13 Ιουνίου 2013

ΜΕ ΛΕΝΕ ΒΙΚΟ (από το Μπολσεβίκο)
 



 

 Πολυαγαπημένε μου , πολυλατρεμένε μου   , Πρωθυπουργέ!
 Είμαι μιά αφοσιωμένη θαυμάστρια και ακόλουθός σας .
 Μιά απλή ψηφοφόρος του κόμματος και δική σας.
Παλιότερα με είχαν κουρέψει σύριζα -μετά συγχωρήσεως - ,αλλά από τοτε που μου δώσατε σύνταξη , σας αφοσιώθηκα με ψυχή και με σώμα.
Έρχομαι να σας ικετεύσω πολυφιλημένε μου.Πολυφουρφουρένιε μου .
ΑΝΟΙΞΤΕ ΠΑΛΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΡΤ..... Από τότε που την κλείσατε εσείς , άνοιξε αυτή.



 Άνοιξαν τα στόματά τους οι κουτσομπόληδες  κακοχρονονάχουν,και μας έχουν αναστατώσει όλους τους πιστούς υπηρέτας σας.

 Από τότε που κλείσατε αυτό το όνεδος, σορρυ , όνειδος ηθελα να πω, άνοιξαν αι πύλαι της  κολάσεως 
.
Δεν φτάνει που μάθαμε χαλβαδοπιτσαδένιε μου πως ο Σίμος μας (αχ, το χρυσό , το γλυκό μου το αγόρι τι άτυχο που  ήταν... ) διόρισε κάτι γκόμενες  εις τας ειδικάς θέσεις....
Δε φτάνει που μάθαμε και πόσες χιλιάδες ευρώ  τους έδινε ..
Δε φτάνει που οι τρισκατάρατοι δεν μας υποστηρίζουν πιά...(Όύτε μια διακοπή δεν έκαναν εις τους αναρχοκομμουνιστάς  αυτες τις δυο μέρες )....
Δεν φτάνει που έμαθε η κάθε γριά πως ο 902 είναι σταθμός και όχι περίμετρος περιφέρειας, ...
Δε φτάνει που βάζουν όλες αυτόν τον σταθμό , πως τον λένε να δεις ..., Α α ναι  ! στοκοκκινο , του βγαλανε και χαϊδευτικό και τον λένε Βίκο , από το Μπολσεβίκο  λεει , .. ξέρετε...

 Είναι κυρίως ,που τα αγγόνια της αποπάνω μου, της πήρανε ένα πράμμα που είναι και τηλεόραση και τηλέφωνο και ραδιοφωνο και μικρόφωνο , και μεγάφωνο , ...και θυρόφωνο αν δεν απατώμαι ,δεν ειμαι σιγουρη όμως , και καθώς είναι και κουφή αναγκάζομαι να μανθάνω και εγώ τι λένε όλοι οι εχθροι μας για μάς.

 Γιαυτό, γονατιστή σας προσπέφτω,μαρμαροβασιλένιε μου,  επειδή χτες όλη μέρα άκουγα απο τα ηχεία της γριάς, πως έγινε και  ανταρσυα , και τα δικά μας τα κανάλια δεν είπαν τίποτα , και εγω καλού κακού ηναγκάσθην να κοιμηθώ με φαλακρή περούκα, και μουστάκι, , ξέρετε , διά τον φόβον των συμμοριτών,  ... ...
γιαυτο σας ικετεύω και σας φιλω το πασουμάκι ματοφιλημένε μου και φιλοματιασμένε μου .

 ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΡΤ ....

ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ , ΑΥΤΟΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΒΑΛΤΟΥ
.
 
 
δ.
 
 
 
 
.

20 σχόλια:

Sophia είπε...

Μακράν το αγαπημένο μου που κυκλοφορεί στο Facebook, είναι το: "είμαστε η γενιά που είδε την ΕΡΤ να εκπέμπει πειρατικά"!!
:-D

demetrat είπε...

γειά σου Σοφία
ΧΑ ΧΑ ΧΑ
εγώ το έγραψα από προχτες στο φέησμπουκ.
είναι η καλύτερη τηλεόραση που έχω δει έβερ. Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΕΙ ΠΟΛΎ.
ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑ
φιλιά
(στειλε το φεης σου να σε κανω φίλη :))

koulpa είπε...

xaxaxaxa τι παιδιά είστε εσείς;.. πες τα ρε demetrat.. εγώ δε ξεκίνησα ακόμα να βρίζω.. το επιασα λίγο νοσταλγικά για αρχή.. αλλά αντί να ξεθυμαίνω.. ανάβω και κορώνω.. :) :)
καλησπερα :) :)

demetrat είπε...

γειά σου Κούλπα.

α μη νομίζεις , και γω μία απο τα ίδια, αλλά έχω βρεί ένα παλιό κομμό, και τον έχω ταράξει στο ξύσιμο .
:)
δ

dirdawuth είπε...

Εξαιρετικό!
Έσκασε ένα χαμόγελο γιατί με τόση βουβαμάρα..και με τους τόσους-
εκατέρωθεν- παραλογισμούς.

demetrat είπε...

irdawuth

εξ άλλου, ένα χαμόγελο τέτοιες ώρες , όταν είναι φάρμακο για μάς, γίνεται σφαίρα γιά κείνους ε;

:)


δ

nikos__alfa είπε...

Με λένε Νίκο
και πίνω μόνο Bίκο
με βότκα, λίγο πάγο
στην ΕΡΤ μονίμως θα σερφάρω :)

Darthiir the Abban είπε...

Βρε παιδιά, δε σας καταλαβαίνω, το παράνομο είναι πιό γλυκό!!!

Ανώνυμος είπε...

Ξέσπασμα Γλέζου: Υπέρ συλλογικής ηγεσίας - Όχι σε διάλυση συνιστωσών

Ξέσπασμα Γλέζου: Υπέρ συλλογικής ηγεσίας – Όχι σε διάλυση συνιστωσών
Είναι είδηση
Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Άστραψε και βρόντηξε ο Μανόλης Γλέζος, στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ, απορρίπτοντας κάθε σκέψη για διάλυση των συνιστωσών και ζητώντας συλλογική και όχι μονοπρόσωπη ηγεσία.

Ο Αλέξης Τσίπρας και η ηγετική ομάδα ήλπιζαν ότι θα κάμπτονταν οι αντιρρήσεις του ιστορικού συμβόλου της Αριστεράς για την αυτοδιάλυση των συνιστωσών και, σε κάθε περίπτωση, δεν περίμεναν το ξέσπασμά του για την εκλογή προέδρου του νέου κόμματος.

Αν θέλει να αυτοδιαλυθεί ο Συνασπισμός είναι δικαίωμά του αλλά έως εκεί, ήταν το μήνυμά του. «Δεν θα σκοτώσουμε τα άλογα που έφεραν τον ΣΥΡΙΖΑ στο 27%. Εμείς τον φέραμε εδώ», είπε, για να προσθέσει δηκτικά ότι ο Συνασπισμός -όπως ήταν- έμπαινε δεν έμπαινε στη Βουλή…

Προχωρώντας ένα βήμα παραπάνω πρότεινε εκλογή τριμελούς ηγετικής ομάδας, πράγμα που κάθε άλλο παρά χαροποίησε τον Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος περιμένει την ανάδειξή του στην κορυφή του ενιαίου πλέον κόμματος, ώστε να πάψει -επιτέλους- να αποκαλείται σκέτα πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ…

Το ερώτημα, πλέον, είναι πώς θα αντιδράσει ο Αλέξης Τσίπρας, με δεδομένο ότι ο Μανόλης Γλέζος δεν είναι όποιο και όποιο στέλεχος. Πέραν της ιστορικής διαδρομής του, είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στην προεκλογική περίοδο. Θα θυμάστε ότι ήταν μονίμως δίπλα στον Αλέξη Τσίπρα. Στην κεντρική συγκέντρωση, στην Ομόνοια, μίλησε μάλιστα πριν από εκείνον…

αλεπου είπε...

εσένανε το Νίκο
που πίνεις μόνο βίκο
μετά χαράς σε βλέπουμε
και πάλι εις τον οίκο.

:)

ολοι μαζι βρισκομαστε
στα κυματα και πάλι
να ψάχνουμε νυχθημερόν
στης ερτ το ακρογιάλι.

(ξαναστείλε τηλεφωνα, διευθυνσεις γιατι καπου εχουν χωθει ολα και δεν τα βρισκω )

αλεπου είπε...

αραψ, εσύ σους

αμέσως, δεν προλαβες να χωθεις στα δεσμά, και μας βρήκες και τη γλύκα στην παρανομία ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
δ

demetrat είπε...

ανώνυμέ μου
και λυπάμαι που δεν αξιώνομαι χάριτος να μάθω το ονοματάκι σου.

Ο Μανωλης Γλέζος είναι ένας από τους μεγάλους αγωνιστές μας που βρίσκονται στη ζωή πιά.Και πάντα ητανε εκεί που έπρεπε όταν έπρεπε.
Αυτό είναι ένα.
Το οτι έχει και κόμμα όμως , το οποίο διατείνεται πως συνετέλεσε στην άνοδο του σύριζα απο το 4 στο 28% , είναι ένα άλλο .Ο μονος συνειρμος που μουρχεται αστραπιαια. ειναι το : εκανε η μυγα κώλο , κι εχεσε τον κοσμο όλο.
Το γιατι , θεωρει αυτος ο μεγαλος μας αγωνιστης πως εχει τοσους πολλους ψηφοφορους , επίσης είναι ένα άλλο.Αυτο πάντως που είναι προς διερεύνιση αν το θες, δεν είναι τι θα κάνει ο Τσίπρας.
ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΣΥΝΙΣΤΩΣΩΝ, ΑΝΑΡΩΤΙΩΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΓΛΕΖΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ (αυτος και πεντεξι αλλοι ) ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΩΣ ΟΣΟ ΑΥΤΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΩΝΙΕΣ ΣΤΙΣ ΔΕΚΑΡΕΣ,ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΕΚΑΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΣΚΟΥ, Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΧΑΝΕΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥ , ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ , ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΠΗΔΑΕΙ ΑΠ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ.

αυτό.

( όσο για τα άλογα , αυτο κι αν δεν ειναι υπεροψία.!!!!!!
έτσι για να μη νομιστεί πως ειμαστε ηλίθιοι, ειναι γνωστό τοις πάσι, πως ΕΜΕΙΣ ΠΗΓΑΜΕ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟ 28% ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ )

Darthiir the Abban είπε...

Και να φανταστείς είπα "το παράνομο", πού να έλεγα και "το ξένο"!!! :p

demetrat είπε...

χα χα χα στην περίπτωσή σου είναι ένα και το αυτό.
δ

ΜΑΡΩ είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΩ ΣΧΟΛΙΑ ΗΘΕΛΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ????ΤΟΥ ΓΛΕΖΟΥ ...ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΜΟΥ ΜΑΡΩ ΑΠΟ ΛΑΣΙΟΙ ΚΡΗΤΗ

demetrat είπε...

η γνωστή καλή παλιά Μάρω;
Χαίρομαι που ακόμα το παλεύεις.
Οκ , το σχόλιό μου το είδες.Η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα και πολύ . πιστευω τώρα ακόμα περισσότερο πως ο Γλέζος , έπρεπε , αντί να παλεύει να κρατήσει ένα κόμμα σφραγίδα, να κοιτάξει τους νέους και νέες οικογενειάρχες που αυτοκτονούν στην κυριολεξία.
Γιατί η πράξεις του αυτές, σχεδόν αναιρούν αυτά που λέει.
φιλιά πολλά
δ

Ανώνυμος είπε...

ΟΚ Η ΜΑΡΩ Η ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑΙ ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΑΚΟΜΑ!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!! ΜΑΡΩ

LeftG700 είπε...

Δήμητρα, μονομάχισσα, Χρόνια Πολλά και Καλά! Να σε χαίρονται και να χαίρεσαι την οικογένειά σου! :-)

ΥΓ Επίτηδες πέρασα τέτοια ώρα. Για να μη τη βγάλεις με κάνα σοκολατάκι και λικέρ, αλλά με κρασί και μεζέ! ;-) :-)


Τα λέμε

LeftG700 είπε...

Δήμητρα μονομάχισσα, χάθηκες! Αν δεν κάνω λάθος, έχεις κάποιον Νίκο στο τσαρδί σου (το κανονικό, όχι το ιντερνετικό). Χρόνια Πολλά, λοιπόν! :-)


Τα λέμε (ξεκούνα όμως και λίγο! :-) )

LeftG700 είπε...

Φίλη Δήμητρα,


Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια Πολλά σε σένα και όλη την οικογένειά σου!


Τα λέμε