίες ,καθώς όλες γινόταν με απευθείας αναθέσεις που όμως ..προσέξτε:προβλεπόταν από την κείμενη νομοθεσία που φρόντισαν να ψηφίσουν στην βουλή όλοι οι αναφερθέντες προηγουμένως, με προεξάρχοντα τον θυρωρό των πυλών,που τις άνοιξε πρώτος διάπλατα, αυτό το βλοσυρό ανθρωπάκι που φιλοξενείται συχνά -πυκνά στα κανάλια και μιλάει για την ..κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και για το πως καταναλώναμε περισσότερα από αυτά που παράγουμε,τον Α.Παπαδόπουλο,περιμένουμε σήμερα να εξυγιανθεί το σύστημα προμηθειών από τον άνθρωπο που κάλεσε όλους τους προηγούμενους Υ.Υ. σε διαβούλευση για να ..σώσουν το ΕΣΥ; Που θα έπρεπε να τους στείλει αμελητί σε προανακριτική επιτροπή της Βουλής η στο Ευρωπαικό δικαστήριο από το οποίο έχει καταδικασθεί η χώρα μας ( απόφαση C-489/06 της 19/3/2009/) και θα πληρώνει μετά από νέα προσφυγή της Ευρωπαικής επιτροπής ημερήσιο πρόστιμο για την παραβίαση του υγιούς ανταγωνισμού αναδρομικά από την ημερομηνία της καταδίκης γιατί το πάρτυ συνεχίζεται ακόμη;
Ο άνθρωπος εκπροσωπεί τα συγκεκριμένα συμφέροντα που μας οδήγησαν εδώ ,όπως και οι προηγούμενοι και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει πρόβλεψη στο σύστημα για την διαδοχή στους κρίσιμους θώκους αρμέγματος της ..αγΕλλάδας!
Αναλυτική βεβαίως -βεβαίως:
"Πως γίνεσαι ηγούμενος;
Σε γαμάει ο ..προηγούμενος!"

Αυτά για όσους πιστεύουν ακόμη ότι οι εξαγνισθέντες δια του καθαρτηρίου της τρόικας,στο οποίο υποβάλλουν εμάς όμως,αγωνίζονται να μας σώσουν!
Αυτοί που προκάλεσαν την ασθένεια εμφανίζονται ως ..εμβόλια που θα μας φέρουν την πολυπόθητη ..ανοσία!
Τέτοια δικαίωση της ..ομοιοπαθητικής δεν την περίμενε ποτέ ούτε και ο ..Βυθούλκας!!!
Και για να σοβαρευτούμε επιτέλους αν και δεν τους αξίζει ,αλλά για τους άπιστους θωμάδες και μόνο, ας βάλουν μόνοι τους τα δάχτυλα επί των τύπων των ήλων :
http://ermippos.blogspot.com/2011/02/blog-post_28.html
και
http://ermippos.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
και άλλα πολλά εκεί μέσα!
Για όσους έχουν ευαίσθητο στομάχι προτείνω Ζαντάκ που είναι και πιο φτηνό!
Προφυλάσσει από την ..ενημέρωση!

konstantinos είπε...

Μέχρι την Πέμπτη 31 πολλά μπορεί να αλλάξουν!
Εξάλλου, η παραίτηση θα ανακοινωθεί την επόμενη, οπότε θα εκληφθεί ως αστείο και δε θα γίνει δεκτή...
:-Ρ

undantag είπε...

Ας προσέχουμε τι ευχόμαστε καλύτερα :-)
Διότι άντε, και παραιτείται αυτός. Ποιός από την κουστωδία του Τζέφρυδος θα αναλάβει;
α. φίλος απ'το γυμναστήριο
β. φίλη της Μαμάς απ'την Ένωση Γυναικών
γ. φίλος του Αδελφού απ'την Ένωση Συγγραφέων
δ. φίλος του Πατέρα απ' το ΠΑΚ (αυτοί ευτυχώς μας τελείωσαν)
ε. η θέση θα προκηρυχθεί στο opengov.gr και θα πληρωθεί βάσει βιογραφικού
στ. Ο Πάγκαλος

demetrat είπε...

Side

Μωρέ κανένας δεν του ζήτησε να το καθαρίσει .Η πρόθεση έφτανε.
Αλλά τους καταλαβαίνεις αυτούς με το α που ξεστομίζουν, δεν χρειάζεται να πάνε στο βου.
Απλώς ετούτος, εκτός που άφησε όλα τα λαμόγια να κινούνται ,πέρασε και το μήνυμα, αφου δε γίνεται (δε θέλουμε ) να τους αφαλοκόψωμεν,εμείς τους ψιλοπεριορίζομεν, οπότε είμεθα οι άνθρωποί σας.Φτου και ξαναφτού .
δ

demetrat είπε...

Νικάλφα
Ποιές γκαμήλες ορέ;
Ποιός τουρισμός;
Το μπαξέ ξεχορταριάζω γιά τις καινούριες ντομάτες. (και τις μελιτζάνες αν τύχει) :)

Καλά και περίκαλα τα λες όλα.
Τι να πρωτοπείς γιά την υγεία.
Τι πρωτοπείς και τι να βάλεις στη σειρά.Από όπου και να το πιάσεις βρωμάει.Από τις συνθήκες που αγοράζονται τα φάρμακα;Από τις συνθήκες που γίνονται οι προμήθειες των ορθοπεδικών εμφυτευμάτων,των φακών (μεγάλη μπίζνα εκεί να δεις, γιατί από ένα καταράχτη όλοι θα περάσουν)των καθετήρων,των πεταλούδων των κεράτων των τράγιων, των αναλώσιμων,τους φαρμακάδες που κυκλοφορούνε στα νοσοκομεία με τουπέ συνταγματάρχη; από που να το πιάσεις.
Και βέβαια ο κλαψάρης αν ήθελε να κάνει πράγματι κάτι , θα τους έστελνε όλους σπίτι τους, γιατί παραστατικά υπάρχουν σε όλα τα φαρμακεία και λογιστήρια των νοσοκομείων.Ύπήρχε τόση ασυδοσία και ασφάλεια, που είναι γραμμένα τα πάντα.Και να τους δήμευε και τις περιουσίες.
Όχι μόνο δε θέλει όμως, αλλά το μόνο που τους προτρέπει είναι να ΄κινούνται με ρέγουλο.
..
Ναι .. κούρεψε τα γίδια μου.
Σε ένα χρέος που είχε την υπερτιμολόγηση (κατά δικές τους ομολογίες στο 180% και πολλάκις μέχρι και 300%)σαν φόρτε της, κούρεψε το 15% και αντί όπως είπες να το στείλει εκεί που πρέπει, μας θέλει κι ευχαριστημένους ,γιατί του πήρε τις φαβορίτες.
άει στα διάλα πρωί πρωί κι αυτόν και τη γενιά , και την παρέα του που μας κυβερνάει.

υ.γ
κάπου πήρε το μάτι μου ένα ..αμελητί.
Τι είναι αυτό;έχει σχέση με τα αμελέτητα;
δ

demetrat είπε...

Κωνσταντίνε
Καλό αν και χρειάζεται χιούμορ να το σκεφτεί κάποιος!
Γιά το μόνο που τον έχω ικανό είναι το θράσος και η αλλαζονία όμως, οπότε μάλλον θα καταλήξω με το ανέκδοτο που είπε ο αθεόφοβος.
"Σιγά μωρέ είπα , και σείς το πιστέψατε; Ε, λέμε και καμμιά μαλακία γιά να περνάει η ώρα...."
δ

demetrat είπε...

Εξαιρετικέ

στ )
Μη μι τρουμουκρατείς !!

(ξέχασες τους συμμαθητές από το μαραθώνιο)

:)
δ

nikos__alfa είπε...

Καλημέρα
Καλά ορέ Δήμητρα δεν ήσουνα προχθές στον Άραβα επίσκεψη με τον μουσάτο μας;
Παρεμπιπτόντως τι σύστημα σχολίων έχει κιαυτός ο άνθρωπος .Δεύτερη φορά που χάνω ένα σεντονάκι στο πολύ ωραίο άρθρο του!Τέσπα επειδή είμαι και ψιλοάσχετος με αυτά διαβίβασε μια παράκληση αν μπορεί να γίνει κάποια απλοποίηση.

Στο θέμα μας τώρα :"ένοχος ένοχο ου ποιεί" είναι μια αρχή του δικαίου και αυτό ήθελα να δείξω περισσότερο γιατί αυτό οριοθετεί και τις ανύπαρκτες προσδοκίες που μπορούμε να έχουμε από αυτόν τον εσμό συνενόχων και ειδικά στον χώρο της υγείας και γενικότερα.
Εξ ου και ο αναμενόμενος θρίαμβος της ..ομοιοπαθητικής,αν υπάρξει θεραπεία,που δεν θα υπάρξει φυσικά!
Και βέβαια ότι οι πρώτες μούρες στα νοσοκομεία είναι οι ιατρικοί επισκέπτες τα λέει όλα!

Για το αμελλητί (και όχι αμελητί,συμπάθα με):

Σύνταγμα ,άρθρο 86.
""Αν στο πλαίσιο άλλης ανάκρισης, προανάκρισης, προκαταρκτικής εξέτασης ή διοικητικής εξέτασης προκύψουν στοιχεία, τα οποία σχετίζονται με τα πρόσωπα και τα αδικήματα της προηγούμενης παραγράφου, αυτά διαβιβάζονται αμελλητί στη Βουλή από αυτόν που ενεργεί την ανάκριση, προανάκριση ή εξέταση."
Από εδώ είναι το δάνειο καλή μου και άσε τα αμελέτητα ήσυχα !Αυτά τα χρειαζόμαστε για να γράφουμε τους κυβερνήτας μας και για άλλες δουλειές ..καλύτερες!Χο
Να προσθέσω μόνο ότι δημοκρατία χωρίς δικαιοσύνη και χωρίς απόδοση ευθυνών δεν υπάρχει.Έτσι μας καταντήσανε οι άτιμοι!
Ξανά παρεμπιπτόντως κάποιο προληπτικό μέτρο για τον δορυφόρο στις πατάτες υπάρχει;Καθότι έχω βάλει σκοπό φέτος να πετύχω αυτάρκεια στα κηπευτικά,κατάλαβες;
Για ...αγγουράκια έχουν φροντίσει άλλοι είπαμε!
ΥΓ
Αυτός ο undantag κιεμένα με ...τρομοκράτησε!

demetrat είπε...

Νικάλφα
σου απαντώ στις καίριες ερωτήσεις, γιατί με περιμένει ξεβοτάνισμα.Στο επόμενο διάλειμμα τα υπόλοιπα.
Εγώ έχω βρεί το σαπουνόνερο που ραντίζω σχεδόν κάθε δεκαπέντε, και εναλλάξ τον παλιό καλό θειούχο χαλκό.Φυτεύω και γιά κάθε 4 φυτά έναν κατηφέ νάνο,(για ντομάτες και μελιτζάνες , φασολάκια , πιάνει σε όλα.Και μάλλον και γιά πατάτες )καλού κακού.Ε, ότι ζήσει το καθαρίζουμε , τι να κάνουμε.Στάχτη μπόλικη απ το τζάκι, πρίν το όργωμα του χώματος.Τι άλλο, α, θέλει ψιλοαμμώδες χώμα η πατάτα.Οτιδήποτε άλλο είναι καταδίκη.
Ωραία, του χρόνου νάμαστε καλά, ανταλλάσω μαρμελάδα από http://miadomatadenferneitinanoixi.blogspot.com/2009/09/blog-post_18.html
με πατάτες .
φιλιά σταυρωτά.
δ

nikos__alfa είπε...

Δημητρούλα
αυτή την μαρμελάδα θα την αλλάξω με μέλι από την Κρήτη ή με γραβιέρα και όχι με πατάτες για να είμαι δίκαιος, όπως ...πάντα μου!Γ Α
Διευκρινιστικές ερωτήσεις:
Κατηφέ εννοείς το λουλουδάκι το γνωστό η κάτι άλλο;Εγώ ανάμεσα βάζω βασιλικούς αλλά τώρα δεν ..θυμάμαι γιατί.Α θυμήθηκα, για να γλυκαίνουν οι μελιτζάνες!
Σαπουνόνερο από αγνό σαπούνι η και από απορρυπαντικό του εμπορίου;
Το ψιλοαμμώδες το διαθέτουμε .
Γμτι μου την πέταξα την στάχτη .
Ε τώρα από υγείας του ..κηπουρού το κάναμε το ποστ!
Το επαναφέρω στο ..τόπο του και επειδή με τον Λοβέρδο δεν υπάρχει γιατρειά ,τώρα που ξεβοτανίζεις να κάνεις ανά δίωρο δέκα εκτάσεις του κορμού προς τα πίσω με τα χέρια στην μέση για να την προστατέψεις!
Εννοείτε ,ανταποδίδω εις διπλούν!

demetrat είπε...

ναι το λουλουδάκι το κίτρινο με την άσκημη τη μυρωδιά.
Σαπούνι πράσινο άσπρο (αυτό το παραδοσιακό που πλέναμε τα ρούχα μας παλιά.)Στείλε μέηλ, να σε στείλω οδηγίες.
Έκανες έγκλημα που πέταξες τη στάχτη.Του χρόνου θα ξέρεις.
Παράγεις και μέλι βρε θηρίο;Και γραβιέρα;
(η ανταλλαγή στην μέση της απόστασης,οποια εποχή του έτους)
Μη σκανιάζεις, το ποστ έχει τη δική του δυναμική :)
Υ.Γ
Μαζί με τις εκτάσεις , και ως συμπλήρωμα, μπορώ να ρίχνω και μούτζες ανάκατες στον ομορφάντρα;
δ

nikos__alfa είπε...

Καλά θηρίο ...ψόφιο είμαι, αλλά δεν παράγω .Απλά έχω τις σωστές πηγές!
Από μούντζες σου επιτρέπω μία στην αρχή και όσες θες στο τέλος!
Κατά τα άλλα η άσκηση να γίνει όπως είπα ,μη παραπαίρνουμε αέρα ε.. και προσοχή να λυγίζει η μέση και επ ουδενί τα γόνατα!

bunnysuicides είπε...

μου λειψες μωρη δημητράτ, μου λειψες λέμε!

demetrat είπε...

Τι κάνεις κουνέλι μου;Αντέχεις;
Κ μένα μου λείψανε τα σουλάτσα σου στο μπαξέ .
:))
δ

demetrat είπε...

Νίκος συμπληρωματικό
Εν τω μεταξύ , και γιά να μη το ξεχάσω.Έχε υπ όψιν σου, πως όσα ιδιωτικά ιδρύματα ήταν συμβεβλημένα μαζί τους είναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας.
Τα ταμεία, έχουν να τους πληρώσουν τα νοσήλεια κανά ενάμισι χρόνο.(άραγε πόσο να είναι το πραγματικό έλλειμμα μηντέρα;)
Αυτή η μουχρίτσα ο Παπαδόπουλος που κι αυτός τα είδε και τα άφησε ως είχαν,πολύ πιό πριν, κι έχει τα μούτρα και εμφανίζεται ως ζορό,ξέρει τι λέει.
Μη παραξενευτείς αν ακούσεις να πουλιούνται όσο- όσο κατι θηρία νοσηλευτήρια.

υ.γ
άμα δεν τα παράγεις δεν έχει ένοια η ανταλλαγή. Γιατί ωρέ.Τι σε πειράζει, εξ άλλου και η πατάτα κάποτε εξωτική ήτο.
Μαρμελάδες εγώ , πατάτες εσύ.
καλημέρα ;
δ

nikos__alfa είπε...

Καλημέρα Δήμητρα
Μαυτούς που μπλέξαμε δεν με παραξενεύει τίποτε πια!Άλλωστε το ενδιαφέρον κυρίως των Γερμανών για νοσηλευτικές μονάδες έχει εκφρασθεί εδώ και πολύ καιρό.Ήδη έχουν τοποθετηθεί μετοχικά σε ιδιωτικές μονάδες από κυβέρνησης της ..τρισκατάρατης!Υπάρχει δε και πρόβλεψη από το 2006 για ΣΔΙΤ και στον τομέα της υγείας!Τώρα με την πρεμούρα για ξεπούλημα που τους έχει πιάσει όλα είναι ανοικτά.
Για την στάση πληρωμών στο εσωτερικό έχει γίνει και σχετική νομοθετική ρύθμιση, που συζητήσαμε και στου Καπετάνιου, που προβλέπει εσωτερικό εθνικό νόμισμα (ομόλογα Ελληνικού δημοσίου)για τις πληρωμές προμηθευτών και εργολάβων !Που δεν τους λυπάμαι βέβαια καθόλου αλλά θα είναι ακόμη μια ευκαιρία για φούσκωμα των τιμών παντού.Ας θυμηθούμε την σχετική συζήτηση¨:
http://carnagio.wordpress.com/2011/02/26/%CE%B4%CF%85%CF%83%CF%84%CF%85%CF%87%CF%8E%CF%82-%CE%B5%CF%80%CF%84%CF%89%CF%87%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B5-%E2%80%93-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CF%83%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C/
που είχε και έξτρα ..παροχές και ενδιαφέρον!
Ειδική αναφορά στην μη πληρωμή νοσηλείων και ιατρικών πράξεων που λες υπάρχει στο τελευταίο σχόλιο της Κυρά -Δράκαινας στο ίδιο ποστ!

Τώρα για τον Παπαδόπουλο καλή μου σε έπιασα αδιάβαστη!Τι τα έβαλα τα λινκ του Έρμιππου μου λες;
Άντε σε συγχωρώ, σαν γόνος ...αγροτικής οικογενείας που ξέρει από ξεβοτάνισμα!
Λοιπόν ο κύριος αυτός όπως τάχουμε πει και στου Παπούλη δεν τα άφησε όπως ήταν αλλά τα έκανε τριςχειρότερα!Ανέφερα στο πρώτο μου σχόλιο ότι άνοιξε διάπλατα τις πόρτες καταργώντας τους διαγωνισμούς για την προμήθεια πάρα πολλών ιατρικών υλικών μεγάλης αξίας και άρχισε το πάρτυ των προμηθευτών που διογκώθηκε επί τρισκατάρατης και Αβραμόπουλου -Κακλαμάνη για να συνεχίζεται κάπως περιορισμένο, λόγω οικονομικού ελέγχου και σήμερα!
Ιδού και το σώμα του εγκλήματος:
ΦΕΚ 256/2-11-2001:
ν. 2955/2001,
" και σε χρόνους πρωτόγνωρους για την συνήθως βραδυκίνητη ελληνική μας διοίκηση εκδόθηκαν οι περίφημες υπουργικές αποφάσεις με τις οποίες το σύνολο όλων των ορθοπεδικών, αλλά και πολλών άλλων ιατρικών υλικών μεγάλης αξίας, εντάχθηκαν στην κατηγορία των "μη συγκρίσιμων". Την ίδια στιγμή όλοι οι έλληνες ασθενείς έγιναν ασθενείς με πολλές ιδιαιτερότητες. Και παράλληλα, με τις ίδιες αποφάσεις, καθορίστηκαν και οι τιμές που πρόθυμα θα πλήρωνε το ελληνικό δημόσιο για να αποκτήσει τα πολύτιμα υλικά. Κάθε διαδικασία ανταγωνισμού καταργήθηκε (νομοθετικά) και η αγορά πέρασε ανεξέλεγκτα στα χέρια των γιατρών και των εμπόρων. Μετά η Υπουργεία Παπαδόπουλου έληξε και ο σπάνια υπεύθυνος αυτός πολιτικός πήγε να κάνει αλλού καινούργια χαΐρια."

http://ermippos.blogspot.com/2010/05/blog-post_17.html

Γιαυτό μου σηκώνεται η τρίχα κάθε φορά που τον βλέπω ,τελευταία με τον "έγκυρο" Αλέξη στο ΣΚΑΙ,που αλλού; να παραδίδει μαθήματα χρηστής διαχείρισης του δημοσίου χρήματος στους ιθαγενείς!
Ουφ φουρκίστηκα πάλι!
Καλημέρα είπα;

demetrat είπε...

ναι ορέ, τα ξέρω όλα αυτά.
Εκτός που σας διαβάζω όλους, και τα λινκ σας και τα όλα σας, τα ξέρω κι από πρωτοδεύτερο χέρι.Και γω ζοχαδιάζομαι κάθε φορά που τον βλέπω γιατί το παίζει και αδέκαστος Μπάρας.
Από που να τους πιάσεις ορέ Νίκο.Ζουρλαίνεσαι που δεν έχουν χώσει κανέναν στο χώμα ή στη φυλακή.Το σύστημα βλέπεις, δεν ενδιαφέρεται παρά μόνο γιά τη συνέχεια του , και τίποτα άλλο.
Αλλά να σου πω.Δεν τους θέλω στη φυλακή.Να τους πάρουν τα αποκτημένα θέλω , και να τους δω αλειμένους με πίσσα και πούπουλα.
Θα μου πεις, όχλος είσαι μαντάμ.
Θα σου πω, μ αυτούς όχλος είμαι.
Πάω να πιάσω λίγο χώμα να ισιώσω.
δ

nikos__alfa είπε...

Δήμητρα
το λινκ του Καπετάνιου δουλεύει έτσι:
http://carnagio.wordpress.com/2011/02/26/%CE%B4%CF%85%CF%83%CF%84%CF%85%CF%87%CF%8E%CF%82-%CE%B5%CF%80%CF%84%CF%89%CF%87%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B5-%E2%80%93-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CF%83%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%
Αν μπορείς να σβήσεις το τελευταίο γράμμα το c από το το λινκ ή να μη το μαρκάρεις με το ποντίκι θα δουλέψει και στο προηγούμενο σχόλιο,οπότε σβήνεις και αυτό εξ ολοκλήρου .Σόρυ!

demetrat είπε...

το θυμάμαι το προστιμένο, αλλα, μου είχε διαφύγει το τελευταίο σχόλιο της δράκαινας, διότι , ούζα και πρέβεζα και τα λοιπά μη τα λέμε τώρα.
πάω να το διαβάσω.
δ

Mambo Tango είπε...

Ορίστε!είδες τί έκανες; τον φούρκισες τώρα και θα μας πάρει και τα όργανα..

demetrat είπε...

μαμπο τανγκο
τον παλιομαλακα, δεν εχει τι αλλο να δωσει χωρις κοστος τωρα που τελειωνει η διορια της ικανοτητας του , και μας αφαιρει και το δικαιωμα της αυτοδιαθεσης του σωματος μας.
Απο κει βλεπεις τι φασισταριο ειναι το λαμογιο.
ακου θα μας παρει τα οργανα !!!!!
Εχουμε τεσσερα βαρβατα στην οικογενεια για να τον γραψουμε καταλληλως.
δ

Mambo Tango είπε...

Αυτό που είχε πει "δεν πεθαίνουν κιόλας" (http://www.youtube.com/watch?v=Jh8hD-JO7v4) το είχες ακούσει;

Όταν λες "τέσσερα" εννοείς τέσσερα από δύο ή τέσσερα από ένα;

demetrat είπε...

όχι ρε, χα χχα χα
δεν έχει αρχίσει ακόμα να μας τα αφαιρεί.
υπάρχει και τέσσερα επί ένα;(με αφήνεις στραβοστομισμένη με τις γνώσεις σου.)
Όχι, δύο επί δύο εννοώ.Στον στενό πυρήνα, ή μάλλον τρία επί δύο.
Ναι ρε τον παπάρα, το θυμάμαι, και είχα μείνει κάγκελο όταν το άκουσα.
Το είπε ακριβώς όπως το λένε μεταξύ τους , από κεκτημένη.
Ναι ρε , δεν παιθένουν,
Καγκεμούσα ρε μαλάκα θα τους κάνουμε τους γέρους μας.Θα τους βγάζουμε και βόλτα με τις σημαίες καρφωμένες .Αει σιχτιρ .
δ

Ανώνυμος είπε...

Κυρα ντομάτα

αν το δηλώσει ότι παραιτείται ΣΗΜΕΡΑ ( 01 / 04 ) λέτε να εκληφθεί ως πρωταπριλιάτικο αστείο ;;;

Παπούλης

www.u-hoo.gr/gianniskafatos είπε...

θα το κάνει σήμερα ... πού 'ναι πρωταπριλιά
αχ, μπρε κουτό, τον πίστεψες

demetrat είπε...

παπουλη

ουτε ως αστειο δεν εκλαμβανεται.
Δεν ειδες που για να φανει πως κατι κανει , εβγαλε φιρμανι για τα οργανανα μας!
δ

demetrat είπε...

Γιαννη μας, τι κανεις;

Οχι βεβαια, αλλα περιμενα να δω μεχρι που παει η ξεδιαντροπια.

δ

demetrat είπε...

Τι είν' αυτό που σέρνεται
στης νύχτας τα σκοτάδια
και λαχταράει τα έρημα
που τριγυρνάν τα βράδυα;

Κοπέλλες τρέχτε ωϊμέ
καινούργιος μακελλάρης
ενεφανίσθη στη γωνιά ,
πως να τη σκαπουλάρεις;

Ποιός είναι άραγε αυτός,
που απ' τα κορμιά μας θέλει
να πάρει όλα τα όργανα,
-και τη ζωή εν τέλει;

Είναι Λοβέρδος που γυρνά
και ψάχνει στο μεϊντάνι
αυτόν που επιβίωσε
της πείνας, να ξεκάνει.

Ίσα ρε κουραδόμαγκα
μωρή παλιονυφίτσα
που επιθυμείς του έλληνος
τα όργανα, μουχρίτσα.

Αν πεθυμήσω μόνο εγώ,
εμού, και της ιδίας ,
θα δώσω το κορμάκι μου
άνευ αισχροκερδείας .

Παλιοφασίστα , ντενεκέ
που θα μας αφαιρέσεις
μέσα εκ της ψυχούλας μας
τας αυτοδιαθέσεις .

Της αυτοδιαθέσεως
παλαίψαμε πολλάκις
και μάθαμε χλιμήτζουρα
να είμαστε αυτάρκεις.

Δεν ξέρω ποίον όργανον
σου λείπει και το ψάχνεις.
Αυτό που ξέρω, είναι βαρύ
άνευ ζαχάρου άχνης.

Τι θέλεις απ τα νιάτα μας,
απο την ομορφιά μας
πρώτα μας πήρες τη χαρά,
κι ύστερα τη δουλειά μας

και τώρα πάλι βάλθηκες
εντός των μαύρων πλάνων
να αφαιρέσεις εξ ημών
των ίδιων οργάνων.

Κοίτα να δεις ρε Μένγκελε
δεν ξέρω τι θα κάνεις
κανόνισε και μάζεψε
τα χέρια εκ τοις οργάνοις,

ειδάλλως έχω μερικά
να στείλλω άνευ τόκου
ώστε να μάθεις τι εστί
ώριμου βερυκόκκου.

δ

nikos__alfa είπε...

Ανδρέα μας γιαλιστερέ του Γιώργου το καμάρι
με την Ντομάτα πούμπλεξες ο διάλος θα σε πάρει
Που τόλμησες φυντάνι μας σαν νέο Μεγκελάκι
τα σώματα μας να ζητάς για να τα κάνεις ράκη
Κάτσε εκεί που κάθεσαι στου Μέγκα την οθόνη
γιατί από οργή λαού τίποτε δεν σε σώνει
μας έγινες τώρα κιεσύ μεγάλος εφευρέτης
για την καμπούρα του φτωχού νέες ξυλιές να θέτεις
πήρατε το πρωτάθλημα εσύ και ο Γιωργάκης
από τα βάσανα βογγά συνέχεια ο κοσμάκης
για κάτσετε λοιπόν καλά και λίγο μαζευτείτε
γιατί το μήνυμα έφτασε, δεν έχει να κρυφτείτε
όλοι το καταλάβανε πως παίζετε παιχνίδι
μάθατε να κουρεύετε στην κούτρα του κασίδη
γιαυτό κιεμείς σας στέλνουμε με δάκτυλα ανοιγμένα
πέντε δωράκια πούχουμε μαγάπη φυλαγμένα

Fri είπε...

χοχο
Κι όμως άλλαξε ο μήνας κι αυτός ακόμα εκεί!
Τώρα εγώ να μας ευχηθώ καλό μας μήνα;

nikos__alfa είπε...

Δήμητρα άρχισε του στραγαλιού το έπος
έλα να βοηθήσουμε να πάει καλά το ..έτος
http://rodia.wordpress.com/2011/04/01/to-stragali/#comment-153

demetrat είπε...

Νίκο

επήγα και την έδωσα
εκεί την παρουσία
παρόλο που ελπίδα πιά
μόνο ως οπτασία

μπορεί και δύναται κανείς
να έχει στο τσερβέλο
πριν μας το κάνουνε κι αυτό
αιδείον και καπέλλο.


(που γυρνάει ο αλλος ο σουρτουκιάρης της κόβας ; (-σόρυ της κάβας ήθελα να πω- )
δ

demetrat είπε...

ευχήσου εσύ κοπέλλα μου
έτσι κι αλλιώς αυτοί δεν ασχολούνται με τις δικές σου τις ευχές.Όλες σε μάς έρχονται.
:)
δ

nikos__alfa είπε...

Εχθές αργά εκεί ετόνισα πως του βερμούτ οι άσσοι
αν και έχω μπλέξει και εγώ με τσάπα και φαράσι
όταν θα πάρουν μήνυμα η σάλπιγγα ηχήσει
και του αγώνα η ορμή την φύση πλημυρίσει
αμέσως δίνουν το παρόν μπαίνουν μπροστά κιορμάνε
ενάντια στα νούμερα που τώρα κυβερνάνε
ομού με τους αγωνιστές, του στραγαλιού τα στίφη
χτυπούμε αλύπητα από χθές γκρεμίζουμε τα τείχη
μαύρη να γίνει η ζωή στην Παγκαλοπαρέα
με στραγαλάκια και βερμούτ να την περνάμε ωραία

nikos__alfa είπε...

ΥΓ
Είπα δε και ελάλησα
πως αν δεν ήταν ντροπαλός ο φίλος Αναγνώστης
σίγουρα θα γινότανε μέγας στραγαλοχώστης

Αναγνώστης ο αθηναίος είπε...

Διαμαρτύρομαι εντόνως !!

Γυρίζω από μια μακρά και επίπονη , ου μην και ...επαχθή , εκστρατεία , όπου αόκνως προωθούσα τις αρχές και τα οράματα του Κινήματος του Βερμούτ και τι βλέπω;;

Να έχει εγκαταλειφθεί ο σκοπός μας και μάλιστα γνωστό ιδρυτικό μέλος (*) να έχει προσχωρήσει σε όμορο χώρο (τους στραγαλιστές), ΧΩΡΙΣ να λάβει εγγυήσεις για την αυτοτέλεια του Κινήματός μας (ένα πράμα σα το Γιώργο Πάντζα δηλαδή που πήγε το ΔΗΚΚΙ ..αύτανδρο στο ΣΥΡΙΖΑ).

Για να κατανοήσετε τη σοβαρότητα του θέματος, παρατηρήστε ότι σε αναφορά των στραγαλιστών σε άλλο ιστολόγιο , εις το οποίον παρεπιδημούν πλείστοι εν δυνάμει συναγωνιστές, ουδεμία αναφορά γίνεται στο Βερμούτ (ούτε καν ως τάση) :

https://papoylis.wordpress.com/magpie-permanent-consignment/#comment-5807

ενώ αναφέρονται εκτενώς άλλες τάσεις.

Και σαν να μην έφτανε η εξόφθαλμα αντικινηματική συμπεριφορά του ..εν λόγω, εκτοξεύει και λάσπη προς τον υποφαινόμενο υπονοώντας ότι δεν παρεμβαίνει μέσω εμμέτρων πονημάτων, διότι είναι (λέει) ..ντροπαλός.
Όφειλε να γνωρίζει ότι ο μόνος λόγος που απόσχει( ο ..υποφαινόμενος ντε!!) από έμμετρες καταθέσεις είναι για να μην δημιουργήσει κόμπλεξ στους άλλους συμμετέχοντες, λόγω της αρτιότητος, της καλλιτεχνικής επάρκειας και της τεράστιας λογοτεχνικής αξίας των στιχουργημάτων του, άλλα και γενικώς του ...κάλ(λ)ου(ς) του(ς)

Και ερωτώ αγαπητές και αγαπητοί:
Υπάρχει πλέον αμφιβολία ότι το τέλος του κατήφορου του οπορτουνισμού (δεξιού τε και αριστερού) είναι ο ..πάτος;;

Παρακαλώ για τις ενέργειές σας...

(*)Κεντροαριστερών παρεκκλίσεων όπως είχα επισημάνει σε ανύποπτο χρόνο και επιρρεπής στον ..ποδόγυρο όπως παρατήρησα από κάτι αναφορές του στο σοβαρό μπλογκ της Ροδιάς, (άλλωστε αυτά συνήθως μαζί πάνε και αν δεν με πιστεύετε σας συνιστώ να μελετήσετε το "Για μια αγωνιστική-ταξική διαπαιδαγώγηση της νεολαίας" του Γρηγορίου Φαράκου)

demetrat είπε...

εδω που τα λέμε νικάλφα, δεν έχει άδικο τομέλος .
Σουρτουκιάρη μπορείς να τον πεις , αλλά ουδόλως ντροπαλό.

Αγαπητέ αναγνώστη,δεν έχεις δίκιο στο σημείο που μιλάς γιά συμπόρευση και απορρόφηση του κινήματος από τους στραγαλάκιδες.
Αν πρόσεξες, ετονίσθη από μένα εξ αρχής η ανάγκη συμπόρευσης, αλλά ουχί συγχώνευσης.
και ουδέποτε παρέπεμψα εις άλλον χώρον παρά εις τον χώρον που αφορά το κίνημά μας.
Κατόπιν τούτου, και κατόπιν της μη ανταποκρίσεως, κατεννόησα την λούμπα και απεσύρθην.Εξ ου και απεγνωσμένα σε αναζητώ,ως πρέκι ,να στηρίξεις τας θέσεις των βερμουτάκηδων.
:)

την καλημέρα μου.

δ

nikos__alfa είπε...

Συναγωνίστριες ,συναγωνιστές
Αγαπητές φίλε(η)ς και φίλοι(ε) (που έλεγε και ο αείμνηστος Ηλίας Ηλιού)
Αντιλαμβάνομαι πλήρως πως εν μέσω της μεγαλύτερης συστημικής κρίσης από τον μεσοπόλεμο ,με την αφόρητη πίεση που ασκούν στην κοινωνία οι δυνάμεις της αντίδρασης,οι αγαπητοί σύντροφοι και συντρόφισες, είναι φυσικό και επόμενο,να ταλαντεύονται εμπρός στις ανάγκες που επιβάλλει η συγκυρία και να αναζητούν εναγωνίως την αναβάπτιση στις σταθερές και φωτεινές αρχές του κινήματος ,που είναι η μόνη ικανή και αναγκαία συνθήκη για την ευό δοση των σκοπών μας!
Θέλω σήμερα από αυτό το μετερίζι, που υπήρξε η γεννήτωρ μήτρα των παρτακοβερμουτάκηδων ,να διαβεβαιώσω ακόμη μια φορά τον Ελληνικόν λαόν ότι ευρισκόμαστε στον σωστό μονόδρομο (λεωφόρο Λούξερμπουργκ),όπως τόσο εμπνευσμένα αναφέρεται εις την ιδρυτική μας διακήρυξη!Όπου προβλέπεται με σαφήνεια ότι βασική προυπόθεση για την επιτυχία κάθε πάρτυ με αξιώσεις επιβάλλει εκτός από άφθονο χύμα βερμούτ να διατίθενται και άφθονα ξηροκάρπια ,ειδικά δε λόγω τιμής και εγχώριας παραγωγής τους φυστικάκια και σταφιδοστράγαλα!Οπότε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι οι στραγαλιστές αποτελούν αναπόσπαστη συνιστώσα του κινήματος (άσχετο αν δεν το ξέρουν) και σε καμία περίπτωση νέο και ανεξάρτητο κίνημα το οποίον κινδυνεύουμε να μας απορροφήσει.Έτσι προβλέπεται από τας γραφάς ,τι να κάνουμε τώρα!
Αφού λοιπόν δια της προσφυγής στις αναλλοίωτες αξίες, που μας εμπνέουν και οδηγούν, διαλύθηκε κάθε αμφιβολία για την πορεία μας, ας έλθουμε στα επί μέρους ζητήματα που απασχολούν το σώμα.
α)Κατ αρχήν εφόσον απεδείχθη ότι εμμένουμε στους σταθερούς Σκοπούς του κινήματος η κατηγορία περί οπορτουνισμού κατέπεσε αυτοδίκαια!
β)Δεν είναι δυνατόν αδιαμφισβήτητα
ταλέντα ως του Αναγνώστη να παραμένουν ανενεργά και αναξιοποίητα, τις κρίσιμες αυτές στιγμές και εις την ανάδειξη των απέβλεπε και μόνο η πρόκληση(άλλως προβοκάτσια)περί ντροπαλοσύνης!
γ)Δεν μπορώ όμως, να μη παρατηρήσω ότι ο συναγωνιστής μας ρέπει προς τον ..ελιτισμόν ,κάτι που πρέπει να το ..προσέξει!
δ)Επίσης δε ως φαίνεται από τις αναφορές στην ΚΝΕ(ντύνει,στολίζει,νοικοκυρεύει,80ς)υφίσταται ακόμη τις επιδράσεις του αλήστου μνήμης,πουριτανισμού της ..προόδου ! 
ε)Έθεσα, σε πολύ αυστηρό τόνο,το ζήτημα της αποσιώπησης της προσφοράς μας στους υπόλοιπους συναγωνιστές που εκπροσωπούν την τάση των στραγαλιστών!
στ)Δήμητρα ,δεν μπορεί κάθε φορά που επιστρέφει ο ..άσωτος, ουπς ο σύντροφος Αναγνώστης ήθελα να πω,να σφάζεις τον μόσχο τον σιτευτό!Ξέρεις πόσο πήγε το μοσχάρι αγαπητή μου;Π Α

Τώρα που σας ξηγήθηκα αλμυρό φυστίκι,υπενθυμίζω ότι πρέπει να βρούμε και τους ..φιστικάκηδες για την ενδυνάμωση του κινήματος!

ΥΓ
Για την επιρροή του ..ποδόγυρου αναγκάζομαι να δηλώσω ένοχος μετά ειλικρινούς μεταμέλειας, ελπίζοντας στην επιείκεια σας,(να μη ξαναγίνει κουβέντα γιαυτό,πλήηζ) καθώς υπέπεσα ξανά στο πιο βαρύ ..αμάρτημα. Του δεύτερου ...γάμου!

Tamistas είπε...

50 σχόλια βλέπω εδώ, ας γίνουν 51
αφού πολλά ειπώθηκαν, ακούστε με και μένα
έφτασα εδώ απ' της ροδιάς και διά του νικάλφα
δεν είναι το ωμέγα εδώ, μα ούτε και το άλφα
στης καρακάξας βρέθηκα, ήταν η ώρα δείλι
και κει στιχομπλογκούσαμε - τα λέγαμε σαν φίλοι
σαν επενέβη η ροδιά, καλώστο το στραγάλι
και τώρα να και το βερμούτ που πίνουνε κι οι γάλλοι
πολύ ωραία το λοιπόν το κίνημα φουντώνει
το μάθανε στην τρόικα κι ουδένας δε ζυγώνει
στέλνουν τους αναπληρωτές να βγάλουνε το φίδι
από μια τρύπα που όλοι εμείς έχουμε πέσει ήδη
εβίβα μάγκες το λοιπόν και τσικουδιά κερνάω
και τώρα που σας γνώρισα σκέφτομαι να περνάω

demetrat είπε...

Νικάλφα
έν πρώτοις σε φιλώ σταυρωτά.

Με την οξυδέρκεια που διακρίνει άπαντες τους ακαζαντιρένες ( την ευρωκομουνιστική συνιστώσα του κινήματος ), τους εζεκριέδες ,μοναμούρηδες και λοιπούς κιλσάνηδες(αι γουιλ κιλ δι σα α α α α ν , αλίν αλίν και τα λοιπά) , διέκρινες την ρωγμή η οποία δική σου υπαιτιότητι παρ ολίγον να συντελεστεί.
Με την ευκινησίαν δε που σε διακρίνει (μην ξεχνάμε πως εσύ είσαι ο γκέκας του κινήματος )ανέλαβες την πλήρην αποκατάστασιν,κατόπιν όμως να το τονίσω της σωστής τοποθέτησης του συναγωνιστή Αναγνώστη.
Τοιαύτη δε ευκινησία ,επισημαίνω διακρίνεται μόνον εις άτομα τα οποία ουδέποτε εγκλωβίσθησαν ή διετέλεσαν συνοδοιπόροι σταλινικών υπολοίπων.
Πρέπει σύντροφε να έχουμε και στις πλάτες μάτια, διότι οι δυνάμεις της αντίδρασης -αυτές που όπως τόνισες -εναγωνίως θα επιχειρήσουν εισοδιστικήν αναβάπτισην εις τας γευστικάς επαναστατικάς μνήμας του κινήματός μας .
Ως εκ τούτου, θα πρέπει να προσέχωμεν τους κώλους μας ,ακόμα και από στραγαλάκια..
Σωστά λοιπόν ο έτερος συναγωνιστής υπενθύμισε σταμέλη τις υπάρχουσες συνθήκες.
Συνεκτιμώντας δε και τις στεγνές ημέρες τις οποίες διανύουμε, εύκολα εξάγεται το συμπέρασμα οτι πλήθος εξαπατημένων πολιτών θα συνωστιστούν στην πλατειά λεωφόρο (και ουχί μονόδρομο όπως εκ παραδρομής ανέφερες χα χα )Λούξεμπουργκ τις επόμενες βδομάδες.
Πρέπει όμως σύντροφοι,γιά να είμαστε σαφείς και πιστοί στις αρχές του κινήματος να ετοιμάσουμε κάβα η οποία θα συμπεριλαμβάνει μέχρι και κεφτεδάκια.
Έτσι λοιπόν , όπως σωστά το τοποθέτησες,
οι στραγαλιστές, καθώς και οι γιαουρτιστές, ντοματιστές και λοιποί οπαδοί της πατροπαράδοτης γεύσης και μνήμης,είναι μοιραίο να βρεθούν μαζί.Υπό την αιγίδα μας βεβαίως.:)

α)εφ όσον όλη αυτή η παρουσία τελέστηκε στα πλαίσια της κινηματικής μας εξάπλωσης , θεωρώ πως μπορεί να συνεχιστεί μετά μεγίστης προσοχής.
(εδω θα πρεπει να ακουστουν και οι γνωμες από τα υπόλοιπα ταμέλη )

β)ο σύντροφος Αναγνώστης νομίζω πως αντελήφθη τις προβοκάτσιες του πυρήνα( ντροπαλός , σουρτουκιάρης),αλλά παρ όλα αυτά ενέδωσε, διότι μπορεί ο μυαλός του να αντιδρά, η καρδιά του όμως πλέει πλέρια μέσα στο χύμα κόκκινο βερμούτ.

κατόπιν τούτου, οι επισημάνσεις
γού, δού , και ε,εμπίπτουν στο θέμα μυαλός.

ε)αυτό πρέπει να συζητηθεί , γιατί νομίζω πως αργοπορούμε όλοι επ αυτού.

στου)
εδώ σύντροφε , με αδικείς καταφανώς.
τον Αναγνώστη ουδέποτε τον έχω φιλήσει σταυρωτά.
(δυστυχώς στο σφάξιμο χωλαίνω.Όχι μοσχάρι, ούτε τον Πάγκαλο δεν μπορώ να σφάξω)


υ.γ
΄(είναι νωπή η πληγή;)
χα χα χα χα
σε ξαναφιλώ σταυρωτά.
δ

demetrat είπε...

καλώστονε τον ίδιο
καθώς και τα-μιστά-του
αφού περιπλανήθηκε,
έφτασε στη μεριά του.

κάλλιο αργά παρά ποτέ
που ήρθες ν' ανασάνεις
εδώ ,που είμαστε πολλοί
του λόγγου και της στάνης.

εμείς που λες, από καιρό
βρήκαμε το ντορό μας
μέσα στο χύμα το βερμούτ
στήσαμε το χορό μας.

μπορεί να φαίνεται απλό
ουδόλως όμως είναι,
να βρίσκεις μέσα στο Αλίν
πως συντηρούνται μνήμαι

διότι όπλον δυνατόν
η μνήμη και το πάθος
και όλοι μας εμάθαμε
απ το παλιό το λάθος.

δ

(χα χα χα μόνο τομέλος που ξαναπαντρεύτηκε χα χα χα δε βάζει μυαλό)

Mambo Tango είπε...

Καλά, είστε ΑΠΟΘΕΩΣΗ!
(σεμνή υπόκλιση)

demetrat είπε...

νικάλφα
από της αντιδράσεως
των σταγαλομασώντων
ευκόλως αντελήφθημεν
πως θέλουν των ενόντων.

ουδόλως επιθύμησαν
έναν συνβαδιζμόν
γιαυτό εντός κινήματος
να έχεις καλπαζμόν.


δ

demetrat είπε...

Μαμπο
έλα καλέ και σύ στο κίνημα.Με τέτοια κάσκα, θα σε βάλωμε μπροστά μπροστά.
:)

δ

Mambo Tango είπε...

Εγώ προς το παρόν, βλέπω και μαθαίνω. Σεις είστε μεγάλες γάτες!

nikos__alfa είπε...

Τζάμπα το έγραψα το πληζ
τώρα για μένα κάνει τζιζ
έδωσα την ευκαιρία
να γελά η γαλαρία
μα είμαι μεγαλόψυχος
γιαυτό και δείχνω νέος
και από τα παθήματα
γίνομαι πιο ..ωραίος
μαζί σας το λοιπόν γελώ
είν το κεφάλι μου ξερό
και απτο δικό μου πάθος
που σόλους μοιάζει λάθος
την βγάζουμε ωραία
με την παλιοπαρέα
όφειλα να παραδεχτώ
έτσι μου φάνηκε σωστό
κιαν είναι αμαρτία
κιαν σε όλα τα ωδεία
φέρνει την δι-α-φωνία
ότι στης ζωής τα κρύα
των θηλυκών η συντροφιά
είναι γλυκεία ευωδιά
μους, σοκολάτα, σαντιγύ
κρύο νερό απτήν πηγή
είναι γλυκό του κουταλιού
και ας μας κάνει ταλατιού
μεζές καλός σαν το τουρσί
σαν πιπεριά την γεμιστή
από την Σύρο λουκουμάκι
γιαυτό πονά και το δοντάκι
της μοναξιάς είναι γιατρός
της ευτυχίας χορηγός
πολύ καλός συνοδηγός
αν δεν μιλάς-είσαι μουγγός
κουβαλητής και χουβαρντάς
στα ψώνια της να μη βογγάς
να σέβεσαι την πεθερά
να ξεσκατώνεις τα μωρά
να πιάνεις και την σκούπα
χωρίς καθόλου σούπα-μούπα
την επετείους μη ξεχνάς
(τις συμφορές σου να γλεντάς)
κιαν πλένεις και τα πιάτα
τότε σου λεν σταράτα
πως του σπιτιού είσαι αρχηγός
άξιος είναι σου ο μισθός
έτσι θα είσαι αγαπητός
και της συμβίας ο καημός
(που δεν της βγήκες υπουργός)
γίνεται πια υποφερτός
πήρες την ανοχή της
άντε κιένα φιλί της
έτσι φίλοι μου καρδιακοί
κυλάει η έρμη η ζωή
και ότι τώρα και να πείτε
μαζί μου ασμένως ..συμφωνείτε

ΥΓ Παλιά είναι η ιστορία βρε!Τι με πέρασες,για τον ...Άκη;

nikos__alfa είπε...

Δήμητρα, γυαλιά φορώ,είδα τις αντιδράσεις
έτσι την βρίσκει ο καθείς με τις δικές του στάσεις
μα πιο πολύ μαπασχολεί, αφού ανοίξαμε ..σχολή
(των μαθητών αλίμονο, να βρούμε την στολή)
και κάνουν πως μαθαίνουνε τα έξυπνα γατόνια
ναφήσουν γρήγορα ντροπές και κάθε τσιριμόνια
να ενταχθούν στο κίνημα γιατείναι οπλισμένα
είναι ιερή αποστολή τώρα αυτή για σένα!

demetrat είπε...

δεν έχω άλλες αντοχές
καθότι γριπιαζμένη
και στο κρεββάτι βρίσκομαι
τριήμερον πεζμένη

από του ξεμαλλιάζματος
του άγριου γρασιδίου
ιδρώσας δίχως σύνεσην,
έκανα πυρετίου.

Μου είναι δύσκολον πολύ
να συμμετέχω η τάλας,
διότι εξ ίσου έχω πονών
της κλείδος και της σπάλας.


Βοήθειαν αναμονώ
από τον Αναγνωστη
την εκτενή απάντησι
έλα , Στον Νίκο δώστη

και όποιον του κινήματος
περάσει το κατώφλι
και σπάσει το τη μοναξιάς
το άθλιο του, τσόφλι.

Ελάτε βερμουτάκηδες
καπεταναίοι ,ούλοι
φέρτε κι αυτόν τον έρημο
τον καψερό παπούλη

γατόνια και σκυλόπουλα
παιδιά ,γραίες παιδάκια
να πιάσουμε την έννοια
του χύμα βερμουτάκια.

να το κρατήσουμε μαζί
στας χείρας τα βαρβάτας
και να το συνεχίσωμεν
το έπος της ντομάτας

και τότε ας φωνήσωμεν
και αι γυναίκαι όλαι
ο μον αμουρ , αλίν ,κριέ,
αλμπάνο και ντελσόλε

αψού.
δ

nikos__alfa είπε...

Κρύωσε,συναχώθηκε το δόλιο το κοτσύφι
γιατί η χλόη νόμισε πως ήταν κανταίφι
επάνω της επέπεσε εν μέσω του χειμώνα
με το γρασίδι έδωσε τον πιο σκληρό αγώνα
αφού λοιπόν καημένη μου δεν πήρες προφυλάξεις
κάνε λιγάκι υπομονή και γρήγορα θα φτιάξεις
μονάχα πιες πολλούς χυμούς ,να είσαι στην ζεστούλα
σένα εικοστετράωρο θα είσαι μια χαρούλα
και αν αμέσως βρεις, χτυπήσεις και βεντούζες
γρήγορα θα σηκωθείς να ξανακάνεις ..σούζες
τώρα λοιπόν σου εύχομαι γρήγορα για να ..γειάνεις
ότι τον ..Πάγκαλο γοργά, πρέπει να τον ..ξεκάνεις

Mambo Tango είπε...

Δήμητρα και Νίκο respect και περαστικά!

nikos__alfa είπε...

Γεια σου φοβερό...γατόνι!
Πέρασα από σένα αλλά δεν είπα τίποτε για να μη θεωρηθώ ..προδότης του φύλου μου,επειδή θα ..συμφωνούσα!Xo!
Περαστικά και σε μένα;

Mambo Tango είπε...

Ε ναι! για το δις εξαμαρτείν..
αν και για σας, είπαμε, είναι μακαριότητα, χαρά και ευλογία :)

Αναγνώστης ο αθηναίος είπε...

" Η Καρχηδών δεον όπως καταστραφεί, έλεγε ο Μέγας Κάτων"

ωχ συγγνώμη αυτό είναι από αλλού,
εδώ θα ξεκινήσω με το:

"Τα όπλα της κριτικής δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την ..κριτική των όπλων".

Εγκαλούμεθα ...τινοί εξ'ημών και καθιστάμεθα κατηγορούμενοι επί ..ελιτισμώ (αφού κατέρρευσε η σκευωρία περί αιδούς)!!
Και από ποιους;;
Από αυτούς που διακονούν την υπόθεσιν της προώθησης των Ιδεών μας μόνον(ή κυρίως) διαμέσου παρεμβάσεων σε φόρα όπου το δικαίωμα του ομιλητού είναι διασφαλισμένο , ο δε σεβασμός σε αυτόν και στας απόψεις του ..θεσμικά κατοχυρωμένος(evil witch, Ροδιά,κλπ).

Όταν, αγαπητέ, εσύ (εμμέτρως)συμμετείχες σε διαδικασίες κοινοβουλευτικού είδους θάλεγα, κάποιοι εξ'ημών λιώναμε στο καμίνι της πάλης από τα κάτω.
Εκεί όπου ο αντίπαλος μετέρχεται μέσων ..ανήκουστων και φοβερών και όπου η μάχη δίδεται με κίνδυνο και δια την ..ισορροπίαν μας ακόμη.

Εδώ και αρκετό καιρό, εμφορούμενος από τα νάματα των Αρχών μας, υιοθέτησα την παρέμβαση "σπίτι - σπίτι, μπαρ-μπαρ,ουζερί-ουζερί" (κατά το σπίτι-σπίτι, γιαπί γιαπί).
Εκεί (στο καμίνι του αγώνα) αναγκάσθηκα να πιω (με το λαό και ΓΙΑ το λαό) τσίπουρα, σκάτσ , βότκες και άλλα φοβερά, μέχρι λικέρ ήπια.
Πάντοτε όμως τους υποσημείωνα ..προσφυώς (ε!! καλά τώρα), ότι όλα αυτά έχουν "θέμα" με τους συνδυασμούς με τα συνοδευτικά.
Τι παστά με εξανάγκασαν να καταναλώσω, τι χταπόδια και προϊόντα της μάνας γης, εγώ εκεί ..ακλόνητος, να υπερασπίζομαι την Υπόθεσιν.

Μόνον 2 φορές "ζορίστηκα". Η μία όταν συνόδευσαν ένα ουίσκυ με αβγοτάραχο και η δεύτερη όταν μου είπαν (γελώντας κάτι ..απαράδεκτοι) "καλά τις ψητές σαρδέλες όπως τις κάνουνε στη Μαργαρώνα, θα τις συνόδευες με μπιάνκο ή ρόσσο;;, χαχα".
Ρώτα και το άλλο μέλος να σου πει αν (μετά τα τελευταία)έχω δίκιο να φοβάμαι ότι υφίσταται εν δυνάμει 5η φάλαγγα στο Κίνημα....

Χωρίς να σας διηγηθώ άλλες λεπτομέρειες (για να μην σας σοκάρω), θα σας πω "αισθάνεσθε ήσυχοι".
Όλους αυτούς τους κατατρόπωσα με το επιχείρημα "καλα όλα αυτά, αλλά εμείς μπορούμε να βάλουμε το μεζέ μέσα στο ποτό", υπαινισσόμενος το ντράι μαρτίνι με την ελιά,όπως οι ζωγράφοι στην Αναγέννηση έβαλαν τον πίνακα μέσα στο κάδρο (..μεγάλες κουβέντες!!) εσείς μπορείτε ;;
Τι να μου πουν ότι θα βάλλουν τη σαρδέλλα στο ούζο ή το καρότο στο ουίσκι;;
Μετά από αυτό τους εγκάλεσα ότι εξ'αυτού είναι ..αποδοδημένοι στην αντίληψη και επέτυχα δαφνοστεφανωμένη νίκη του κινήματος.

Γυρίζοντας λοιπόν στη βάση του κινήματος (για να ξαποστάσω και να πάρω νέες δυνάμεις για νέες εκστρατείες) τι να δω;;
Λάσπη (σε τίμιους αγωνιστές) και προτάσεις για πολιτικές ανάλογες με αυτές που οδήγησαν στην "Ενωμένη Αριστερά" το 74 ..κάτι άλλους.
Όχι αγαπητές μου και αγαπητοί μου!!
Το Κίνημα του Βερμούτ έχει δυναμική, δεν θα αρκεσθούμε στο "το μικρό είναι όμορφο" και κάτι τέτοια.
Αιδώς Αργείοι

demetrat είπε...

Γνώστη
(το χαϊδευτικό του Αναγνώστη)

ντιφάϊν ψητή σαρδέλλα και Μαργαρώνα.
Τα υπόλοιπα αργότερα.
δ

demetrat είπε...

α τώρα πρόσεξα και το ουίσκυ με το αυγοτάραχο.
Ο πυρετός ξέρεις...
Στην Πρέβεζα ήσουνα χωμένος εεεε.. σόρυ χαμένος ,καμάρι μου;
δ

Αναγνώστης ο αθηναίος είπε...

Όχι, απλώς έχω την τύχη να συνδεθώ με αρκετές περιοχές στην Ελλάδα, σε πρώτη φάση επειδή έπρεπε, αλλά μετά έμειναν αγαπημένοι φίλοι, τους οποίους επισκέπτομαι (ή με επισκέπτονται) όταν μπορώ, αλλά κρατάμε και σχέσεις ..εκ του μακρόθεν.
Πάντως , παλιότερα, στη Μαργαρώνα με πήγανε και πράγματι οι σαρδέλλες με "το πολύ ψήσιμο" είναι κάτι άλλο.
Το αβγοτάραχο είναι από Μεσολόγγι, όπου μου είχαν πει ότι οι παλιοί ως μεζέ για ουίσκυ το συνηθίζανε, αφού υπήρχε αφθονία. Είναι όντως άπαιχτος ( ο συνδυασμός)

nikos__alfa είπε...

Τώρα ήμουν έτοιμος να πάρω το πιεσόμετρο ,κάτι με πλάκωνε στο στήθος σήμερα απτό μεσημέρι,ευτυχώς άνοιξα το λάπτοπ και είδα τα ..κατορθώματά σας !Χο!
Ιδίως του ασώτου..ουπς του ντράιμαρτινάκια μας ήθελα να πω
Παίρνω το τσαπάκι μου και πάω στον κήπο λοιπόν,αργότερα τα ..ρέστα!

ΥΓ Δήμητρα τι λές; Αφού το φορμάρουν οι κοντρίτσες το καμάρι σου, χε χε και γράφει τέτοια,να τον πήξουμε στα κατηγορητήρια;
ΥΓ2 Αυτή τη Μαργαρώνα γιατί δεν μου τη συστήσατε;

demetrat είπε...

Αναγνώστη ,
Δικαίως εμέίς, οι τρώγοντες αυγοτάραχο,ούτε να το δούμε το χαβιάρι.ΜΠΛΙΑΧ
Δε χαλάμε εμείς τη γεύση μας.
Την επόμενη φορά , εκτός απ τη σαρδέλα ( που σε βγάλανε με τις φτηνάτσες )να τους πεις να σε πάνε να φας γάμπαρες τηγανιτές(περιχυμένες με το λάδι που τηγανίστηκαν ) ,και πετάλι ψητό.
Άμα δεν το ξέρουν αυτοί το που, θα στο πω εγώ.χε χε χε .

ύ.γ 1
Φίλος σου πρεβεζάνος είπε χα χα χα στο μπιάνκο ή το ρόσσο;


Υ.Γ2
Και από ποιους;;
Από αυτούς που διακονούν την υπόθεσιν της προώθησης των Ιδεών μας μόνον(ή κυρίως) διαμέσου παρεμβάσεων σε φόρα όπου το δικαίωμα του ομιλητού είναι διασφαλισμένο , ο δε σεβασμός σε αυτόν και στας απόψεις του ..θεσμικά κατοχυρωμένος(evil witch, Ροδιά "
ΕΔΏ κυρίως καλείται να απαντήσει ο πορτογύρης κυρίως, όμως μέσα στα πλαίσια του δικαίου , οφείλω να τονίσω ότι διασφαλισμένο δικαίωμα έχουν όλοι οι ομιλητές σε όλα τα φόρα .Εκτός των υβριστών.

υ.γ 3
αυτη η σύλληψη του μεζέ μέσα στο ποτό ανεπανάληπτος.Την προτείνω ως ένα από τα συνθήματα του κινήματος.

υ.γ 4
από μικρά και όμορφα μπουχτίσαμε
Καιρός να δοκιμάσουμε το σχήμα μεγάλο και μπρουτάλ.
δ

demetrat είπε...

Νικάλφας

Ως εκ του αποτελέσματος
(και της σωστής αυτοκριτικής σου)δικαιωμένη,ενίσταμαι γιά το:
"
και είδα τα ..κατορθώματά σας !Χο!
"

Και ανησυχούσα γιά την υγεία του κινήματος αναρωτιέμαι,πρώτον,τι έγραψε το πιεσόμετρο εν τέλει, και δεύτερον, με πόνον εις το στήθος, τι το θέλεις το τσαπάκι σύντροφε;


υ.γ1
ευχαρίστως να σου την συστήσω την κυρία.
Είναι πανέμορφη.
Όχι τόσο όσο στα νιάτα της, αλλά πάντα εκτός συναγωνισμού γιά τον τύπο της.
Την έχουν αγαπήσει σχεδόν όλοι οι Πρεβεζάνοι.
Και οι ξένοι που τη γνώρισαν.
Να στη συστήσω λοιπόν καμάρι μου


http://www.panoramio.com/photo/22357028

δ

nikos__alfa είπε...

Δημητρούλα,
πρώτα η υγεία ...του κινήματος!Έπεσε ο πυρετός;
Το πλάκωμα που λέγαμε ήταν ψυχολογικό
και μούφυγε από τα ..κατορθώματα σας!Προς τι η ένσταση λοιπόν; Επιβράβευση ήταν όχι επίκριση!
Αυτοκριτική εγώ ;Πότε; Ύπέπεσα και σε τέτοιο λάθος;Α πρέπει να προσέχω περισσότερο από δω και πέρα!
Μεταξύ μας τώρα ,μη πεις τίποτε στον ..Μαρξολόγο μας,για την κριτική που υφίσταμαι φυσιολογικό δεν είναι;
Ε, άλλοι είναι για ταλώνια -άλλοι για σαλόνια,πως να το κάνουμε!
Ο καθένας στο είδος του νομίζω!

ΥΓ
Φοβερή φαίνεται και άκρως ειδυλλιακή η ..λεγάμενη,δυσκολεύτηκα να την βρω στο χάρτη ,και φυσικά το ενδιαφέρον μου παραμένει για τα τοπικά...μεζεδάκια που αναφέρθηκαν!
Φιλάκια στα μέλη του κινήματος ,παρόντα και σαυτά που θα πυκνώσουν τις τάξεις μας!

demetrat είπε...

Μόνον όσον αφορά το κίνημα και τας τελευταίας σου κινήσεις.

"Δήμητρα, γυαλιά φορώ,είδα τις αντιδράσεις
έτσι την βρίσκει ο καθείς με τις δικές του στάσεις
"

αν αυτό δεν είναι αυτοκριτική ,γιά τα τσιμπούσια με τους στραγαλίστας ,τι πω η ξωμάχος!

Ωραία τότε, προς στιγμήν, νόμισα πως σου προξενήσαμε ως μποστάνι το βάρος στο στήθος.
Ο πυρετός έπεσε, απλώς τηρούμε τα πρέποντα γιά κανάδυο μέρες.
Όσον αφορά τα μεζέδια, μακάρι να μαζευτούμε εκεί το καλοκαίρι οι κινηματίες ,στα πλαίσια της εξόρμησης μας στην ελλάδα.
δ

demetrat είπε...

αλήθεια, που γυρνάει πάλι ο μαρξολόγος ;Τι θα γίνει μ αυτό το παιδί. Πάλι θα ντερλικώνει κάπου και΄μετά θα μας βάλει και χέρι που έπιασε το πλάνο
χα χα χα
δ

nikos__alfa είπε...

Ναι,ναι και ούτε μια ..πρόσκληση!

Αυτοκριτική βγήκε ε;Φτου , εγώ για ..κριτική το έγραψα!
Να πω εδώ βέβαια Δημητρούλα μας ότι ο φοβερός και τρομερός Ταμίστας ξηγήθηκε αλμυρό φιστίκι.
Εύγε Ταμίστα μας!

Λέω να τον προτείνω για μέλος (ή επίτιμο;)και ας πίνουμε και καμιά τσικουδιά που και
που ,όταν ..κερνάει βέβαια,αδέρφια!Στο κάτω-κάτω κάνει και καλό στο ..λαιμό!

Είδες πόσο δίκιο είχα που του έδωσα το Υπουργείο Κρυπτογραφικού;
Πρόσεξες πως έβαλε τον σύνδεσμο "τσικουδιά" με κατευθείαν πρόσβαση στον προορισμό και δη στο σχόλιο του;
Πως τα κατάφερε άραγε;Αναβαθμίστηκε το Ντάτσουν και μεις δεν πήραμε χαμπάρι τίποτε;

Αχ ωραία θα ήτανε (για τη μάζωξη λέω)αλλά έτσι που μας πάνε αυτοί,η παρέα του Λάτση και του Βαρδινογιάννη, στην εποχή του ωτο στοπ μας βλέπω να γυρίζουμε καλή μου Δήμητρα!

ΥΓ Εγώ εδώ που είμαι και έχουμε την πιο φθηνή βενζίνη στην Ελλάδα, έπιασε σήμερα τα 165 λεπτά με 170!!!
Εκεί στην όμορφη ..Δύση ,τι γίνεται;

demetrat είπε...

δεν έχω ιδέα που πήγε , γιατί έχω να γεμίσω καμμιά δεκαριά μέρες.
Μωρέ αυτό με το σχόλιο ,
-άξια Ταμιστάτ'- το είδα και γώ, και θά τον ρωτήσω.
Από καιρό το κάνεις με το Ντατσούν αυτό, εγώ δεν το ξέρω τρομάρα μου.
Κάτι μου διαφεύγει πάντως σε σχέση με την αποκρυπτογράφιση και το αρμυρό φυστίκι.Για πες .
υ.γ
οταν συμμαζευτεί ο σουρτουκιάρης, η προτασή σου , θα τεθεί στην ολομέλεια.

υ.γ2
κάτι θα γίνει.Ποσο βόρεια είσαι; μή και περνώντας από κει , σε πάρει κανάς βορειότερος που κατεβαίνει χε χε χε.
δ

nikos__alfa είπε...

Δεν κρύβω τίποτα.Όπως πάντα!Χ Α

Δεν ξαναπέρασες από κει ε;Είπα κιεγώ ,καμία αντίδραση που σέκανα ..αμαζόνα;Δες την τελευταία μου συνεισφορά (σε οκτασύλλαβο)στην ..αγνωτιστική τάση του κινήματος μας και θα δεις ότι δεν σου διαφεύγει τίποτα.
Εννοώ απλώς ότι ξηγήθηκε σωστά ,ο Ταμ.
Για το κόλπο με τα λινκ ,μη σκας ,σίγουρα θα ξέρει ο Αναγνώστης.Να δούμε ποιος (των δύο)θα αποδειχθεί πιο ..γρήγορος!
Για το άλλο δεν είπαμε και στου Κάπταιν;
Δυτικό(ω)ς κιεγώ.Θεσσαλονίκης όμως.

demetrat είπε...

καλημέρα Νικάλφα

μμμ μάλιστα.Τώρα το είδα σύντροφε συναγωνιστή.Κι ο Ταμ Ταμ από κάτω το ξαναξηγιέται το φυστίκι ή με φαίνεται;

Πόσο δυτικά καλέ; ημαθία;κοζάνη;γρεβενά;Ή απλως περίχωρα θεσσαλονικης.
Πέσμε και θα με σκάσεις που όλο εκει γυροφέρνω;
Ψήνουμε με το αερικό τον βλάχο να τον χώσουμε στα ιαματικά τον αυγουστο.Είσαι;
δ

Αναγνώστης ο αθηναίος είπε...

http://www.blogger.com/comment.g?blogID=8578341889423585754&postID=2571082947823439980

Αναγνώστης ο αθηναίος είπε...

Μπα ..δεν με τα link.
Δυστυχώς έπρεπε (και πρέπει για λιγο ακόμη) να ασχοληθώ με κάτι ...μπούρδες (εκτός έδρας) και έχω αφήσει ..τα σημαντικά.
Όμως επιφυλάσσομαι να καταθέσω ενωτική πρόταση για συγκρότηση παλαϊκού, συγγνώμη πανποτιακού Μετώπου σε πρώτη φάση και για να μαζέψουμε και άλλους.
Στη Β φάση θα τους κατηγορήσουμε (τους άλλους) για ...ουζοτσιπουροφασίστες (κατά το σοσιαλφασίστες) και θα τους πάρουμε ..τη βάση.
Καλό μεσημέρι

nikos__alfa είπε...

Είπαμε ...στός και πολυσυλλεκτικός κιαυτός!
Περίχωρα βρε, Θεσσαλονίκης,στο μεγάλο ποτάμι ,τον Αξιό λέμε.
Α μη μου το κάνεις αυτό Αύγουστο,πάντα τον μισό και παραπάνω είμαστε στην πεθερούλα στην Κρήτη,ιδίως τώρα που έμεινε και χωρίς τον πεθερό μου, επιβάλλεται διπλά,μακάρι να γινόταν να τον γνωρίσεις ,
μιλάμε για γνήσιο λεβέντη Κρητικό!!!
Φεύγουμε την άλλη βδομάδα για τα σαράντα του για το νησί,είχα χαθεί για λίγες μέρες πρόσφατα αν δεν το πρόσεξες,πρέπει να την προσέχουμε ,την Δημητρούλα μας ,λίγο περισσότερο!
Αν εννοείς το Μπόζαρ, αυτό είναι κατάλληλο για όλο το χρόνο ,μη τολμήσεις νανεβείς όταν θα λείπω ,εντάξει;
Άντε καλά νάμαστε και θα βρούμε την άκρη ,καλημέρα είπα;

demetrat είπε...

Αναγνώστη
Σύντροφε , αν ξέρεις κάτι , κατάθεσέ το .Γύρες με φέρνεις ορέ.
δ

demetrat είπε...

και γω στα ιαματικά πηγαίνω τη μανούλα από τότε που πέθανε ο μπαμπάς.
Οπότε δεν γίνεται να την τρέχω μέσα στα χιόνια.
Η πριγκηπέσσα του καπετάνιου έχει σχολείο το σεπτέμβρη, οποτε γιά να συμπίψουμε, μόνο ο αύγουστος κάνει.
Μπορούμε όμως να κανουμε μιά καλυτερη τιμή και να πάμε εκεί, από το πρώτο δεκαήμερο και μετά.Έτσι κι αλλιώς καθόμαστε εκεί καμμιά 20αριά μέρες ιαματιζόμενες.Είναι η ανάσταστη της γριάς εκεί πέρα.Δεν διάβασες το ποστ περί πόζαρ;Αν όχι ριξε μιά ματιά.
Γάμησέ τα αυτά με τους μπαμπάδες που πεθαίνουν.
Ειδικά όταν ζεις μακρυά, και ειδικά όταν έχεις καρασιγουρέψει πως θα είναι πάντα δίπλα σου
http://www.blogger.com/comment.g?blogID=8578341889423585754&postID=2571082947823439980
Σας καταλαβαίνω όσο δεν φαντάζεσαι, και περισσότερο την ορφανή σύζυγο ,και δεν κάνω πλάκα γιατί περί ορφάνιας πρόκειται.
άντε βρε τσαπάκι τώρα
:)
δ

demetrat είπε...

αναγνώστη
χα χα
το μυαλο σου εσένα πως θα αρπάξουμε ξένες βάσεις και μαγιές ε;
χα χα χα
δ

nikos__alfa είπε...

Το διάβασα βρε,από ..επιφοίτηση μου ήρθε το Μπόζαρ;
Το λινκ δεν δουλεύει.
Τελευταίο δεκαήμερο Αυγούστου είμαστε εδώ συνήθως.
ΜΗ ξεχνάς τις εκτάσεις.Τα χέρια να πιέζουν τη μέση,τα δάκτυλα δίπλα στην σπονδυλική στήλη,οι αντίχειρες προς τα κάτω.
Θες να πεις πως αερικό ,πριγκίπισσα καλλιτέχνης,Καπετάνιος είναι όλοι ..ένα;

Αναγνώστη καλημέρα.Εκεί που γυρίζεις να προσέχεις τα ..τραίνα.Μη σε κατεβάσουν ..απότομα φίλε μου!Χε χε...
Άντε κάνε και καμιά περιοδεία βόρεια βρε.

demetrat είπε...

Νικάλφα
τωρα το πρόσεξα.

γιά δοκίμασε ξανά

http://miadomatadenferneitinanoixi.blogspot.com/2009/01/blog-post_9392.html
καλό βράδυ.
δ

Tamistas είπε...

Λεπόν, και σόρι διά την καθυστέρησιν
(αλλ' όσο μπαίνει η άνοιξη
δύσκολα μπαίνω μέσα
κιόταν θα βγει με το καλό -
αχ θάλασσα μπαμπέσα -
καλοκαιράκι θεναρθεί
κι εφέτος - το πιστεύω
όλα το δείχνουν και στο φως
με σκιες θε να παλεύω...)

εν αρχή χρησιμοποιώ τη γνωστή ιδιότητα "a href" η οποία συντάσσεται
εδώ το λινκ

Δηλαδή, μεταξύ των εισαγωγικών βάζω τη διεύθυνση url στην οποία θέλω να παραπέμψω (με κόπι πέιστ πχ)και εκεί που γράφω "εδώ το λινκ" γράφω αυτό που θέλω να φαίνεται σε μπλε χρώμα και στο οποίο ο κέρσορας βγάζει "χεράκι" το πατάω και πάω...
Τώρα, αν θέλω στη διεύθυνση να βάλω πχ ένα σχόλιο στο οποίο θα παραπέμπω κατευθείαν, πατάω στο σχόλιο την ημερομηνία και στη συνέχεια κάνω κόπι πέιστ τη διεύθυνση που θα εμφανιστεί και η οποία θα τελειώνει κάπως έτσι: #comment576. Το πρόβλημα είναι ότι για κάποιο λόγο στην αγρικουλτούρα δεν εμφανίζεται χεράκι στην ημερομηνία τού σχολίου, σε αντίθεση με τα σχόλια της ροδιάς, σε ένα από τα οποία παρέπεμψα. Προφανώς, πρέπει να αλλάξουν οι ρυθμίσεις.

Tamistas είπε...

Λεπόν, επειδή (αν και προσπάθησα να το αποφύγω) την πάτησα, για τη σύνταξη της "a href" attribute, να παραπέμψω εδώ

nikos__alfa είπε...

Δήμητρα καλή εβδομάδα.
Έχω καλά νέα.
(κάνω τώρα δεύτερη προσπάθεια)
Για δες εδώ

nikos__alfa είπε...

Xo xo,πέτυχε!
Τα καλά νέα είναι για το νέο μέλος,όπως θα είδες στην παραπομπή μου!
Ας κάνω τώρα πενηνταράκια τις οδηγίες του φίλτατου tamista και μια νέα δοκιμή!
Λοιπόν το κόλπο έχει ως εξής:
Γράφουμε
υπογραμμισμένο μπλε το κείμενο διά μέσου του οποίου θα γίνει η σύνδεση

Ανάμεσα στα εισαγωγικά εκεί που λέει URL γράφουμε με αντιγραφή από την γραμμή διευθύνσεων την διεύθυνση της ιστοσελίδας που θέλουμε να πάμε.Εάν θέλουμε να πάμε σε συγκεκριμένο σχόλιο,όπου γίνεται όμως ,όπως στην Ροδιά πχ,πατούμε με τον κέρσορα όταν γίνει χεράκι την ημερομηνία και την ώρα και βάζουμε ανάμεσα στα εισαγωγικά την διεύθυνση όπως θα έχει αλλάξει μετά το πάτημα απτο χεράκι στην γραμμή διευθύνσεων!
Μετά γράφουμε τη λέξη που θα γίνει ο δεσμός και την βάφουμε μπλε επιλέγοντας με το ποντίκι ,ανάμεσα στα > <, πχ > εδώ< και τελειώσαμε!
Νέα δοκιμή:
Η τελευταία μας συνεργασία με τον αγαπητό ταμίστα:

εδώ

nikos__alfa είπε...

Ουπς,κάτι μου έφαγε στην περιγραφή.
Το εξέλαβε σαν παραπομπή το παράδειγμα που είχα βάλει μετά το Γράφουμε.Κάνω κομματάκια το παράδειγμα ,στην εφαρμογή όμως να γραφτούν όλα χωρίς κενά και στην σειρά
Θα πάει έτσι μετά από το Γράφουμε :

υπογραμμισμένο μπλε (η default επιλογή) κείμενο


Ανάμεσα στα εισαγωγικά εκεί που λέει URL ...και τα υπόλοιπα ,ισχύουν κανονικά!
Ελπίζω να βγει τώρα.

demetrat είπε...

νικάλφα
καλή βδομάδα συναγωνιστή
Ρε θηριο, το πέτυχες, βρέθηκα στο γατόνι,με τη μία.
Τομέλος όμως θα πρέπει τουλάχιστον στις ολομέλειες να μπαίνει στη διαδικασία του βερμούτ.
Μπορούμε δε, νομοτύπως να την αδειοδοτήσουμε να βουτάει στα τσίπουρα "ενόσω προσπαθεί προσέγγισιν καινούργιων μελών".
Με τον συνοδοιπόρο ταμιστάτ' συνομιλούμεν στην καρακάξα(όσο γίνεται συνομιλία με πόρτα από πόρσε).
δ

nikos__alfa είπε...

Πάλι ,παρά τα κενά, το έκανε παραπομπή ,το Ντατσούν.Γκρρ!

Λοιπόν Γράφουμε:
< ..συνεχίζουμε
A ..συνεχίζουμε
HR ..συνεχίζουμε
EF= ..συνεχίζουμε
"URL" ..συνεχίζουμε
>υπογραμμισμένο μπλε (η default επιλογή) κείμενο< ..συνεχίζουμε
/A .. συνεχίζουμε
> ..τέλος

Τα υπόλοιπα ,με τις αντικαταστάσεις ,ισχύουν κανονικά!

nikos__alfa είπε...

Ουφ επιτέλους το πέρασε!
Εννοείται ότι πρέπει να παραλειφθούν
τα ..συνεχίζουμε
και το ..τέλος
και να μείνουν τα υπόλοιπα,όπου θα αντικαταστήσεις με την διεύθυνση και την λέξη σημαδούρα.Καλή επιτυχία.
Για το νέο μέλος συμφωνώ!Πρέπει να είμαστε..ευέλικτοι!

demetrat είπε...

Νίκος
τώρα άμα σου πω , πως εκ πρώτης όψεως και πρώτης προσπαθείας, ακόμα ψάχνω να βρω πως γράφεις μπλε και υπογραμμισμένο, θα φανώ πολύ ζώον;
Μετά δευτέρας σκέψεως όμως, κάνω αυτό που κάνω πάντα.Το σκαλιστήρι με περιμένει ακουμπισμένο στην οξώπορτα.Λίγη επαφή με το χώμα,να ξελαγαρίσει ο μυαλος.
Αργότερα θα δούμε.
:)
δ

demetrat είπε...

Νίκος
περίεργο..
τα σχόλιά σου τα παίρνω στο μέηλ, αλλά δεν γράφονται εδώ.
ζουρλαθηκε το ντατσούν.
δ

nikos__alfa είπε...

Όντως ζουρλάθηκε!
Η πλάκα είναι ότι εγώ τα βλέπω για λίγο ,πατάω στη μπλε σημαδούρα και πάω στον προορισμό της και μετά ..εξαφανίζονται!
Λεπόν που λέει και ο Ταμίστας
,δεν χρειάζεται μάλλον υπογράμμιση και βάψιμο ,η λέξη σημαδούρα,φτάνει να την βάλεις ανάμεσα στα > <,πχ >εδώ< .
Γενικά όμως βρε Δήμητρα σύροντας με πατημένο αριστερό κλικ το ποντίκι οπουδήποτε,βάφεται μπλε,δεν είναι;
Καλημερούδια.

nikos__alfa είπε...

Ώπα,συνήλθε το Ντάτσουν!
Όντως δεν χρειάζεται υπογράμμιση και βάψιμο, γίνεται μόνο του.
Απλώς έβαλα το Ταμίστας ανάμεσα στα
>Ταμίστας< και αυτό ήταν!

nikos__alfa είπε...

Κοίτα τώρα τι ανακάλυψα πάλι!Αν είσαι σε κάθε ποστ ξεχωριστά ,όπου βλέπεις το άρθρο και τα σχόλια από κάτω και όχι στην φόρμα σχολίων τότε ο κέρσορας όταν πηγαίνει επάνω στην ώρα κάθε σχολίου γίνεται χεράκι και αν το πατήσεις αλλάζει η διεύθυνση επάνω ,οπότε μπορείς να την αντιγράψεις και να κάνεις την παραπομπή στο συγκεκριμένο σχόλιο.Οπότε δεν χρειάζεται να κάνεις καμία νέα ρύθμιση.Απλά πηγαίνεις στην πρώτη σελίδα κάθε ποστ και όλα λειτουργούν μια χαρά!
Να δες τι σου έγραψα στο
αίφνης !