5 Ιουλίου 2011

απειλείται και βιάζεται η οικογένειά μου........





.


.......εδώ και ένα χρόνο καθημερινώς κύριε Παπουτσή μου.
Από πέρσυ τον Μάϊο , ξεκίνησαν οι πρώτες απειλές και μέρα με τη μέρα γίνονταν πιό εφιαλτικές.

Την απείλησαν πως θα τη διαλύσουν και τα κατάφεραν:
-Δύο μετανάστες ,και ένας μπαλαντέρ που πηγαινοφέρνει το άχθος του  από αποχαιρετισμό σε αποχαιρετισμό.
Την απείλησαν με την ανεργία και τα κατάφεραν:
-Ένας άνεργος .
Την απειλούν απαιτώντας  την εστία της  .Τη ζωή της .Τα όνειρά της .
-Σχεδόν τα πήραν.
Η οικογένειά μου βιάζεται  κάθε  καινούργιο πρωΐ  γιά  να εγκαταλείψει τα σχέδια της.
Αυτά τα μικρά , ξέρετε ,της κάθε οικογένειας.
Η οικογένειά μου βιάζεται  κάθε βράδυ γιά να μην ονειρεύεται.
Η οικογένειά μου και εξαναγκάζεται  να σας δώσει το υστέρημά της.
Η οικογένειά μου διατάσσεται  και εξαναγκάζεται  να καλύψει τις κλεψιές σας .Τις αντιπαροχές  ,και τις ακριβές σας συνήθειες.
Η οικογένειά μου δεν ξέρει πως θα πορευτεί στο μέλλον.
Βιάζεται και εξαναγκάζεται σε μιά αβεβαιότητα που δεν επέλεξε κανείς μας.
Εξαναγκάζεται σε καθημερινή χυδαιότητα που της επιβάλλετε διά της παρουσίας σας.Της έκφρασής σας.Της γλώσσας σας .Της πολιτικής σας.
Βιάζεται καθημερινά με διαταγές πληρωμής δικών σας εμμονών  γιά εξουσία.
Εμένα και την οικογένειά μου  μας  καθυβρίζετε ως :
 Κλέφτες.
Διεφθαρμένους.
Φοροφυγάδες
Δόλιους.
Αργυρώνυτους.
Κοπρίτες
Απατεωνίσκους.
Κοσμοχαλαστές.
Φασίστες

Ποιοί;
Εσείς κύριε Παπουτσή ,οι φίλοι σας και τα αφεντικά σας.
Εσείς που εξαργυρώσατε την ομορφότερη ζωή σας γιά  την εξουσία ,και τώρα, χωρίς να μας ρωτήσετε, εξαργυρώνετε και τη δική μας ζωή γιά να διατηρηθειτε σ' αυτήν.
Εσείς ,έχετε τη δύναμη να χαρακτηρίσετε  όποιον θέλετε ως δράστη γιά τις "απέιλές "που δέχεται η οικογένειά σας  και να τον τιμωρήσετε.Ακόμα κι αν δεν υπάρχει.
Εγώ πάλι που γνωρίζω  ονομαστικά έναν - έναν αυτούς που  εγκληματούν σε βάρος της δικής μου οικογένειας, δεν θα καταφέρω ποτέ να τους δώ στο εδώλιο.Το ξέρω.
Μόνο γιαυτό λοιπόν , την δική σας και τη δική μου οικογένεια τις χωρίζει μιά άβυσσος εξουσίας.
Οπότε , τι κρίμα που δεν θα μπορέσω να  σας προσφέρω την συμπάθειά μου! Όύτε κάν την προσοχή μου.
Βλέπετε κύριε Παπουτσή ,
οι οικογένειες , όταν βιάζονται και απειλούνται  ,στην αρχή  μόνο σε κάνουν να φοβάσαι και να πονάς.
Κατόπιν σε κάνουν  να θυμώνεις.
Πολύ.



δ












.

32 σχόλια:

koulpa είπε...

αχ.. με έχει καταλάβει μια εμμονή δικαιοσύνης.. που θα την πάρω στον τάφο.. έχω κάνει διάφορα.. έχω περάσει καλά.. έχω περάσει άσχημα.. έχω δουλέψει.. έχω διασκεδάσει.. το μόνο που θέλω πια πριν κλήσω τα μάτια είναι να τους δω στα κάτεργα.. αν δε πεθάνω μέχρι να γίνει.. με βλέπω μονο παρέα με το μιτσοτάκη.. :) :)
την καλησπέρα μου :) :)

demetrat είπε...

χα χα χα
παρέα με το Μητσοτάκη!!!
μιλάμε γιά μεγάλο θυμό.
Νάσαι καλά ρε Κούλπα.
Όχι τίποτάλλο, αλλά νά, γλύτωσα εγώ άπό το να κάνω παρέα στον ακατανόμαστο μέχρι να τους δω στα κάτεργα.
Το πιό φασιστικό δε, με όλον αυτόν το θίασο της ντροπής, είναι που σου κουνάνε το δάχτυλο και σου ορίζουν τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρεπέται να λες .
Αυτοι μπορεί να σε διαλύουνε,να σε ξεπουλάνε , να σε βάζουνε καπάρο, αλλά εσύ απαγορεύεται διά ροπάλου να τους λες προδότες , νενέκους και εγκληματίες.Παλιοφασίστες.
καλησπέρα και σε σένα
δ

Mambo Tango είπε...

Tο καλύτερο είναι που είπε "έχουν σκεφτεί αυτοί που δεν βρίσκουν μια λέξη να καταδικάσουν αυτά τα φαινόμενα κατά συναδέλφων μου και υιοθετούν τέτοιες πρακτικές, τι θα γίνει αν απευθυνθούμε και εμείς στους ψηφοφόρους μας;" (http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=290617)
τί εννοεί ο ποιητής; και σε ποιο γαλαξία ζει γαμώ το γενεαλογικό του δέντρο ολόκληρο;
Θυμός και Οργή.

σε σένα φιλιά

demetrat είπε...

Στο γαλαξία της εξουσίας.Ο αντιεφεές ο σιχαμένος.
Ποιούς οπαδούς;
Οι πιό πολλοί εκεί έξω είναι κοψοχέρηδες είτε του πασόκ είτε της νουδού.Τις πιό πολλές ροχάλες από δικούς του τις τρώει ο σημαιοφόρος..
Ρε ετούτα τα φασίστια σε λίγο θα μας κηρύξουνε και εκτός νόμου.
Την έχουνε έτοιμη την προβοκάτσια.
Και κακώς τους απαντάνε ο συριζάδες στα κανάλια όταν τους διατάζουνε να αποκηρύξουν τα βρισίδια .Κακώς.Πολύ κακώς.Πρέπει να τους τα χώνουνε κι από πάνω.
άει στα τσακίδια επιτέλους οι εγκάθετοι.

υ.γ
εσύ ακόμα κρήτη;
Σε φιλώ σταυρωτά.
Εσένα και το Αυγό.
δ

Orelia είπε...

γεια σου, ρε!!!
σε φιλώ σταυροειδώς

Mambo Tango είπε...

Στη Ρόδο από καιρό. Δεν μπαίνεις τουίτερ καθόλου; έχει λογαριασμό ο ρομπακόπ, μπορείς να του στείλεις 2 φωνήεντα ;)

demetrat είπε...

Ορελια
σταυροειδώς σαν τα φυσεκλίκια.
σε τόπα , εμείς δεν θα το γλυτώσουμε το βουνό.ΧΑ ΧΑ ΧΑ
δ

demetrat είπε...

Μάμπο
Ποιόν ρομπΑκόπ εννοείς; Τον σημαιοφόρα;
Τι να μπω!Την τύφλα μου δεν ξέρω. τώρα που θα πάω στην Κύπρο και θάχω χρόνο, θα σε πάρω στο σκάυπ να με το μάθεις.
δ

Mambo Tango είπε...

Έλα μια χαρά τα πας. Μού κόλλησε το σύστημα στα dm (messages) και δεν μπορούσα να σου στείλω από κει για να συνεννοηθούμε. Τα λέμε και από msn.
Καλά να περάσεις στην Κύπρο!

Sidepap21 είπε...

Xa xa xa ...
Μιλάει για απειλές
ο "ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ &
ΒΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ" !!!

Orelia είπε...

να τα ζαλωθούμε, να τελειώνουμε, δ.
κι ας έχουν σκουριάσει πια...
α, ρε μάνα!
...

Ανώνυμος είπε...

Σε ένα πράγμα έχεις δίκιο ορέ ντομάτα :

Περισσότερη λύπη μου προκαλούν οι καθωσπρέπηδες του σύριζα που διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους , ότι δεν εγκρίνουν τη βία. Σαν τεθλιμμένοι συγγενείς σε κηδεία ένα πράγμα.

Ο Παπουτσής δεν υπήρξε ποτέ ΑΝΤΙΕΦΕΕ , άλλα τσουτσέκια είχαν αυτή τη χάρη

Παπούλης

demetrat είπε...

Σιδερή
Όσο δεν του λέει κανείς επισήμως , πως την ώρα που όλη η ελλάδα είναι οργισμένη με τα φασιστικά μέτρα που της επιβάλλουν, γιά να σωθούν αυτοί και μερικά άλλα τομάρια,το να φάνε και καμμιά μπάτσα είναι το λιγώτερο.....
Όσο δεν τους λέει κανείς επισήμως πως οι μούτζες στο κοινοβούλιο δεν μουτζώνουν τη δημοκρατία, ούτε τον κοινοβουλευτισμό παρά τα δικά τους τα μούτρα.....
Όσο δεν τους λέει κανείς επισήμως πως τα γιαουρτώματα είναι μόνο γιά παρτη τους αφιερωμένα εξαιρετικά ,και τίποτα δεν έχουν να κάνουν με την διάλυση της δημοκρατίας. ...
Καλά κάνει ο κάθε φασίστας Παπουτσής , η κάθε Ροδούλα ζήσει ή να μη ζήσει , η κάθε Μερεντίτη (που απαιτούσε ΑΚΟΥ ΘΡΑΣΟΣ ,ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΒΑΛΛΗΜΑ ,να της ΔΗΛΩΣΟΥΝ οι σύριζες πως δεν είχαν συμμετοχή )να σκούζουν αποπροσανατολίζοντας και προβοκάροντας.
(Χαιρετισμούς από την ωραία Λεμεσό )
:)

δ

demetrat είπε...

orelia

Θα μας βοηθήσει η πείρα μας να τα ξεσκουριάσουμε.
:))
φιλιά
δ

demetrat είπε...

Έγραψα και πιό πάνω στον Σιδερή την γνώμη μου γιαυτό.
Εμένα δεν μου προκαλούν λύπη, αλλά περιμένω επιτέλους , κάποιος απο αυτούς να σιχτιρίσει τον πρώτο δημοσιογράφο που θα του ΞΑΝΑ ζητήσει "δήλωση αποκύρηξης ".
Γιά ποιά βία μιλάμε;
Επιτέλους κάποιος να τους πετάξει στα μούτρα πως αυτοί οι καινούργιοι χουνταίοι, οι καλοί υπαλληλίσκοι ,οι συνεπείς κλέφτες, δεν έχουν καμμία σχέση ούτε με το κοινοβούλιο , ούτε με τη δημοκρατία.Ούτε καν εκλεγμένοι είναι απο τον λαό.Γιατί κανείς τους δεν κατέβηκε σε εκλογές με πρόγραμμα πώλησης της ελλάδας , και εξανδραποδισμού των κάτοίκων της.
Υφαρπαγή ψήφου έγινε.
αει σιχτίρ πιά.


(έχεις δικιο , ουδέποτε υπήρξε στην πανσπουδαστική, αλλά με παρέσυραν τα άλλα τα τσουτσέκια που έίναι παρέα τώρα.)
και καλημέρα πάντα.

δ

demetrat είπε...

το παραπάνω προς παπούλη.
(με ζάλισε ο ήλιος της Λεμεσού)
:)
δ

demetrat είπε...

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ :
-ΤΙΣ ΒΙΑΙΟΤΗΤΕΣ,
-ΤΟΥΣ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥΣ,
-ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
-ΤΗΣ ΚΛΟΠΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
-ΤΗΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ

ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΜΙΑΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ 20% ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗ ΧΩΡΑ.
δ

La koumbara είπε...

Έχεις δίκιο - βιασμός είναι.

vangelakas είπε...

δὲν ξεμπλέκει ἡ κατάσταση οὔτε μέ...


(οὔτε παρομοίωση δὲν ἐπινοεῖται, ἀσοῦμε...)

demetrat είπε...

κουμπάρα

και βιασμός, και απαιτεί ο βιαστής να τον αναγνωρίσεις ως θύμα.
Είναι τόσο χυδαίο , που αναρωτιέμαι πραγματικά , πόσο βαθειά δημοκρατικός είναι αυτός ο λαός , και πόση αντοχή έχει ακόμα,να τους κράζει μόνο περιστασιακά.
Οπου τους βρούμε.Με παιδιά , τις οικογένειές τους .Τις πεθερές τους , όπου.Όλους τους κυβερνήσαντες και υπογράψαντες.Πασοκονουδουδοφύρερ.
Κράξιμο και των γονέων.
Η Δημοκρατία ποτέ δεν είχε τη φάτσα τους, και ποτέ δεν κινδύνεψε από το κράξιμο και το γιαούρτωμα.Τολμώ να πω κι από το ντομάτωμα.
(είσαι καλά;)
δ

demetrat είπε...

Βανγκέλα
Να το πω τώρα πως εμείς τα λέγαμε , και βγαίνανε οι πανέξυπνοι και μας λέγανε σεναριογράφους ,άνευ προγράμματος και μη θέλοντες το καλό της χώρας;
Γιά πέσμε παρακαλώ , αν πέρσυ , δεν ψήφιζαν κανένα μνημόνιο , και διεκδικούσαμε κούρεμα με την ψιλή, τι παραπάνω δηλαδή θα χάναμε φέτος;
Το 40% των εισοδημάτων μας όπως μας απειλούσαν οι εδώ υπάλληλοι;Ε και; Το Σεπτέμβρη, πόσα θάχει χάσει ο καθένας μας;

υ.γ
αυτό που δεν μπορείς ούτε και συ να επινοήσεις παρομοίωση με λαχταράει :)
δ

nikos__alfa είπε...

Γαμώ την ατονία* μου
δεν έχω τι να γράψω
τα παραμύθια Παπουτσή
κοντεύω να τα ..χάψω

αυτός που τώρα ομολογεί
πως δεν μπορεί να πιάσει
αυτόνε που τον απειλεί
αυγά-καλάθια έχει χάσει

ακόμη ένας φάνηκε
της κλάψας νιος αστέρας
τα στοιχειώδη αδυνατεί
να φέρει πια εις πέρας

η λογική του βέβαια
ορίζει καθώς πρέπει
νέους,γερόντους ,κοπελιές
να λούζει και να βρέχει

με τόνους δηλητήρια
την λύση θα την δώσει
για δακρυγόνα φάγανε
όλη την πέμπτη δόση

μωρέ πεπονοκέφαλοι
δεν σκέφτεστε καθόλου
ότι μαυτά που κάνετε
πάτε κατά διαόλου;

εκτός κιαν νομίζετε
πως έρχεται η ώρα
είναι το μέλλον σας λαμπρό
πια έξω από την χώρα

μα πάλι σας εγέλασαν
γιατί παντού θα βρείτε
για γλείφτες κιεθελόδουλους
μόν ..σάλιο να λουστείτε!

*Θα δεις(;) στην Καρακάξα!

nikos__alfa είπε...

Καλή μας Δήμητρα
κουράγιο και καλή δύναμη σε σένα και σε όλους εκεί κάτω!

demetrat είπε...

εγώ Νίκο μου, το μόνο που έχω την ευτυχία να προσφέρω εδώ ,είναι οι ποντιοηπειρώτικες ντομάτες μου.(Οπως είπε και η Λεμέσια στην κουβέντα που άνοιξε στο μπλογκ της )Καθώς και ο έτοιμος θυμός μου!!!.
Αλοίμονο στους γονείς που θάβουν σήμερα τα παιδιά τους , επειδή τα ξαδερφοκούμπαρα που παίζουν τους βουλευτές και τους προέδρους σ' αυτόν τον πονεμένο υπέροχο τόπο, είναι τόσο αδαείς, που μόνο με φουρνέλο στα μπατζάκια τους σώζεται η κατάσταση.

(για στιχοπλαστική απάντηση επιφυλάσσομαι εντος των ημερών)

δ

Darthiir the Abban είπε...

Αμάν βρε παιδί μου κι εσύ, βγήκε ο άνθρωπος να τραγουδήσει τον πόνο του και αμέσως να κάνεις δεύτερη φωνή;;;

demetrat είπε...

Και δεύτερη και τρίτη και δέκτατη πέμπτη.Μέχρι και ουρλιαχτό.
Και να ευχαριστεί το θεό η πριμαντόνα που είμαι και καλλίφωνη.
:)
δ

nikos__alfa είπε...

Ποντιοηπειρώτικες ντομάτες;;
Άλλο πάλι και τούτο! :)

Αραψ δε σε άρεσε το ποιηματάκι ε;
Καλά δεν ...μπυράζει! :)

Δήμητρα καλά σου λέει!Αρχίζω και φοβάμαι να ανεβάσω ..απόπειρες στιχοπλεκτικής, μη σε βάζω σε κόπο ;) κάθε φορά! :)

ΥΓ
Αν μείνεις πολύ ακόμη κάτω ,ψάχνε στην παραλία ! Θα σου ρίξω μπουκάλι από την ..Γαύδο. :)

ΥΓ2
Άσχετο:
Άραψ ,πότε θα απλοποιήσεις τον μηχανισμό σχολίων σου να πάει και κανένας αδαής, στα open id,URL κλπ,καμιά βόλτα με ...καμήλα;

Καλή βδομάδα είπα;

demetrat είπε...

νίκος

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22769&subid=2&pubid=63233151

εδώ βγάλανε σε ντομάτα, υπερόπλο οι εγκλέζοι, εγώ θα κάτσω άπραγη;
ξές τι σημαίνει ντιενεέι εξ ηπείρου και εκ πόντου;Ο θεός να σε φυλάει.Βγάζει τις πιό επικίνδυνες ντομάτες - όπλα.

(πρώτον
-μη σε πτοούν τα δικά μου κέφια.
δεύτερον
- συνέχισε να στιχοπλοκείς αενάως
τρίτον ,
-δεκτά μπουκάλια μόνον από χύμα ούζο.χα χα χα , άντε και από τσικουδιά.)
:)

nikos__alfa είπε...

Μωρέ αν είναι για ούζο ..αγωγό θα σου κάνω και άστους να λένε για φυσικά αέρια και πετρέλαια!Το μέλλον είναι στα ..ούζα!

¨Αργησα διότι ενεπλάκην εις σοβαράν συζήτησιν,ας όψονται οι Λέφτηδες ,μα γύρισα για να σου πω να προσέχεις εκεί κάτω!

ΜΗ ρίξεις την κυβέρνηση και προκαλέσεις ..αστάθεια στην ΝΑ Μεσόγειο!Εντάξει; :):)

ΥΓ
¨Ήπειρος και Πόντος ε; Κάτι ξέρω κι εγώ από αυτές τις δύο ..ηπείρους!Ωχ ..Παναγιά μου! :) :)

demetrat είπε...

χα χα χα
ξέρεις ε;

Τα ύστερα του κόσμου!!!!!
δ

nikos__alfa είπε...

Δήμητρα
να μη το ξεχάσω,για το Μπόζαρ!
Πέμπτη,Παρασκευή δίνουμε την μάχη στο Ωνάσειο (το κουνιαδάκι μου δλδ)
,εκτός απροόπτου μετά Κρήτη και επάνω θα είμαστε 17 Αυγούστου.
Καλούς δρόμους νάχουμε ! :)

demetrat είπε...

Νικάλφα

Όλα θα πάνε καλά γιά το κουνιαδάκι σου.Το πιστεύω ακράδαντα.Και του χρόνου θα ιαματίζεται κι αυτό στα Πόζαρ΄.
Εμείς εκεί θα είμαστε μέχρι το τέλος αυγούστου.
φιλιά πολλά και αγάντα.
δ