7 Απριλίου 2012

Ναί . Μαζί τα φάγατε





Διαβάζω  και γω , τις συνεχείς μετρήσεις  των εταιρειών  δημοσκοπήσεων.
Υπήρξα  κατά τύχην συνοδοιπόρος σε πορείες ,με "παραπλανημένους " πασόκους που δεν ήξεραν κατά που πρέπει να κάνουν γιά να συνεχίσουν  την  ζωή της μίζας , του γλυψίματος, και του ξυσίματος.
Βρέθηκα σε συζητήσεις με φίλους πρασινοσκούφηδες ,που για λίγο , -και μάλλον κάτω από το σοκ της κατάρρευσης  του στέγαστρου  του πράσινου ήλιου -, παραδέχτηκαν την ανεπάρκεια αρχικά, και κατόπιν την προδοσία....
Ωστόσο γρήγορα ανέκαμψαν με μιά θαυμαστή ευλυγισία , αποδεχόμενοι καινούριες θέσεις βολέματος και μάσας.
Παρακολουθώ αηδιασμένη τις συνεχείς προσπάθειες ενός πουλημένου δημοσιογραφικού κατεστημένου, (με μόνη εξαίρεση έναν -αυτόν αναγνώρισα εγώ -,  της κρατικής τηλεόρασης ) , που  πιάνει  στασίδι για να σκυλέψει ό,τι έχει απομείνει από τη ζωή μου όρθιο.
Ζω δύο  χρόνια τώρα σε έναν διαρκή θυμό , που δεν με αφήνει να σκεφτώ τίποτα άλλο, παρά πως θα πάρω ένα όπλο και θα εκτελέσω σε δημόσια θέα αυτά τα  πουλημένα τομάρια που παριστάνουν τους κυβερνήτορες .
( Όλους  , εκτός από το γνωστό παχύδερμο , που πρώτα και γιά έναν εντελώς ακατανόητο λόγο, θέλω  να τον περιλάβω  και στις μπάτσες ).
Δυό  χρόνια τώρα , αντιμετωπίζομαι σαν  : ανεύθυνη , γραφική , αεροβατούσα, και στο φινάλε  τρομερά επικίνδυνη γιά τους "δημοκρατικούς θεσμούς" .
Δυό χρόνια τώρα, παλεύω με τους θεούς και τους δαίμονές μου , να  παραμείνω  όρθια γιατί πρέπει εμείς  να να είμαστε όρθιοι  κι αυτοί γονατισμένοι όταν θα βρεθούμε απέναντι.
Μέσα σ' αυτά τα δύο χρόνια , και παρόλο που δεν διακρίνομαι γιά την μεγαλοσύνη της δεύτερης ευκαιρίας, άφησα πολλούς που ήταν για φτύσιμο , να  αναγνωρίσουν το λάθος τους, ελπίζοντας πάντα   στο ανθρώπινο γένος.......

Ευτυχώς , έγειανα  γρήγορα , και επανήλθα στις  βασικές μου αρχές  , αντιλαμβανόμενη πως:






Όποιος "αθώος"  κερατάς συνεχίζει να συμπορεύεται με το πασοκ και τη νουδου τωρα πιά..

Όποιο τομάρι  μπλαμπλαδίζει  και αναπαράγει  τις παπαριές του ρήτορος   και του πρώην απορήτορος περί σωτηρίας  (της ψυχής; )

Όποιος   οσφυοκάμπτης  παριστάνει πως πείθεται από τα προγράμματα των ελεεινών , των ληστών και των δοσίλογων,

 Όποιος   πουλημένος   αποδέχεται  οφίτσια και καρέκλες από αυτήν την διορισμένη κυβέρνηση

Όποιος προδότης  βρίσκεται και μετριέται μέσα σ' αυτό το 13% ,


..ειναι  χωρίς αμφιβολία , ένας απο αυτούς που τα φάγανε μαζί  σου κυρ  Πάγκαλε .

Τελεία και παύλα .




δ

37 σχόλια:

Riski είπε...

...ή είναι βέβαιος ότι, αν υπάρχει ένας τρόπος για να αρχίσει τώρα να τρώει κάνα ψίχουλο (ή και να συνεχίσει αυτό που κάνει τόσα χρόνια), μόνο μαζί τους θα μπορούσε. Δίπλα σ' έναν καλό κλέφτη μαθαίνεις πολλά κι επιπλέον δεν κινδυνεύεις από προδοσία. Μεγάλη ασφάλεια τα αμοιβαία συμφέροντα.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Η οργή σου είναι εντελώς δικαιολογημένη. Και χειρότερο της κρίσης δεν είναι η κοινωνική διάλυση ή τα ατομικά προβλήματα που συσσωρεύονται ή ανυπαρξία φωτός στο τούνελ και η εξαφάνιση κάθε ελπίδας, αλλά το γεγονός ότι πολλοί θεωρούν πως είναι συνυπαίτιοι. όχι, ρε πούστη μου, δεν έχουμε την ίδια ευθύνη...

e-Apenanti είπε...

//όχι, ρε πούστη μου, δεν έχουμε την ίδια ευθύνη...//

αυτό το "ίδια" με προβληματίζει. Το καμμία εμένα θα μου ταίριαζε.

//μόνο μαζί τους θα μπορούσε// ή και με τον Αντωνάκι, τέτοια ασπόνδυλα δεν έχουν ενδοιασμούς.

Αγενώς, έκανα σχόλια επί σχολίων, μιας και βρήκα την ανάρτηση πλήρη.

demetrat είπε...

Riski

Μα ναι , αυτοί που παραμένουν αυτή την στιγμή , είτε κομματάρχες, είτε ψηφοφόροι, ούτε αθώοι ,ούτε ηλίθιοι μπορούν να ισχυριστούν πως είναι.Έτρωγαν, τρώνε (γιατί γνωρίζω πως το φαγοπότι συνεχίζεται) και ελπίζουν πως θα συνεχίσουν να τρώνε.
Υ.γ
αυτός που κάνει καλά τη δουλειά του κινδυνεύει από ρουφιάνους και καταδότες.Όλοι οι υπόλοιποι είναι σφιχταγκαλιασμένοι.
δ

demetrat είπε...

Δείμο

Συνυπαίτιο , δεν συνάντησα παρά μόνο όποιον τα μάσησε μαζί τους και συμπορεύτηκε .Όσο κιάν τους βόλεψε να μοιράσουν την ενοχή στις πλάτες όλων μας, δεν θα τους κάνω τη χάρι να την κουβαλήσω...
Και συμφωνώ με τον αποκάτω σου .
Δεν αισθάνομαι πως έχω την παραμικρή ευθύνη και συμμετοχή στο φαγοπότι που συνετελέσθη .

δ

demetrat είπε...

απέναντι.

:)
μη σκάς ,
Έτσι κάνουμε συνήθως .Κάνουμε και σχόλια επί των σχολίων.Κανένας δεν παραξηγείται, απεναντίας, κουβεντιάζουμε .

Συμφωνώ μαζί σου.
Οι ευθύνες μόνο σ' αυτούς που τους φρόντισαν , τους καλοτάϊσαν , και τώρα μας εμπαίζουν κι από πάνω.
Κρατήθηκα όλον αυτόν τον καιρό , προσέχοντας μη θίξω ,τον "απλό", ψηφοφόρο του ΠΑΣΟΚ.
μη μπω σε "διχαστικές " ατραπούς ...
άει στο καλό πιά..
Κανένας δεν είναι απλός και αγνός ψηφοφόρος του από δω και πέρα.
Οποιος παραμένει σ αυτον τον προδοτικό χώρο (και του Αντωνάκη, δεν τον αποκλείω αυτόν τον μανιαμούνια )είναι γιά συγκεκριμένο συμφέρον, και συνυπεύθυνος στην προδοσία.
δ

Darthiir the Abban είπε...

Α, άμα με το "όλοι μαζί" απευθύνεται μόνο στο σκληρό πυρήνα των πρασινοφρουρών, συμφωνώ μαζί του!

demetrat είπε...

ναι ρε άραψ,
και γώ.
Τελικά όλοι με το κήτος θα συμφωνήσουμε
:))
δ

agrampelli είπε...

Άει γειά σου!...

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Και τα φάγανε και μας την λένε και από πάνω.

Καλημέρα demetrat.

demetrat είπε...

agrampeli
Τι να το κάνεις μάτια μου .
Έχουμε δίκιο και το ξέρουμε.Κι εμεις κι αυτοί.Το γεγονός παραμένει , πως αυτοί ως έχοντες την εξουσία, μας οδηγούν στην εξαφάνιση.Ενώ οι παρατρεχάμενοί τους αλωνίζουν απάνω στα τομάρια μας.
Και εμείς , τους ατενίζουμε γράφοντας ημερολόγια καταστρώματος.
δ

demetrat είπε...

Σπίθας
Καλώς τονε τον σύντροφο.
Τι θα γίνει, θα τους πάρουμε παραμάζωμα καμμιά φορά; ή θα κοιτιόμαστε από τις αντικρυστές όχθες;
δ

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

..." αντικρυστές όχθες";

demetrat είπε...

χα χα χα , και παράλληλες θα μπορούσα να πω.
(εννοείται πως στη μέση κυλάει το ποτάμι)
:))
δ

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Εγώ με εσένα;
Μην το ξαναπείς, αυτό.
Δεν έχω καμία κομματική ταυτότητα, εδώ και κάποια χρόνια...
Αν θα τους πάρουμε ή θα μας πάρουν παραμάζωμα, αυτό είναι το ζήτημα.

demetrat είπε...

οκ δεν το ξαναλέω .
Εγώ θα είμαι έτοιμη ανά πάσα στιγμή και ώρα.
:)
δ

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω να τίποτα άλλο,θα επαναλάβω αυτά που γράψατε ο Σπίθας και εσύ. Και τα φάγανε και μας την λένε και από πάνω,ενώ οι παρατρεχάμενοί τους αλωνίζουν απάνω στα τομάρια μας.Μόνο βρε demetrat που αυτοί οι παρατρεχάμενοι είναι οι θείοι μας,τ'αδέλφια μας και για κάποιους οι γονείς τους.Πως να μην σαστίσεις πριν το παραμάζωμα;Σονόρα.

demetrat είπε...

Σονόρα μου , τι να σου πω, ίσως επειδή εγώ την καλύβα μου την έχω κάψει, δε μου φαίνεται θέμα γιά δίλημμα.
Τους έχω βάλει χι.Ειδικά στους παρατρεχάμενους που τους θεωρώ εχθρούς.Τόσο απλά .
Τα πράμματα έχουν φτάσει πιά σε τόσο οριακά επίπεδα, που κανένας δεν μπορεί να παριστάνει τον ..ιδεολόγο μέσα σε ένα τέτοιο λάκκο με σκατά σαν το πασοκ.
Και να απαιτεί από τους υπόλοιπους πηδηγμένους , να τον πιστεύουν κιόλας.
Σ' αυτούς που τάχα δεν βλέπουν, και δεν αντιλαμβάνονται την προδοσία, δεν έχω άλλον τίτλο να τους δώσω.
Ο εναπομείνας γονιός μου , η μαννούλα,εξ αρχής αγνή ψηφοφόρος του πράσινου θιάσου, και ουδέποτε παρατρεχάμενη, κατάλαβε κι αυτή παρά την ηλικία της , πως αυτοί οι αλήτες μας ξεπουλάνε .
Γιαυτό λοιπόν , χωρίς κανέναν δισταγμό ξαναλέω τα ίδια.

δ

KOYKLITIS είπε...

Η αγανάκτηση του κόσμου είναι δεδομένη αλλά στοχεύει σε διάφορες κατευθύνσεις, με αποτέλεσμα τα βόλια να διασκορπίζονται και να μη βρίσκουν το στόχο.
Και βέβαια δεν φταίει ο κόσμος (ο λαός) αλλά η αριστερά, που αρνείται να αρπάξει την ευκαιρία και ενωμένη να διεκδικήσει μέχρι και την εξουσία!
Αντί να επιδιώξουν το μεγάλο άλμα στέκονται ο καθένας στο δικό του μετερίζι και με βήμα σημειωτόν διεκδικούν την πρωτιά μέσα από τα μίζερα ποσοστά της κάλπης.
Αυτοί που μας οδήγησαν στη χρεοκοπία θέλουν σίγουρα κρεμάλα. Κρεμάλα όμως θέλουν και όσοι από την αριστερά οδηγούν με τη στάση τους το λαό και πάλι στις αγκάλες του δικομματισμού.

demetrat είπε...

κουκλίτη καλημέρα

Δεν αναφέρομαι στον αγανακτισμένο και οργισμένο ήδη , λαό.Παρά μόνο σε όσους ακόμα πλαισιώνουν τους δύο πουλημένους σχηματισμούς.
Και παριστάνουν πως έχουν και ιδεολογικό υπόβαθρο γιά την αγοραπωλησία αυτή κι από πάνω.
Όσο γιά την ενότητα της αριστεράς, αυτό είναι άλλο θέμα ,άλλης εμβέλειας, και πολύ διαφορετικής υφής από αυτό που διάλεξα να κουβεντιάσω.
και δεν θάθελα να την ανακατέψω με τούτα εδώ τα σκατά γιά να σκατωθούμε όλοι μαζί από λίγο.
δ

Side21 είπε...

Οι μισοί θαρρούν πως ξεπληρώνουν τα λερωμένα γραμμάτιά τους ...
Κι οι άλλοι μισοί ελπίζουν πως κάτι υπάρχει στην κουζίνα ...
για να ξαναστρωθούν στο φαγοπότι !!!
Οι μεν είναι για φτύσιμο ...
Κι οι άλλοι για χe%$@&μο !!!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Εύχομαι Καλή Ανάσταση !

demetrat είπε...

Σιδερή
συμφωνώ απεριορίστως.Αλλά ας μη χάνωμεν τας ελπίδας μας, γιατί και στα δύο που ανέφερες ο λαός όταν θέλει έχει την μεγίστην απόδοσιν.Που ξές , μπορεί να θελήσει ιτούτ' τ' βολά.
δ

demetrat είπε...

Καλή ανάσταση Σπίθα
και σε όλους τους φίλους , τους συντρόφους και συνοδοιπόρους.
Καλή ανάσταση να έχωμε .
Φιλιά σταυρωτά.
δ

vangelakas είπε...

καλὴ λαμπρή! Καλὴ δύναμη!

nikos__alfa είπε...

Xo xo κυρά Ντομάτα περιέλαβες τους ψιλικατζήδες τώρα; Το ωραίο είναι πως αυτοί οι οσφυοκάμπτες (γιατί μου έκλεψες τη λέξη;στην περιοχή μου είμαι αναμφισβήτητα ο πατέρας της :) ) νιώθουν πως χρωστούν ή πρέπει να χρωστούν υποχρέωση για πράγματα που σε μια ευνομούμενη και σχετικά δίκαια κοινωνία θα τα είχαν χωρίς να σέρνονται λυγισμένοι για να φιλούν κατουρημένες ποδιές!
Συντροφικές ευχές, λόγω της εορταστικής περιρρέουσας ατμόσφαιρας σ εσένα και όλους τους φίλους του ιστολογίου και ευχές επιτέλους αυτός ο ταλαίπωρος κατά πλειοψηφία λαός να βρει τον τρόπο για την δική του ανάσταση !
Φιλιά σταυρωτά!

Ανώνυμος είπε...

Τις καλύτερές μου ευχές και γλεντήστε το όσο μπορείτε σήμερα και αύριο.
Αναγνώστης ο αθηναίος

LeftG700 είπε...

Φίλη Δήμητρα,


Χρόνια Πολλά και Καλά σ' εσένα και όλους τους δικούς σου!


Τα λέμε


ΥΓ Και ναι! Μαζί τα φάγανε! Δεν φαίνεται από τις κοιλάρες τους;

demetrat είπε...

νικάλφα

Νικάλφα, αυτούς τους περιλαβαίνω από πάντα.Τους θεωρώ κατ' εξοχήν υπεύθυνους γιά την αναρρίχηση (σικ ) του κήτους στην εξουσία.
Νάστε καλά και σεις, και να μη χανόμαστε.

υ.γ
χα χα , ε, κι εγώ στην περιοχή μου είμαι η μητέρα της ..
φιλιά σταυρωτά.

δ

demetrat είπε...

Αναγνώστα καμάρι μου!!!
Και μεις σας αγαπάμε , κιας χαθήκαμε.

(Γιά το ΄Πάσχα δεν μπορώ να πω, αλλά σου υπόσχομαι πως το αύριο θα το γλεντήσωμεν οπωσδήποτε)
φιλιά πολλά.
δ

demetrat είπε...

λέφτηδες

Νάστε καλά ορέ παιδιά.Τώρα που σας πήρα χαμπάρι είναι αργά για πασχαλινές ευχές.
Αλλά έχωμεν τις μαγιάτικες γιά το δοξαπατρί τους ε;
δ

nikos __alfa είπε...

Άιντε κυρά Ντομάτα

πάρε στον ώμο τάρματα
στην πλάτη φυσεκλίκια
πάρε στο χέρι το σπαθί
στήσε και τα κανόνια
είναι η μέρα της οργής
η μέρα του αγώνα
τώρα θα πέσουν τα κορμιά
στα μαρμαρένια αλώνια....

Καλό βόλι
μαύρο στους μαυρογιαλούρους
της εξουσίας!
Αλλαγή εδώ και σήμερα

demetrat είπε...

ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ σε όλους .
Εμείς τους μπουμπουνίξαμε ήδη εδώ πέρα , παιδιά σκυλιά γέροι και γατιά.
Ο Αλέξανδρος τσεκάρισε το ψηφοδέλτιο της κυρά Αννας μη της δώσανε χαλασμένο... χα χα χα .Τέτοια όμορφα.
Φιλιά σταυρωτά.

:)
δ

Ανώνυμος είπε...

Κυρ4ά ντομάτα

καιρός για ποστ.. ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ορέ...!

παπούλης

demetrat είπε...

είμαι στην πρέβεζα ακόμα , πρέπει να γυρίσω στην έδρα μου και να συγκροτηθώ ως ...σώμα .ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΙΟΜ.
υ.γ
ωστόσο έχω μείνει έκθαμβη από την επέλαση του φασισμού΄στα κανάλια.Και δεν εννοώ βεβαίως τους χρυσαύγουλους.
:)

Ανώνυμος είπε...

Συγκροτήσου κυρά μου επιτέλους γιατί έχουμε θέματα σοβαρά ;)

παπούλης

demetrat είπε...

ορίστε συγκροτήθηκα .
:)
δ