1 Φεβρουαρίου 2015

η καλύτερη ώρα γιά σέξ



Έζησα 
Σε μιά χώρα , που την πραγματικότητα τη βαφτίσανε  λαϊκισμό γιά να την εξολοθρεύσουν.
Αυτοί που μας πήραν τη ζωή και την πέταξαν στα σκυλιά.
Έστειλαν τα παιδιά μας μετανάστες , και μεις μείναμε να ζούμε σε σπίτια που κάποτε χτίσαμε ελπίζοντας σε καινούρια παιδικά γέλια, και καινούργια πιτσιρίκια να κρεματζουλίζονται στα δέντρα της αυλής.
Μείναμε να σκεφτόμαστε πως μεγαλώσαμε παιδιά γιά να γεράσουμε μόνοι μας.
Πως ζήσαμε ζωή λειψή γιατί δεν έφτανε να τη ζήσουμε ολόκληρη, σπουδάζοντας τα παιδιά μας.
Και μετά ,χαρήκαμε απελπισμένα ,γιατί ευτυχώς και  που  δέχτηκαν το πεσκέσι μας οι άλλοι.
 Αιώνια ευγνωμονούντες.-τουλάχιστον νάναι καλά τα παιδάκια μας εκεί που βρίσκονται και  , νάχουν δουλειά.- λέγαμε. 
Σε μιά χώρα που οι συνταξιούχοι φοβισμένοι , μα κυρίως  αδιάφοροι γιά την ανεργία των παιδιών και των αγγονιών τους περίμεναν με αγωνία το στανταράκι να έρχεται κάθε μήνα .
Έζησα σε μιά χώρα , που  επί δεκαετίες  κυβερνήθηκε από αργυρώνητους πολιτικούς , μεγαλοτραπεζίτες , μεγαλοβιομήχανους και μεγαλοεργολάβους , που έβαλαν το  συμφέρον τους πάνω από το συμφέρον της πατρίδας , ληστεύοντας τις οικονομίες του λαού τους, τσουγγρίζοντας  τα ποτήρια πάνω απ τους τάφους των απελπισμένων.
Στη χώρα που επί τέσσερα χρόνια,παρακολουθώ πως αγοράζονται οι συνειδήσεις .
Πώς ξεπουλιούνται αγαθά της πατρίδας μου.
Πως μετατρέπονται οι "δημοσιογράφοι" σε δοσίλογοι .
Πως γίνεται επιστήμη το ψέμμα και η ρεμούλα.
Πώς αλλάζουν έννοια οι λέξεις  , και πώς γίνεται η ζωή κι η κάθε μέρα αβάσταχτη.
Έζησα σε μιά χώρα , που με έμαθε να ανάβω  το θυμό μου κάθε πρωΐ, να τον συνδαυλίζω μη και μου σβήσει  , και  τις νύχτες να τον χώνω στη χόβολη γιά να τον έχω έτοιμο την άλλη μέρα.
Κατάφερα και έβαλα σε εφαρμογή ό,τι μ' έμαθε η μάννα μου , ο πατέρας μου , και οι παππούδες μου. Δεν ξέρω άν με ωφέλησε , δε μπορούσα όμως αλλοιώς.
Όταν κατάλαβα πως δεν έβλεπα όνειρα πιά, περίμενα  με τα μάτια κλειστά φτιάχνοντας δικό μου όνειρο , να μπω μεσα και να κοιμηθώ.Πέντε εικόνες κατάφερνα το πολύ.Και μετά κράταγα μιά θάλασσα , ένα γαλάζιο , και μιά χαρά μεγάλη.
Είμαι απ αυτούς που αποφάσισαν,, πρίν τους  καταπιούν τα λαμόγια, να τους γαμίσω το κέρατο.τη μάννα , τον πατέρα , τα παιδιά , ό,τι έχουν ιερό τελοσπάντων.
Είμαι απ αυτούς που αποφάσισαν πως έχω δύο μάγουλα , και τα θέλω και τα δύο ασφαλιάριστα.
Πως όποιος απλωσει χέρι απάνω στους αγαπημένους μου , θα του κόψω και τα δύο..
Ζώ σε μιά χώρα που κράτησε την ανάσα της γιά μιά στιγμή , και μετά , έβγαλε τον αέρα με μιά απιίστευτη ανακούφιση.
Μιά χώρα που μπορεί να μήν κατάφερε να σηκωθεί απ' τον καναπέ την ώρα που έπρεπε,αλλά κατάφερε τον τρόμο του μελλοντικού χαμού ,να τον αντικαταστήσει με τη φοβισμένη ελπίδα του αύριο.
Βλέπω τον κόσμο γύρω, λαμόγια να παριστάνουν τους χαρούμενους .
βολεμένους να παριστάνουν τους ανεκτικούς.
Τα παιδιά μας να  ελπίζουν πάλι , τους γέρους να τάχουν ψιλοχαμένα κοιτάζοντας με αγωνία την πόρτα γιά τον ταχυδρόμο.Τους απελπισμένους να ελπίζουν στη ζωη απ την αρχή.

Τους πασόκους να θυμούνται τον αντρέαζειςεσυμαςοδηγείς (έχω δυό θειάδες τέτοιες )και να απειλούν.

Τους νεοδημοκράτες να καγχάζουν περιμένοντας την παλινόρθωση.(γιατί με 8,5%  διαφορά τι πήδημα να τους κάνεις; τόσα χρόνια που τους πήδαγαν οι ατσούτσουνοι δεν είχαν θέμα)
Τους ποταμίσιους να χτυπιούνται γιατί δεν έπιασε η ρουφιανιά του μπόμπολα και έμειναν εκτος νυμφώνος .
Τους Γιωργακικούς να μαθαίνουν κιθάρα γιά τα νησιά .
Κυρίως όμως βλέπω και ξερνάω , όλους αυτούς τους πεμπτοφαλαγγίτες :
δημοσιογράφους ρεμπεσκέδες πουλημένους , Μπομπολαίους , Ποταμαίους ,Μπεσκένηδες, Μπάμπηδες ,Άρηδες, Όλγες, Πρετεντέρηδες, Ιορδάνηδες και κειό το άλλο το τσόκαρο με τα γυαλιά , Οικονομολυριτζαίους , Τσοπανίδηδες  , όλα τα τσουλιά ,τα κνώδαλα και τα ρετάλια της τηλεόρασης ,  να προσπαθούν με νύχια και με δόντια , να ξεσκίσουν την ελπίδα μου και τη χαρά μου.
Δεν έχουν πάρει χαμπάρι ακόμα τα τσόκαρα , πως γιά να ξαναχώσουν αυτόν τον κόσμο --(που κατάφερε και βρήκε το δρόμο προς το όνειρο )-στην αδιαφορία του , θα πρέπει να του κόψουν το κεφάλι., 

 υ.γ

Α , Γιά τον γαμωτοκεφάλιμουομαλάκας  , μόνο έχω να πω , πως :
 η καλύτερη ώρα γιά σεξ , είναι η εννιά η ώρα βράδυ της κυριακής της εικοστής πέμπτης ιανουαρίου ..






16 σχόλια:

KOYKLITIS είπε...

Χείμαρρος αγανάκτησης!
Καλωσόρισες.
Περίμενες να πάρουμε την εξουσία για να αποφασίσεις να μας...γράψεις και να απολαύσουμε τη γλαφυρότητα της γραφής σου.
Δεν ξέρω αν τα καταφέρουμε αλλά ας απολαύσουμε από τα τσοντοκάναλα την αναφορά που κάνουν για τις δραστηριότητες της κυβέρνησης και τον πρωθυπουργό κύριο Τσίπρα!
Θυμάσαι τη διαφήμιση που έλεγε ¨όνειρο ζω,μη με ξυπνάτ娴;
Έτσι ακριβώς!

KOYKLITIS είπε...

Α, ξέχασα.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ως προς την καλύτερη ώρα για σεξ!

BlueAthina Mesa sto Kazani είπε...

Αυτό.

demetrat είπε...

@ γειά σου και σένα KOYKLITIS
είπα να ξανάρθω σ αυτό το έρμο σπίτι..
:) αν και με κάποια έννοια , δεν είχα απομακρυνθεί και πολύ , γιατί πήγα παραδίπλα στο φουμπού.
Κιαν δεν τα καταφέρουμε όλα, τουλάχιστο θάχουμε την ικανοποίηση πως τα παλαίψαμε και δεν γλύψαμε κατουρημένες και χεσμένες ποδιές.
δ

demetrat είπε...


@ BlueAthina Mesa sto Kazani
χαίρομαι αφάνταστα που το παλεύουμε από την ίδια πλευρά.
:)

δ

nikos__alfa είπε...

Γεια σου Δήμητρα σίφουνα. :)
Τα ζήσαμε, τα ζήσαμε όλα αυτά τα χάλια με τούτα τα παρτάλια που πήραν πόδι κι ευτυχώς που επιζήσαμε για να τους ρίξουμε την κλωτσιά στα καλοθρεμμένα πισινά που τους αξίζει.
Στον αγύριστο (πολιτικά) να πάνε και να μην ξαναγυρίσουν!

demetrat είπε...

Νίκο μου

:)
Αυτά τα αντέξαμε.Να δούμε πόσο θα αντέξουμε όμως να ακούμε τον χοντροβενιζέλο να έχει κάνει ΜΟΝΟΣ τα πάντα , και τον αλλον που περιμέναμε να αυτοκτονήσει , αλλά δεεν.... ο παπάρας και μας άφησε με τη χαρά, να έχει και στυλιστικές απόψεις τρομάρα να τόρθει.
Ζήσαμε και την κλωτσά που εφαγαν , ζήσαμε και την απίστευτη ξευτίλα τους των λαμόγιων.
Και ζούμε ακόμα την πέμπτη φάλαγγα στα κανάλια.Αλλα ηρθε η ώρα τους.
σε μιά βδομάδα, όταν θα ζητηθουν τα φράγκα που χρωστάνε στο κράτος , θα αρχίσουν οι απολύσεις.
:)
φιλιά
δ

nikos__alfa είπε...

Και μόνο για το δούλεμα Δήμητρα άξιζε τον κόπο!

LeftG700 είπε...

Φίλη Δήμητρα,


Το θέμα είναι τώρα τι λες!


Τα λέμε

demetrat είπε...

τα ίδια και χειρότερα Λέφτη μου.Τη ίδια ώρα πάλι .
Στο εκλογικο μου τμήμα , μετράω γρήγορα.
Απλώς μεγάλωσε λίγο "η βάση δεδομένων".
δ.

LeftG700 είπε...

Φίλη Δήμητρα,


Την πρώτη αράδα τού σχολίου σου την κατάλαβα. Τις άλλες δύο, όχι. Εκτός και έχεις λόγους να είσαι σιβυλλική, οπότε πάω πασο, μου τα κάνεις πιο λιανά;


Τα λέμε

demetrat είπε...

βρέ παιδιά , βρέ παιδιά...
Δέ λέω και τίποτα δύσκολο.
απλώς αυτή τη φορά η καλύτερη ώρα έγινε 8 το βράδυ.. και η βάση δεδομένων του σέχ συμπεριέλαβε κι ένα 2.87%.
σας φιλώ σταυρωτά όπως πάντα.
δ.

LeftG700 είπε...

Φίλη Δήμητρα,

γαμωτοκεφάλιμουομαλάκας :-) πάλι δεν κατάλαβα! Ας είναι, δεν πειράζει, δεν επιμένω άλλο.

Να, πάρε δώρο ένα στιχουργικό ποίημα από ένα τραγούδι εποχής που γίνεται και πάλι επίκαιρο. Μόνο που το ‘‘πείραξα’’ λίγο, μπας και του δώσω, ενδεχομενικά πάντα, κάποιες προοπτικές…

Σε φιλώ (πεντάκις)


Μη, μην το πεις
οι παλιοί μας φίλοι
μην το πεις
για πάντα φύγαν[;]
Μη, το μαθα πια
τα παλιά βιβλία, τα παλιά τραγούδια
για πάντα φύγαν[;]

Πέρασαν οι μέρες που μας πλήγωσαν[;]
Γίνανε παιχνίδι στα χέρια των παιδιών[;]

Η ζωή αλλάζει δίχως να κοιτάζει
τη δική σου μελαγχολία
κι έρχεται η στιγμή για ν' αποφασίσεις
με ποιους θα πας και ποιους θ' αφήσεις.

Πέρασαν για πάντα
οι παλιές ιδέες, οι παλιές αγάπες
οι κραυγές[;]
Γίνανε παιχνίδι στα χέρια των παιδιών[;]

Όμορφη είναι αυτή η στιγμή, να το ξαναπώ
όμορφη να σας μιλήσω
βλέπω πυρκαγιές
πάνω από λιμάνια πάνω από σταθμούς
κι είμαι μαζί σας.

Όταν ο κόσμος μας θα καίγεται
όταν τα γεφύρια πίσω μας θα κόβονται
εγώ θα είμαι εκεί να σας θυμίζω
τις μέρες τις παλιές.

LeftG700 είπε...

14 (μάνα, αμάρτησα κι έγινα προληπτικός από την πόκα! :-) )

demetrat είπε...

οκ, δε θέλω να σ αφήσω με την απορία σύντροφε.(παρεκτός κιάν δεν είμαι αρκετά αριστερή πιά ).
Εννοω, πως αυτή τη φορα, τελείωσα πιό νωρίς την καταμετρηση , αφού οι εκλογές ήταν με λίστα, εξ ου και η καλύτερη ώρα για σεξ, ήταν στις 8 αντί των 9.Και το σέξ , επεκτάθηκε και σε όσους έφτασαν στην πηγή και δεν ήπιαν νερό.Ητοι τους καθαρούς αριστερούς.Όσο για μένα για να μη μου στενοχωριέσαι.Θα το παλεύω μέχρι να ψοφησω.
(σε φιλώ εξάκις )
δ

LeftG700 είπε...

Δήμητρα μονομάχισσα, Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα! Και πάντα μάχιμη και ...χώστρα! :-)

Τα λέμε


ΥΓ Για δες το κι από μια άλλη πλευρά που εμένα μού φαίνεται πιο βάσιμη: Μήπως δεν είναι τόσο θέμα καθαρότητας όσο θέμα εσωτερικής ψυχικής ήττας (έχουμε χάσει για πάντα, τίποτε δεν γίνεται, κ.λπ.);