23 Σεπτεμβρίου 2011

μου περισσεύουν κάτι ζαρτιέρες







ο πιο καλος ο μαθητής




-Πιστεύετε πως η ελληνική κοινωνία θα αντέξει στα νεά φορομπηχτικά μέτρα κ. Οικονόμου **;

-Θα ...δείξει απάντησε  ο αρχιδιάκος  της κωλοτούμπας .
....θα δείξει.....

Άξια η κυβέρνησή σας κύριε Βενιζέλε .

Και μεις , επειδή όπως είπατε  επίσης κύρ Οικονόμου,  πως  : η ζωή δεν σταματάει ποτέ ,
θα πρέπει να είμαστε  πολύ μεγάλες ξεφτίλες , άν  σας αφήσουμε να κυκλοφορείτε δίχως να σας αποδώσουμε την πρέπουσα ανταμοιβή.



** Και όπως γράφει στο βιογραφικό του  , ..." Ο Παντελής Οικονόμου ασχολείται ( σικ )με την πολιτική πιστεύοντας σταθερά ( γέλια ) ότι συμβάλλει ( σικ και γέλια ) με την δραστηριότητά του αυτή στην βελτίωση( σικ ) της κοινωνικής πραγματικότητας (κλάμματα )......" όπως γράφει στο βιογραφικό του




zampetas - O pio K...

  
δ.
 
 
 
 
 
 
 
,

9 σχόλια:

koulpa είπε...

..και δεν ντρέπονται οι νεοέλληνες που τους ανέχονται.. στο 80% τους αξίζουν αυτά που τους συμβαίνουν.. κι ακόμα περισσότερα.. οι υπόλοιποι σε ποιον πλανήτη να πάμε;;; :) :)
καλημέρες :) :)

nikos__alfa είπε...

Φορομπηχτικά είπατε;
Για δείτε αυτό αφού ...απομακρύνετε πρώτα τα μικρά παιδιά!
..Οπωσδήποτε!

Ανώνυμος είπε...

Κυρά ντομάτα

μου περισσεύει και εμένα ένα στριγκάκι... να συμβάλλω στην εθνική προσπάθεια ;;;

Παπούλης

demetrat είπε...

Παπούλη

Πλάκα κάνεις;
Και οπωσδήποτε θα συμβάλλεις στην εθνική προσπάθεια.Το ρωτάς;


υ.γ
είναι απ αυτά που γράφουν και τη μέρα μπροστά;

δ

demetrat είπε...

κούλπα

Πιστεύω πως οι έλληνες έχουν πάθει αυτό που έπαθα εγώ.Αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό.Καθότι εγώ είμαι σκυλί μαύρο.
Έπαθαν ευαγγελισμό , κατά το μιθριδατισμό.
Πρωί μεσημέρι βράδυ , τους πετάνε στα μούτρα χαράτσια και φόρους , και τάχουνε παίξει.
δ

demetrat είπε...

Νίκο

Οι ψυχίατροι λένε πως ο θυμός , πρέπει πρώτα να έχει στόχο
και δεύτερον να είναι οργανωμένος.
Εδώ πέρα , ετούτα τα κοθώνια , οι δωσίλογοι του κερατά,δεν μας αφήνουν να οργανώσουμε το θυμό μας και να τον απευθύνουμε σε συγκεκριμμένο στόχο.Όλοι είναι στόχοι.
Βρές το κόλπο και γλύτωσες το εγκεφαλικό.
Ο στόχος είναι όλοι.Όχι τα φορομπηχτικά .Αυτά τα καθίκια.Ολοι μηδενός εξαιρουμένου.
υ.γ
ρίχτα καμάρι μου .

δ

Darthiir the Abban είπε...

Κρύψ' τες γρήγορα γιατί είναι είδος υπέρ-υπερπολυτελείας και θα φορολογηθεί με 40% επί του εισοδήματός σου ο τετραγωνικός πόντος ύφασμα!

demetrat είπε...

άραψ
Είναι που Δεν έχει πάει ακόμα ο μυαλος τους σ αυτόν τον τομέα.
Αλλιώς θα σου φορολογήσουν και σένα το σωβρακο που έχει και περισσότερο υφασμα
χα χα χα
δ

Darthiir the Abban είπε...

Μπααα τώρα τελευταία δε φοράω, τ' αφήνω ν' αερίζονται γιατί μου τα έχουνε πρήξει με την τρόικα και τα μέτρα!